Of zeg ik misschien dingen die je niet wilt horen?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:24 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Zou jij je eens willen gedragen in deze groep? Anders zul je merken dat je snel uitgediscussierd bent hier.
Ze maken geen vrienden op deze manierquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:20 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Als dit zo is dan is het nu echt "eigen schuld dikke bult"...
Jammer voor de Israelische burgers, maar die moeten hun leiders maar bedanken..
Voldoende bezigheidstherapie lijkt mijquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker man. Worden morgenochtend wakker, telefoon roodgloeiend van de pushmeldingen.
heerlie de peerlie.
Zelfs Piers Morgen is het met je eensquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ben doorgaans 100% pro-Israel maar de luchtaanval op dat konvooi met buitenlandse hulpverleners vind ik echt schandalig. Daar is geen excuus voor. Stelletje triggerhappy mongolen
Dan geloof je het toch nietquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit gelooft toch niemand man
Pierce is af. Ging veel te laat inzien dat zijn gedrag immoreel was.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zelfs Piers Morgen is het met je eens![]()
[ x ]
Rusland steunt Iran openlijk, vermoed dat het daarmee iets te maken heeftquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze zijn wel achterlijk in Iran, maar niet zo achterlijk.
Zal die nu Isral afzweren, lijkt me wel toch?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Pierce is af. Ging veel te laat inzien dat zijn gedrag immoreel was.
Besef je wel in welke topic je nu zitquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Het mag allemaal wat minder persoonlijk
Goh, natuurlijk zeggen ze dat. Net zoals Rusland zegt dat ze geen burgerdoelen bestoken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:10 schreef Ali_boo het volgende:
Geen enkel bewijs dat het IDF iets verkeerds heeft gedaan
[ x ]
Mhmh, 100% pro-Israel maar wel direct ervan uitgaan dat het expres was.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ben doorgaans 100% pro-Israel maar de luchtaanval op dat konvooi met buitenlandse hulpverleners vind ik echt schandalig. Daar is geen excuus voor. Stelletje triggerhappy mongolen
You have the power.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Het mag allemaal wat minder persoonlijk
Waarom zouden ze ook? Wat is het doel van het bestoken van een fucking veldkeuken?quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:10 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Ik ga er niet van uit dat het opzettelijk was, maar dat maakt het niet minder schandalig. Wanneer je doelbewust een konvooi auto's en hun inzittenden naar de andere wereld schiet, is het wel handig als je weet wie de inzittenden zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:28 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Mhmh, 100% pro-Israel maar wel direct ervan uitgaan dat het expres was.
Supergoed verhaal.
Ach, je ziet het in elke guerilla of rebellenoorlog ook dat de militaire wapentransporten worden uitgevoerd in ziekenwagens of auto's die zijn beschilderd als auto's van hulporganisaties. Hamas gebruikt dat soort tactieken 100% zeker ook.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit dat het opzettelijk was, maar dat maakt het niet minder schandalig. Wanneer je doelbewust een konvooi auto's en hun inzittenden naar de andere wereld schiet, is het wel handig als je weet wie de inzittenden zijn.
Volgens mij moet jij je naam veranderen in "behoorlijkkritischbehalvealshetdeisraeliersbetreft"...quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, je ziet het in elke guerilla of rebellenoorlog ook dat de militaire wapentransporten worden uitgevoerd in ziekenwagens of auto's die zijn beschilderd als auto's van hulporganisaties. Hamas gebruikt dat soort tactieken 100% zeker ook.
Je weet niet wat er mis is gegaan. Natuurlijk is het verschrikkelijk, maar het is wel oorlog daar en dan ben je als hulpverlener niet ineens onoverwinnelijk.
Amerika blijft lachwekkend als het israel aangaat. Ze leveren nog steeds wapens, stelden al voordat er iets bewezen was dat Hamas baby's onthoofd hadden (Biden beweerde zelfs dat hij het gezien had)..quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:10 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
als dit zo is en het komt uit dan is het echt een doelbewuste poging om die hulpverleners te vermoorden. En hoe gaan de hardcore Israelsteuners daar dan op reageren?quote:
Het was duidelijk een gerichte aanval en het zou best kunnen zijn dat ze werkelijk dachten dat zich een 'terrorist' onder de groep bevond. De rest is dan 'collateral damage' en het komt ze sws goed uit als ze afhaken (wat ze nu ook doen) net zoals dat het geval is met UNWRA en Al Jazeera die ook ettelijke keren getarget zijn. Hoe minder pottenkijkers hoe makkelijker ze hun acties kunnen rechtvaardigen zonder hun aanwezigheid. Weg met de hun onwelgevallige NGO's en journalisten!quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:51 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
als dit zo is en het komt uit dan is het echt een doelbewuste poging om die hulpverleners te vermoorden. En hoe gaan de hardcore Israelsteuners daar dan op reageren?
Negeren waarschijnlijk?
Waarschijnlijk was de eerste aanval fout en werden de 2e en 3e doelbewust uitgevoerd zodat niemand het zou overleven om het te melden? Dat is althans een gedachte die meteen in me opkwam.
Dat is ook de reden waarom Israel het ziekenhuis twee weken geleden heeft aangevallen en zoveel doden al heeft begraven voor de media er kon komen. To cover up what ze gedaan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |