Vorig jaarquote:Zondag 31 maart staat de 108e Ronde van Vlaanderen op het programma. De Wielerhoogmis door het Vlaamse land start dit jaar in Antwerpen en biedt als vanouds een keur aan steile (kassei)klimmetjes. De afstand is 270,8 kilometer (163 kilometer bij de vrouwen) en zoals vertrouwd tekenen de Oude Kwaremont en de Paterberg de finale.
Ja keek met half oog en zag even geel rode bandjes door het beeld gaan, maar was Circus Politt.quote:
Ik heb het idee dat de beste jaren achter hem liggen.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:24 schreef Idisrom het volgende:
Alaphilippe heeft er vandaag geen zin in.
Gewaagd ditquote:Op zondag 31 maart 2024 13:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de beste jaren achter hem liggen.
De feiten is nu toch hun kopman?quote:Op zondag 31 maart 2024 13:30 schreef Chiappucci het volgende:
Van Baarle die achter de feiten aan moet koersen begint ook wel een leuke rubriek te worden.
Jonge vrouw, aldus Renaat.quote:
Ja, vreselijk. Zag er echt slecht uit 🙏quote:Op zondag 31 maart 2024 13:29 schreef DiegoFuser het volgende:
Dat was een heel vervelend shot zeg, rillingen
Hij deed het wel bewust laag, zodat hij minder stuitert. Maar je kunt er ook even mee wachten natuurlijk.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:31 schreef Szura het volgende:
Lekker je bidon hier wegsmijten Lidl-figuur
Er werden wel een hoop foto’s van gemaakt, ook enigszins schandalig.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:33 schreef McGrath het volgende:
Wel complimenten aan de regie om haar niet langer in beeld te nemen dan het eerste shot
Kwam denk ik ook vanwege een auto die er voor stondquote:Op zondag 31 maart 2024 13:33 schreef McGrath het volgende:
Wel complimenten aan de regie om haar niet langer in beeld te nemen dan het eerste shot
Ja klopt, alleen straks worden die fotografen ontslagen omdat ze er geen foto van hebbenquote:Op zondag 31 maart 2024 13:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er werden wel een hoop foto’s van gemaakt, ook enigszins schandalig.
Dat in tegenstelling tot de fotografen die je gelijk op zag springen met hun telelens exact richting die vrouw.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:33 schreef McGrath het volgende:
Journalisten zijn tuig van de richelquote:Op zondag 31 maart 2024 13:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er werden wel een hoop foto’s van gemaakt, ook enigszins schandalig.
Dat is altijd terecht.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Andre Ooijer zit wel altijd alleen
Er lag daar nog een renner. Fotografen gaan daar doorgaans discreet mee om.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat in tegenstelling tot de fotografen die je gelijk op zag springen met hun telelens exact richting die vrouw.
Die kan zo op een tegeltjequote:Op zondag 31 maart 2024 13:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niet onbelangrijk, maar ook niet zo belangrijk
Je kan ook drie meter verderop staan en diezelfde renner fotograferen zonder die buiten bewustzijnde vrouw erbij.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:36 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Er lag daar nog een renner. Fotografen gaan daar doorgaans discreet mee om.
In het hoofd van Bobbie is het altijd Sesamstraatquote:Op zondag 31 maart 2024 13:37 schreef DiegoFuser het volgende:
Wij zitten inmiddels bij Jeroen en Bobbie, liever 5 minuten vertraging dan Marijn de Vries
Je kunt ook thuis blijven in plaats van een hinderlijke aanwezigheid in de koerskaravaan te zijn.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kan ook drie meter verderop staan en diezelfde renner fotograferen zonder die buiten bewustzijnde vrouw erbij.
En bij rusthuis De Cauwer is het altijd TikTak, dus daar zit het verlies niet. De vertraging van DE PLAYER is wel ontzettend kut.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:38 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
In het hoofd van Bobbie is het altijd Sesamstraat
Dat lukte ze gisteren al.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:42 schreef Steven184 het volgende:
Gelukkig kan de Belgische media over 2 weken weer klagen over de Limburgse wegen
Media is meervoud!quote:Op zondag 31 maart 2024 13:42 schreef Steven184 het volgende:
Gelukkig kan de Belgische media over 2 weken weer klagen over de Limburgse wegen
De fotograaf staat waarschijnlijk al op een positie waar de vrouw niet op de foto staat, of heb jij de foto al gezien? ;-)quote:Op zondag 31 maart 2024 13:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kan ook drie meter verderop staan en diezelfde renner fotograferen zonder die buiten bewustzijnde vrouw erbij.
Wat is daar nou weer mis mee.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:45 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Witte broek not done bij vrouwen
Vrouwen mogen gewoon broeken aan doen die ze willen #emancipatiequote:Op zondag 31 maart 2024 13:45 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Witte broek not done bij vrouwen
het gaat niet om de broek, maar om de kleur .quote:Op zondag 31 maart 2024 13:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vrouwen mogen gewoon broeken aan doen die ze willen #emancipatie
Hebben ze Wout nog niet kunnen vinden?quote:Op zondag 31 maart 2024 13:47 schreef wimderon het volgende:
Een shot van het gehele peloton.
Daar zit Girmay.
Ik vermoed dat ervaren profrenster Kopecky zelf ook wel op de hoogte is, en daar een keuze in heeft gemaaktquote:Op zondag 31 maart 2024 13:47 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Zou er zelf niet mee fietsen je ziet alles erin
oquote:Op zondag 31 maart 2024 13:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is Visma-Lease a Bike.
Eerlijk is eerlijk, alsnog beter dan van die figuren die vinden dat de TV niet aan hoort te staan in het geval van visite.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik zit bij m'n schoonouders. Die hebben Joris van den Berg aanstaan.
Gecondoleerd.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik zit bij m'n schoonouders. Die hebben Joris van den Berg aanstaan.
Op ernstige zorgen om een toeschouwer na niet inderdaadquote:Op zondag 31 maart 2024 13:49 schreef Pino112 het volgende:
Zelf even meer dan twee uur gefietst, niks gemist zo te zien.
Tis kuurs, natuurlijk moet die TV aanquote:Op zondag 31 maart 2024 13:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, alsnog beter dan van die figuren die vinden dat de TV niet aan hoort te staan in het geval van visite.
Lekker met de E-bike op padquote:Op zondag 31 maart 2024 13:49 schreef Pino112 het volgende:
woon je in de buurt van Raalte? daar zag ik veel solo fietsers toen ik terug reedquote:Op zondag 31 maart 2024 13:49 schreef Pino112 het volgende:
Jeetje, iemand het publiek in gereden?quote:Op zondag 31 maart 2024 13:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op ernstige zorgen om een toeschouwer na niet inderdaad
Oke Matteo, is goed.quote:Matteo Jorgenson waakt voor overmoed: “Moet niet té enthousiast worden”
die roepen om hun moederquote:
Karrel ook zo te horen.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Jorgenson heeft zich helemaal volgestopt met coke vanochtend.
Pedersen heeft er ook al zin inquote:Op zondag 31 maart 2024 13:51 schreef Pistolero het volgende:
Vanochtend voor de koers:
[..]
Oke Matteo, is goed.
Wat er precies gebeurde is onbekend, kan iemand op de weg hebben gestaan, kan iemand het publiek in gereden zijn, maar je zag ineens een jongedame heel duidelijk buiten bewustzijn liggen (en een paar renners die gevallen waren, maar zonder al te veel problemen). Renaat reed er even later langs en zei dat het er erg slecht uit zag.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jeetje, iemand het publiek in gereden?
all the gear, no idea?quote:Op zondag 31 maart 2024 13:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee nee, deze jongen heeft een echte Trek Emonda. In het wit.
wachten op McKragh Andersenquote:Op zondag 31 maart 2024 13:56 schreef hhh38 het volgende:
Waarom wordt er nu ineens niet meer gereden?
Omdat je dat niet tientallen kilometers kunt volhouden met een paar ploeggenoten, maar vooraan zitten wel veel veiliger is en veel minder energie kost.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:56 schreef hhh38 het volgende:
Waarom wordt er nu ineens niet meer gereden?
En Kopecky lag er kennelijk ook bijquote:Op zondag 31 maart 2024 13:59 schreef wimderon het volgende:
Ook Deignan er al uit na die val, dus Trek ook al meisje minder.
Dat krijg je als je zoveel jaren al commentaar geeftquote:Op zondag 31 maart 2024 14:03 schreef Zorro het volgende:
"De vluchters die vanzelf terugkeren door de verhoogde snelheid in het peloton."
Die Karl heeft ook alles door he
Kan ook met materiaal te maken hebben.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Maxim beetje kon sturen had ie gewonnen dat heeft niets met regen te maken
Op zijn fietsquote:
Hadden ze gewoon idd als mannetje moeten meeschuiven in deze fase.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:11 schreef Szura het volgende:
Alpecin had ego Philipsen goed kunnen gebruiken
Gianni is natuurlijk een mafklapper, maar hij is wel in orde.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:11 schreef Szura het volgende:
Alpecin had ego Philipsen goed kunnen gebruiken
Of hij heeft geleerd van Gent - Wevelgem en spaart zich nog wat.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een hele goede Tjeu was zelf erheen gaan rijden dus beetje vraagtekens bij hem voorlopig
Niet direct. Kan een belangrijke pion als Van der Poel een tegenaanval inzet.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kan zich beter laten terugzakken
Vond hem ook wat stroperig ogen op de Molenberg.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een hele goede Tjeu was zelf erheen gaan rijden dus beetje vraagtekens bij hem voorlopig
Ik ga keihard lachen als een van Baarle of Jorgensen hier wint vandaag.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Van der Poel *lijkt* niet subliem. Wout heeft weer een kans gemist.
Dat zijn toch ook gewoon toppers. Alsof t zo'n 123tje is dat vd poel hier even wintquote:Op zondag 31 maart 2024 14:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ga keihard lachen als een van Baarle of Jorgensen hier wint vandaag.
90k te gaan, begrijp het wel dat hij pokertquote:Op zondag 31 maart 2024 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit oogt niet overtuigend van Mathieu... Beetje gelaten
Uiteraard, ik doelde er meer op dat dan de 'Wout had hier gewonnen' takes ongekend zullen zijn.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook gewoon toppers. Alsof t zo'n 123tje is dat vd poel hier even wint
Een goede Tjeu was natuurlijk meegesprongen. Hij is de man van aanvallend koersen en dan koerst ie hier zo afwachtend?quote:Op zondag 31 maart 2024 14:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
90k te gaan, begrijp het wel dat hij pokert
Hij kondigde wel aan dat hij de finale minder lang wilde laten duren dan anderen in gedachten hadden.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een goede Tjeu was natuurlijk meegesprongen. Hij is de man van aanvallend koersen en dan koerst ie hier zo afwachtend?
Hij voegt daad bij woord want op deze manier rijdt hij helemaal geen finale.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij kondigde wel aan dat hij de finale minder lang wilde laten duren dan anderen in gedachten hadden.
Dat snap ik wel, maar dan zou ik meespringen en niet draaien. Nu doet ie niets.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij kondigde wel aan dat hij de finale minder lang wilde laten duren dan anderen in gedachten hadden.
Yep, je kunt nu niet alles alleen gaan dichtpoefen. Het is voor hem te hopen dat z'n ploeg tot de Kwaremont de koers nog enigszins kan controleren.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
90k te gaan, begrijp het wel dat hij pokert
Ik vind jullie vrij voorbarig ja.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar dan zou ik meespringen en niet draaien. Nu doet ie niets.
Wellicht spreek ik voor mn beurt, als Alpecin dit terughaalt heeft hij gelijk
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:25 schreef tong80 het volgende:
Kom van ESPN-voetbal. Iemand met korte samenvatting ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |