Vrouwen mogen gewoon broeken aan doen die ze willen #emancipatiequote:Op zondag 31 maart 2024 13:45 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Witte broek not done bij vrouwen
het gaat niet om de broek, maar om de kleur .quote:Op zondag 31 maart 2024 13:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vrouwen mogen gewoon broeken aan doen die ze willen #emancipatie
Hebben ze Wout nog niet kunnen vinden?quote:Op zondag 31 maart 2024 13:47 schreef wimderon het volgende:
Een shot van het gehele peloton.
Daar zit Girmay.
Ik vermoed dat ervaren profrenster Kopecky zelf ook wel op de hoogte is, en daar een keuze in heeft gemaaktquote:Op zondag 31 maart 2024 13:47 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Zou er zelf niet mee fietsen je ziet alles erin
oquote:Op zondag 31 maart 2024 13:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is Visma-Lease a Bike.
Eerlijk is eerlijk, alsnog beter dan van die figuren die vinden dat de TV niet aan hoort te staan in het geval van visite.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik zit bij m'n schoonouders. Die hebben Joris van den Berg aanstaan.
Gecondoleerd.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik zit bij m'n schoonouders. Die hebben Joris van den Berg aanstaan.
Op ernstige zorgen om een toeschouwer na niet inderdaadquote:Op zondag 31 maart 2024 13:49 schreef Pino112 het volgende:
Zelf even meer dan twee uur gefietst, niks gemist zo te zien.
Tis kuurs, natuurlijk moet die TV aanquote:Op zondag 31 maart 2024 13:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, alsnog beter dan van die figuren die vinden dat de TV niet aan hoort te staan in het geval van visite.
Lekker met de E-bike op padquote:Op zondag 31 maart 2024 13:49 schreef Pino112 het volgende:
Zelf even meer dan twee uur gefietst, niks gemist zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |