HR heeft een hekel aan de islam en dus aan moslims. Daarom is de man ook niet objectief..quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:47 schreef opgebaarde het volgende:
Als er aan de Palestijnse zijde ook HowardRoarks bestaan dan gaat daar nooit vrede ontstaan
Je kan Howard beter negeren dan zo tegen hem tekeer te gaan, want dit is precies waar hij op uit is.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:49 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Nee fucking idioot. Lees eens een wiki pagina of een goed hierover.
In 1948 is de staat Israel opgericht en al in 1947 waren de meeste mensen gevlucht of vermoord..
Jij hebt echt geen idee waar je over praat is het wel?
En waarom hebben 137 landen de staat al erkend, en NL ook bijna op vijf stemmen na?
Een oorlog in je achtertuin is een nadeel. Ik weet niet hoe je dat nog positief weet te framen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoezo? het conflict tussen Israel en palestina heeft nauwelijks tot geen nadelen voor het westen.
Buiten veel diplomatiek gedoe.
#magnetischveld.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:47 schreef opgebaarde het volgende:
Als er aan de Palestijnse zijde ook HowardRoarks bestaan dan gaat daar nooit vrede ontstaan
Je kan beter zeggen "had"...quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoezo? het conflict tussen Israel en palestina heeft nauwelijks tot geen nadelen voor het westen.
Buiten veel diplomatiek gedoe.
Wat. Israel - Palestina = achtertuin van het westen?quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een oorlog in je achtertuin is een nadeel. Ik weet niet hoe je dat nog positief weet te framen.
Wat een onzin. Internationale politiek is altijd hypocriet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:52 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen "had"...
Als het Westen nu nog een grote broek aan heeft over andere landen dan gaan die andere landen allemaal naar Israel en Palestina wijzen..
Hun hypocrisie is stuitend gebleken en nu zijn die hypocriete maskers af.
Ze kunnen hun aars nog enkel redden door Israel hard op de feiten te wijzen en er misschien zelfs met blauwhelmen naartoe te gaan. Anders is het Westen de komende 50 jaar uitgespeeld.
Ja.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat. Israel - Palestina = achtertuin van het westen?
Dat is waar.. Het probleem is dat bepaalde mensen negeren zien als "zie je wel dat ik gelijk heb"quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kan Howard beter negeren dan zo tegen hem tekeer te gaan, want dit is precies waar hij op uit is.
Nee joh, negeren is het beste. Dan is de lol voor bepaalde types er zo vanaf.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:54 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Dat is waar.. Het probleem is dat bepaalde mensen negeren zien als "zie je wel dat ik gelijk heb"
Maar goed, Howard laat nu wel zo goed merken waar hij zijn "kennis" vandaan heeft dat ik hem niet meer serieus kan nemen.
Wat bedoel je met hoe dan? Het grenst aan dezelfde corridor, namelijk het Middellandse-Zeegebied als een deel van het Westen, het ligt praktisch aan het Navo grensgebied, het zorgt voor potentiele vluchtelingenstromen onze kant op et cetera.quote:
Nou, precies. Deze hoe dan. Moet even weten hoe breed je onze achtertuin opmeet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met hoe dan? Het grenst aan dezelfde corridor, namelijk het Middellandse-Zeegebied als een deel van het Westen, het ligt praktisch aan het Navo grensgebied, het zorgt voor potentiele vluchtelingenstromen onze kant op et cetera.
Het zou de discussie in dit topic ten goede komen als je het schelden achterwege kunt laten. Daarnaast durf ik te stellen dat mijn kennis van dit conflict behoorlijk is gelukkig ook niet gebaseerd op onbetrouwbare bronnen zoals Wikipedia.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:49 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Nee fucking idioot. Lees eens een wiki pagina of een goed hierover.
In 1948 is de staat Israel opgericht en al in 1947 waren de meeste mensen gevlucht of vermoord..
Jij hebt echt geen idee waar je over praat is het wel?
En waarom hebben 137 landen de staat al erkend, en NL ook bijna op vijf stemmen na?
Ik denk juist dat als er Palestijnen zouden zijn die mijn perspectief rondom dit conflict zouden delen, men meteen de wapens zou neerleggen en zich anders zouden gaan opstellen. Het zou dus tot directe vrede weten te leiden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:47 schreef opgebaarde het volgende:
Waarschijnljk wel ja.. Dan zouden de Palestijnen denken "we are the bad guys en als wij normaal doen dat is ISrael een heilig land".. Helaas heeft de werkelijke werkelijkheid wel anders uitgewezen..quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik denk juist dat als er Palestijnen zouden zijn die mijn perspectief rondom dit conflict zouden delen, men meteen de wapens zou neerleggen en zich anders zouden gaan opstellen. Het zou dus tot directe vrede weten te leiden.
het maakt mij niet of ik het wel of niet wil horen...quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:02 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Is dat niet omdat hij zegt wat jij liever niet zou willen horen?
Ben je dom, of doe je maar alsof?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:03 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Deze oorlog gaat toch tussen Isral en Hamas... niet Isral en de islam?
Of toch wel?
Als dit zo is dan is het nu echt "eigen schuld dikke bult"...quote:
Lekker man. Worden morgenochtend wakker, telefoon roodgloeiend van de pushmeldingen.quote:
Dan moet je maar een domme telefoon nemen, heb je daar geen last vanquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker man. Worden morgenochtend wakker, telefoon roodgloeiend van de pushmeldingen.
heerlie de peerlie.
Zou jij je eens willen gedragen in deze groep? Anders zul je merken dat je snel uitgediscussierd bent hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |