Ze was hartstikke blijquote:Op zondag 31 maart 2024 00:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo jammer, iedereen geniet hier mee met de fimpjes van iedereen en de reacties, maar op Ashley moet weer allemaal commentaar komen.
Ze reageert ook erg anders dan de rest van de groep bij hun filmpjes. Dat mag best benoemd worden.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:04 schreef Aardbeienmoes het volgende: Zo jammer, iedereen geniet hier mee met de fimpjes van iedereen en de reacties, maar op Ashley moet weer allemaal commentaar komen.
![]()
Tuurlijk was ze dat. Een blinde zag dat nog wel.quote:
vindt Bart echt een leuke ventquote:Op zondag 31 maart 2024 00:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Van Ashley trouwens ook een leuk filmpje
Bart heeft zijn best gedaan thuis
Ja precies. Het beaamt het gevoel wat velen bij Ash krijgen.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze reageert ook erg anders dan de rest van de groep bij hun filmpjes. Dat mag best benoemd worden.
Glenn weinig emotie??quote:Op zondag 31 maart 2024 00:04 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik had ook commentaar op Glenn. die toonde ook weinig emotie. het is op stream en mijn mening
Tja sorry hoor, zoals ik al aangaf, ik hoop elke keer dat ze het tegendeel bewijst maar ze geeft alleen maar meer stof tot kritiek. Het is toch superfrappant dat ze haar kinderen eindelijk weer ziet en eigenlijk bijna alleen maar bezig was over haar interieur.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo jammer, iedereen geniet hier mee met de fimpjes van iedereen en de reacties, maar op Ashley moet weer allemaal commentaar komen.
????quote:Op zondag 31 maart 2024 00:07 schreef Witborst het volgende:
Jo geloof niks van der. Het is een droog neuker++tje. Ben nog wel eens geweest bij der in Schagen een auto halen. Ik vond het niks bijzonders. Ieder zijn smaak met as.
De tranen liepen over zijn gezicht. Ik snap het ook nietquote:
zegt iemand die Ty verwijt van huiselijk geweldquote:Op zondag 31 maart 2024 00:08 schreef superniger het volgende:
Wat een verwijten.
Moet je verplicht janken bij het zien van een filmpje van je famille? En als je niet jankt ben je een slechte ouder.
Quote maar wie dat zei... Dat is echt je eigen invulling.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:08 schreef superniger het volgende:
Wat een verwijten.
Moet je verplicht janken bij het zien van een filmpje van je famille? En als je niet jankt ben je een slechte ouder.
Ik vind je sowieso een slechte ouder als je in een RLS gaat zittenquote:Op zondag 31 maart 2024 00:08 schreef superniger het volgende:
Wat een verwijten.
bij familie jank je toch ook , sonstquote:Op zondag 31 maart 2024 00:08 schreef superniger het volgende:
Wat een verwijten.
quote:
🤣quote:Op zondag 31 maart 2024 00:11 schreef odie22 het volgende:
oh pappie heeft geen tablet ernaast met fok
Wat een onzin. Dit was precies wat hij nodig had en hij kreeg er een enorme boost van zei hij.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
klinkt stom maar denkt dat dit het voor hem alleen maar zwaarder maakt
Ik denk dat het voor Tom moeilijk is.quote:
Je hebt met Ashley gedate ofzo? Of begrijp ik het niet goed?quote:Op zondag 31 maart 2024 00:12 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe voelt sorry.
Paar jaar geleden vond ik het al niks.
Nu nog erger geworden.
Maar ja Bart is er blij mee.
Droog 🐥
Jimmy heeft flink met zichzelf geworsteld terwijl hij daar woonde.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:13 schreef Snoozey het volgende:
hij heeft veel meegemaakt in dat huis. klinkt niet blij?
quote:Op zondag 31 maart 2024 00:11 schreef Kissingbird het volgende:
De eierstokken van Alice rammelen goed mee
Ik denk juist dat dit hem goed gaat doen. Zeker als hij er nog even met Glenn over kan kletsen. Die 2 klikken ook goed. Allebei Belg dus ze kunnen elkaar verstaan en allebei pappaquote:Op zondag 31 maart 2024 00:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Tom moeilijk is.
die knapt hier nog niet echt van op, die zit met zoveel gevoelens nu te worstelen.
Heel erg leuk dat je een duidelijke mening hebt over Ashquote:Op zondag 31 maart 2024 00:13 schreef Witborst het volgende:
[..]
Kan het wel beantwoorden.
Maar zielig voor der.
Ze verdiend de show.
Zo jammer, het moet toch opvallen dat dit geen reactie is die je verwacht....of misschien juist wel.....quote:Op zondag 31 maart 2024 00:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Tja sorry hoor, zoals ik al aangaf, ik hoop elke keer dat ze het tegendeel bewijst maar ze geeft alleen maar meer stof tot kritiek. Het is toch superfrappant dat ze haar kinderen eindelijk weer ziet en eigenlijk bijna alleen maar bezig was over haar interieur.
Hetzelfde als de hele tijd; als ze zichzelf nou eens wat normaler zou gedragen, zouden mensen ook normaler op haar reageren. Dit past weer exact in het egocentrische Ashley World plaatje.
Denk een blauwtje gelopenquote:Op zondag 31 maart 2024 00:14 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Je hebt met Ashley gedate ofzo? Of begrijp ik het niet goed?
quote:Op zondag 31 maart 2024 00:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo jammer, het moet toch opvallen dat dit geen reactie is die je verwacht....of misschien juist wel....zoals je zegt.
Heh?quote:Op zondag 31 maart 2024 00:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo jammer, het moet toch opvallen dat dit geen reactie is die je verwacht....of misschien juist wel.....
het zal hem ook wel goed gaan doen, maar het moet nog even bezinken denk ik, Hij zat nog met de live show, het vertrek van Karen, de preek van BB en dan nu ditquote:Op zondag 31 maart 2024 00:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk juist dat dit hem goed gaat doen. Zeker als hij er nog even met Glenn over kan kletsen. Die 2 klikken ook goed. Allebei Belg dus ze kunnen elkaar verstaan en allebei pappa
nou geweldig stoer van jequote:Op zondag 31 maart 2024 00:16 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ooh ja kan nog wel een paar filmpjes van der posten hoe goed ze is.
Alleen respect 🔆
Ja jammer. Maar wél beter voor de orenquote:Op zondag 31 maart 2024 00:15 schreef Willewa het volgende:
Helaas geen Party Karan meer, Party Karan was leuk
Dat denk ik ook. Maar hij ziet er al een stuk beter uit dan net op de bank.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:16 schreef Verida het volgende:
[..]
het zal hem ook wel goed gaan doen, maar het moet nog even bezinken denk ik, Hij zat nog met de live show, het vertrek van Karen, de preek van BB en dan nu dit
is voor zijn hoofd denk ik allemaal wat veel.
Dat is imo een puurheid en ‘fijnheid’ die ontstaat als je in BB leeft, intens met elkaar zonder iets anders. Eindelijk de mens die tijd, rust en aandacht voor elkaar heeft. Puurder dan in de overvolle gehaaste buitenwereld.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:16 schreef Harry het volgende:
Dat huggen, na elke gelegenheid, is dat normaal tegenwoordig?
Zit de boel te vernielen . ligt toch echt aan mijn toestenbord die een eigen leven is gaan lijden. Sorry...ben mijn qoute kwijt en komt te voorschijn ergens anders....quote:
Haha ik kon daar echt om lachen altijdquote:Op zondag 31 maart 2024 00:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja jammer. Maar wél beter voor de oren
sociale huurwoningquote:Op zondag 31 maart 2024 00:18 schreef Harry het volgende:
10K per maand, en dan een tussenwoning.....
Ik wil er geen discussie mee ontketenen, maar het is nog een sociale huurwoning ookquote:Op zondag 31 maart 2024 00:18 schreef Harry het volgende:
Haha nevermindquote:Op zondag 31 maart 2024 00:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zit de boel te vernielen . ligt toch echt aan mijn toestenbord die een eigen leven is gaan lijden. Sorry...ben mijn qoute kwijt en komt te voorschijn ergens anders....
Precies.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:17 schreef kiki2024 het volgende:
ik zou me kapot janken als ik mijn kind zou zien na 3 maanden. huis en interieur zou me gestolen zijn maar dat ben ik. daarom snap ik de emotie ook niet en kan ik het niet plaatsen
Denk dat het last minute is gepland!quote:Op zondag 31 maart 2024 00:20 schreef mazaru het volgende:
Glenn vind het jammer dat hij zijn vrouw niet heeft gezien. Maar zijn dochter zei dat mamma trots op hem was dus het zal wel goed zijn.
Misschien moest ze wel werken zegt Ashley
quote:Op zondag 31 maart 2024 00:18 schreef Harry het volgende:
Ja als je dan moet werken is het lastig om ineens vrij te krijgen.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:20 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Denk dat het last minute is gepland!
ze is ziekquote:Op zondag 31 maart 2024 00:21 schreef Mercedes. het volgende:
Ashley : "Ik wou dat ik mijn kinderen kon laten zien hoe het hier is of eruit ziet."
Bizar. Alles moet om Ashley draaien. Inleven zit niet in haar voabulaire.
Heeft hij drie kinderen??quote:Op zondag 31 maart 2024 00:20 schreef mazaru het volgende:
Glenn vind het jammer dat hij zijn vrouw niet heeft gezien. Maar zijn dochter zei dat mamma trots op hem was dus het zal wel goed zijn.
Misschien moest ze wel werken zegt Ashley
Ik zie niks verkeerds aan die opmerking?quote:Op zondag 31 maart 2024 00:21 schreef Mercedes. het volgende:
Ashley : "Ik wou dat ik mijn kinderen kon laten zien hoe het hier is of eruit ziet."
Blijft bewaard voor de freeze🙄 of ze gaat hem ten huwelijk vragen (ring brengen)in het huis....🤣quote:Op zondag 31 maart 2024 00:20 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 maart 2024 00:21 schreef Mercedes. het volgende:
Het kan ook zijn dat zijn vrouw niet op beeld wil.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:20 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Ze was toch gewoon hartstikke blij om het filmpje te zien?quote:Op zondag 31 maart 2024 00:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Janken als ze op een knop drukt maar niet om je kinderen.
Schiet mij maar lek.
Ty en Randy hoefden ook niet te huilen, wat een rare reacties hier, iedereen reageert anders, maar ze waren allemaal heel blij en daar gaat het omquote:Op zondag 31 maart 2024 00:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Janken als ze op een knop drukt maar niet om je kinderen.
Schiet mij maar lek.
Ze heeft het nu ook de hele tijd over haar kinderen. Dit is gewoon negatief doen omdat het Ashley is.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze was toch gewoon hartstikke blij om het filmpje te zien?
Ze zat helemaal te stralen.
ze straalde en sprak over de stoelen en haar nieuwe kantoortje. eigen woorden. geen tranenquote:Op zondag 31 maart 2024 00:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze was toch gewoon hartstikke blij om het filmpje te zien?
Ze zat helemaal te stralen.
Niemand anders benoemt dat men wilt dat hun familieleden weten hoe het in het huis is. Zijn enkel echt met hun naasten bezig en niet met zichzelf.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zie niet zoveel mis aan die opmerking?
ty en randy hebben geen kinderen. ander gevoel mbt kinderen of familiequote:Op zondag 31 maart 2024 00:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ty en Randy hoefden ook niet te huilen, wat een rare reacties hier, iedereen reageert anders, maar ze waren allemaal heel blij en daar gaat het om
Imo is dit ook aan haar familieleden denken? Ik zou ook heel graag de mensen die ik liefheb die plek laten zien. De ervaring delen met hen die je liefhebt.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:25 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Niemand anders benoemt dat men wilt dat hun familieleden weten hoe het in het huis is. Zijn enkel echt met hun naasten bezig en niet met zichzelf.
Ze was in de studio zag ik op de streamlocks. Althans dacht dat het zijn vrouw was.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat zijn vrouw niet op beeld wil.
Dat zien ze toch op de live stream....quote:Op zondag 31 maart 2024 00:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Imo is dit ook aan haar familieleden denken? Ik zou ook heel graag de mensen die ik liefheb die plek laten zien. De ervaring delen met hen die je liefhebt.
Was dat een oma....quote:Op zondag 31 maart 2024 00:26 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik zag alleen zijn dochter, stiefzoon en nog een oma in beeld ?
ze krijgen allemaal hetzelfdequote:Op zondag 31 maart 2024 00:28 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hoeveel geld zouden ze krijgen om daar te zitten ? want ik lees wel vaker over daggeld
Ik geloof dat het 100 euro per dag bruto isquote:Op zondag 31 maart 2024 00:28 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hoeveel geld zouden ze krijgen om daar te zitten ? want ik lees wel vaker over daggeld
voor je vaste lastenquote:Op zondag 31 maart 2024 00:29 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh dus 3000 per maand. dan heeft ze nu al 9000
quote:Op zondag 31 maart 2024 00:30 schreef Snoozey het volgende:
dat meisje met die torentjes op dr hoofd was toch de dochter van randi
Dat was super mooi om te zien. Ty voor de winst.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo gelukkig....blij dat zijn vriendin ook nog echt zijn vriendin was......
Ondertussen geeft ze rustig 20.000 uit met 1 druk op de knop dusquote:Op zondag 31 maart 2024 00:31 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ah ja maar ze geeft ook niks uit dus dan kan ze sparen
Heh? Daar zijn is toch heeeeel anders dan iets op een scherm zien?quote:Op zondag 31 maart 2024 00:28 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Dat zien ze toch op de live stream....![]()
Cameraquote:Op zondag 31 maart 2024 00:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo weet je dat alice op
wc zit? heb je gezien?
Ken je haar heel goed??quote:Op zondag 31 maart 2024 00:31 schreef Witborst het volgende:
As weet je nog die stoel.
Hii heeft het gezien.
Liefs zou ik der even plaatsen.
Maar Bart weet nog van die auto.... 😂
Niet mee eens en door. Je lijkt Jimmy wel.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heh? Daar zijn is toch heeeeel anders dan iets op een scherm zien?
Je weet denk ik wel hoe ik over Ashley denk, maar hier was imo echt helemaal niks mis mee.
Vast nietquote:Op zondag 31 maart 2024 00:34 schreef greysbones het volgende:
zouden ze weten dat de tijd verzet wordt over 1.5 uur ?
Sterker nog, tot jij het zei wist ik het niet eens haha.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:34 schreef greysbones het volgende:
quote:Op zondag 31 maart 2024 00:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Sterker nog, tot jij het zei wist ik het niet eens haha.
Volgens mij hebben ze helemaal niet door dat het pasen is.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:34 schreef greysbones het volgende:
dat blijven hangen hier is af en toe ietwat irritantquote:Op zondag 31 maart 2024 00:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk dat ze gewoon hoopt dat haar kinderen mogen komen voor de freeze![]()
en door
Wat is dit nou weer voor rare opmerkingquote:Op zondag 31 maart 2024 00:34 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Niet mee eens en door. Je lijkt Jimmy wel.
Foutje blijkbaar, staat vast wel op filmpjesquote:
jawel hoorquote:Op zondag 31 maart 2024 00:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
de staan in de water?
nu is het niet meer te
zwemmen daar binnen
Nee hij was net schoongemaakt, zat geen water inquote:Op zondag 31 maart 2024 00:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
de staan in de water?
nu is het niet meer te
zwemmen daar binnen
Was leegquote:Op zondag 31 maart 2024 00:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
de staan in de water?
nu is het niet meer te
zwemmen daar binnen
hopelijk om 8 uurquote:
Dat krijg je als je teveel streamtquote:Op zondag 31 maart 2024 00:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rare opmerking![]()
Je zegt zelf iets aparts, dus dan kan iemand het daar toch niet mee eens zijn? Als alles op je scherm gelijk zou zijn aan de ervaring zelf hoef je dus nooit je huis meer uit want je kan alles op een scherm zien?
Wij ook! wij zijn ook meer van de brunchesquote:Op zondag 31 maart 2024 00:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
hopelijk om 8 uur
(dan draai ik me nog een keer om )
quote:Op zondag 31 maart 2024 00:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Je zegt zelf iets aparts, dus dan kan iemand het daar toch niet mee eens zijn? Als alles op je scherm gelijk zou zijn aan de ervaring zelf hoef je dus nooit je huis meer uit want je kan alles op een scherm zien?
laat maar waaien joh, kijk even wie het zegtquote:Op zondag 31 maart 2024 00:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
als 11 van de 11 polls goed zijnquote:Op zondag 31 maart 2024 00:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop alleen niet dat er deze week gestreden kan worden voor een vrijstelling
Laat de kijker maar aan zet zijn
Voorzover we dat zij
geef ze brood en spelenquote:Op zondag 31 maart 2024 00:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Geef ze deze week maar fatsoenlijk te eten
Dat is volgende weekquote:Op zondag 31 maart 2024 00:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop alleen niet dat er deze week gestreden kan worden voor een vrijstelling
Laat de kijker maar aan zet zijn
Voorzover we dat zij
alles kan je in zo'n filmpje onzeker makenquote:Op zondag 31 maart 2024 00:40 schreef zodeju het volgende:
Glenn vindt het toch een beetje raar dat zijn vrouw er niet bij was.....
en groep in bras hadde altijdquote:Op zondag 31 maart 2024 00:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Geef ze deze week maar fatsoenlijk te eten
hou toch eens op met je gedreig met dat filmpje.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:41 schreef Witborst het volgende:
Die as is nu wel onzeker.
God as weet je nog...
Alleen als ik filmpje plaats word je aangepakt 🐥🔆
Dan maar een freeze met zijn vrouwquote:Op zondag 31 maart 2024 00:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
alles kan je in zo'n filmpje onzeker maken
snap het wel
9 uur want zomertijdquote:Op zondag 31 maart 2024 00:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
hopelijk om 8 uur
(dan draai ik me nog een keer om )
Denk dat niet iedereen in beeld wil.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:40 schreef zodeju het volgende:
Glenn vindt het toch een beetje raar dat zijn vrouw er niet bij was.....
Zij was er toch met de live toen Glenn genomineerd was?quote:Op zondag 31 maart 2024 00:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat niet iedereen in beeld wil.
Dat is echt heeele dikke onzin haha, man man man. Ik denk gewoon voor mezelf. Je weet als het goed is dondersgoed hoe ik over Ashley denk maar als ze iets goed doet vind ik dat juist mooi. Dat heb ik met alle mensen die ik niet mag; ik hoop dat ze ook mooie dingen laten zien en hopelijk veranderen. Ik ben er niet om iemand de grond in te trappen en álles, ook de wel goede dingen, tot iets slechts te verdraaien.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:38 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Kijk naar degene die je liken en je waait ineens met alle winden mee en is je goed recht.
tis een best jongquote:Op zondag 31 maart 2024 00:47 schreef happyme28 het volgende:
Die Randy praat constant in dooddoeners. Ik wil hem gewoon door elkaar rammelen soms.
Wat een dooddoener ditquote:Op zondag 31 maart 2024 00:47 schreef happyme28 het volgende:
Die Randy praat constant in dooddoeners. Ik wil hem gewoon door elkaar rammelen soms.
Als de sfeer maar opknapt. Ik kan niet tegen dat treiteren van 1 persoon de hele tijd. Hopelijk is dat nu voorbij en gaan ze weer door met het spel.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:50 schreef Adat231 het volgende:
Nou Jim en Ash hebben elkaar weer helemaal gevonden,
Ze gaat er nog trots op ook, ze vindt het hilarisch...quote:Op zondag 31 maart 2024 00:50 schreef tassie127 het volgende:
Ashley: willen jullie nog een keer voor doen hoe het ging van de week?
Jimmy: Bam Bam Bam Bam bam
Je zegt : Maar als Ashley iets goed doet vind ik dat juist mooi.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:48 schreef Willewa het volgende:
maar als ze iets goed doet vind ik dat juist mooi
Dat is niet God’s Plan hopelijk.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:51 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley mag wel winnen hoor. ja toch. ze heeft dit seizoen gedragen en zelfs een vrijstelling gekocht respect
Gosh je zou toch verwachten dat ze dit onderwerp niet meer aan zou snijden.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze gaat er nog trots op ook, ze vindt het hilarisch...![]()
![]()
Ja dat zei ik daarna, dat ze er trots op is. Heeft 2 dagen negeren geslikt maar nu is ze weer net zo erg als ervoor. En ze gaat het nog een keer doen als ze de kans krijgt!quote:Op zondag 31 maart 2024 00:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze gaat er nog trots op ook, ze vindt het hilarisch...![]()
![]()
Euhh neequote:Op zondag 31 maart 2024 00:51 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley mag wel winnen hoor. ja toch. ze heeft dit seizoen gedragen en zelfs een vrijstelling gekocht respect
That;s life. Als jij op je werk een grote fout maakt, krijg je dat te horen en is je baas boos, doe je iets goed, dan hoor je dat niet of te weinig. Complimentjes uit delen vinden vele mensen moeilijk en helemaal als het gaat om iemand die ze haten, die kan nooit iets goed doen.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:54 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Je zegt : Maar als Ashley iets goed doet vind ik dat juist mooi.
En dat stoort me. Als een gemeen iemand als Ashley een keertje iets goed doet wordt het benoemd.
Als een mooi persoon zoals Alice, Karen en andere... iets goeds doen en om de haverklap doen ze iets goed, wordt het niet benoemd omdat het vanzelfsprekend is.
Ze vroeg er zelf om: kunnen jullie nog een keer doen hoe ik deed van de week met die euheuh ??quote:Op zondag 31 maart 2024 00:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gosh je zou toch verwachten dat ze dit onderwerp niet meer aan zou snijden.
- belastingquote:Op zondag 31 maart 2024 00:55 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
van mij mag ze hoor. lekker gelukkig worden met die 70 k.
quote:Op zondag 31 maart 2024 00:51 schreef kiki2024 het volgende:
quote:Op zondag 31 maart 2024 00:57 schreef Adat231 het volgende:
[..]
die hebben zeker in die bb winkel gelegen.
quote:Op zondag 31 maart 2024 00:54 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Je zegt : Maar als Ashley iets goed doet vind ik dat juist mooi.
En dat stoort me. Als een gemeen iemand als Ashley een keertje iets goed doet wordt het benoemd.
Als een mooi persoon zoals Alice, Karen en andere... iets goeds doen en om de haverklap doen ze iets goed, wordt het niet benoemd omdat het vanzelfsprekend is.
ashley of alicequote:Op zondag 31 maart 2024 00:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Bij een echt feestje kunnen ze het nog leuker hebben volgens Ashley
Alicequote:Op zondag 31 maart 2024 00:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ashley of alice
want die zei bijna hetzelfde
Omdat zolang je dik(ker) blijft, als je veel eet ... en geloof me hij heeft gebunkerd vanavond, dat direct uitzet en toont.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:58 schreef tassie127 het volgende:
Jimmy is mega afgevallen maar hoe kan het dan sommige kleding nu eruit ziet alsof het net past. Terwijl het hiervoor dus mega strak moet hebben gezeten!
Kodi is man tochquote:Op zondag 31 maart 2024 00:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alice
* Kodiak100 kan om 1:00 uur mogelijk multitasken
net zo valsquote:Op zondag 31 maart 2024 01:01 schreef Schakeltopia het volgende:
karen haar liedje uit volle borst zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |