ze moesten daar blijven zittenquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:27 schreef Dotteke het volgende:
Tom en Randy mochten met niemand praten tot iedereen terug was uit de gameroom
Vorig jaar niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:28 schreef RobjeGeus het volgende:
Elke BB hebben ze een aanbod gehad om te gaan... dus het zou zeer aannemelijk zijn dat dit gebeurd is en Ty naar huis is.
Alice kon hem kennelijk van haar overnemen maar ze heeft dat niet gedaan.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:28 schreef mazaru het volgende:
Ashley moest de zandloper vasthouden omdat de anderen haar het aanbod niet gunden?
Nee helemaal niet. Alice wilde de zandloper niet hebben had genoeg gehad alquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:28 schreef mazaru het volgende:
Ashley moest de zandloper vasthouden omdat de anderen haar het aanbod niet gunden?
quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:29 schreef Joyce-43 het volgende:
ik snap er niet veel van Zandloper afpakken enzo maar Ty is weg dat begrijp ik wel
Ja slecht he van Alice dat ze het de andere 3 guntquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alice kon hem kennelijk van haar overnemen maar ze heeft dat niet gedaan.
Dacht alleen als iedereen terug wasquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moesten daar blijven zitten
en mochten wel met degene praten
nee is een wirwarquote:
Je zegt het nogal stellig. Ik snap niets van dit spel. Leg het me eens uit, jij schijnt het te weten.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Alice wilde de zandloper niet hebben had genoeg gehad al
Dat zal de draai wel worden jaquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja slecht he van Alice dat ze het de andere 3 gunt
Ik hoor ALice juist zeggen dat ze de behoefte niet had om de zandloper van Ashley af te pakken omdat ze het een ander gunde, ze had zelf al genoeg gegund gekregenquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:28 schreef mazaru het volgende:
Dat zegt ze nu toch net tegen tom en randy. Kwestie van goed luisterenquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je zegt het nogal stellig. Ik snap niets van dit spel. Leg het me eens uit, jij schijnt het te weten.
Geen leugens vertellen Alice is er nog gewoonquote:
Klopt blij dat je het ook hoordequote:Op dinsdag 2 april 2024 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor ALice juist zeggen dat ze de behoefte niet had om de zandloper van Ashley af te pakken omdat ze het een ander gunde, ze had zelf al genoeg gegund gekregen
Precies! Er werd weer iets niet aan Ashley gegund blijkbaarquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor ALice juist zeggen dat ze de behoefte niet had om de zandloper van Ashley af te pakken omdat ze het een ander gunde, ze had zelf al genoeg gegund gekregen
tis de schuld van Alicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
30% kansspelbelastingquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:30 schreef Harry het volgende:
Tom: 15K, er gaat nog keiveel belasting vanaf. Het is niets he !!?
Dat roept ze net zelf! Luisteren!quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen leugens vertellen Alice is er nog gewoon
alsof hun zover denkenquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:30 schreef Harry het volgende:
Tom: 15K, er gaat nog keiveel belasting vanaf. Het is niets he !!?
Tom ziet toch dat er 15.000 weg is?quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom denkt dat Tyron nog steeds in de DBK zit.
Randy : Hij gaat weg, als hij de kans krijgt....
dan is Jimmy ook een lapzwansquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:31 schreef Li0nHeart het volgende:
En Ashley gaat dus het laatste ticket pakken
quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies! Er werd weer iets niet aan Ashley gegund blijkbaar
Of je luistert zelf even voordat je gaat strijden. Er is nog niets duidelijk. Alleen dat Alice iets niet aan Ashley gundequote:Op dinsdag 2 april 2024 11:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zegt ze nu toch net tegen tom en randy. Kwestie van goed luisteren
En dan tot die tijd in een andere geheime ruimte?quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:31 schreef Kodiak100 het volgende:
ik zie Ty ook nog wel voor 15k in plek in de finale kopen
Pfff wat snap je niet ze gunde het ashley. Ze heeft dat ding niet gepakt van haar terwijl ze het mocht doen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet......eerder om weg te gaan dan om te spelen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:31 schreef Kodiak100 het volgende:
ik zie Ty ook nog wel voor 15k in plek in de finale kopen
Dat is net wat Alice vertelde, ze kon de zandloper van Ashley pakken maar voelde de behoefte niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je zegt het nogal stellig. Ik snap niets van dit spel. Leg het me eens uit, jij schijnt het te weten.
hoezo fantasiequote:Op dinsdag 2 april 2024 11:32 schreef Joyce-43 het volgende:
hji vond gisteren die extra 12 dagen ook bagger
Ja Alice bedenk jij maar even een Fantasie
Zolang zij die zandloper in haar hand heeft krijgt ze volgens mij dat aanbod niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:32 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Die staat daar de qeeun uit te hangen met de zandloper (lees: macht) tussen haar vingers??
Had je anders verwacht?quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:31 schreef RobjeGeus het volgende:
Ty had ook niet echt zin in nog 2 weken...kan denken laat ik het nemen en kan ik er in ieder geval nog goed van uit eten.
Juist dat dusquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wat ik begrijp kun je ook zeggen nee ik hoef nietquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Het spel : Degene met de zandloper bepaalt wie er uit de ruimte moet om naar de DBK en/of het huis te gaan. IN de DBK krijg je een aanbod. Zodra iemand het aanbod aanneemt, gaat de rest rechtstreeks het huis in.
Alice vond het niet nodig de zandloper van Ashley af te pakken. Ashley heeft eerst Tyron, en daarna Alice de deur door gestuurd.
Alice pakte de zandloper NIET af van Ashley? En met die zandloper heeft Ashley de macht?quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je luistert zelf even voordat je gaat strijden. Er is nog niets duidelijk. Alleen dat Alice iets niet aan Ashley gunde
Juist wel, door die zandloper vast te houden mag je keuzes maken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
man man man wacht toch eerst even af voordat je gaat doen of je weet wat er is gebeurdquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Pfff wat snap je niet ze gunde het ashley. Ze heeft dat ding niet gepakt van haar terwijl ze het mocht doen.
Dat begrijp ik eruit.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alice pakte de zandloper NIET af van Ashley? En met die zandloper heeft Ashley de macht?
echt dat is ook echt helemaal niet gezegdquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je luistert zelf even voordat je gaat strijden. Er is nog niets duidelijk. Alleen dat Alice iets niet aan Ashley gunde
Wij die van Ty...it's about Ty-ime!quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:34 schreef Roxiebb het volgende:
Ty is de smoel van Ash ook meer dan beu, gelijk heeft ie
Ja en hier wordt er geschreven dat ashley weer iets niet gegund werdquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alice pakte de zandloper NIET af van Ashley? En met die zandloper heeft Ashley de macht?
is hetniet zodra Niemand het aanbod........quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Het spel : Degene met de zandloper bepaalt wie er uit de ruimte moet om naar de DBK en/of het huis te gaan. IN de DBK krijg je een aanbod. Zodra iemand het aanbod aanneemt, gaat de rest rechtstreeks het huis in.
Alice vond het niet nodig de zandloper van Ashley af te pakken. Ashley heeft eerst Tyron, en daarna Alice de deur door gestuurd.
Zolang zij die zandloper heeft kan ze iedereen weg sturen en zelf het finsle-spel-ticket pakkenquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang zij die zandloper in haar hand heeft krijgt ze volgens mij dat aanbod niet.
Ik heb niets gehoord over keuzes maken. Alleen dat degene met de zandloper moest pratenquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist wel, door die zandloper vast te houden mag je keuzes maken.
dat is dikke bullshitquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en hier wordt er geschreven dat ashley weer iets niet gegund werd
als mensen het accepterenquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zolang zij die zandloper heeft kan ze iedereen weg sturen en zelf het finsle-spel-ticket pakken
Jullie hebben inside informatie of een andere streamquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zolang zij die zandloper heeft kan ze iedereen weg sturen en zelf het finsle-spel-ticket pakken
13 aprilquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan iemand het licht aan doen in de Ashley tunnel?
gewoon uitlatenquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan iemand het licht aan doen in de Ashley tunnel?
ze zegt bedenk even of wat kan het anders wezen wat Ty gedaan zou kunnen hebben waarop ik dus een grapje maakquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoezo fantasie
die 2 praten heel veel
quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang zij die zandloper in haar hand heeft krijgt ze volgens mij dat aanbod niet.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
man man man wacht toch eerst even af voordat je gaat doen of je weet wat er is gebeurd
Dat is inderdaad wat Alice vertelde netquote:
Ik zeg het niet met stelligheid. Ik ben aan het raden in tegenstelling tot sommige anderen hierquote:
Als hij denk dat Ashley moet winnen ala maar al hij denkt dat Randy een kans maakt dan doet hij het niet......quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:35 schreef marky het volgende:
Jammer als Ty naar huis is maar ik snap het wel Ty is niet gek die weet dat de kans om te winnen vrij klein was.
Hij was wel ondersteboven van het zien van die Lisa.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ty was het zat, had geen vakantiedagen meer, zat er doorheen, het zou mij niets verbazen dat hij die 15 K heeft gepakt om naar zijn meisje en familie te gaan
Nee we luisteren naar wat Alice vertelde...quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jullie hebben inside informatie of een andere stream
hij was meer ondersteboven van het feit dat BB hen zo aansprak over negeren edquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:37 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij was wel ondersteboven van het zien van die Lisa.
Die weet zelf niet of haar reet voor of achter zit...quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee we luisteren naar wat Alice vertelde...
Ik ook en dan weten we nog niets met zekerheid hoe het precies is gegaan daar.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee we luisteren naar wat Alice vertelde...
nquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord over keuzes maken. Alleen dat degene met de zandloper moest praten
Vast nietquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:39 schreef Verida het volgende:
Als Ty weg is, voor een flinke hap uit de pot.....
mag ik dan vinden dat dit een beetje hyporcriet is ?
en terechtquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Alice moet weer even een sneer geven naar Ash
de haat zit diep, ****** MOD edit, Cossers zitten in in het BB huisquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:40 schreef Joyce-43 het volgende:
ja vind ik ook dan wel hij was zo te keer gegaanquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:39 schreef Verida het volgende:
*** MOd edit, zie niemand met de naam domme doos in het BB huisquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Ligt er aan waarvoor. Om naar huis te gaan is het niet hyporcriet om een ronde verder te komen is het wel hypocrietquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:39 schreef Verida het volgende:
ik heb nog nooit zo'n slecht seizoen gezienquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:40 schreef ledn81 het volgende:
Gatver is het straks Ashley die dat ticket krijgt omdat iedereen het haar 'gunt' en geen zin in dat gezeik van haar heeft.
Wat een farce deze hele BB.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan waarvoor. Om naar huis te gaan is het niet hyporcriet om een ronde verder te komen is het wel hypocriet
Inderdaad... ik vind dit zo slecht allemaal.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zo'n slecht seizoen gezien
Hij heeft altijd gezegd geld om te gaan zou hij wel doen of snappen. Geld voor een ticket zou hij niet doen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:39 schreef Verida het volgende:
Als ashley dat gezegt heeft en glenn het niet tegenspreekt wat is het dan voor sneer. Gewoon wat ashley heeft gezegd en is niets mis mee. Dat mag ashley zeggenquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Die heeft ze in Schagen, al vraag ik me af hoeveel dat er zijn. Gezien alles wat we hebben gezienquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley is daar niet om vrienden te maken he... die heeft ze daar dan ook niet.
Ja hoor om de hypocritie te laten zien, dat klopt......quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:39 schreef Verida het volgende:
waarom dan had ze moeten blijven staan nog ze gaat er toch zelf uitquote:
Grappig.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
*** Mod edit, zit niemand met de naam domme doos in het BB huis
Tuurlijkquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grappig.
Zo ongeveer de enigste daar die kan praten met enige verstand.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jullie hebben inside informatie of een andere stream
Ja, zo zei ze het inderdaad. Ze heeft hem niet afgepakt want ze voelde die behoefte niet. ....quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die moet ff niet zo hyper doen…..wordt elke x onrustig als zij zo heel snel praat zonder adem halen.quote:
je kunt ook de stream uitzettenquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:42 schreef Ireth het volgende:
Glenn heeft de keuze gemaakt om zich op te offeren en het de anderen te gunnen ZEGT HIJ OP STREAM!
Alice ZEGT dat ook gedaan te hebben.
Wie het laatste de zandloper vast heeft heeft spelticket, denk als hij leeg is dan je dan door moet geven en als je hem vast heb dat je dan iemand mag wegsturen .quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dankjequote:Op dinsdag 2 april 2024 11:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Ja, zo zei ze het inderdaad. Ze heeft hem niet afgepakt want ze voelde die behoefte niet. ....
Ze is er uit gestuurd door ashquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom dan had ze moeten blijven staan nog ze gaat er toch zelf uit
Ja echt hé??quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt ook de stream uitzetten
want wat er daadwerkelijk wordt gezegd maakt blijkbaar geen bal meer uit
wordt toch verdraaid
ben er ook bang voor dat het weer erg hatelijk gaat worden hierzoquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:42 schreef Cupfighter het volgende:
Het wordt weer gezellig hier zeg, met die opmerkingen
En dat ze hem geen gedag kan zeggen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:43 schreef marky het volgende:
Alice is een beetje gek op Ty die moet er niet aan denken zonder hem door te gaan.
Zo jammer weer inderdaad. Dat gezuig iedere keer.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:42 schreef Cupfighter het volgende:
Het wordt weer gezellig hier zeg, met die opmerkingen
quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De finaleticket aan het opeisen en terecht natuurlijk.
Als er gepost wordtquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jammer weer inderdaad. Dat gezuig iedere keer.
Echt geen idee! Ik kreeg meer de indruk dat degene met de zandloper de aanbiedingen moest doen en zonder zandloper kreeg je de aanbiedingen. Maar Jimmy heeft ook de zandloper gehadquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Wie het laatste de zandloper vast heeft heeft spelticket, denk als hij leeg is dan je dan door moet geven en als je hem vast heb dat je dan iemand mag wegsturen .
Mijn idee he
ah las het verkeerdquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Update van de speluitleg :
Degene bij wie de zandloper leegloopt, bepaalt wie er uit de ruimte moet om naar de DBK en/of het huis te gaan. De zandloper loopt voor 10 minuten. Zolang je blijft praten mag je de zandloper in bezit houden. Als je stopt met praten, met iemand anders 'm van je afpakken. In de DBK krijg je een aanbod, zoals BB zei : 'Een offer you can't refuse.'. Zodra iemand het aanbod aanneemt, gaat de rest rechtstreeks het huis in.
Niemand weet het. Maar er zijn genoeg speculaasjes. Kies er maar 1 uitquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Ja, zo zei ze het inderdaad. Ze heeft hem niet afgepakt want ze voelde die behoefte niet. ....
Klopt er zijn helaas mensen die het verdraaien naar hun eigen voorkeur waardoor er verwarring ontstaatquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als er gepost wordt
wat er daadwerkelijk wordt gezegd
ipv wat mensen denken te horen
Die is een spel aan het spelen in de gameroomquote:
We hebben de beelden nog ..quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:47 schreef danaqui het volgende:
[..]dat dus alleen jammer dat je dit nog 1000 keer kan herhalen, sommig horen alleen wat ze willen horen.
Ja die weet het weer beter he hahaquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:45 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn vertelt:
glenn had de laatste seconde de zandloper gepakt en gezegd ik ga me opofferen voor jullie.
geen spijt dat hij het gedaan heeft
voelde goed om te doen
je moet een zandloper pakken die duurde 10 min, als je hem vast had mocht je praten anders niet!
en als hij afloopt dan moest je beslissen wie er uit de kamer moest gaan..
je moest praten over wat dan ook.. of over elkaar
Ashley had hem het eerst vast die stuurde ty naar de dbk
er was een verleidelijk aanbod
had hij hem niet aangenomen dan had , denkt alice, moeten gaan.
glenn zei hij dat bozig keek.
alice tettert door glenn heen
je moet blijven pratenquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Als ik het goed begrijp de laatste die overblijft met de zandloper krijgt een spelticket, ik zou dan met alle kracht dat ding beethouden 😂
En heeeeeeel naar kijken als iemand die wilt afpakken 😈
Ze worden vers gebakken op de 3e en 4e streamquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niemand weet het. Maar er zijn genoeg speculaasjes. Kies er maar 1 uit
Er wordt alleen gezegd wat men hoort op de streamsquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niemand weet het. Maar er zijn genoeg speculaasjes. Kies er maar 1 uit
Ja, dat is wel zo, maar onrecht is het ergste daar kan hij helemaal niet mee overweg en omdat hij dat daar nep moet gaan doen.....quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Tom heeft Ty een winnaarsmentaliteit
Dat zou ook kunnen. Maar dan was die gelijk al afgepakt van Ashley volgens mijquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Als ik het goed begrijp de laatste die overblijft met de zandloper krijgt een spelticket, ik zou dan met alle kracht dat ding beethouden 😂
En heeeeeeel naar kijken als iemand die wilt afpakken 😈
Welnee.quote:
maar hoe kan ze dit zeggen ze had de zandloper niet en zonder loper mocht je niet pratenquote:
Hij heeft ook wel gelijk, maar kan zich niet voorstellen dat Ty er door heen zit....quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:48 schreef greysbones het volgende:
Tom kan zich het echt niet voorstellen
dat Ty weg is
vindt dat dan wel weer schattig
Mattquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:49 schreef freaky40 het volgende:
De vorige keer dat iemand geld uit de pot pakte 2 seizoenen terug keerde diegene (weet niet meer wie) ook niet terug in het huis om afscheid te nemen, er kwam alleen een videoboodschap toen.
wat een verrassingquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy uit de gameroom .. dus Ashley ticket.
Toch de woorden nog van bb die hierin meespelenquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:52 schreef greysbones het volgende:
Jimmy heeft haar de kans gegeven
om het zelf te pakken of aan hem te gunnen
rara wie heeft de ticket
echt triestquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Als je iets maar vaak genoeg zegt, gaat iedereen het geloven.
Dat ******* kan echt haar kop niet houden. Blert dwars over iedereen heen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:52 schreef Joyce-43 het volgende:
godjezus Alice Jimmy stond nog te vertellen en je onderbreekt hem gewoon.. Ty is weg he
ja vreselijk he er steeds door heen vallen bij iedereenquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:52 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy komt naar buiten
tom: ty is weg
jimmy : weg????
tom: heb je toegegeven?
Jimmy: ik kon niet anders
Ik heb gestreden voor mezelf en op een gegeven moment haar de keus gegeven omdat ik vond dat zij , het hele spel, haar is zo weinig gegund.. dat ik haar een kans wilde geven.
heb ook voor mezelf gestreden, ik wil bij mezelf blijven, ik kan hem niet afpakken.
Alice maar er doorheen: ty is weg he, wat denk je dat het is? kan het niet wat anders zijn?
vooral wat Ashley zelf elke keer schreeuwtquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Toch de woorden nog van bb die hierin meespelen
quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
Verdorie Jim, ben echt in haar zielig verhaaltje getuind? Dat haar zo weinig gegund is?
Dan liever Tomquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:55 schreef greysbones het volgende:
Tom hoopt dat Randy of hij hem morgen pakt
Zo houdt Ashley wel weinig over.quote:
Ik ook!!quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:55 schreef greysbones het volgende:
Zagen/zien hem ook als hun grootste concurrent, dus enige opluchting mocht hij niet terugkeren.quote:
Surequote:Op dinsdag 2 april 2024 11:55 schreef greysbones het volgende:
Hoop ik ook.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:55 schreef greysbones het volgende:
Tom is vooral koppig, eer hij iets wil begrijpen.quote:
ik snap wat je bedoeltquote:
Let's hope so!quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:31 schreef Li0nHeart het volgende:
En Ashley gaat dus het laatste ticket pakken
ach en dan lekker spel laten verliezen (#TeamTom) en alsnog op de bank enquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:40 schreef ledn81 het volgende:
Gatver is het straks Ashley die dat ticket krijgt omdat iedereen het haar 'gunt' en geen zin in dat gezeik van haar heeft.
Wat een farce deze hele BB.
je snapt dat als ze nog als enige binnen is dat de ticket voor haar is hequote:
Ach dan kruipt hij Ashley toch in de kont zoals de laatste dagenquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wel weer reuring in de tent.
Randy depri in de cocoon. Moet ie verder zonder z'n maatje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |