En ik denk dus van welquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
das een ander vraagstuk
de stelling was dat ze spulletjes achter de hand hielden voor whatever, korte antwoord is nee
Er vliegen dagelijks honderden of duizenden vliegtuigjes zoals zo'n Cessna boven Rusland. Meestal zakenvluchten en dergelijke. Ik denk niet dat de Russische zakenlui het gaan waarderen als hun leger in eigen luchtruim vliegtuigen neer gaan schieten als ze niet direct geïdentificeerd kunnen worden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zeker briljant, totdat Rusland ineens burgervluchten uit de lucht gaat schieten want dat kan wel het gevolg zijn.
Hebben ze niet wel nog een shitload van die thermobarische bommen die ze 1000'en km ver weg kunnen knallen? Kwam ik laatst op YT tegen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
das een ander vraagstuk
de stelling was dat ze spulletjes achter de hand hielden voor whatever, korte antwoord is nee
In zekere mate vergelijk ik dit conflict ook wel met de US/Vietnam oorlog. Niet om daarin een standpunt te kiezen, maar dat het Noord Vietnam het kon winnen van Wereldmacht US had toen de US daar aankwam ook niemand durven denken. Hoop doet leven dat een David het van Goliath kan winnen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er vliegen dagelijks honderden of duizenden vliegtuigjes zoals zo'n Cessna boven Rusland. Meestal zakenvluchten en dergelijke. Ik denk niet dat de Russische zakenlui het gaan waarderen als hun leger in eigen luchtruim vliegtuigen neer gaan schieten als ze niet direct geïdentificeerd kunnen worden.
En als ze een Westers vliegtuig(je) met passagiers neerschieten dan zal dat internationaal weer voor enorm veel woede en ophef zorgen en de strijd tegen de Russen alleen maar verder aanwakkeren.
Mochten ze daarentegen wel het juiste vliegtuigje van het Oekraïense leger weten neer te halen, dan is de raket die daar voor zorgt al duurder dan een oude eenmotorige Cessna. Wat natuurlijk wel een stuk beter is dan dat je mooie, op veilige afstand geplaatste, opgeblazen zien worden.
Oftewel: een win-win-win situatie voor het Oekraïense leger.
mh17 neerknallen was gewoon 4d chess van de Russenquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zeker briljant, totdat Rusland ineens burgervluchten uit de lucht gaat schieten want dat kan wel het gevolg zijn.
In de jaren 80 en 90 hadden we Mach bommen, tegenwoordig hebben we hypersonische bommenquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hebben ze niet wel nog een shitload van die thermobarische bommen die ze 1000'en km ver weg kunnen knallen? Kwam ik laatst op YT tegen.
Hier krijg ik nog steeds de rillingen bij, een week eerder voor die uit de lucht gehaald werd zat ik ook op MH17 van Amsterdam naar Kuala Lumpur..quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:58 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
mh17 neerknallen was gewoon 4d chess van de Russen
gebaseerd op wat?quote:
Ik kan nergens beelden vinden van een Russische luchtmacht die volledig is ingezet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
gebaseerd op wat?
alles is ingezet, dat lezen we uit Russische rapportages en dat zien we op videobeelden
welke toestellen mis je nog?quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik kan nergens beelden vinden van een Russische luchtmacht die volledig is ingezet.
Dat kan een mens aan het denken zetten.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
MH17 heeft voor zoveel woede op Russen door het Westen gezorgd.
Er zou nooit zo makkelijk zoveel wapens gedoneerd zijn aan Zelensky zonder die ramp.
mh17 had daar nooit moeten vliegenquote:Op dinsdag 2 april 2024 22:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er zou nooit zo makkelijk zoveel wapens gedoneerd zijn aan Zelensky zonder die ramp.
Scheelde niet veel of lylt was no morequote:Op dinsdag 2 april 2024 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier krijg ik nog steeds de rillingen bij, een week eerder voor die uit de lucht gehaald werd zat ik ook op MH17 van Amsterdam naar Kuala Lumpur..
LOL artikelen zat over de Russische luchtmacht die nog vrijwel in tact is maar allemaal achter betaalmuur.quote:
Yep, ongeacht wie de raket af schoot.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
mh17 had daar nooit moeten vliegen
denk niet dat het heel veel had uitgemaakt eerlijk gezegd
Ik las het pas toen ik terugkwam.. Lees niet veel nieuws als ik op reis ben. Maar dan denk je wel even van WTF dat was bijna Lovedyouallshorttime.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Scheelde niet veel of lylt was no more
dat is de doelpalen verschuivenquote:Op dinsdag 2 april 2024 22:07 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
LOL artikelen zat over de Russische luchtmacht die nog vrijwel in tact is maar allemaal achter betaalmuur.
Vooral door de afhandeling ervan.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ga lekker spelen met je doelpalen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is de doelpalen verschuiven
welke toestellen mis je nog?
Denk dat je dan nog wel een best aantal vliegtuigen kan gaan aftrekken Candy, maar hey als dat jouw kink isquote:Op dinsdag 2 april 2024 22:11 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ga lekker spelen met je doelpalen.
Wil je nou dat ik het aantal toestellen van voor de oorlog ga aftrekken van het aantal neergeschoten toestellen?
Lylt heeft 7 levensquote:Op dinsdag 2 april 2024 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik las het pas toen ik terugkwam.. Lees niet veel nieuws als ik op reis ben. Maar dan denk je wel even van WTF dat was bijna Lovedyouallshorttime.
Die 7 heb ik al lang verspeeld maat...quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Lylt heeft 7 levens
Die krijg je niet zomaar klein
het aantal neergeschoten toestellen heeft meer te maken met de capaciteit van de tegenstander dan met de inzet an sichquote:Op dinsdag 2 april 2024 22:11 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ga lekker spelen met je doelpalen.
Wil je nou dat ik het aantal toestellen van voor de oorlog ga aftrekken van het aantal neergeschoten toestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |