quote:Op maandag 1 april 2024 20:26 schreef happyme28 het volgende:
Hier wordt wel snel gezegd dat iemand boos is. Teleurstelling is toch helemaal niet erg? Ze gingen uit van het aantal weken van vorig jaar. Ty weet ook helemaal niet hoe BB eindigt dus ook niet of het leuk is die laatste week.
een prutje... noem het risootoquote:Op maandag 1 april 2024 20:30 schreef Joyce-43 het volgende:
die rijst werd lekker nat in het eten gedaan zeg![]()
Kwestie van beelden terugkijkenquote:Op maandag 1 april 2024 20:31 schreef Joyce-43 het volgende:
is hij al terecht de stift? ohh neee dus
uh is dat ook rijst, ja sorry hoor ik eet het niet dus vandaar dat ik er niet bekend mee benquote:
ja tuurlijk !quote:
Ik alleen als ik paella maakquote:Op maandag 1 april 2024 20:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh is dat ook rijst, ja sorry hoor ik eet het niet dus vandaar dat ik er niet bekend mee ben
ja stagiaires zijn al ingeschakeld hahaquote:
Nou, als ik dat zo zie dan zou ik ook liever een boterham met pindakaas hebben.quote:Op maandag 1 april 2024 20:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh is dat ook rijst, ja sorry hoor ik eet het niet dus vandaar dat ik er niet bekend mee ben
Flots hoorde je hier.quote:Op maandag 1 april 2024 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, als ik dat zo zie dan zou ik ook liever een boterham met pindakaas hebben.
[ afbeelding ]
denk bij Tomquote:Op maandag 1 april 2024 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
en vindt ze m in iemands kastje ... Alice bv...
Sta je voor lul als die bij je wordt gevonden. Zeg dan gelijk dat je hem hebt dan doe je nog wat aan damagecontrolquote:Op maandag 1 april 2024 20:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja stagiaires zijn al ingeschakeld haha
erg he, als ze zo zeggen het is lekker dan liegen ze 1 het is drijfnat en 2 zandquote:Op maandag 1 april 2024 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, als ik dat zo zie dan zou ik ook liever een boterham met pindakaas hebben.
[ afbeelding ]
dus datquote:Op maandag 1 april 2024 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sta je voor lul als die bij je wordt gevonden. Zeg dan gelijk dat je hem hebt dan doe je nog wat aan damagecontrol
Sous chef Randy let wel op het eten en proeft vaak of het allemaal goed gaatquote:
Het druipt van de oliequote:
drijfzandquote:Op maandag 1 april 2024 20:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
erg he, als ze zo zeggen het is lekker dan liegen ze 1 het is drijfnat en 2 zand
Lekker teflon.quote:Op maandag 1 april 2024 20:38 schreef mazaru het volgende:
Ik hoor de schilvers van de pan schieten![]()
[ afbeelding ]
quote:
Eh neequote:Op maandag 1 april 2024 20:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Had het met Randy vanmiddag over dat ie jeuk had aan z’n bal en eerst naar z’n nieuwe vriendinnetje zou gaan (die hij al 2x heeft gezien?) De dag erna pas naar z’n moeder…
Bij al die BB's en andere RLS series hetzelfde ... altijd duikt er weer metalen keukengerei op en dat in een anti-aanbaklaag pannenset omgevingquote:
quote:Op maandag 1 april 2024 20:41 schreef Luna68 het volgende:
Zegt Alice nou dat het echt HEEL lekker is??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |