quote:Op maandag 1 april 2024 19:14 schreef marky het volgende:
Ty en Alice hebben het het best gedaan. Duidelijk en snel.
Het is 1 April.quote:Op maandag 1 april 2024 19:17 schreef Dotteke het volgende:
Bb vertelt : Over 12 dagen eindigd bb ze schrikken er een beetje van
even terug tellen vanaf maandag naar zaterdag hahaquote:Op maandag 1 april 2024 19:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
In jip en janneke uitleg voor de blontjes
Jimmy zei volgende week zaterdag maar ashley zei oh dat is vrijdagquote:Op maandag 1 april 2024 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Er is daar ook werkelijk niemand die kan rekenen hč.
was dat een vereiste dan?quote:Op maandag 1 april 2024 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
De schreeuwerd zei meteen dat het niet kloptequote:Op maandag 1 april 2024 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
ja alleen nu krijgen we weer hoe en wat je krijgtquote:Op maandag 1 april 2024 19:20 schreef BigBreg83 het volgende:
We zijn wel eindelijk van het gespeculaas af dat het zaterdag klaar is.
Ze geloven het nu wel.
En Tom knoeide er ook meequote:Op maandag 1 april 2024 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jimmy zei volgende week zaterdag maar ashley zei oh dat is vrijdag
Tuurlijk weer de andere...Queen zat verkeerd te tellenquote:Op maandag 1 april 2024 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee, een gebrek.quote:
En ook niet volgens Tom. En bij Alice viel het kwartje ook niet.quote:Op maandag 1 april 2024 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
De schreeuwerd zei meteen dat het niet klopte
Jimmy zei namelijk volgende week zaterdag dus
Maar dat klopte niet volgens miss ashley
Alice roept al twee weken wanneer de finale isquote:Op maandag 1 april 2024 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ook niet volgens Tom. En bij Alice viel het kwartje ook niet.
Alice wist het alquote:Op maandag 1 april 2024 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Slijm slijm slijm.quote:
Ze speculeerden er wel over. Jimmy ook. De meeste hebben het wel een keer gezegd en daarna zeggen ze weer wat andersquote:Op maandag 1 april 2024 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
hoe komen ze daar nou aan, aan die headlockquote:
1 van de vereisten om deel te mogen nemen.quote:Op maandag 1 april 2024 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Cheap ass BBquote:Op maandag 1 april 2024 19:25 schreef Angelique61 het volgende:
Raar dat ze met pasen niks gedaan hebben een ontbijt of iets.
Was paar weken geleden al geweest in die speciale weekquote:Op maandag 1 april 2024 19:25 schreef Angelique61 het volgende:
Raar dat ze met pasen niks gedaan hebben een ontbijt of iets.
kan ze meenemen met der leermomentenquote:
Geen idee. Het zal wel straattaal zijn denk ikquote:Op maandag 1 april 2024 19:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe komen ze daar nou aan, aan die headlock
Ze kreeg het ook niet voor elkaar om te berekenen dat als het vandaag maandag is, dat het dan over 12 dagen zaterdag is.quote:Op maandag 1 april 2024 19:23 schreef humpty het volgende:
[..]
Alice roept al twee weken wanneer de finale is
Dat was ashleyquote:Op maandag 1 april 2024 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze kreeg het ook niet voor elkaar om te berekenen dat als het vandaag maandag is, dat het dan over 12 dagen zaterdag is.
Randy is ook bepaald niet het vlugste konijn in het bos.quote:Op maandag 1 april 2024 19:25 schreef Joyce-43 het volgende:
Randy blijft het zeggen met 1 april grap
Alice ook. Kijk filmpje maar terug.quote:
Vrij summier.quote:
Ashley telde vandaag mee ipv morgen te beginnenquote:Op maandag 1 april 2024 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
De schreeuwerd zei meteen dat het niet klopte
Jimmy zei namelijk volgende week zaterdag dus
Maar dat klopte niet volgens miss ashley
"U spreekt met uw moordenaar..."quote:Op maandag 1 april 2024 19:28 schreef Dotteke het volgende:
Als je kiest voor bellen is het een verrassing wie je aan de lijn krijgt.
Ze wisten toch ook dat die vraag ging komen.quote:Op maandag 1 april 2024 19:28 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Wat slecht dit
Het duurt minuten voor BB antwoord geeft
Nee.quote:
Jaquote:Op maandag 1 april 2024 19:30 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ze wisten toch ook dat die vraag ging komen.
Speciale aanbieding van prei en bananenquote:
Als de stagair had opgelet had ie geweten dat die vraag zou komen want dat is vanmiddag afgesprokenquote:Op maandag 1 april 2024 19:28 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Wat slecht dit
Het duurt minuten voor BB antwoord geeft
Nette mensen eten altijd laat.quote:Op maandag 1 april 2024 19:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ashley telde vandaag mee ipv morgen te beginnen![]()
Ow Alice nu shoppen voor eten, het is half 8.Ze stelt een vraag waar de stagiaires nog over na moeten denken..
Dan mooi balen echt speciaal voor Ashley gisteren ... Personeel heeft die andere Paaspakketten weg zitten eten vermoed ikquote:
Geen pakket dusquote:Op maandag 1 april 2024 19:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Speciale aanbieding van prei en bananen
Maar geen BBQ pakket met gratis chocoladepakket.quote:Op maandag 1 april 2024 19:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Speciale aanbieding van prei en bananen
Bbq op de parkeerplaatsquote:Op maandag 1 april 2024 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan mooi balen echt speciaal voor Ashley gisteren ... Personeel heeft die andere Paaspakketten weg zitten eten vermoed ik
Ze leest mee.quote:
Ze krijgt echt een grote mond hoorquote:Op maandag 1 april 2024 19:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alice noemt BB weer schat, toch een beetje raar
Dat zou leuk zijnquote:Op maandag 1 april 2024 19:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
mssn komt er straks een freeze met iemand die eten mee neemt. Het is wel heel laat om nu nog te koken
nou denk het nietquote:Op maandag 1 april 2024 19:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
mssn komt er straks een freeze met iemand die eten mee neemt. Het is wel heel laat om nu nog te koken
goed hequote:
Ik eet bijna altijd pas om half 9.quote:Op maandag 1 april 2024 19:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ja ze moest rijst meenemenquote:Op maandag 1 april 2024 19:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pasta vult naar mijn idee toch wel meer als rijst?
stiekem iphone hequote:
Vandaag niets van dien aard.quote:
ja vind ik ook, vind geen gehoorquote:Op maandag 1 april 2024 19:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alice noemt BB weer schat, toch een beetje raar
Mss omdat de meesten gisteren zo lauwtjes reageerden op dat bbq pakketquote:Op maandag 1 april 2024 19:37 schreef greysbones het volgende:
Echt cheapass bb
2de paasdag
En dan niks bijzonders
Hoi Paul.quote:
Het regende ook nog eens !!quote:Op maandag 1 april 2024 19:39 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Mss omdat de meesten gisteren zo lauwtjes reageerden op dat bbq pakket
En terecht, weinig waardering bij die gastenquote:Op maandag 1 april 2024 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vandaag niets van dien aard.
Gisteren verdomde het ondankbare tuig het om te BBQ'en .
BB zal wel zoiets hebben van 'ik zal jullie hebben'
mijn god zolaat hahaquote:
En je kleren gingen stinken.quote:
ze had mie geen idee of het echt heel anders isquote:Op maandag 1 april 2024 19:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pasta vult naar mijn idee toch wel meer als rijst?
ik ook al de hele dag maar niet van de hongerquote:
en had die gewonnen?quote:Op maandag 1 april 2024 19:38 schreef Luna68 het volgende:
Vandaag is dat spel ook maar 1 x geweest toch? Alleen Tom? Zo verdienen ze ook amper coins
* FreshFruit geeft paracetamol aanquote:Op maandag 1 april 2024 19:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik ook al de hele dag maar niet van de honger
Dan ben ik aan mijn 2e avondmaaltijd begonnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 1 april 2024 19:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan ben ik aan mijn 2e avondmaaltijd begonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Randy ook.quote:Op maandag 1 april 2024 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
Geloof dat Glenn gelijk de 15e april moet werken
Ja zat ook al raar te kijkenquote:Op maandag 1 april 2024 19:44 schreef lojanda het volgende:
Jimmy snijdt de prei maar er komt zo te zien geen water aan te pas.. extra crispy voor het mondgevoel
dank je wel heb al strip opquote:Op maandag 1 april 2024 19:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit geeft paracetamol aan
Zand schuurt de maag.quote:Op maandag 1 april 2024 19:44 schreef lojanda het volgende:
Jimmy snijdt de prei maar er komt zo te zien geen water aan te pas.. extra crispy voor het mondgevoel
Niet iedereen is weg van BBQ.....dus eerlijk vind ik niet dat B.B. dat moet afstraffen door nu geen lekkere toetjes in de winkel of goedkope chocolade eitjes. tenslotte is het nog pasen.....quote:
ongewassen iddquote:Op maandag 1 april 2024 19:44 schreef lojanda het volgende:
Gewoon etenquote:Op maandag 1 april 2024 19:44 schreef lojanda het volgende:
ja Randy en Ty ook dacht ikquote:Op maandag 1 april 2024 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
Geloof dat Glenn gelijk de 15e april moet werken
Ze wassen de handen ook niet voor ze aan het eten beginnen dus dan zal dit ook wel niet nodig zijnquote:
echt vaag hoor en er kan veel zand in zittenquote:Op maandag 1 april 2024 19:44 schreef lojanda het volgende:
Die was ik altijd na het snijdenquote:Op maandag 1 april 2024 19:44 schreef lojanda het volgende:
Sowieso aangezien ze die tijdelijn pas kwart over 7 klaar haddenquote:Op maandag 1 april 2024 19:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet iedereen is weg van BBQ.....dus eerlijk vind ik niet dat B.B. dat moet afstraffen door nu geen lekkere toetjes in de winkel of goedkope chocolade eitjes. tenslotte is het nog pasen.....
Jimmy wil het zelf doen.. Alice vroeg nog of ze kon helpen.quote:Op maandag 1 april 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon eten
Ze hebben honger toch![]()
Er is ook niemand die even helpt
Blij dat ik daar niet hoef te etenquote:Op maandag 1 april 2024 19:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze wassen de handen ook niet voor ze aan het eten beginnen dus dan zal dit ook wel niet nodig zijn
Ieuuwwww daar zit het meeste zand in volgens mij.....quote:Op maandag 1 april 2024 19:44 schreef lojanda het volgende:
hoefde niet Alice vroeg het en Ashley ookquote:Op maandag 1 april 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon eten
Zeker in prei..quote:Op maandag 1 april 2024 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
echt vaag hoor en er kan veel zand in zitten
hebben ze in begin wel gedaan steedsquote:Op maandag 1 april 2024 19:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze wassen de handen ook niet voor ze aan het eten beginnen dus dan zal dit ook wel niet nodig zijn
Ik spoel het al voor het snijden en daarna als het gesneden is nog een keer. Heb één keercgehad dat er toch nog wat zand in zat en nu dus altijd extra wassen.quote:
Alice vroeg het maar er was niet veel te doen zei Jimmy .quote:Op maandag 1 april 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon eten
Rare oproepquote:Op maandag 1 april 2024 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
BB mag ik jullie aandacht
Eslie kom naar de DBk
Misschien hadden ze dan toch Ashley nog een keer moeten sturen naar het winkeltje.. dan had BB vast nog wel een pakketje neer kunnen zetten terwijl ze door de draaideur gingquote:Op maandag 1 april 2024 19:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet iedereen is weg van BBQ.....dus eerlijk vind ik niet dat B.B. dat moet afstraffen door nu geen lekkere toetjes in de winkel of goedkope chocolade eitjes. tenslotte is het nog pasen.....
Voor het snijden heeft voor mijn gevoel altijd weinig nut, blijft dan toch nog tussen de bladeren zitten. Ik was het gewoon daarna en dan ff door de sla centrifuge heen..quote:Op maandag 1 april 2024 19:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik spoel het al voor het snijden en daarna als het gesneden is nog een keer. Heb één keercgehad dat er toch nog wat zand in zat en nu dus altijd extra wassen.
Nou eerder nood in Ashley dr hoofd denk, vandaar de koppijn.quote:Op maandag 1 april 2024 19:50 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Zwarte brief ofzo?
Nood thuis bij Ashley?
Oppas de kids ? hoe en wat ?quote:Op maandag 1 april 2024 19:50 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Zwarte brief ofzo?
Nood thuis bij Ashley?
Die mag ze nu ophalen denk ik.........quote:Op maandag 1 april 2024 19:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Misschien hadden ze dan toch Ashley nog een keer moeten sturen naar het winkeltje.. dan had BB vast nog wel een pakketje neer kunnen zetten terwijl ze door de draaideur ging
quote:Op maandag 1 april 2024 19:51 schreef spapaars het volgende:
Oh dear, houd een oog op de teller van het te winnen bedrag.
Ohja misschien mort iedereen. Vertellen wat ze er van vinden dst het een weel langer is.quote:Op maandag 1 april 2024 19:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nou eerder nood in Ashley dr hoofd denk, vandaar de koppijn.
Hoe overleef ik deze week de norminasie
Je weet het maar nooitquote:Op maandag 1 april 2024 19:51 schreef spapaars het volgende:
Oh dear, houd een oog op de teller van het te winnen bedrag.
Ach BB verslikte zich misschien net in een paaseitje en drukte per ongeluk op het verkeerde knopjequote:Op maandag 1 april 2024 19:52 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ohja misschien mort iedereen. Vertellen wat ze er van vinden dst het een weel langer is.
Maar die oproep: mag ik de aandacht, was gekkig.
Dat zou wat zijn dat ze zo meteen naar buiten komt met een groot pakket met allerlei lekkers..quote:Op maandag 1 april 2024 19:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die mag ze nu ophalen denk ik.........![]()
Tassen vol Mac en pizza`squote:Op maandag 1 april 2024 19:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn dat ze zo meteen naar buiten komt met een groot pakket met allerlei lekkers..
Ja, moest ook wel lachen bij de gedachte.....wat zullen ze boos zijn of verbijsterd dat dit gebeurt.quote:Op maandag 1 april 2024 19:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn dat ze zo meteen naar buiten komt met een groot pakket met allerlei lekkers..
Dat denk ik ook en Ashley zou een smile hebben van oor tot oor..quote:Op maandag 1 april 2024 19:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, moest ook wel lachen bij de gedachte.....wat zullen ze boos zijn of verbijsterd dat dit gebeurt.
quote:Op maandag 1 april 2024 19:59 schreef Kissingbird het volgende:
oh ze weten dat het nog 2 weken zijn?
Moet ie lekker gaanquote:Op maandag 1 april 2024 20:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Tty is weer boos hij vindt het echt niet leuk nog 12 dagen
Is niet veel voor nodig om die boos te krijgenquote:Op maandag 1 april 2024 20:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zijn ze er nu zelf achtergekomen (uiteindelijk.....) of heeft bb het ze gezegd?quote:Op maandag 1 april 2024 20:01 schreef Luna68 het volgende:
Daar is de eerste sipneus al, Ty vindt het k*t dat het nog een week langer duurt
BB heeft het gezegd en toen gingen ze dansen omdat ze dachten dat het een 1 aprilgrap wasquote:Op maandag 1 april 2024 20:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zijn ze er nu zelf achtergekomen (uiteindelijk.....) of heeft bb het ze gezegd?
quote:Op maandag 1 april 2024 20:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nouuuuuuquote:Op maandag 1 april 2024 20:03 schreef lojanda het volgende:
Ik vind het echt niet oké hoor hoe ze reageren op het feit dat het een week langer duurt. Ze weten toch hoelang BB kan duren? En het is ook zo ondankbaar elke keer die houding van zeDit is toch echt wel het seizoen waar het meeste in geklaagd is en waar elke dag wel ontevredenheid in te zien is geweest.
BB heeft het verteld dat het nog twaalf dagen duurt maar ze geloofden het niet want het klopte niet met de datum van een zaterdag. BB heeft nogmaals aangegeven dat het echt zo is en nu zijn er een paar over de zeik..quote:Op maandag 1 april 2024 20:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 april 2024 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
BB heeft het gezegd en toen gingen ze dansen omdat ze dachten dat het een 1 aprilgrap was
[ afbeelding ]
Randy geloofd het nog steeds nietquote:Op maandag 1 april 2024 20:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
jammer dat heb ik gemist
whaaa en daarna dus de deceptie dat het echt echt is
quote:Op maandag 1 april 2024 20:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
jammer dat heb ik gemist
whaaa en daarna dus de deceptie dat het echt echt is
Dat was vooral in het begin ook maar deze groep is al van dag één aan het jammeren en nog steeds zeuren ze over alles.quote:Op maandag 1 april 2024 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nouuuuuu
Nick kon er ook wat van
En meer van die groep
En Nathalie en Daniëlle en ? Doe naar huis werden gestuurd
https://www.tiktok.com/@bb_nlbe/video/7352951503021264161quote:Op maandag 1 april 2024 20:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ashley zit in de DBKquote:Op maandag 1 april 2024 20:09 schreef lojanda het volgende:
En waarom nu weer twin streamskan toch niet te maken hebben pauze omdat ze aan het eten zijn want het is 20.10
Dank je!!quote:Op maandag 1 april 2024 20:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:bb_nlbe/video/7352951503021264161
Koffietijd?quote:Op maandag 1 april 2024 20:09 schreef lojanda het volgende:
En waarom nu weer twin streamskan toch niet te maken hebben pauze omdat ze aan het eten zijn want het is 20.10
Luie luie luie BBquote:Op maandag 1 april 2024 20:09 schreef lojanda het volgende:
Zij zijn ws ook laat door die ellenlange spreekbeurten.quote:Op maandag 1 april 2024 20:09 schreef lojanda het volgende:
Denk dat hun avondeten ook wat uitliep door al die levensverhalen presentatiesquote:Op maandag 1 april 2024 20:09 schreef lojanda het volgende:
Dat is het daar de hele dag door volgens mij..quote:
Als ze nou nog eens gingen brainstormen voor leuke beelden. Maar dan verzinnen ze dit soort slaapverwekkende dingen.quote:Op maandag 1 april 2024 20:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is het daar de hele dag door volgens mij..
quote:Op maandag 1 april 2024 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat hun avondeten ook wat uitliep door al die levensverhalen presentaties
Ze moeten maar gewoon met hun bord eten achter de knoppen blijven zitten.. dat doen wij ookquote:Op maandag 1 april 2024 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat hun avondeten ook wat uitliep door al die levensverhalen presentaties
Die zit daar zowat hele dagen in dat hokquote:
quote:Op maandag 1 april 2024 20:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
[..]
Ze moeten maar gewoon met hun bord eten achter de knoppen blijven zitten.. dat doen wij ook
Dus dat.. de uitvoering was gewoon erg slecht.quote:Op maandag 1 april 2024 20:14 schreef Kodiak100 het volgende:
De geest is voor dit seizoen wel uit de fles
De ideeën van de secretroom zijn leuk bedacht en uitgevoerd.
De duo's waren leuk
De onverwachte wendingen ook
Maar verder was het 1 pot nat
Maar luister, ik zeg, weet je wat het isquote:Op maandag 1 april 2024 20:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die zit daar zowat hele dagen in dat hok![]()
opvallend wel
Je zou bijna denken dat ze daar op de knieën gaatquote:Op maandag 1 april 2024 20:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die zit daar zowat hele dagen in dat hok![]()
opvallend wel
Gewoon teleurgesteld......is gewoon een enorme tegenvaller.quote:Op maandag 1 april 2024 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron vind het echt heel kut dat er ineens nog een week bij komt.
Mag ik wat zeggen? IK denk..quote:Op maandag 1 april 2024 20:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar luister, ik zeg, weet je wat het is
Gelukkig kunnen ze daar achter de schermen ook op mute drukken net als wij
Oh ja inderdaad daar gingen wel meer dan drie personen gelijk weg.....quote:Op maandag 1 april 2024 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nouuuuuu
Nick kon er ook wat van
En meer van die groep
En Nathalie en Daniëlle en ? Die naar huis werden gestuurd
Ik begrijp ook niet zo goed waarom ze de hele tijd denken dat het eerder is afgelopen? Waar halen ze dat eigenlijk vandaan? Wie is daarover begonnen?quote:Op maandag 1 april 2024 20:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gewoon teleurgesteld......is gewoon een enorme tegenvaller.
Dat was al in de eerste week dat het gekonkel begon. BB had er zo genoeg van dat ze te horen kregen dat ze gelijk hun koffer konden pakken als ze het er allemaal niet mee eens warenquote:Op maandag 1 april 2024 20:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad daar gingen wel meer dan drie personen gelijk weg.....
Geen idee, weet niet of dat het gewoon erin geslopen is en toen voor waar is aangenomen.quote:Op maandag 1 april 2024 20:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet zo goed waarom ze de hele tijd denken dat het eerder is afgelopen? Waar halen ze dat eigenlijk vandaan? Wie is daarover begonnen?
quote:Op maandag 1 april 2024 20:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gewoon teleurgesteld......is gewoon een enorme tegenvaller.
Ik voelde nou even mijn pizza naar boven komenquote:Op maandag 1 april 2024 20:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Had het met Randy vanmiddag over dat ie jeuk had en eerst naar z’n nieuwe vriendinnetje zou gaan (die hij al 2x heeft gezien?) De dag erna pas naar z’n moeder…
nee dacht het niet hoor hij had ook over 13de ofzoquote:
Lisa ws ookquote:Op maandag 1 april 2024 20:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik voelde nou even mijn pizza naar boven komen
Dat zal wel meer als twee keer geweest zijn.....vriendin haar moeder zit in de fanbase van Ty en is wat trots op hem.....Is natuurlijk wel heerlijk dat ze hem op deze manier is goed heeft leren kennen,quote:Op maandag 1 april 2024 20:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Had het met Randy vanmiddag over dat ie jeuk had en eerst naar z’n nieuwe vriendinnetje zou gaan (die hij al 2x heeft gezien?) De dag erna pas naar z’n moeder…
Dat joch is gauw beledigdquote:Op maandag 1 april 2024 20:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat een rare instelling heeft die gast.quote:
nou inderdaad en dan gaan ze lekker weg als ze nu weg willen niemand die hun tegenhoud in principequote:Op maandag 1 april 2024 20:03 schreef lojanda het volgende:
Ik vind het echt niet oké hoor hoe ze reageren op het feit dat het een week langer duurt. Ze weten toch hoelang BB kan duren? En het is ook zo ondankbaar elke keer die houding van zeDit is toch echt wel het seizoen waar het meeste in geklaagd is en waar elke dag wel ontevredenheid in te zien is geweest.
De casting ook.quote:Op maandag 1 april 2024 20:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus dat.. de uitvoering was gewoon erg slecht.
Geen idee, heb Alice ook niet meer gezienquote:Op maandag 1 april 2024 20:25 schreef zodeju het volgende:
Zit Ashley nog steeds bij B.B. op schoot of is ze alweer terug.....
oh ze is terugquote:Op maandag 1 april 2024 20:26 schreef ledn81 het volgende:
Ashley nog in DBK, maar stream 2 is terug?
Die krijgt het script met alle escape mogelijkheden alvast even voorgekauwd voor komende dagen
Ze zijn er allemaal vrijwillig ingegaan. Ze kunnen er ook allemaal uit wanneer ze het zat zijn. BB heeft de deur niet op slot gedaan. Stelletje over het paard getilde kleuters zijn het.quote:Op maandag 1 april 2024 20:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou inderdaad en dan gaan ze lekker weg als ze nu weg willen niemand die hun tegenhoud in principe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |