SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
geen?quote:Op maandag 1 april 2024 18:11 schreef tong80 het volgende:
Christopher Vivell is bij Ajax de belangrijkste kandidaat om na komende zomer directeur transfers te worden, aldus Voetbal International. Alex Kroes, de nieuwe algemeen directeur in Amsterdam, heeft hem zijn 'zegen gegeven', zo is te lezen.
[ afbeelding ]
Het is al langer bekend dat Ajax graag een directeur transfers wil aanstellen. Voor de komende transferperiode zal Kroes nog verantwoordelijkheid dragen. De belangrijkste kandidaat om zich na 31 augustus over het technische beleid te gaan buigen, is Vivell. 'De interesse in de Duitser is serieus, nu lijkt het voor Kroes zaak om iedereen ervan te overtuigen dat Vivell de juiste man is voor Ajax, daar waar Vivell de Ajax-manier zal moeten omarmen', zo is te lezen.
Kroes heeft inmiddels al een aantal keer gesproken met de 37-jarige Duitser, die vorig jaar na een periode van slechts zeven maanden mocht vertrekken bij Chelsea. Die gesprekken zijn goed verlopen, want Kroes heeft zijn 'zegen gegeven', zo is te lezen. De nieuwbakken algemeen directeur is een 'fan'.
Dat Kroes besluit om Vivell nu nog niet aan te stellen, heeft wellicht een goede reden. 'Mogelijk wil Kroes niet het het risico lopen dat zijn kandidaat een krasje oploopt tijdens cruciale herstelwerkzaamheden voor Ajax, mocht de transferperiode bijvoorbeeld tegenvallen.'
https://www.msn.com/nl-nl(...)3615a6005932e8&ei=20
Die laat ik altijd achterwegen bij trieste berichten.quote:
Of het triest gaat zijn moeten we afwachten, ook of deze man het wordt, ik heb wel het idee dat Kroes weet wat hij doet al is het daar ook nog erg vroeg voor.quote:Op maandag 1 april 2024 18:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die laat ik altijd achterwegen bij trieste berichten.
Dat is het probleem nou net. Het is allemaal weer vaag en ongewis. Een 36jarige Duitser die bij Chelsea weg moest. Natuurlijk kan het iets worden. Maar weer een onzekerheidje. Terwijl Kroes zich ook nog niet heeft bewezen bij Ajax. We gaan het zien. Trusten en tot morgen.quote:Op maandag 1 april 2024 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of het triest gaat zijn moeten we afwachten, ook of deze man het wordt, ik heb wel het idee dat Kroes weet wat hij doet al is het daar ook nog erg vroeg voor.
maargoed, wie dan wel. Tevens bij Leipzig wel een goede trackrecord las ik ergens?quote:Op maandag 1 april 2024 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het probleem nou net. Het is allemaal weer vaag en ongewis. Een 36jarige Duitser die bij Chelsea weg moest. Natuurlijk kan het iets worden. Maar weer een onzekerheidje. Terwijl Kroes zich ook nog niet heeft bewezen bij Ajax. We gaan het zien. Trusten en tot morgen.
https://www.espn.nl/voetb(...)was-rkc-zonder-janusquote:Op maandag 1 april 2024 18:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
maargoed, wie dan wel. Tevens bij Leipzig wel een goede trackrecord las ik ergens?
Als het klopt en deze man is ook genteresseerd, toont het wel de ambitie van Kroes en Ajax aan, dat vind ik wel een goed teken.quote:Op maandag 1 april 2024 18:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
maargoed, wie dan wel. Tevens bij Leipzig wel een goede trackrecord las ik ergens?
Ook belangrijk die nieuwe niet een alleenmacht te geven over de creditcard.
ja eens. Ik wijs dat, mits met de juiste controles, echt niet af. En Kroes geeft al aan het als een team te gaan doenquote:Op maandag 1 april 2024 18:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het klopt en deze man is ook genteresseerd, toont het wel de ambitie van Kroes en Ajax aan, dat vind ik wel een goed teken.
quote:
quote:ik heb wel het idee dat Kroes weet wat hij doet al is het daar ook nog erg vroeg voor.
Een daadkrachtige RvC. Dat zie je niet vaak. Zullen wel bang zijn voor hun eigen hachje.quote:
Je bent ook wel echt een andere dimensie dom als je dat in die situatie doet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toppertje binnengehaald weer. Fucking hell, hoe krijgen ze het voor elkaar.
En arrogant, kennelijk dacht hij dat zijn aanstelling de aandelen zou doen stijgen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent ook wel echt een andere dimensie dom als je dat in die situatie doet.
En we staan weer een jaar stilquote:Ajax is voornemens om de samenwerking met Kroes permanent te beindigen.
Ze kunnen wel wat killers-mentaliteit gebruiken ja.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:58 schreef RipCity het volgende:
Whahahaa stelletje gelukzoekers ook.
Maak Patrick K. Maar directeur
Promes als assistent dan.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze kunnen wel wat killers-mentaliteit gebruiken ja.
Ik moest lachen, maar eigenlijk kan het niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze kunnen wel wat killers-mentaliteit gebruiken ja.
Dat is ook wel logisch maar dat maakt het niet minder dom.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:59 schreef Black-Death het volgende:
Kroes heeft kennelijk wel vertrouwen in zichzelf als ie zoveel aandelen Ajax koopt
Ik kijk nergens meer van opquote:Op dinsdag 2 april 2024 08:59 schreef Houniet het volgende:
Nou even wachten.. deze man is best slim. Lijkt me niet dat hij dit zo maar gedaan heeft toch? Zo achterlijk zou deze man niet zijn toch?
Toch?
Dit is dusdanig makkelijk te verifiren dat je er wel vanuit kan gaan.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:59 schreef Houniet het volgende:
Nou even wachten.. deze man is best slim. Lijkt me niet dat hij dit zo maar gedaan heeft toch? Zo achterlijk zou deze man niet zijn toch?
Toch?
Zal Marijn Beuker dan wel op zich nemen?quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:01 schreef Tarado het volgende:
Het probleem is ook dat je nu nog steeds geen TD hebt omdat hij dat aankomende zomer zou gaan doen.
Duurde wel 7 maandenquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is dusdanig makkelijk te verifiren dat je er wel vanuit kan gaan.
Die is daar niet voor, heeft ook geen ervaring in het onderhandelen, die is meer voor het algehele voetbalplaatje.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zal Marijn Beuker dan wel op zich nemen?
Droeg hij het pak ook zo mooi?quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
Dit is toch die God die met een vingerknip alles op zou komen lossen?
hoi nepjood.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
Dit is toch die God die met een vingerknip alles op zou komen lossen?
Ja daar heb je wel gelijk in....quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is daar niet voor, heeft ook geen ervaring in het onderhandelen, die is meer voor het algehele voetbalplaatje.
quote:Hij heeft naar verluidt aandelen in Ajax gekocht op het moment dat hij al wist dat hij de nieuwe algemeen directeur van Ajax zou worden.
Als dit zijn manier van winst maken is had ik hem graag op de transfermarkt aan het werk willen zien.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:06 schreef Tarado het volgende:
Nu is de vraag of de aandelen gaan stijgen of dalen, wel dom hoor voor een kleine 2 ton.
Hij heeft ze vast voor de lange termijn gekocht maar dat maakt het natuurlijk niet ok als je weet dat je de directeur wordt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:08 schreef 297534 het volgende:
Stelt dat die aandelen 2 of 3 euro stijgen na zo'n aanstelling. Dan zou hij 50k verdienen. Dat ben je toch wel onbegrijpelijk dom om zo'n risico te nemen voor (voor hem) zo'n klein bedrag. Misschien is het ook wel ongelofelijke onnozelheid dat hij zich niet realiseerde dat zoiets niet kan. Maar dat is ook weer moeilijk voor te stellen voor niemand in die positie.
Hij wordt alleen niet gepaktquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zeker in de leer geweest bij Sven.
Voor twee ton ook echt, dat kan je ook niet echt spreken van wat symbolische aandelen aan het begin van zijn aanstelling (al word je zelfs daar op afgerekend).quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft ze vast voor de lange termijn gekocht maar dat maakt het natuurlijk niet ok als je weet dat je de directeur wordt.
Voor het huidige voetbal maakt het weinig uit, voor de nabije toekomst natuurlijk wel en mocht Ajax in de playoffs zou ik het prima vinden als ze het niet redden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:09 schreef VEM2012 het volgende:
Die gifbeker heeft een dubbele bodem kennelijk. Mijn hemel wat een wanbestuur zo. En dan ben je dus wederom in een zeer belangrijke periode stuurloos.
Het zou mij niet verbazen als het straks playoffs worden en ze nog uitgeschakeld worden ook.
Scheelt natuurlijk wel weer de zoveelste incapable bestuurder. Als je als aanstaande directeur van een beursgenoteerd bedrijf hier de gevolgen niet van kan inschatten.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft ze vast voor de lange termijn gekocht maar dat maakt het natuurlijk niet ok als je weet dat je de directeur wordt.
Tijd dat de KNVB eens onderzoek gaat doen naar dit wanbeleid. Het neemt Munsterman-achtige proporties aan.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:09 schreef VEM2012 het volgende:
Die gifbeker heeft een dubbele bodem kennelijk. Mijn hemel wat een wanbestuur zo. En dan ben je dus wederom in een zeer belangrijke periode stuurloos.
Het zou mij niet verbazen als het straks playoffs worden en ze nog uitgeschakeld worden ook.
Tja, aan de andere kant, als die dingen 10% stijgen heb je 20k - mooi bedrag hoor, maar voor hem toch peanuts voor zo'n risico.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor twee ton ook echt, dat kan je ook niet echt spreken van wat symbolische aandelen aan het begin van zijn aanstelling (al word je zelfs daar op afgerekend).
doe er maar een paar jaar bij op deze manierquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig vond Alex het halen van een TD ook nog overbodig omdat hij dit zelf wel ff kon doen.
We stellen de terugkeer van Ajax aan de top met nog een jaar uit.
Het zal toch wel te verklaren zijn? Ik ga er van uit dat hij echt niet zo dom is.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:08 schreef 297534 het volgende:
Stel dat die aandelen 2 of 3 euro stijgen na zo'n aanstelling. Dan zou hij 50k verdienen. Dat ben je toch wel onbegrijpelijk dom om zo'n risico te nemen voor (voor hem) zo'n klein bedrag. Misschien is het ook wel ongelofelijke onnozelheid dat hij zich niet realiseerde dat zoiets niet kan. Maar dat is ook weer moeilijk voor te stellen voor niemand in die positie.
Hij had er beter wat Bitcoin voor kunnen kopen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Tja, aan de andere kant, als die dingen 10% stijgen heb je 20k - mooi bedrag hoor, maar voor hem toch peanuts voor zo'n risico.
Hoe moet Ajax precies voorkmen dat iemand zo achterlijk is?quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:12 schreef trein2000 het volgende:
Tijd dat de KNVB eens onderzoek gaat doen naar dit wanbeleid.
Les 1 in compliance, en dat voor een directeur. Ik kan er met mijn hoofd niet bij hoe achterlijk dit is.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Tja, aan de andere kant, als die dingen 10% stijgen heb je 20k - mooi bedrag hoor, maar voor hem toch peanuts voor zo'n risico.
In principe zijn alle Ajax aandelen symbolisch omdat je er geen macht mee koopt, maar echt superdom.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor twee ton ook echt, dat kan je ook niet echt spreken van wat symbolische aandelen aan het begin van zijn aanstelling (al word je zelfs daar op afgerekend).
In de arbeidsovereenkomst opnemen, lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:13 schreef nostra het volgende:
[..]
Hoe moet Ajax precies voorkmen dat iemand zo achterlijk is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |