quote:Op maandag 1 april 2024 17:52 schreef Snoozey het volgende:
nou kom er maar in ash, het is een beetje rustig hier
quote:Op maandag 1 april 2024 17:52 schreef Snoozey het volgende:
nou kom er maar in ash, het is een beetje rustig hier
Neequote:Op maandag 1 april 2024 18:00 schreef KinKiJan het volgende:
Polletje?
Gaat Jimmy meer sporten of weer roken na BB?
Goh hier ook...Moet de kattenbak ook nog verschonen. Laterssssquote:Op maandag 1 april 2024 18:01 schreef humpty het volgende:
Ach wat een pech geluid valt hier weg...heb ik weer
overload .. overloadquote:Op maandag 1 april 2024 18:03 schreef greysbones het volgende:
Kunnen we dan ook een euuhhh of euhmmm
Teller aanzetten
Ik vond Jimmy het juist leuk doenquote:Op maandag 1 april 2024 17:46 schreef Koos1958 het volgende:
Pfff wat een gezever van iimmy. Glenn en tyron deden het leuker
Ze hebben geen van allen iemand naar huis gespeeldquote:
Juistquote:Op maandag 1 april 2024 18:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben geen van allen iemand naar huis gesleept
Ze hebben enkel genomineerd
Ja dat dus, Vind Ash ook lang van stof maar eentonigquote:Op maandag 1 april 2024 18:04 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Vond ik ook. Wel wat lang, maar met humor.
Ze leest gewoon een verhaaltje opquote:Op maandag 1 april 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dus, Vind Ash ook lang van stof maar eentonig
Jimmy doet het leuk, die bracht het met humor
Nee lijkt me nietquote:Op maandag 1 april 2024 18:06 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb een thuis hier. Dat is toch niet gezond?
Zou ze dan ook elke keer euhmmmm hebben opgeschreven ?quote:
Ash leest voor uit eigen werkquote:
3 x op de bank gezeten, 1 grote zelfbeklag.quote:Op maandag 1 april 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dus, Vind Ash ook lang van stof maar eentonig
Jimmy doet het leuk, die bracht het met humor
Euhmmquote:Op maandag 1 april 2024 18:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .... ik kan wel weer raden wat de uitzending gaat halen.
Ik Ik Ik Ik mij mij mij mij ik ik ikquote:Op maandag 1 april 2024 18:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Je bedoeld de dagelijkse Ashley-show om 20.30 op RTL5?quote:Op maandag 1 april 2024 18:08 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op maandag 1 april 2024 18:08 schreef ledn81 het volgende:
Karan is ook bezig met haar BB avontuur terug te kijken[ afbeelding ]
Gaaf voor je en het vele werk wat je erin hebt gestoken.quote:Op maandag 1 april 2024 18:08 schreef ledn81 het volgende:
Karan is ook bezig met haar BB avontuur terug te kijken[ afbeelding ]
Ja... ze is daar niet om vrienden te maken he.quote:Op maandag 1 april 2024 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
Alleen maar over stemrecht groepje en overmacht
Totaal niet genotenquote:Op maandag 1 april 2024 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
Alleen maar over stemrecht groepje en overmacht
En dan nog trots zijn erop zegt ze.quote:Op maandag 1 april 2024 18:11 schreef Krambo het volgende:
Oh handig ze rakelt alles van vorige week nog eens op
Leuk smoesjequote:
Dat is toch deze hele opdracht het geval, wie daar dan ook staat?quote:Op maandag 1 april 2024 18:13 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is zo typerend voor ashley alleen maar over ikke en ikke
quote:Op maandag 1 april 2024 18:01 schreef humpty het volgende:
Ben zo blij dat ze ook een keer haar belofte na kwam.....ook al was die van B.B.quote:Op maandag 1 april 2024 18:12 schreef OmaJacky het volgende:
Heel jammer dat het een heel ik verhaal is geworden.
Echt welquote:Op maandag 1 april 2024 18:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De enige entertainer daar is Jimmy.
quote:Op maandag 1 april 2024 18:01 schreef humpty het volgende:
Raar gedoe jaquote:Op maandag 1 april 2024 18:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ook nu heeft hij een finale ticket
quote:Op maandag 1 april 2024 18:26 schreef mazaru het volgende:
Ik zet hem in de versnelling
[ afbeelding ]
dat kan snellerquote:Op maandag 1 april 2024 18:26 schreef mazaru het volgende:
Ik zet hem in de versnelling
[ afbeelding ]
Ze kan heel lief zijn tegen bewoners die ze mag....en desnoods duurt het uren ook een grote trootst kan zijn voor Tom en Tyron......quote:Op maandag 1 april 2024 18:26 schreef Clasientjuh het volgende:
Alice zo koud in haar houding ik heb haar eigenlijk nooit echt leuk gevonden niet mijn type is zij.
Heb ik ook. Ook als ze praat. Steeds dezelfde oneliners op die monotone toon. Alsof ze het opleest.quote:Op maandag 1 april 2024 18:26 schreef Clasientjuh het volgende:
Alice zo koud in haar houding ik heb haar eigenlijk nooit echt leuk gevonden niet mijn type is zij.
Ook van de week jimmy weer geluisterd en opgekikkertquote:Op maandag 1 april 2024 18:32 schreef zodeju het volgende:
E
[..]
Ze kan heel lief zijn tegen bewoners die ze mag....en desnoods duurt het uren ook een grote trootst kan zijn voor Tom en Tyron......
Sabeau, zat die in het huis dan?quote:Op maandag 1 april 2024 18:38 schreef kater1 het volgende:
Hij is nu al de zoveelste die het over de 'goede gesprekken met Sabeau' heeft. Heb ik wat gemist of zo?
Als Lenie dit zietquote:Op maandag 1 april 2024 18:40 schreef Sestra666 het volgende:
Iedereen sjouwt over die bank, wat is dat toch bij elke BB
Schijnt heel vermoeiend te zijn om de hele dag geen drol te doen.quote:Op maandag 1 april 2024 18:40 schreef Sestra666 het volgende:
Iedereen sjouwt over die bank, wat is dat toch bij elke BB
1 boterham en net zoals anderen een hongerklopquote:Op maandag 1 april 2024 18:42 schreef mazaru het volgende:
Alice smeert maar een paar boterhammen met pindakaas en loopt met een mond vol brood te klagen dat ze laat gaan eten. Iedereen kan meegenieten van haar innerlijke maalproces
Hij had zijn ribben gebroken vertelt hijquote:Op maandag 1 april 2024 18:44 schreef kater1 het volgende:
wat zegt die nu? Heeft voor BB in een kliniek gezeten? Denk dat ik het verkeerd verstaan heb.
Ik ook niet maar ze heeft nogal indruk want ze valt zo vaakquote:Op maandag 1 april 2024 18:45 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan die hele Sonja niet meer voor de geest halen
Ribben gebroken en diep dal gezeten.quote:Op maandag 1 april 2024 18:44 schreef kater1 het volgende:
wat zegt die nu? Heeft voor BB in een kliniek gezeten? Denk dat ik het verkeerd verstaan heb.
quote:Op maandag 1 april 2024 18:45 schreef Dotteke het volgende:
Dieptepunt zei hij volgens mijquote:Op maandag 1 april 2024 18:44 schreef kater1 het volgende:
Blond en drukquote:Op maandag 1 april 2024 18:45 schreef Dotteke het volgende:
Zegt mi j niet veel meer, maar hier is ook uit het oog uit het hart wat deelnemers betreftquote:
Ik ook, vraag me af of ze er bij de finale zal zijn...quote:
Vast welquote:Op maandag 1 april 2024 18:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ook, vraag me af of ze er bij de finale zal zijn...
ariana who?quote:Op maandag 1 april 2024 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zegt mi j niet veel meer, maar hier is ook uit het oog uit het hart wat deelnemers betreft
ja schuld van BB die haar volgens mij te lang opgesloten in de draaideur heeft gelaten of zoiets toch waardoor ze fliptequote:
Ik heb hem al opquote:Op maandag 1 april 2024 18:50 schreef Snoozey het volgende:
week 5 pas?
heb een hele maaltijd in elkaar geknutseld
Toch lijkt ie sneller te gaan dan Randy;)quote:Op maandag 1 april 2024 18:50 schreef Snoozey het volgende:
week 5 pas?
heb een hele maaltijd in elkaar geknutseld
Langzamer is ook onmogelijkquote:Op maandag 1 april 2024 18:52 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Toch lijkt ie sneller te gaan dan Randy;)
Alleen Alice nog.quote:Op maandag 1 april 2024 18:54 schreef Krambo het volgende:
Tom is pas de derde toch?
Dus nog 4 te gaan hierna
Geloof iets met diabetisch wat ik geloof ik ergens gelezen had. Maar of dat klopt weer ik niet.quote:Op maandag 1 april 2024 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
ja schuld van BB die haar volgens mij te lang opgesloten in de draaideur heeft gelaten of zoiets toch waardoor ze flipte
Nee alleen Alice toch nog 😳😳😳quote:Op maandag 1 april 2024 18:54 schreef Krambo het volgende:
Tom is pas de derde toch?
Dus nog 4 te gaan hierna
Dan zal ze wel een hyper of zo hebben gekregen daar ...quote:Op maandag 1 april 2024 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geloof iets met diabetisch wat ik geloof ik ergens gelezen had. Maar of dat klopt weer ik niet.
Ja ik lees het nu ook. Ik zette de streams pas aan bij Jimmy, dacht dat hij de eerste was, niet dus.quote:
Een hypo, ja dat is ook enorm vervelendquote:Op maandag 1 april 2024 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zal ze wel een hyper of zo hebben gekregen daar ...
Schermvulling? Anders was het kaarten/hangen geweest denk ik.quote:
niet om een vrijstelling o.i.d.?quote:Op maandag 1 april 2024 18:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Schermvulling? Anders was het kaarten/hangen geweest denk ik.
Je grote vriendin Alice moet nogquote:Op maandag 1 april 2024 18:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik slinger net de strem aan, maar wat een saai geouwehoer allemaal.![]()
![]()
![]()
Gaan ze echt allemaal heel BB nabeschouwen?
Die gozer gaat week voor week afwerken.![]()
Hoeveel moeten er nog? Mag hopen dat hij de laatste is.
Je hebt al een hoop gemist gelukkig. Hierna alleen Alice nog geloof ikquote:Op maandag 1 april 2024 18:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik slinger net de strem aan, maar wat een saai geouwehoer allemaal.![]()
![]()
![]()
Gaan ze echt allemaal heel BB nabeschouwen?
Die gozer gaat week voor week afwerken.![]()
Hoeveel moeten er nog? Mag hopen dat hij de laatste is.
Dat zijn veel kale vogels danquote:Op maandag 1 april 2024 18:58 schreef FreshFruit het volgende:
Alice allemaal veren in hare poep gestoken door Tom.
Kan die rustig met de vogel er nog aan doen.quote:Op maandag 1 april 2024 18:58 schreef FreshFruit het volgende:
Alice allemaal veren in hare poep gestoken door Tom.
quote:Op maandag 1 april 2024 18:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kan die rustig met de vogel er nog aan doen.
Yup blabla en doorquote:Op maandag 1 april 2024 18:57 schreef Giggio het volgende:
[..]
niet om een vrijstelling o.i.d.?
gewoon slap geouwehoer?
@rinardoquote:Op maandag 1 april 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
Als u anderen het niet kan gunnen
Dan moet u het uw eigen ook niet gunnen
Duidelijk
Echt hoor.quote:
Haydar x 10.quote:
De borden, het bestek, dekbedovertrekken, paprika's...quote:Op maandag 1 april 2024 19:03 schreef mazaru het volgende:
Niemand heeft nog een vraag.
Oh ja daar is Randy
Wat neem je mee naar buiten?
pallet aan pleeplapier vol met houtskoolquote:Op maandag 1 april 2024 19:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
De borden, het bestek, dekbedovertrekken, paprika's...
Alles is wegquote:Op maandag 1 april 2024 19:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
De borden, het bestek, dekbedovertrekken, paprika's...
quote:Op maandag 1 april 2024 19:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
pallet aan pleeplapier vol met houtskool
Lekker tempo.quote:
Één lange zin week 1 t/m 12 zonder komma’s en punten met af en toe een euhmmmm. Maar wel lekker snelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |