Ja, dat waren nog eens tijden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:34 schreef Pearlbitch het volgende:
100 dagen afgesloten van de buitenwereld...
Dan kan ze naar huisquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:38 schreef Snoozey het volgende:
wat fijn, alle onkruid eruit en tegels erin. weer een probleem minder. top hoor
is toch lekker thuiskomenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:38 schreef Snoozey het volgende:
wat fijn, alle onkruid eruit en tegels erin. weer een probleem minder. top hoor
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik dacht nu zij asly bijt hoe de idiot bij
mücke film in de cola![]()
Wildvreemde fans zitten bij Alice in de tuin die ze hebben opgeknapt zonder overleg.quote:
"Oh wat is ie mooi" "ik heb zo zin in hem" etc etcquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft iemand de tissues al klaar voor Ashley
ja broquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:44 schreef mazaru het volgende:
What the fuck... what the fuck what the fuck ouwe
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bedoelt de zijn arm daar?
weinig geld?
Klinkt zo denigrerend, zal hij niet zo bedoelen, maar tochquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:45 schreef Harry het volgende:
Hij wist de naam van zijn vriendin niet meer. Die meid
paar weken als ik het goed begrepen heb.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:46 schreef BBmeeprater het volgende:
Hoelang gingen ze met elkaar voor BB?
Hij wilde steeds haar naam niet noemen omdat zij hier niet voor gekozen had.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:45 schreef Harry het volgende:
Hij wist de naam van zijn vriendin niet meer. Die meid
Waarom ben je misselijk Jimmy?quote:
Wat leuk, hij komt zo verliefd over!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
paar weken als ik het goed begrepen heb.
Die oma versta ik al beter maar het geluid is bij al die fimpjes super rukquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kan er ook weinig soeps van maken
Ik ook niet, maar ik vind het geweldigquote:
Hij wil een betere financiële toekomst met het prijzengeldquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:49 schreef Harry het volgende:
Man man, hoe kan je zo'n ventje 3 maanden in de steek laten?????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:50 schreef Hoempah het volgende:
ik miste de waarschuwingsstickerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
Cameraploegen zijn behoorlijk intimiderend, kunnen mensen van dichtslaan. Dit is authentieker.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Moet wel zeggen beetje cheap van FEBO dat ze geen cameraploegen naar die families hebben gestuurd
Dacht drie maanden maar werd wel serieus.......quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:46 schreef BBmeeprater het volgende:
Hoelang gingen ze met elkaar voor BB?
Ik zag anders heel veel emotie net.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:52 schreef kiki2024 het volgende:
Genn laat precies geen emotie zien. ik vind dat een beetje vreemd
Eens maar had ze dan op zijn minst vlogcamera met microfoon gestuurdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Cameraploegen zijn behoorlijk intimiderend, kunnen mensen van dichtslaan. Dit is authentieker.
Tom kiest ervoor omdaar te zitten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:50 schreef DGK-Eric het volgende:
Tom zit zich groot te houden maar gaat helemaal kapot van binnen.
Luistershots.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:53 schreef BBmeeprater het volgende:
Op stream 1 laten ze steeds de anderen zien en niet diegene waar het omgaat...
Omdat ze net ook een filmpje van jou heeft gezien?quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:53 schreef engine het volgende:
Wel jammer....geen Sonja in het filmpje.
Ze is wel nog een paar keer in het huis gevallen vandaagquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:53 schreef engine het volgende:
Wel jammer....geen Sonja in het filmpje.
Ja, ben ik nu pas achter.....nu Ty geweest is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:53 schreef BBmeeprater het volgende:
Op stream 1 laten ze steeds de anderen zien en niet diegene waar het omgaat...
en dat geloven wijquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:57 schreef engine het volgende:
Is dit die ene die op twitter zo los gaat?
Hoe komt die eropquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:59 schreef DGK-Eric het volgende:
Ash d'r eigen cocoon-kantoor!Hoe lief van Bart!
Dat dus ....quote:Op zondag 31 maart 2024 00:00 schreef humpty het volgende:
en Alice zegt wat lieve kinderen...maar madam heeft het over de nieuwe spullen
o mei kot cocoon kamer die bureaustoel o mei kot
viel mij ook op. alle aandacht naar de stoelen en cocoon. my godquote:Op zondag 31 maart 2024 00:00 schreef Willewa het volgende:
Ze is meer onder de indruk van haar interieur dan haar kids lijkt het wel
hou opquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Omdat ze net ook een filmpje van jou heeft gezien?
Nee, je zou toch eigenlijk helemaal kapot zijn....als je ze ziet....je wilt ze toch vasthouden......quote:
Past weer prima in het plaatje. Ik hoop elke keer dat ze het tegendeel bewijst maar helaas. Past echt weer exact.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:01 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
viel mij ook op. alle aandacht naar de stoelen en cocoon. my god
quote:Op zondag 31 maart 2024 00:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Geen tranen?
De cocoon is belangrijker dan de kinderen?
Wat een comedie.
Misschien om ze te knuffelen en vast te houden en te ruiken en te voelen......of heeft zij gewoon genoeg om ze te zien.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:00 schreef Snoozey het volgende:
waarom zou ze moeten huilen, ze geniet volop!
Is ze soms wel hoor. Maar ik denk ook dat dat zo gevoelig ligt bij haar, dat ze het een beetje wegstopt zodat het haar niet teveel kan raken.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:00 schreef kiki2024 het volgende:
waarom is ze nooit emotioneel om haar kinderen? ik snap het niet als moeder
zo gedraagt een moeder zich niet. verder zeg ik niks. tis duidelijkquote:Op zondag 31 maart 2024 00:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Materialistisch mens.
Niet te bevatten.
ze huilt hele dagen om allesquote:Op zondag 31 maart 2024 00:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Is ze soms wel hoor. Maar ik denk ook dat dat zo gevoelig ligt bij haar, dat ze het een beetje wegstopt zodat het haar niet teveel kan raken.
euuhhhhhquote:Op zondag 31 maart 2024 00:02 schreef mazaru het volgende:
Het moet weer negatief worden hoor. Jammer
sorry dat ze niet moest huilen, maar zo begon te stralenquote:Op zondag 31 maart 2024 00:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien om ze te knuffelen en vast te houden en te ruiken en te voelen......of heeft zij gewoon genoeg om ze te zien.
De watte?quote:Op zondag 31 maart 2024 00:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben nu ook weer benieuwd naar de apologetics hiervoor morgen in de CoS.
ik las op anderen ook commentaarquote:Op zondag 31 maart 2024 00:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo jammer, iedereen geniet hier mee met de fimpjes van iedereen en de reacties, maar op Ashley moet weer allemaal commentaar komen.
ik had ook commentaar op Glenn. die toonde ook weinig emotie. het is op stream en mijn meningquote:Op zondag 31 maart 2024 00:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo jammer, iedereen geniet hier mee met de fimpjes van iedereen en de reacties, maar op Ashley moet weer allemaal commentaar komen.
Zag ik ook. Ze was echt heel blij. Mensen reageren allemaal op hun eigen manier.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:03 schreef Snoozey het volgende:
[..]
sorry dat ze niet moest huilen, maar zo begon te stralen
Beetje overdrevenquote:Op zondag 31 maart 2024 00:03 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
zo gedraagt een moeder zich niet. verder zeg ik niks. tis duidelijk
Was te verwachten.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |