Ja ik zit naar een boze puber te kijken. Tijd om aan mijn eten te gaan beginnenquote:Op zondag 31 maart 2024 17:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ohh heb jij maar 1 stream , belgie ?
nou dan type ik het niet voor niets uit , kun je lezen wat ze gezegd hebbenquote:Op zondag 31 maart 2024 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ik zit naar een boze puber te kijken. Tijd om aan mijn eten te gaan beginnen
Vind ik ook leukquote:Op zondag 31 maart 2024 17:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nou dan type ik het niet voor niets uit , kun je lezen wat ze gezegd hebben
Weet ik al niet meerquote:Op zondag 31 maart 2024 17:48 schreef Adat231 het volgende:
weet iemand hoe lang ash en bart samen zijn?
5 jaar nuquote:Op zondag 31 maart 2024 17:48 schreef Adat231 het volgende:
Ze waren ook ooit een duo een aantal weken terug en hebben toen ook gewoon gepraat hoor.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:49 schreef Ireth het volgende:
Ashley en Alice hebben nu in 15 minuten meer met elkaar gesproken dan in de afgelopen 11 weken
Dat is fijn dat alles zo goed gaat Ben benieuwd of Ashley ook zijn kinderen weleens heeft. Heb haar daar nooit over gehoord of ze houdt ze expres buiten haar story.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:42 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley: en ik heb kinderen. Bart behandeld ze ook als zijn kinderen. Ze respecteren hem ook als de vader in huis. Niet alleen in de vorm van structuur maar ook helpen op school, beslissingen nemen al dat soort dingen de kinderen weten niet beter. Echt fijn hoor.
Glenn heeft dat ook meegemaakt. Hij leerde hem kennen op 3 of 4 , maar het is zijn vader.
Hij weet niet beter.
Ashley zegt dat ze zoo graag zou willen trouwen.
Alice zou natuurlijk willen trouwen want dat is natuurlijk een vrouwendroom zegt ze![]()
Je gaat niet zomaar trouwen want dan moet je een lange stabiele relatie hebben, dan zou ze graag trouwen. Ze wil dan eerst kinderen hebben.. weet ze nog niet goed of trouwen of kinderen eerst....
(nou alice.. eerst maar eens zien zwanger te worden dat is niet iedereen gegund.)
ik wist niet eens dat hij ook kinderen heeftquote:Op zondag 31 maart 2024 17:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is fijn dat alles zo goed gaat Ben benieuwd of Ashley ook zijn kinderen weleens heeft. Heb haar daar nooit over gehoord of ze houdt ze expres buiten haar storry.
winst niet dat hij ook kinderen heeftquote:Op zondag 31 maart 2024 17:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is fijn dat alles zo goed gaat Ben benieuwd of Ashley ook zijn kinderen weleens heeft. Heb haar daar nooit over gehoord of ze houdt ze expres buiten haar storry.
Samen pizza gegeten.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze waren ook ooit een duo een aantal weken terug en hebben toen ook gewoon gepraat hoor.
ja dat weten ze blijkbaar al..........quote:
quote:Op zondag 31 maart 2024 17:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat weten ze blijkbaar al..........
Sonja is gevallen![]()
Dacht twee meiden....quote:Op zondag 31 maart 2024 17:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat hij ook kinderen heeft![]()
ja zou inderdaad wel raar zijn als oud bewoners daarvoor terug moeten komen.. misschien worden ze wakker gemaakt of zo door de stem van een oud bewoner.. zoals vorig jaar met fam/ vrienden die hun maakte.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik denk eigenlijk dat ze bedoelde met een bandje. Maar als ze echt komen zou wel leuk zijn. Maar dan wil ik ze ook zien. Ze hebben het over Danny en wat hij gezegd heeft.
Waar komt dat nu weer vandaan.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:53 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely : heb jij gehoord wat Danny zei? hoorde je dat in de slaapkamer ook?
glenn en alice hebben het gehoord.
(geen idee wat)
ik weet dat als er iemand weggaatquote:
Ze heeft het wel eens verteld. Alice was haar toen aan het "uithoren" over Bart en de kinderen. Ze vertelde over haar kinderen en dat ze Bart accepteren enzo. En toen Alice vroeg of de kinderen van Bart ook bij haar komen zei ze: dat is een verhaal voor een andere keer. Tot 2x toe.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat hij ook kinderen heeft![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
En begrijp nu waarom ze zo snel gaat hokken met een vriendje.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:48 schreef Kissingbird het volgende:
Alice: toen ik 9 of 10 jaar oud was deed ik dat allemaal zelf mijn ouders deden dat niet. Toen ik naar de basisschool ging moest ik dat zelf doen, voor mijn broertje en voor mij. en ook zijn tas inpakken en die van mij. als ik niks maakte was er niks.
en ik bracht hem ook naar school.
ik deed het s avonds al klaar maken. ik ben heel zelfstandig daardoor geworden maar zou het bij mijn eigen kinderen anders doen..
Ze heeft al eerder losgelaten dat het thuis niet 'standaard' was..quote:Op zondag 31 maart 2024 18:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
En begrijp nu waarom ze zo snel gaat hokken met een vriendje.
quote:Op zondag 31 maart 2024 17:58 schreef Kissingbird het volgende:
Nu over chiara
Alice vond haar een leuke meid.haha ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Queen Nawel , lui mormel die ook geen zak deedquote:Op zondag 31 maart 2024 18:02 schreef freaky40 het volgende:
Ash bedoeld Nawel als degene die ze steeds weg wilde hebben.
Vreselijk kind inderdaad.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Queen Nawel , lui mormel die ook geen zak deed
vond ik dan![]()
ik vond haar leukquote:Op zondag 31 maart 2024 18:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vond ik dan![]()
Merendeel op bed lag met haar bondje......quote:Op zondag 31 maart 2024 18:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vond ik dan![]()
Ik denk dat de stagiaire gaat etenquote:Op zondag 31 maart 2024 18:04 schreef Kissingbird het volgende:
twinstream
@:mazaru je mist niks meer nu
ik wel.. 1 stream![]()
Kreeg ook veel voor elkaar. Verjaardagsfeestje met heel haar familie tantes en ooms achter glas.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vond ik dan![]()
Hij heeft best veel besties hequote:Op zondag 31 maart 2024 18:10 schreef Snoozey het volgende:
zijn beste vriendinnetje is weg he... steeds zijn besties die eruit moeten
Open deuren intrappen kan ze als de beste deze blaag.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:10 schreef Kissingbird het volgende:
Alice weer met praatje bij Jimmy
'niet vergeten wie Jimmy is'
"jimmy die ook haar (toen ff stilte) die de beste vriendin heeft weggegaan'
"schat, het enige dat je hieruit kunt halen is kracht '
Wat een geblaat elke keerquote:Op zondag 31 maart 2024 18:10 schreef Kissingbird het volgende:
Juistquote:Op zondag 31 maart 2024 18:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een geblaat elke keer
dit vind ik (persoonlijk) geen gesprek hoor, maar het opdreunen van een riedeltje
Daar zou ik pas van in een depressie belanden. Wat is dit vreselijk irritantquote:Op zondag 31 maart 2024 18:10 schreef Kissingbird het volgende:
En waarom willrn tyron, Tom en nu jimmy dan zo graag met haar praten. Van de week tyron helemaal uit de put gehaald.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:11 schreef Verida het volgende:
[..]
dit vind ik (persoonlijk) geen gesprek hoor, maar het opdreunen van een riedeltje
Die kan pas een bingokaart volmaken in een dagquote:Op zondag 31 maart 2024 18:12 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
ja heel lief
bij iedereen herhaalt ze dezelfde liefde dingen.. herhalen wat iemand zegt en dan blabla
Geen idee waarom die dat willenquote:Op zondag 31 maart 2024 18:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En waarom willrn tyron, Tom en nu jimmy dan zo graag met haar praten. Van de week tyron helemaal uit de put gehaald.
Voor de verandering hoor ik heel weinig het woordje 'ik' in dit gesprekquote:Op zondag 31 maart 2024 18:19 schreef Snoozey het volgende:
ik denk dat ze ook over haar eigen gevoel praat nu. over hoe ze reageerde. mooi wel
van de week vroeg Ashley voor het eerst naar wat die " blaag " studeerde, kunnen we nog een puntje aan zuigen wat ze toen vertelde En dat hoor je, de enige die luistert en samen vat daar de goede vragen uit haalt en de namen van de kinderen, partners enz onthoudt Dat heet oprechte belangstellingquote:Op zondag 31 maart 2024 18:17 schreef Lrod01 het volgende:
Vermoeiend kind met haar kijk mij eens wijs zijn terwijl ik wat open deuren intrap en hetzelfde riedeltje herhaal dat ik al 3 maanden lang bij iedere bewoner uit blaat.
Wolf.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:22 schreef Snoozey het volgende:
ze wist laatst niet hoe een dodehond van haar heette
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Niemand. Ze willen niet naar de rook ruiken en gaan de BBQ verzieken door het in een pan te bakkenquote:
Over het algemeen verziek je het daar niet mee. Meestal verziek je het door het op de bbq te gooien.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niemand. Ze willen niet naar de rook ruiken en gaan de BBQ verzieken door het in een pan te bakken
Was een toppertje.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vond ik dan![]()
Doet ze goed, ze is best wijs voor haar leeftijdquote:Op zondag 31 maart 2024 18:12 schreef ledn81 het volgende:
Lief van Alice dat ze Jimmy probeert op te peppen
Dat-ie maar een deksel op die put had gedaan.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:14 schreef Snoozey het volgende:
tyron is vandaag door tom uit de put gehaald. zo dragen ze allemaal hun steentje bij
Na BB 101 dagenquote:Op zondag 31 maart 2024 17:48 schreef Adat231 het volgende:
Hoop tegeltjeswijsheden wel, maar kennelijk heeft ie er baat bij, net als Tyron en Tom regelmatig hebbenquote:Op zondag 31 maart 2024 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doet ze goed, ze is best wijs voor haar leeftijd
Nee nee, Ashley heeft gepraat, Alice uitgevoerd.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze waren ook ooit een duo een aantal weken terug en hebben toen ook gewoon gepraat hoor.
Het giet!quote:Op zondag 31 maart 2024 18:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niemand. Ze willen niet naar de rook ruiken en gaan de BBQ verzieken door het in een pan te bakken
Dat wisten ze nog niet op het moment dat het BBQ pakket binnen werd gebracht.quote:
Ze hebben een flinke afdak. Kan makkelijk onder die luifelquote:
Duurt nogal lang en ze hebben alleen een satéstokje en een hamburger.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat wisten ze nog niet op het moment dat het BBQ pakket binnen werd gebracht.
ze hadden gewoon geen zin om de BBQ op te stoken
Ja en? Ze hebben helemaal niks anders te doen de hele dag.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Duurt nogal lang en ze hebben alleen een satéstokje en een hamburger.
Ze helpt meequote:Op zondag 31 maart 2024 18:49 schreef mazaru het volgende:
Alice neemt het heft in handen in de keuken
Ze komen 1 stokje te kortquote:Op zondag 31 maart 2024 18:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Satepastaquote:Op zondag 31 maart 2024 18:51 schreef KangaP het volgende:
Wat voor paste heeft Jimmy in de melk gedaan?
En als hun het zo willen doen lekker laten denk ik het is hun keusquote:Op zondag 31 maart 2024 18:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als hun het zo willen doen lekker laten denk ik het is hun keus
toch
Ook nog een spies.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ja zeg Dot, als je zo denkt, wat zitten we hier dan met z'n allen te doen in Commentaar op de Streamsquote:Op zondag 31 maart 2024 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als hun het zo willen doen lekker laten denk ik het is hun keus
toch
quote:Op zondag 31 maart 2024 18:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja zeg Dot, als je zo denkt, wat zitten we hier dan met z'n allen te doen in Commentaar op de Streams
Het feit alleen al dat je dat vraagt.quote:Op zondag 31 maart 2024 19:00 schreef mazaru het volgende:
Jimmy vraagt heel voorzichtig of ze ook voor Glenn moeten maken. Omdat Glenn geen coins heeft gegeven.
En eerlijk is eerlijk,Ash wilde ook delen.quote:Op zondag 31 maart 2024 19:01 schreef woxxel2 het volgende:
Jimmy was vanmiddag de eerste die zei, iemand niet mee laten eten vind ik ook weer zo wat
Als ze dat samen besloten hebben is er ook niets mis mee.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dit.
Daarbij hoost het buiten, zou die houtbbq ook niet aanmaken voor 2 stukjes vlees pp
Ja precies. Met zoveel eten op die aanrecht.quote:Op zondag 31 maart 2024 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat je dat vraagt.
Ja + die irritante stem erbij.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal, ze heeft ook pizza gekregen van Tom jimmy en glennquote:Op zondag 31 maart 2024 19:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En eerlijk is eerlijk,Ash wilde ook delen.
Ja ik hoef niet altijd negatief commentaar te hebben toch?quote:Op zondag 31 maart 2024 18:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja zeg Dot, als je zo denkt, wat zitten we hier dan met z'n allen te doen in Commentaar op de Streams
quote:Op zondag 31 maart 2024 19:03 schreef Cupfighter het volgende:
Pech voor Glenn, geen coins geven is geen eten
Dat snap ik dan ook weer, als je niet mee wilt betalen hoef je ook niet mee te eten dan pak je maar broodquote:Op zondag 31 maart 2024 19:00 schreef mazaru het volgende:
Jimmy vraagt heel voorzichtig of ze ook voor Glenn moeten maken. Omdat Glenn geen coins heeft gegeven.
Ik heb het over daadwerkelijk een gesprek voeren uit interesse in elkaar, niet over "wat tegen elkaar zeggen".quote:Op zondag 31 maart 2024 17:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij niks meer..als je bewust niks wil geven snap ik het wel maar als je niks hebt tjaquote:Op zondag 31 maart 2024 19:03 schreef Cupfighter het volgende:
Pech voor Glenn, geen coins geven is geen eten
En Jimmy zelf ookquote:Op zondag 31 maart 2024 19:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En eerlijk is eerlijk,Ash wilde ook delen.
Hij had nog 3 coinsquote:Op zondag 31 maart 2024 19:05 schreef kiki2024 het volgende:
vo
[..]
volgens mij heeft hij niks meer..als je bewust niks wil geven snap ik het wel maar als je niks hebt tja
Precies, dat drama maken omdat ze geen zin hebben om de bbq aan te steken gaat nergens over..quote:Op zondag 31 maart 2024 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik hoef niet altijd negatief commentaar te hebben toch?
ALs ze het fijn vinden om te bakken lekker doen
Dan kan ik ook zeggen, wat staan ze weer gezellig in de keuken te kokkerelen voor de groep
Ja dat vind ik ook, tenzij je ze niet meer hebtquote:Op zondag 31 maart 2024 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Jimmy zelf ook
Maar ik vind het raar, hij heeft coins maar wilde het niet uitgeven
Tjongejongejonge gezellig zo.quote:Op zondag 31 maart 2024 19:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Precies, dat drama maken omdat ze geen zin hebben om de bbq aan te steken gaat nergens over..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |