quote:Op maandag 1 april 2024 20:26 schreef happyme28 het volgende:
Hier wordt wel snel gezegd dat iemand boos is. Teleurstelling is toch helemaal niet erg? Ze gingen uit van het aantal weken van vorig jaar. Ty weet ook helemaal niet hoe BB eindigt dus ook niet of het leuk is die laatste week.
een prutje... noem het risootoquote:Op maandag 1 april 2024 20:30 schreef Joyce-43 het volgende:
die rijst werd lekker nat in het eten gedaan zeg![]()
Kwestie van beelden terugkijkenquote:Op maandag 1 april 2024 20:31 schreef Joyce-43 het volgende:
is hij al terecht de stift? ohh neee dus
uh is dat ook rijst, ja sorry hoor ik eet het niet dus vandaar dat ik er niet bekend mee benquote:
ja tuurlijk !quote:
Ik alleen als ik paella maakquote:Op maandag 1 april 2024 20:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh is dat ook rijst, ja sorry hoor ik eet het niet dus vandaar dat ik er niet bekend mee ben
ja stagiaires zijn al ingeschakeld hahaquote:
Nou, als ik dat zo zie dan zou ik ook liever een boterham met pindakaas hebben.quote:Op maandag 1 april 2024 20:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh is dat ook rijst, ja sorry hoor ik eet het niet dus vandaar dat ik er niet bekend mee ben
Flots hoorde je hier.quote:Op maandag 1 april 2024 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, als ik dat zo zie dan zou ik ook liever een boterham met pindakaas hebben.
[ afbeelding ]
denk bij Tomquote:Op maandag 1 april 2024 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
en vindt ze m in iemands kastje ... Alice bv...
Sta je voor lul als die bij je wordt gevonden. Zeg dan gelijk dat je hem hebt dan doe je nog wat aan damagecontrolquote:Op maandag 1 april 2024 20:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja stagiaires zijn al ingeschakeld haha
erg he, als ze zo zeggen het is lekker dan liegen ze 1 het is drijfnat en 2 zandquote:Op maandag 1 april 2024 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, als ik dat zo zie dan zou ik ook liever een boterham met pindakaas hebben.
[ afbeelding ]
dus datquote:Op maandag 1 april 2024 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sta je voor lul als die bij je wordt gevonden. Zeg dan gelijk dat je hem hebt dan doe je nog wat aan damagecontrol
Sous chef Randy let wel op het eten en proeft vaak of het allemaal goed gaatquote:
Het druipt van de oliequote:
drijfzandquote:Op maandag 1 april 2024 20:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
erg he, als ze zo zeggen het is lekker dan liegen ze 1 het is drijfnat en 2 zand
Lekker teflon.quote:Op maandag 1 april 2024 20:38 schreef mazaru het volgende:
Ik hoor de schilvers van de pan schieten![]()
[ afbeelding ]
quote:
Eh neequote:Op maandag 1 april 2024 20:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Had het met Randy vanmiddag over dat ie jeuk had aan z’n bal en eerst naar z’n nieuwe vriendinnetje zou gaan (die hij al 2x heeft gezien?) De dag erna pas naar z’n moeder…
Bij al die BB's en andere RLS series hetzelfde ... altijd duikt er weer metalen keukengerei op en dat in een anti-aanbaklaag pannenset omgevingquote:
quote:Op maandag 1 april 2024 20:41 schreef Luna68 het volgende:
Zegt Alice nou dat het echt HEEL lekker is??
Bij JVJL elke 2 maand nieuwe pannen.quote:Op maandag 1 april 2024 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij al die BB's en andere RLS series hetzelfde ... altijd duikt er weer metalen keukengerei op en dat in een anti-aanbaklaag pannenset omgeving
zit geen olie in is water de rijst is er zo in gegooid vanuit de kookpanquote:Op maandag 1 april 2024 20:40 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben er zoveel olijfolie in gedaan dat het nu gewoon een papperige klomp is geworden
Als je al 3 maanden kut hebt gegeten is iets anders al gauw lekkerder ...quote:Op maandag 1 april 2024 20:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Alice zegt hartstikke lekker, ik vind het echt lekker
liegenbeest, allemaal dus als ze zeggen lekker! ja ok smaak zal goed wezen maar denk dat daar alles mee gezegd is
quote:Op maandag 1 april 2024 20:41 schreef Luna68 het volgende:
Zegt Alice nou dat het echt HEEL lekker is??
Dat denk ik ook, ze hadden nu meer kruiden......quote:Op maandag 1 april 2024 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je al 3 maanden kut hebt gegeten is iets anders al gauw lekkerder ...
Aangezien we geen geur en smaak tv hebben kunnen we over de smaak dus geen bal zeggenquote:Op maandag 1 april 2024 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je al 3 maanden kut hebt gegeten is iets anders al gauw lekkerder ...
Klopt en met wat kruiden zit er al gauw wat andere smaak aanquote:Op maandag 1 april 2024 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aangezien we geen geur en smaak tv hebben kunnen we over de smaak dus geen bal zeggen
Eerder hadden ze er al extra olie van de kip eroverheen gegoten en daarna ging er nog een keer een flinke scheut olie uit de fles erdoorheenquote:
Het ziet er nog wel zo heerlijk uitquote:Op maandag 1 april 2024 20:44 schreef Joyce-43 het volgende:
niemand proeft zand ofzo? zijn geen fijnproevers
lekker het papje eten
het was zooooooooo lekker maar ze hoeft geen 2de keer Alice
okquote:Op maandag 1 april 2024 20:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eerder hadden ze er al extra olie van de kip eroverheen gegoten en daarna ging er nog een keer een flinke scheut olie uit de fles erdoorheen
Dan heb je echt niet goed gekeken want er zit heel veel olie in.quote:Op maandag 1 april 2024 20:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zit geen olie in is water de rijst is er zo in gegooid vanuit de kookpan
Dat klopt, maar bij dat soort eten hoort een goede sambal of hete mangochutney.quote:Op maandag 1 april 2024 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aangezien we geen geur en smaak tv hebben kunnen we over de smaak dus geen bal zeggen
Alice slaat nooit iets af.. behalve vliegenquote:
Als ze ziet dat iemand anders dat wel neemt dan moet zij ook. Stel je voor dat ze wat tekort komtquote:
Nou jaquote:
Ze zei ook dat anderen het konden opdrinken. Nogmaals aandringen, toen klein beetje genomen.quote:Op maandag 1 april 2024 20:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze ziet dat iemand anders dat wel neemt dan moet zij ook. Stel je voor dat ze wat tekort komt
Wat ik zei dus. Als ze ziet dat een ander het toch neemt ondanks dat zij hintte dat het best nog wat langer kon staan. Dan wil ze wel.quote:Op maandag 1 april 2024 20:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze zei ook dat anderen het konden opdrinken. Nogmaals aandringen, toen klein beetje genomen.
Zag drie mensen uit dat ene glaasje drinken dus dronken zullen ze niet worden.quote:Op maandag 1 april 2024 20:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze zei ook dat anderen het konden opdrinken. Nogmaals aandringen, toen klein beetje genomen.
Doet ze netjes.quote:
Ja, daar is ze slim genoeg voorquote:Op maandag 1 april 2024 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kon ik je al van te voren vertellen
quote:Op maandag 1 april 2024 20:58 schreef Luna68 het volgende:
Wow hoor Alice nu eens dat ze haar coins wel wil geven voor het eten van degene die geen coins meer hebben. Want iedereen moet kunnen eten. Dat was vorige week wel anders 😡
Volgens mij heeft BB vandaag ook 13 april doorgegeven, maar dachten ze 1 april-grap ofzo. Ze willen het blijkbaar niet geloven ;pquote:Op maandag 1 april 2024 20:58 schreef GayGuy het volgende:
Wät was de opdracht? Weten ze al dat er nog 1 week komt?
Daar zijn ze al mee bezig volgens mij gister 1coin ingelegd en vandaag weer geloof ik en het is op....bij Glenn dan.quote:Op maandag 1 april 2024 20:58 schreef Luna68 het volgende:
Wow hoor Alice nu eens dat ze haar coins wel wil geven voor het eten van degene die geen coins meer hebben. Want iedereen moet kunnen eten. Dat was vorige week wel anders 😡
over 12 dagen is de finale .... en later dat BB niet liegtquote:Op maandag 1 april 2024 20:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Volgens mij heeft BB vandaag ook 13 april doorgegeven, maar dachten ze 1 april-grap ofzo. Ze willen het blijkbaar niet geloven ;p
politiek correct antwoord. Ty krijgt steeds meer de smoor inquote:Op maandag 1 april 2024 21:00 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ja toch… gaat nu ineens de gulle madame uithangen
Vorige week was hetzelfde. Echter, Ashley wilde niet meebetalen omdat ze de coins zogenaamd aan haar kinderen wilde gevenen ze hoefde toch niets te eten (om er deze week appels van te kopen…)quote:Op maandag 1 april 2024 20:58 schreef Luna68 het volgende:
Precies deze week kan het wel en vorige week was het moeilijk moeilijk en gedoe dat er wel een pizzapunt werd gegeven aan degene die niet mee had betaald.quote:Op maandag 1 april 2024 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar zijn ze al mee bezig volgens mij gister 1coin ingelegd en vandaag weer geloof ik en het is op....bij Glenn dan.
Er is niemand echt vrolijk op dit moment.quote:Op maandag 1 april 2024 21:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
politiek correct antwoord. Ty krijgt steeds meer de smoor in
Glenn heeft gisteren ook meegegeten en geen coins ingelegd. Maar primaquote:Op maandag 1 april 2024 21:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Vorige week was hetzelfde. Echter, Ashley wilde niet meebetalen omdat ze de coins zogenaamd aan haar kinderen wilde gevenen ze hoefde toch niets te eten (om er deze week appels van te kopen…)
Dus geen coins -> tuurlijk krijg je
Wel coins maar zelf houden -> dan krijg je niets
Simpel toch?
iet mee wilde doenquote:Op maandag 1 april 2024 21:02 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Precies deze week kan het wel en vorige week was het moeilijk moeilijk en gedoe dat er wel een pizzapunt werd gegeven aan degene die niet mee had betaald.
Ashley wilde zuinig zijn en wilde 2 coins bewaren voor haar kinderen, en zuinig zijn met de andere ( ik geloof iets van 6)quote:Op maandag 1 april 2024 21:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Vorige week was hetzelfde. Echter, Ashley wilde niet meebetalen omdat ze de coins zogenaamd aan haar kinderen wilde gevenen ze hoefde toch niets te eten (om er deze week appels van te kopen…)
Dus geen coins -> tuurlijk krijg je
Wel coins maar zelf houden -> dan krijg je niets
Simpel toch?
Heel verschil denk ik zo .....moedwillig niet mee willen doen maar wel coins hebben of gewoon geen coins meer hebben.....quote:Op maandag 1 april 2024 21:02 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Precies deze week kan het wel en vorige week was het moeilijk moeilijk en gedoe dat er wel een pizzapunt werd gegeven aan degene die niet mee had betaald.
Ze hadden een 8 persoons BBQ pakket ...quote:Op maandag 1 april 2024 21:03 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Glenn heeft gisteren ook meegegeten en geen coins ingelegd. Maar prima
quote:Op maandag 1 april 2024 21:03 schreef greysbones het volgende:
Degene die n
[..]
iet mee wilde doen
Verdraaien is een mooi ding
Hij heeft vandaag alsnog gegeven. Ze kon vorige week gewoon haar munten inleggen, maar koos zelf om niet mee te eten.quote:Op maandag 1 april 2024 21:03 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ze wilde niksquote:Op maandag 1 april 2024 21:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Ashley wilde zuinig zijn en wilde 2 coins bewaren voor haar kinderen, en zuinig zijn met de andere ( ik geloof iets van 6)
ze wilde dus geen kip maar gewoon een vega pizza of brood.
Heeft vandaag zijn laatste coin ingelegd.quote:Op maandag 1 april 2024 21:03 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Die heeft ze ook gelregenquote:Op maandag 1 april 2024 21:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Ashley wilde zuinig zijn en wilde 2 coins bewaren voor haar kinderen, en zuinig zijn met de andere ( ik geloof iets van 6)
7quote:Op maandag 1 april 2024 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hadden een 8 persoons BBQ pakket ...
Ze had er nog acht coins heeft ze tegen Alice gezegd toen er nog niet om gespeeld werd.quote:Op maandag 1 april 2024 21:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Soms maakt de lengte van een woord niet uitquote:Op maandag 1 april 2024 21:06 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley had woord hottub is erg kort vergeleken met eifeltoren van Alice
dat klopt dan tochquote:Op maandag 1 april 2024 21:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze had er nog acht coins heeft ze tegen Alice gezegd toen er nog niet om gespeeld werd.
Maar dan is er toch niets politiek correct aan de opmerking van Alice. Als je munten hebt en kiest om niet in te leggen, dan ook geen eten. Maar als je geen munten hebt en ik wel, kun je ze krijgen. Haar mening en die snap ik.quote:Op maandag 1 april 2024 21:07 schreef Verida het volgende:
[..]
dat klopt dan toch
2 coins bewaren voor haar kinderen en vorige week zuinig geweest met haar coins. Gisteren wel gewoon ingelegd, het eten was niet duur en ze had van te voren tegen Glenn gezegd dat hij mee mocht eten van haar portie.
Glenn heeft uiteindelijk toch besloten om zelf coins in te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |