Makkelijk!quote:Op maandag 1 april 2024 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ha een broek gevonden met alleen maar elastiek van boven!
eens maar dit was ff brainfart van mij natuurlijk, hoe dat helemaal uit te werken vraag twee.quote:Op maandag 1 april 2024 19:54 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat je het goed bedoelt, maar die stichting was uitermate vaag en het leek alsof ze maar heel beperkte groep mensen hielpen. Nu stel je een poll voor, maar dan moet je wel goed kunnen articuleren waarom daarvoor iets moeten doneren.
Ik had laatst een meevallertje,16 slof sigaretten voor noppes.quote:Op maandag 1 april 2024 19:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn van die volume tabak potten wat ik rook dat je zelf sigaretten klikt.
2 PUNTEN JA.quote:
Ik zal een paar extra $$ doneren aan een goed doel hier. Doe jij dat bij jou. Zijn we allebei tevredenquote:Op maandag 1 april 2024 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
eens maar dit was ff brainfart van mij natuurlijk, hoe dat helemaal uit te werken vraag twee.
Maar waarom dat ik denk dat het kan, is omdat we geen 100 euro of meer gaan doneren, maar allemaal kleine beetjes. en hopelijk komt er dan iemand die het dus echt nodig heeft uit. Zo was mijn idee. en ook. niet meer dan dat eigenlijk.
Ga koekjes verkopen bij je kerk en doneer dat aan een goed doelquote:Op maandag 1 april 2024 20:01 schreef kree het volgende:
ahaha nouja het was een idee, * kree schrapt het maar.
hmmmms nee niet mijn bedoeling, maar laat maar, ik zie het nl niet gebeuren. Maar hoop jullie t ideetje nog beetje waardeerdenquote:Op maandag 1 april 2024 20:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal een paar extra $$ doneren aan een goed doel hier. Doe jij dat bij jou. Zijn we allebei tevreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |