Nee (tenminste, ik doe niet mee)quote:Op maandag 1 april 2024 19:42 schreef kree het volgende:
we zouden een potje kunnen maken, waar iedereen. die wil ff wat euro in stopt. en doen we een poll die dat uiteindelijk krijgt?
Nee ik ga hier niet aan meedoen.quote:Op maandag 1 april 2024 19:42 schreef kree het volgende:
we zouden een potje kunnen maken, waar iedereen. die wil ff wat euro in stopt. en doen we een poll die dat uiteindelijk krijgt?
Zeker weer jouw stichting die alleen dingen doet in Katwijk. Je idee was vorige keer ook niet echt goed ontvangen hier.quote:Op maandag 1 april 2024 19:42 schreef kree het volgende:
te ver gaand wss? zie het punt btw wel hoor. want hoe gaat zoiets eerlijk enzo, maar zie het ff als idee duaquote:
Prima, @JustinK en ik hebben genoeg kloontjes om ervoor te zorgen dat het altijd naar ons gaat.quote:Op maandag 1 april 2024 19:42 schreef kree het volgende:
niet gelijk zo slecht denken he. ik. bedoel het goed.quote:Op maandag 1 april 2024 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Zeker weer jouw stichting die alleen dingen doet in Katwijk. Je idee was vorige keer ook niet echt goed ontvangen hier.
Ik heb meegedaan aan de kerstpakkettenactie en geld gedoneerd daarvoor, maar ik ga niet zomaar geld doneren als ik niet weet waar het voor gebruikt gaat worden.quote:Op maandag 1 april 2024 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
te ver gaand wss? zie het punt btw wel hoor. want hoe gaat zoiets eerlijk enzo, maar zie het ff als idee dua
ik ook.quote:Op maandag 1 april 2024 19:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan aan de kerstpakkettenactie en geld gedoneerd daarvoor, maar ik ga niet zomaar geld doneren als ik niet weet waar het voor gebruikt gaat worden.
Ja strak plan welquote:Op maandag 1 april 2024 19:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Prima, @:justink en ik hebben genoeg kloontjes om ervoor te zorgen dat het altijd naar ons gaat.
quote:Op maandag 1 april 2024 19:47 schreef kree het volgende:
[..]
niet gelijk zo slecht denken he. ik. bedoel het goed.
en hoezo weer?
Tis niet dat ik euro van iemand heb gekregen hier op of via fok?
Gelijk alweer zo negatieve gedachten enzo en dat alles fout zal gaan. ?
Ik weet dat je het goed bedoelt, maar die stichting was uitermate vaag en het leek alsof ze maar heel beperkte groep mensen hielpen. Nu stel je een poll voor, maar dan moet je wel goed kunnen articuleren waarom daarvoor iets moeten doneren.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:43 schreef kree het volgende:
we houden erover op. ga er niet meer over praten, wie t linkje heeft zoek zelf maar na of vraag me via DM wat. maar ga het er hier niet meer over hebben, zwaar teleurgesteld ben ik jullie wel.....
https://forum.refoweb.nl/ is een deurtje verder.quote:Op maandag 1 april 2024 19:42 schreef kree het volgende:
Maar een jumpsuit is waarschijnlijk wel veel meer werk.quote:Op maandag 1 april 2024 19:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan natuurlijk ook een jumpsuit maken. Dat zakt gegarandeerd niet van mijn kont
De laatste keer dat ik een broek naaide was 20 jaar geleden, dus alles is op dit moment veel werk.quote:Op maandag 1 april 2024 19:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar een jumpsuit is waarschijnlijk wel veel meer werk.
Het gaat er niet om dat we bang zijn dat jij met ons geld aan de haal gaat. Het gaat erom dat niet duidelijk is wat er met ons geld gaat gebeuren. Als ik iets wil doneren, dan doe ik dat wel hier. Dan weet ik dat het naar onderhoud van bossen, of betere voorzieningen in het asiel is.quote:Op maandag 1 april 2024 19:55 schreef kree het volgende:
weet je wat het is. ik ga wel uit van goed vertrouwen van iedereen met zoiets.
Dus ok als iemand geld wil opsteken via zoiets, tja. dan ben ik wel te goed denk van vertrouwen wss, Maar dan ven je ook gelijk de meest trieste persoon op fok lijkt me. zou wel heel lullig zijn.
Ik heb nog nooit een broek gemaakt. Of een jumpsuite. Ik kan me voorstellen dat een gulpsluiting met rits niet erg makkelijk is, maar als je nodig naar de wc moet, dan wil je ook niet 30 knoopjes los moeten maken.quote:Op maandag 1 april 2024 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een broek naaide was 20 jaar geleden, dus alles is op dit moment veel werk.
Ik haat de gulpsluiting gewoon om te maken met rits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |