Ze was hartstikke blijquote:Op zondag 31 maart 2024 00:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo jammer, iedereen geniet hier mee met de fimpjes van iedereen en de reacties, maar op Ashley moet weer allemaal commentaar komen.
Ze reageert ook erg anders dan de rest van de groep bij hun filmpjes. Dat mag best benoemd worden.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:04 schreef Aardbeienmoes het volgende: Zo jammer, iedereen geniet hier mee met de fimpjes van iedereen en de reacties, maar op Ashley moet weer allemaal commentaar komen.
![]()
Tuurlijk was ze dat. Een blinde zag dat nog wel.quote:
vindt Bart echt een leuke ventquote:Op zondag 31 maart 2024 00:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Van Ashley trouwens ook een leuk filmpje
Bart heeft zijn best gedaan thuis
Ja precies. Het beaamt het gevoel wat velen bij Ash krijgen.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze reageert ook erg anders dan de rest van de groep bij hun filmpjes. Dat mag best benoemd worden.
Glenn weinig emotie??quote:Op zondag 31 maart 2024 00:04 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik had ook commentaar op Glenn. die toonde ook weinig emotie. het is op stream en mijn mening
Tja sorry hoor, zoals ik al aangaf, ik hoop elke keer dat ze het tegendeel bewijst maar ze geeft alleen maar meer stof tot kritiek. Het is toch superfrappant dat ze haar kinderen eindelijk weer ziet en eigenlijk bijna alleen maar bezig was over haar interieur.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo jammer, iedereen geniet hier mee met de fimpjes van iedereen en de reacties, maar op Ashley moet weer allemaal commentaar komen.
????quote:Op zondag 31 maart 2024 00:07 schreef Witborst het volgende:
Jo geloof niks van der. Het is een droog neuker++tje. Ben nog wel eens geweest bij der in Schagen een auto halen. Ik vond het niks bijzonders. Ieder zijn smaak met as.
De tranen liepen over zijn gezicht. Ik snap het ook nietquote:
zegt iemand die Ty verwijt van huiselijk geweldquote:Op zondag 31 maart 2024 00:08 schreef superniger het volgende:
Wat een verwijten.
Moet je verplicht janken bij het zien van een filmpje van je famille? En als je niet jankt ben je een slechte ouder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |