Ik heb een automatische voerbak, maar alleen voor als ik een dagje of 2 weg ben. Maar ik denk dat hij makkelijker ging wennen aan mij, omdat hij door had dat ik degene was die hem eten gaf. De eerste keer dat hij een beetje begon te spinnen in week 2, was bij zijn voerbakquote:Op maandag 1 april 2024 19:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ben met deze twee helemaal van het gezeur van eten verlost, omdat ik ze altijd met een automatische voerbak heb gevoerd.
Ze denken dus compleet niet aan mij, als het om eten gaatDan gaan ze zeuren om de voerbak heen
En ja, het gaat langzaam, maar het is wel mooiAls ik net wakker word ligt ze meestal op me, of direct tegen me aan. Als ze merkt dat ik dan wakker ben neemt ze een metertje afstand, omdat ze dan ff onzeker is.
Handje openleggen en ze duikt er vervolgens op om geaaid te worden
quote:Op maandag 1 april 2024 19:29 schreef Shii het volgende:
Ik heb ooit een kat van 15 uit het asiel gehaald. Geen idee waarom deze er al zolang zat, want het was echt een schatje. Ze waren zo blij dat hij eindelijk een vast mandje kreeg, dat ik korting kreeg.Het was echt zo'n lieverd.
Helaas heb ik niet lang van hem mogen genieten, maar ben zo blij dat ik hem nog een mooie tijd heb kunnen geven buiten het asiel.
Mooiquote:Op maandag 1 april 2024 19:29 schreef Shii het volgende:
Ik heb ooit een kat van 15 uit het asiel gehaald. Geen idee waarom deze er al zolang zat, want het was echt een schatje. Ze waren zo blij dat hij eindelijk een vast mandje kreeg, dat ik korting kreeg.Het was echt zo'n lieverd.
Helaas heb ik niet lang van hem mogen genieten, maar ben zo blij dat ik hem nog een mooie tijd heb kunnen geven buiten het asiel.
Ja dat doe ik dus met snoepjes. Daar willen ze nog wel eens om zeurenquote:Op maandag 1 april 2024 19:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een automatische voerbak, maar alleen voor als ik een dagje of 2 weg ben. Maar ik denk dat hij makkelijker ging wennen aan mij, omdat hij door had dat ik degene was die hem eten gaf. De eerste keer dat hij een beetje begon te spinnen in week 2, was bij zijn voerbak
Mijn vorige kat zat ook een maand in het asiel voordat ik haar adapteerde, ik kreeg ook korting. Aangezien ze hier maar beperkte capaciteit hebben, is een maand ook een beetje het langste wat ze hier zittenquote:Op maandag 1 april 2024 19:29 schreef Shii het volgende:
Het is soms nog wel een zoektocht hoor, want niet iedere kat past bij je en er zitten ook wel katten met issues waar je mee om moet kunnen gaan, maar het is zo dankbaar als je een lieverd er vandaan kunt halen. Tot nu toe al drie keer gelukt.quote:Op maandag 1 april 2024 19:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn volgende kat gaat ook uit het asiel komen
Mijn kat zeurt altijd. Eerst omdat hij voer wil, dan omdat het niet voldoende is. En mijn dierenarts zeurt omdat ze vindt dat ik teveel eten geef.quote:Op maandag 1 april 2024 19:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus met snoepjes. Daar willen ze nog wel eens om zeuren
En dan? Worden ze dan geëuthanaseerd?quote:Op maandag 1 april 2024 19:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn vorige kat zat ook een maand in het asiel voordat ik haar adapteerde, ik kreeg ook korting. Aangezien ze hier maar beperkte capaciteit hebben, is een maand ook een beetje het langste wat ze hier zitten
Katten zullen katten.quote:Op maandag 1 april 2024 19:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kat zeurt altijd. Eerst omdat hij voer wil, dan omdat het niet voldoende is. En mijn dierenarts zeurt omdat ze vindt dat ik teveel eten geef.
Ik heb ooit een kat gehad die de broccoli van mijn bord af jatte. Niet het worstje wat ernaast lagquote:Op maandag 1 april 2024 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hadden heel vroeger een kat die bij de achterbuurman vlees kreeg. Toen overleed de beste man en zat de kat heel zielig daar steeds voor het keukenraam te kijken. Werd ook pas aanhankelijk toen hij oud werd.
En voor de rest was zijn favoriete gerecht nasi.
Ik had een kat die sperzieboontjes erg lekker vond.quote:Op maandag 1 april 2024 19:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een kat gehad die de broccoli van mijn bord af jatte. Niet het worstje wat ernaast lag
't blijven eigenaardige beestjes ]quote:Op maandag 1 april 2024 19:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik had een kat die sperzieboontjes erg lekker vond.
Daar heb ik er momenteel ene vanquote:Op maandag 1 april 2024 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Een andere kat wilde niets waar niet op stond dat het voor de kat was.
Dus at nog geen stukje leverworst
Ja. Er zijn wel "no-kill shelters", maar deze niet. Ik denk dat de gemeente niet meer geld wil uitgeven voor een uitbreiding. Ik doneer nog wel eens (ze hebben iedere jaar een fund raiser incl 5K), maar dat gaat niet naar uitbreiding meer naar onderhoudt van de bestaande faciliteiten. Ze hebben wel een Trap-Neuter-Return programma: katten worden gevangen, gesteriliseerd en weer vrijgelaten.quote:
Dat is wel mooi.quote:Volgens mij gebeurt dat in Nederland gelukkig niet zogauw.
Ik weet niet of die van mij het lekker vindt, maar hij steelt de sperziebonen van het aanrecht als ik ze dopquote:Op maandag 1 april 2024 19:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik had een kat die sperzieboontjes erg lekker vond.
Een fijnproeverquote:Op maandag 1 april 2024 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Een andere kat wilde niets waar niet op stond dat het voor de kat was.
Dus at nog geen stukje leverworst. Had wel weer een ding voor garlain kruidenkaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |