Idd, dat heeft hem goed gedaan..quote:Op maandag 1 april 2024 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vertrek van do en ro is voor hem een blessing in disguise
Heeft hem veel goed gedaan
Randy is echt straattaal x100quote:Op maandag 1 april 2024 14:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Even volhouden bro
Ver geschopt
Nu even afronden
Zo meteen is het klaar kan je iedereen checken die je wilt checken man
Ja zat in haar filmpjequote:Op maandag 1 april 2024 15:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Beste vriendin van Alice heeft een osso gekocht aldus TY
Ik heb het gezien, maar de manier hoe ty het even naar straattaal omzet is echtquote:Op maandag 1 april 2024 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zat in haar filmpje
En zus opleiding afgerond
Met die guyquote:Op maandag 1 april 2024 15:04 schreef Kodiak100 het volgende:
De gene die scoort krijgt een patatje mayo in de kantine
Zou hij ook zo antwoord geven aan zijn vriendin?quote:Op maandag 1 april 2024 15:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ja man ( en dat zegt ie ook tegen vrouwen)
Verhaalquote:
Ongetwijfeld. Is ie zo gewendquote:Op maandag 1 april 2024 15:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou hij ook zo antwoord geven aan zijn vriendin?
Nee joh. Dan zegt hij Ja suikerspinnetje.quote:Op maandag 1 april 2024 15:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou hij ook zo antwoord geven aan zijn vriendin?
quote:Op maandag 1 april 2024 15:13 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nee joh. Dan zegt hij Ja suikerspinnetje.
Alice zegt dit al veel langer als ze nu eens een keer naar haar luisterdenquote:Op maandag 1 april 2024 15:21 schreef greysbones het volgende:
Alice
Ik ga gewoon met de instelling dat het nog 2 weken duurt
Alleen mis ik dat gekir nietquote:Op maandag 1 april 2024 15:18 schreef greysbones het volgende:
Ze merken dat Karen weg is
Het is veel stiller
quote:Op maandag 1 april 2024 15:23 schreef Rhosyn het volgende:
Een discussie over hoe je de n schrijft. Volgens Glenn niet eerst een streepje en dan een boogje maar eerst een boogje en dan een streepje.
Ja ik dacht eerst dat hij het streepje te lang vond waardoor het op de H leek.quote:Op maandag 1 april 2024 15:23 schreef Rhosyn het volgende:
Een discussie over hoe je de n schrijft. Volgens Glenn niet eerst een streepje en dan een boogje maar eerst een boogje en dan een streepje.
Dacht ook zo iets hahaquote:Op maandag 1 april 2024 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Ty heeft z'n vinger eraf gesneden???
(Nee... aanname)
Ook. Dat voorkom je dus, volgens Glenn, door eerst het boogje te schrijven en dan pas het streepje.quote:Op maandag 1 april 2024 15:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst dat hij het streepje te lang vond waardoor het op de H leek.
Anyway, Ashley, Randy en Ty delen lekker de ananas die Ty gekocht heeft.
quote:Op maandag 1 april 2024 15:40 schreef mazaru het volgende:
Alice: Maar ik vind dat de Albert Heijn betere kwaliteit heeft en de Liddl minder.
Jimmy: Nou nee....
Alice: Ja ik vind dat dat eigenlijk heel erg meevalt
Nog meer toiletpapier op de muurquote:Op maandag 1 april 2024 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk .. creatief met kurk .. en zonder kurk.
Dus we gaan elkaar helpenquote:Op maandag 1 april 2024 15:50 schreef Kodiak100 het volgende:
we hebben maar 1 uur jongens.
(is ook te weinig tijd)
Alice zei toen dat ze het ook niet goed verstaan had. Tom legt het ze uit.quote:Op maandag 1 april 2024 15:50 schreef greysbones het volgende:
Niet verstaan wat hij zei
Helemaal in shock
Neeeee
Je luistert nooit !!!
Raden heeft geen zin..quote:Op maandag 1 april 2024 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is al iemand die het beste plekje heeft genomen... de tafel. Rennen er naar toe.
Doet ze goedquote:Op maandag 1 april 2024 15:53 schreef mazaru het volgende:
Alice vertelt het wel even. Ik ga hier, jij gaat daar of daar en Jimmy gaat daar!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 april 2024 15:54 schreef ledn81 het volgende:
Ashley hoeft alleen de cocoon maar te tekenen, die is zo klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
ben ik het niet mee eens lekker korte mouwen staat hem goed ik houd er wel van!quote:Op maandag 1 april 2024 14:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Beter draagt hij lange mouwen zodat die afschuwelijke inktvlekken niet te zien zijn..
Hoogte en diepte punten kan hij doenquote:Op maandag 1 april 2024 15:53 schreef greysbones het volgende:
Tom maakt een golvende lijn
Want een goede rechte lijn lukt toch niet
Hij dekt zich inquote:Op maandag 1 april 2024 15:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron: Het gaat er niet om hoe mooi het is....
Glenn ziet er prima uit. Mooie man.quote:Op maandag 1 april 2024 15:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens lekker korte mouwen staat hem goed ik houd er wel van!
Tom weet het gelukkig welquote:Op maandag 1 april 2024 15:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Alice weet niet meer wanneer ze genomineerd is
Ja dat dacht ik ook net. Ze zijn allemaal al begonnenquote:
quote:Op maandag 1 april 2024 15:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens lekker korte mouwen staat hem goed ik houd er wel van!
Randy heeft volgens mij nog geen dip gehad. Die heeft 1 mood al die tijdquote:Op maandag 1 april 2024 16:00 schreef BigBreg83 het volgende:
Heeft er al iemand gezegd dat ie alleen maar hoogte punten heeft gehad?
Hij had het alleen moeilijk die dagen in de geheime kamer volgens mij.quote:Op maandag 1 april 2024 16:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Randy heeft volgens mij nog geen dip gehad. Die heeft 1 mood al die tijd
Oh ja! Dat vond die niet leukquote:Op maandag 1 april 2024 16:02 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij had het alleen moeilijk die dagen in de geheime kamer volgens mij.
Wat is een curve?quote:Op maandag 1 april 2024 15:59 schreef mazaru het volgende:
De lijn moet een curve lopen. Net zoals hun verblijf in het huis.
En een grote rode knopquote:Op maandag 1 april 2024 15:54 schreef ledn81 het volgende:
Ashley hoeft alleen de cocoon maar te tekenen, die is zo klaar
En een 6.quote:
Curvequote:
En B van Bart.quote:
Ik vroeg me idd af of ze dit soort kinderlijke dingen ook in buitenlandse BB's doen.quote:Op maandag 1 april 2024 16:13 schreef mangalie het volgende:
Het is wel een groep 6 opdracht dit hoor...![]()
![]()
Konden ze nu niets originelers bedenken die spelmakers daar??
Denk het niet...Dit is echt te ergquote:Op maandag 1 april 2024 16:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vroeg me idd af of ze dit soort kinderlijke dingen ook in buitenlandse BB's doen.
De teletubbies zijn spannenderquote:Op maandag 1 april 2024 16:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kan niet kijken, mis dus niet echt iets? ;p
Ging om het heen en weer schreeuwen toch tussen de slaapkamersquote:Op maandag 1 april 2024 16:20 schreef OmaJacky het volgende:
Nou Jimmy en Alice pfff kattig zeg naar Tom.
Zij vroegen net van alles aan Tom en nu mag hij niks zeggen.
Dat hadden de rekenopdrachten ook al verraden ;pquote:Op maandag 1 april 2024 16:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat ze dit een lastige opdracht vinden zegt wel iets over het niveau van deze bewoners
schiet op bij hemquote:Op maandag 1 april 2024 16:27 schreef mazaru het volgende:
Jimmy poetst het voor de vierde keer weer uit
[ afbeelding ]
Top dat het weer werkt hè.quote:Op maandag 1 april 2024 16:14 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ahhhhhhhhh hij kan invullen ik heb er nog geen 1 gehad boehoequote:Op maandag 1 april 2024 16:19 schreef ledn81 het volgende:
iemand : "wannneer kwam ook weer mijn vliegtuig"
Jimmy : "Leuk dat jullie je allemaal druk kunnen maken over een vliegtuig"
dat is het altijd op het eindequote:Op maandag 1 april 2024 16:13 schreef KangaP het volgende:
Momenteel ben ik mijn interesse in BB aan het verliezen, is saai aan het worden.
Het was gewoon een grapjequote:Op maandag 1 april 2024 16:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ahhhhhhhhh hij kan invullen ik heb er nog geen 1 gehad boehoe
Voornamelijk door irritatie naar een bepaalde bewoner. Kan haar niet meer zien en horen.quote:Op maandag 1 april 2024 16:13 schreef KangaP het volgende:
Momenteel ben ik mijn interesse in BB aan het verliezen, is saai aan het worden.
quote:Op maandag 1 april 2024 16:33 schreef woxxel2 het volgende:
Met dat overleggen worden dat toch allemaal dezelfde tijdlijn
Daar doen ze wel zoiets maar dan niet van hun tijd in het huis , maar hun levensloop daarvoor .. Dat is toch wel ff iets anders en persoonlijkerquote:Op maandag 1 april 2024 16:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vroeg me idd af of ze dit soort kinderlijke dingen ook in buitenlandse BB's doen.
Tom zei het net goed. Het erom.dat ze weten over welke.week het gaat. Daarin gaan ze kijken wat hun diepte en hoogte punten zijn.quote:Op maandag 1 april 2024 16:33 schreef woxxel2 het volgende:
Met dat overleggen worden dat toch allemaal dezelfde tijdlijn
Dank hoopte oa idd beetje op antwoord van jou hierinquote:Op maandag 1 april 2024 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar doen ze wel zoiets maar dan niet van hun tijd in het huis , maar hun levensloop daarvoor .. Dat is toch wel ff iets anders en persoonlijker
geen idee eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2024 16:39 schreef cat123 het volgende:
is er al een bewoner naar de winkel geweest?
Nee, nog niet.quote:Op maandag 1 april 2024 16:39 schreef cat123 het volgende:
is er al een bewoner naar de winkel geweest?
Maar goed dat ik dan ff keekquote:Op maandag 1 april 2024 16:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dank hoopte oa idd beetje op antwoord van jou hierin
quote:Op maandag 1 april 2024 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
Zouden ze wel snappen dat ze hun eigen persoonlijke hoogte en dieptepunten moeten benoemen. Bv verjaardag Alice voor haar hoogte punt en bv gezeik om drukken voor dat belletje als dieptepunt.
Randy heeft 1 lijn, lig op de bank, lul mee, lig op de bank, lul meequote:Op maandag 1 april 2024 16:54 schreef mangalie het volgende:
[..]schreef ik ook al..Misschien Randy, zijn lijst is nog niet in beeld geweest.
HIj is blij dat hij wat heeft, zucht hij netquote:Op maandag 1 april 2024 16:58 schreef humpty het volgende:
Jimmy blijft maar diep zuchten
heeft er niet veel zin in zo te zien
quote:Op maandag 1 april 2024 17:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Randy heeft 1 lijn, lig op de bank, lul mee, lig op de bank, lul mee
[..]
Je vergeet man en broquote:Op maandag 1 april 2024 17:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
[..]
Ja manquote:Op maandag 1 april 2024 17:10 schreef happyme28 het volgende:
Randy is nog lang niet klaar…. Typisch 😆
Een schildpad is nog sneller dan Randyquote:Op maandag 1 april 2024 17:10 schreef happyme28 het volgende:
Randy is nog lang niet klaar…. Typisch 😆
Ze zaten er gisteren allemaal een beetje doorquote:
ah ik zat al na te dennken. want had verwacht dat toen dilan wegging wel heel erg was. maar fam zien is idd dieptedalquote:Op maandag 1 april 2024 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zaten er gisteren allemaal een beetje door
Ik vermoed door wat er die week gebeurd is. En ze familie of vrienden hebben gezien. En allemaal laat zijn gaan slapen
Aparte man idd..quote:Op maandag 1 april 2024 17:15 schreef humpty het volgende:
Jimmy zit er nu ook bij als een zoutzak.
Tom heeft iets opgeschreven en laat dat Glenn zien
ze moeten erg lachen maar dan zie je Jimmy zo kijken van
tja.... weet niet jaloers denk ik zelf
Het kan ook nog zijn dat die kleur betekend dat het een diepte punt is hij had twee lijnen een zwarte en een rozequote:Op maandag 1 april 2024 17:16 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ah ik zat al na te dennken. want had verwacht dat toen dilan wegging wel heel erg was. maar fam zien is idd dieptedal
kan ja. maar dan is het wel een vals kleurtjequote:Op maandag 1 april 2024 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan ook nog zijn dat die kleur betekend dat het een diepte punt is hij had twee lijnen een zwarte en een roze
Ja daar zijn ze even zoet meequote:Op maandag 1 april 2024 17:20 schreef kater1 het volgende:
Serieus. Gaan we alle tijdlijnen uitgebreid bespreken....
En ze moeten nog shoppen en koken gaat een latertje worden vanavondquote:Op maandag 1 april 2024 17:20 schreef kater1 het volgende:
Misschien een paasmaaltijd van BB?quote:Op maandag 1 april 2024 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze moeten nog shoppen en koken gaat een latertje worden vanavond
Dat was korter mogelijk geweestquote:Op maandag 1 april 2024 17:23 schreef mazaru het volgende:
Welkom in de levenslijn van den Glenn
[ afbeelding ]
Hij weet dat er altijd iemand als eerste wil. Tof van hem lekker chill blijven zitten broquote:Op maandag 1 april 2024 17:21 schreef mazaru het volgende:
BB vraagt aan de bewoners wie er als eerste gaat. Reactie van Randy...
[ afbeelding ]
Wie? Welke 20k?quote:Op maandag 1 april 2024 17:27 schreef humpty het volgende:
Glen noemt Danny vaak en het vertrek van Sabeau was moeilijk voor hem
pijnlijk afscheid van Danny zijn beste maatje;
Ook Karen zijn bestie moest weg .
Hij noemt Ashley nergens ..oei dat zal ze niet leuk vinden
Ze vraagt even naar zijn leukste week...Jammer hij noemt niet de queen week waarin hij opgesloten zat met e queen...quote:Op maandag 1 april 2024 17:27 schreef humpty het volgende:
Glen noemt Danny vaak en het vertrek van Sabeau was moeilijk voor hem
pijnlijk afscheid van Danny zijn beste maatje;
Ook Karen zijn bestie moest weg .
Hij noemt Ashley nergens ..oei dat zal ze niet leuk vinden
quote:Op maandag 1 april 2024 17:20 schreef kater1 het volgende:
Graagquote:Op maandag 1 april 2024 17:20 schreef kater1 het volgende:
Hij stelt me niet teleur in ieder geval......quote:Op maandag 1 april 2024 17:42 schreef marky het volgende:
Ty die bang is voor de liveshows maar eigenlijk heel goed zichzelf kan presenteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |