abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 april 2024 @ 20:50:55 #101
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_213102222
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 19:31 schreef egayalS het volgende:
Deze genocide propagandist gaat optreden in een synagoge...

Een godshuis leent zich om propaganda te laten maken voor een genocide...

Als straks demonstranten bij deze synagoge gaan demonstreren komt het niet doordat het een joodse godshuis is, wat het dus antisemitisch zou maken, maar omdat deze godshuis zich leent voor propaganda doeleinden voor een genocidaal regime.

En toch gaan straks mensen zeggen, "aNTi sEmiTisME" :')
[..]

Wat een onzin. Enne :
Is een moskee dan geen godshuis ? We zullen t maar niet hebben over waartoe dr (soms) opgeroepen wordt.
LOL wat heb jij een ongelofelijke plaat voor je kop zeg. Maar dat opmerken is natuurlijk islamofobie ofsow :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 5 april 2024 @ 21:27:33 #102
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_213102695
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 16:44 schreef egayalS het volgende:

[..]
No shit. Sherlock.
Riep je me, schatje :7

Moet er wel een traantje om laten. Eerste keer in mijn leven dat ik wit (of blank, voor de gevoelige mensen) ben genoemd :+
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213103252
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 20:50 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Wat een onzin. Enne :
Is een moskee dan geen godshuis ? We zullen t maar niet hebben over waartoe dr (soms) opgeroepen wordt.
LOL wat heb jij een ongelofelijke plaat voor je kop zeg. Maar dat opmerken is natuurlijk islamofobie ofsow :D
Ze hebben ook zo'n slechte zelfreflectie.
mon citoyens vous serez unis.
pi_213103698
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 19:31 schreef egayalS het volgende:
Deze genocide propagandist gaat optreden in een synagoge...
Jij gaat optreden in een synagoge...? :?
Intolerant voor intolerantie
pi_213104373
twitter

Het artikel
Bart Nijman: 'Dit soort campagnes leidt ertoe dat het aantal antisemitische incidenten stijgt'
'Hanneke Groenteman was een van de BN'ers die Oxfam Novib ronselde voor een inzamelingsactie om Hamas nog eens aan te moedigen'
https://revu.nl/artikel/5(...)he-incidenten-stijgt
  zaterdag 6 april 2024 @ 00:38:11 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213104385
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 00:34 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]

Het artikel
Bart Nijman: 'Dit soort campagnes leidt ertoe dat het aantal antisemitische incidenten stijgt'
'Hanneke Groenteman was een van de BN'ers die Oxfam Novib ronselde voor een inzamelingsactie om Hamas nog eens aan te moedigen'
Wat een flagrante onzin en nepnieuws.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
  zaterdag 6 april 2024 @ 09:35:52 #107
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213106055
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 00:34 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]

Het artikel
Daar heeft hij volledig gelijk in. Het is ook eigenlijk wel bijzonder dat men serieus allerlei bekendheden bij elkaar weet te krijgen om steun uit te spreken voor een volk dat al decennialang uitblinkt in terrorisme, antisemitisme en waarvan velen op 7 oktober meededen aan de aanslagen in het zuiden van Isral.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 6 april 2024 @ 11:48:39 #108
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213107619
Voor mensen die De Volksrant kunnen lezen. Daar staat vandaag een lang artikel in over het toenemende antisemitisme.

https://www.volkskrant.nl(...)derlanders~bac633d1/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
pi_213107696
quote:
3s.gif Op zaterdag 6 april 2024 11:48 schreef golfer het volgende:
Voor mensen die De Volksrant kunnen lezen. Daar staat vandaag een lang artikel in over het toenemende antisemitisme.

https://www.volkskrant.nl(...)derlanders~bac633d1/
Flink artikel, waar geen enkele keer de olifant in de kamer wordt genoemd maar natuurlijk wel even vermelden dat islamofobie toeneemt in Nederland.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213108065
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 11:54 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Flink artikel, waar geen enkele keer de olifant in de kamer wordt genoemd maar natuurlijk wel even vermelden dat islamofobie toeneemt in Nederland.
Racisme en discriminatie is nooit ok. Behalve dan voor de mensen die zich fulltime bezig houden met die olifant
  zaterdag 6 april 2024 @ 13:04:04 #111
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213108405
quote:

[..]
Hilarisch inderdaad. Islamofobie bestaat niet. Niemand heeft een 'fobie' voor de Islam, wel benoemen mensen de problemen die disproportioneel worden veroorzaakt door aanhangers van deze religie. Een toename in antisemitisme is er daar n van.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213110741
De aNTi sEmiTisME lobbyisten maken tegenwoordig overuren met de idiootste scenarios

https://threadreaderapp.com/thread/1776517064917758250.html

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 6 april 2024 @ 17:31:40 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213110777
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 17:29 schreef egayalS het volgende:
De aNTi sEmiTisME lobbyisten maken tegenwoordig overuren met de idiootste scenarios

https://threadreaderapp.com/thread/1776517064917758250.html

[ x ]
Gelukkig janken islamietjes nooit over dieskriemisaasie :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_213110788
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 april 2024 09:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daar heeft hij volledig gelijk in. Het is ook eigenlijk wel bijzonder dat men serieus allerlei bekendheden bij elkaar weet te krijgen om steun uit te spreken voor een volk dat al decennialang uitblinkt in terrorisme, antisemitisme en waarvan velen op 7 oktober meededen aan de aanslagen in het zuiden van Isral.
Kijk daar heb je nog een hoop bekendheden die tonen dat ze problemen hebben met genocide

https://variety.com/2024/(...)n-letter-1235960158/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_213110796
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 april 2024 17:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Gelukkig janken islamietjes nooit over dieskriemisaasie :').
Wij hoeven onze discriminatie niet in te beelden :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door egayalS op 06-04-2024 19:27:48 ]
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 6 april 2024 @ 17:33:46 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213110808
Ik heb ook problemen met genocide, gelukkig is daar dan ook totaal geen sprake van.

Maar stel he, stel die is er wel, it couldn't happen to a nicer bunch of terrorist lovers :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_213110888
quote:

[..]
Schijnheilig gedoe terwijl moslims juist de aggressors zijn.
  zaterdag 6 april 2024 @ 17:55:54 #118
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_213111148
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 17:32 schreef egayalS het volgende:

[..]
Wij hoeven onze discriminatie in te beelden :Y)
Dat is nou eerlijk van je.

Succes met inbeelden :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213112286
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 17:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dat is nou eerlijk van je.

Succes met inbeelden :7
:D
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 6 april 2024 @ 19:40:17 #120
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213112471
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 april 2024 17:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook problemen met genocide, gelukkig is daar dan ook totaal geen sprake van.

Maar stel he, stel die is er wel, it couldn't happen to a nicer bunch of terrorist lovers :').
Er was natuurlijk wel sprake van genocide op 7 oktober. Maar toen stonden velen die nu jammeren over genocide, ofwel te juichen of begonnen meteen met bagatelliseren en de bekende 'Ja, maar ...'. Dit benadrukt ook eens te meer de hypocrisie.
pi_213112480
Kijk dit is hoe je op een fatsoenlijke, verstandige manier anti semitisme zou kunnen bestrijden in Nederland.

Helaas moeten wij het doen met Isral lobby groep #GenoCidi, Lenny kuhr die in synagoges genocide propaganda maakt voor Isral en Gristenwaanzige Miriam Bikker, die joden ziet als tool om "Onze-Lieve-Heer" weer zsm op aarde te krijgen om het einde der tijden in te luiden.

twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 6 april 2024 @ 19:49:55 #122
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_213112624
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 19:40 schreef egayalS het volgende:
Kijk dit is hoe je op een fatsoenlijke, verstandige manier anti semitisme zou kunnen bestrijden in Nederland.

Helaas moeten wij het doen met Isral lobby groep #GenoCidi, Lenny kuhr die in synagoges genocide propaganda maakt voor Isral en Gristenwaanzige Miriam Bikker, die joden ziet als tool om "Onze-Lieve-Heer" weer zsm op aarde te krijgen om het einde der tijden in te luiden.

[ x ]
En naar Lady Whiteadder dient geluisterd te worden, wicked child!
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_213112728
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 19:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
En naar Lady Whiteadder dient geluisterd te worden, wicked child!
Laten vooral naar Lenny kuhr luisteren die doodleuk live op tv, zonder enige tegenspraak, Isralische Hasbara leugens herhaalt over Hamas die Isralische babys in ovens heeft vermoord :Y)

twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 6 april 2024 @ 20:54:56 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213113892
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 19:57 schreef egayalS het volgende:

laten vooral naar Lenny kuhr luisteren die doodleuk live op tv, zonder enige tegenspraak, Isralische Hasbara leugens herhaalt over Hamas die Isralische babys in ovens heeft vermoord :Y)

Nogmaals mijn onbeantwoorde vraag aan jou: waar heb je het bewijs dat Lenny Kuhr dat doet/gedaan heeft?

En nogmaals, nu al voor de 3e keer: Al eerder aan je gevraagd en niet door jou beantwoord, maar waarom schrijf je antisemitisme zo raar?
Poef.....gone! golfer
  Moderator zaterdag 6 april 2024 @ 20:57:51 #125
236264 crew  capricia
pi_213113952
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 19:57 schreef egayalS het volgende:

[..]
Laten vooral naar Lenny kuhr luisteren die doodleuk live op tv, zonder enige tegenspraak, Isralische Hasbara leugens herhaalt over Hamas die Isralische babys in ovens heeft vermoord :Y)

[ x ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')