90k te gaan, begrijp het wel dat hij pokertquote:Op zondag 31 maart 2024 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit oogt niet overtuigend van Mathieu... Beetje gelaten
Uiteraard, ik doelde er meer op dat dan de 'Wout had hier gewonnen' takes ongekend zullen zijn.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook gewoon toppers. Alsof t zo'n 123tje is dat vd poel hier even wint
Een goede Tjeu was natuurlijk meegesprongen. Hij is de man van aanvallend koersen en dan koerst ie hier zo afwachtend?quote:Op zondag 31 maart 2024 14:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
90k te gaan, begrijp het wel dat hij pokert
Hij kondigde wel aan dat hij de finale minder lang wilde laten duren dan anderen in gedachten hadden.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een goede Tjeu was natuurlijk meegesprongen. Hij is de man van aanvallend koersen en dan koerst ie hier zo afwachtend?
Hij voegt daad bij woord want op deze manier rijdt hij helemaal geen finale.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij kondigde wel aan dat hij de finale minder lang wilde laten duren dan anderen in gedachten hadden.
Dat snap ik wel, maar dan zou ik meespringen en niet draaien. Nu doet ie niets.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij kondigde wel aan dat hij de finale minder lang wilde laten duren dan anderen in gedachten hadden.
Yep, je kunt nu niet alles alleen gaan dichtpoefen. Het is voor hem te hopen dat z'n ploeg tot de Kwaremont de koers nog enigszins kan controleren.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
90k te gaan, begrijp het wel dat hij pokert
Ik vind jullie vrij voorbarig ja.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar dan zou ik meespringen en niet draaien. Nu doet ie niets.
Wellicht spreek ik voor mn beurt, als Alpecin dit terughaalt heeft hij gelijk
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:25 schreef tong80 het volgende:
Kom van ESPN-voetbal. Iemand met korte samenvatting ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |