abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213064811
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2024 19:47 schreef opgebaarde het volgende:
Als er aan de Palestijnse zijde ook HowardRoarks bestaan dan gaat daar nooit vrede ontstaan
HR heeft een hekel aan de islam en dus aan moslims. Daarom is de man ook niet objectief..

Zouden Isral dit doen tegen mensen die merendeels christelijk zijn dan praatte hij wel anders.
pi_213064813
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 19:49 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
Nee fucking idioot. Lees eens een wiki pagina of een goed hierover.
In 1948 is de staat Israel opgericht en al in 1947 waren de meeste mensen gevlucht of vermoord..

Jij hebt echt geen idee waar je over praat is het wel?

En waarom hebben 137 landen de staat al erkend, en NL ook bijna op vijf stemmen na?
Je kan Howard beter negeren dan zo tegen hem tekeer te gaan, want dit is precies waar hij op uit is.
pi_213064838
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 19:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Hoezo? het conflict tussen Israel en palestina heeft nauwelijks tot geen nadelen voor het westen.

Buiten veel diplomatiek gedoe.
Een oorlog in je achtertuin is een nadeel. Ik weet niet hoe je dat nog positief weet te framen.
pi_213064840
quote:
Als er aan de Palestijnse zijde ook HowardRoarks bestaan dan gaat daar nooit vrede ontstaan
#magnetischveld.
pi_213064848
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 19:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Hoezo? het conflict tussen Israel en palestina heeft nauwelijks tot geen nadelen voor het westen.

Buiten veel diplomatiek gedoe.
Je kan beter zeggen "had"...
Als het Westen nu nog een grote broek aan heeft over andere landen dan gaan die andere landen allemaal naar Israel en Palestina wijzen..

Hun hypocrisie is stuitend gebleken en nu zijn die hypocriete maskers af.

Ze kunnen hun aars nog enkel redden door Israel hard op de feiten te wijzen en er misschien zelfs met blauwhelmen naartoe te gaan. Anders is het Westen de komende 50 jaar uitgespeeld.
pi_213064850
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 19:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Een oorlog in je achtertuin is een nadeel. Ik weet niet hoe je dat nog positief weet te framen.
Wat. Israel - Palestina = achtertuin van het westen?
pi_213064860
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 19:52 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
Je kan beter zeggen "had"...
Als het Westen nu nog een grote broek aan heeft over andere landen dan gaan die andere landen allemaal naar Israel en Palestina wijzen..

Hun hypocrisie is stuitend gebleken en nu zijn die hypocriete maskers af.

Ze kunnen hun aars nog enkel redden door Israel hard op de feiten te wijzen en er misschien zelfs met blauwhelmen naartoe te gaan. Anders is het Westen de komende 50 jaar uitgespeeld.
Wat een onzin. Internationale politiek is altijd hypocriet.
pi_213064864
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 19:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Wat. Israel - Palestina = achtertuin van het westen?
Ja.
pi_213064867
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 19:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Je kan Howard beter negeren dan zo tegen hem tekeer te gaan, want dit is precies waar hij op uit is.
Dat is waar.. Het probleem is dat bepaalde mensen negeren zien als "zie je wel dat ik gelijk heb"
Maar goed, Howard laat nu wel zo goed merken waar hij zijn "kennis" vandaan heeft dat ik hem niet meer serieus kan nemen.
pi_213064876
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 19:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Ja.
Hoe dan?
  dinsdag 2 april 2024 @ 19:55:46 #186
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213064885
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 19:54 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
Dat is waar.. Het probleem is dat bepaalde mensen negeren zien als "zie je wel dat ik gelijk heb"
Maar goed, Howard laat nu wel zo goed merken waar hij zijn "kennis" vandaan heeft dat ik hem niet meer serieus kan nemen.
Nee joh, negeren is het beste. Dan is de lol voor bepaalde types er zo vanaf.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213064946
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 19:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Hoe dan?
Wat bedoel je met hoe dan? Het grenst aan dezelfde corridor, namelijk het Middellandse-Zeegebied als een deel van het Westen, het ligt praktisch aan het Navo grensgebied, het zorgt voor potentiele vluchtelingenstromen onze kant op et cetera.
pi_213065079
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 19:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Wat bedoel je met hoe dan? Het grenst aan dezelfde corridor, namelijk het Middellandse-Zeegebied als een deel van het Westen, het ligt praktisch aan het Navo grensgebied, het zorgt voor potentiele vluchtelingenstromen onze kant op et cetera.
Nou, precies. Deze hoe dan. Moet even weten hoe breed je onze achtertuin opmeet.

Maar goed, uiteraard heb je in theorie een punt. Maar het gaat toch al 75 jaar+ goed ? ik zou niet weten waarom daar nu verandering in zou komen. Bovendien is vluchtelingen opvangen een keuze .
  dinsdag 2 april 2024 @ 20:06:21 #189
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213065084
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 19:49 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
Nee fucking idioot. Lees eens een wiki pagina of een goed hierover.
In 1948 is de staat Israel opgericht en al in 1947 waren de meeste mensen gevlucht of vermoord..

Jij hebt echt geen idee waar je over praat is het wel?

En waarom hebben 137 landen de staat al erkend, en NL ook bijna op vijf stemmen na?
Het zou de discussie in dit topic ten goede komen als je het schelden achterwege kunt laten. Daarnaast durf ik te stellen dat mijn kennis van dit conflict behoorlijk is gelukkig ook niet gebaseerd op onbetrouwbare bronnen zoals Wikipedia.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 2 april 2024 @ 20:08:31 #190
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213065126
quote:
Ik denk juist dat als er Palestijnen zouden zijn die mijn perspectief rondom dit conflict zouden delen, men meteen de wapens zou neerleggen en zich anders zouden gaan opstellen. Het zou dus tot directe vrede weten te leiden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213065441
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2024 20:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik denk juist dat als er Palestijnen zouden zijn die mijn perspectief rondom dit conflict zouden delen, men meteen de wapens zou neerleggen en zich anders zouden gaan opstellen. Het zou dus tot directe vrede weten te leiden.
Waarschijnljk wel ja.. Dan zouden de Palestijnen denken "we are the bad guys en als wij normaal doen dat is ISrael een heilig land".. Helaas heeft de werkelijke werkelijkheid wel anders uitgewezen..

Heb je last van autisme of zo, dat je je niet in andermans schoenen kan verplaatsen?
pi_213066304
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 21:02 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Is dat niet omdat hij zegt wat jij liever niet zou willen horen? :P
het maakt mij niet of ik het wel of niet wil horen...

Het gaat om feiten en de werkelijkheid. En de werkelijkheid is wel zo ver voorbij van wat ik hoor en lees van HR dat het bijna lachwekkend is. Alsof je met een Rus de Oekraine kwestie aan het bespreken bent en het enige wat de tegenpartij zegt is "Oekrainers zijn nazi's!"...
Het enige wat ik lees en hoor is zionistische propaganda dat helaas nu ook Israelische propaganda is geworden. Namelijk dat de Joden die sinds 1900 in Palestina zijn gekomen allemaal lieve hippies waren die vluchten voor de vervolgingen. En dat ze toen ook nog door de Arabieren zijn aangevallen. O o, die lieve Joden toch...

Dat er sinds de oprichting van het Zionisme al plannen waren om de toenmalige bevolkgin "vrijwillig" te laten vertrekken en dat er extreme Joden bij zaten die door religieuze waanbeelden dachten dat Palestina van hen was hoor ik niet..

Daarom moet de man eens "nieuwe historici" gaan lezen die wonen in Israel. Dan word dat verhaal gedebunked door mensen die niet antisemitisme kan worden verweten, maar die gewoon aan waarheidsbevinding doen.
pi_213066306
Spannend -O-

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213066367
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 april 2024 21:03 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
:?

Deze oorlog gaat toch tussen Isral en Hamas... niet Isral en de islam?

Of toch wel?
Ben je dom, of doe je maar alsof?

De slachtoffers van de oorlog tussen Israel en Hamas zijn de Palestijnse burgers. En dat zijn voor het grote gedeelte moslims. Mochten de slachtoffers van de oorlog grotendeels christenen zijn dan piepte Howard wel anders.. Want ja, islamofobie speelt ook hier een grote rol..

En misschien is Howard wel Joods, zoals mensen hierboven zeggen, dan is zijn hele verhaal wel verklaarbaar (Israeliers krijgen al jaren geen normaal verhaal meer te horen, behalve van de "nieuwe historici"). Maar dan nog zou ik, als ik hem was, meer objectief zijn...

We kunnen als Nederlanders de oorlog in Indonesie ook wel afdoen als "wij waren netjes, zij waren terroristen" maar ik denk dat de meeste Nederlanders maar wat graag van beide kanten het verhaal willen horen of lezen.
pi_213066381
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2024 21:15 schreef Ali_boo het volgende:
Spannend -O-

[ x ]
Als dit zo is dan is het nu echt "eigen schuld dikke bult"...

Jammer voor de Israelische burgers, maar die moeten hun leiders maar bedanken..
pi_213066383
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2024 21:15 schreef Ali_boo het volgende:
Spannend -O-

[ x ]
Lekker man. Worden morgenochtend wakker, telefoon roodgloeiend van de pushmeldingen.

heerlie de peerlie.
Zonder wrijving geen glans
pi_213066390
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 21:20 schreef Haags het volgende:

[..]
Lekker man. Worden morgenochtend wakker, telefoon roodgloeiend van de pushmeldingen.

heerlie de peerlie.
Dan moet je maar een domme telefoon nemen, heb je daar geen last van ^O^
pi_213066425
-edit- eerst maar eens onderstaande reactie afwachten.
Intolerant voor intolerantie
pi_213066442
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 21:19 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
Ben je dom, of doe je maar alsof?

Zou jij je eens willen gedragen in deze groep? Anders zul je merken dat je snel uitgediscussierd bent hier. :{
Intolerant voor intolerantie
pi_213066457
Ik ben doorgaans 100% pro-Israel maar de luchtaanval op dat konvooi met buitenlandse hulpverleners vind ik echt schandalig. Daar is geen excuus voor. Stelletje triggerhappy mongolen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')