Bij een flinke bom nergens denk ik vanwege alle troep die vrij komt bij een explosie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
Waar in Nederland zou men nou het veiligst zijn voor nukes vraag ik me wel eens af.. Enig idee iemand?
Hangt ook af van de wind natuurlijk, bij een nuke op de haven van Hamburg bij oostenwind is heel Noord Nederland fucked. Bij westenwind op de haven van Rotterdam de rest van Nederland.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:17 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Bij een flinke bom nergens denk ik vanwege alle troep die vrij komt bij een explosie.
Maar goed, denk niet dat het gaat gebeuren.
Worden wel onklaar gemaakt door UFO's. Is al heel vaak gebeurd.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hangt ook af van de wind natuurlijk, bij een nuke op de haven van Hamburg bij oostenwind is heel Noord Nederland fucked. Bij westenwind op de haven van Rotterdam de rest van Nederland.
Ik zie het ook zo snel nog niet gebeuren, vroeg het me gewoon af.
Nu geen tijd om filmpje te kijken, komt morgen wel. Zit hier in de tussentijd Manifest op Netflix te kijken. Goeie serie welquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:36 schreef Bananenbennie het volgende:
Nukes worden
[..]
Worden wel onklaar gemaakt door UFO's. Is al heel vaak gebeurd.
Eigenlijk nergens.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
Waar in Nederland zou men nou het veiligst zijn voor nukes vraag ik me wel eens af.. Enig idee iemand?
Jij komt met ontwapening als uitgangspunt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:07 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Alleen Rusland? Hoe zie je dat voor je?
Waarom noemde je dan alleen Rusland?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij komt met ontwapening als uitgangspunt.
En wat mij betreft wereldwijd.
En dus ook in Rusland.
Ook als een nucleaire oorlog beperkt blijft tot Europa ben je in Azië tucked, onder andere door de klimaatverandering die daardoor teweeg wordt gebracht, de schade aan de wereldeconomie en de voedselvoorziening.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach als ze met nukes over een weer gaan gooien zijn we toch allemaal fucked welke mening we ook hebben.. En tegen die tijd woon ik al in ZO-Azië en dan gaat China Taiwan verkrachten en krijgen we daar oorlog en ben ik ook fucked
Paar graden koeler daar kan overdag ook geen kwaadquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ook als een nucleaire oorlog beperkt blijft tot Europa ben je in Azië tucked, onder andere door de klimaatverandering die daardoor teweeg wordt gebracht, de schade aan de wereldeconomie en de voedselvoorziening.
Paar graden koeler heeft een enorme impact op de voedselproductie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Paar graden koeler daar kan overdag ook geen kwaadMet de hele wereld economie heb ik dan niet zo heel veel te schaften, ben niet meer afhankelijk van werk gezien vermogen. Maar biedt dan juist mogelijkheden. Je denkt toch niet dat ik alleen met Euro's vertrek?
Zeggen de experts dat?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Paar graden koeler heeft een enorme impact op de voedselproductie.
En daarom is de mens zo goed, aanpassingenquote:
Dat lijkt mij dus ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En daarom is de mens zo goed, aanpassingenMaar ja dat snappen ook veel mensen niet. Je past je gewoon aan op de omgeving en de seizoenen. Doen we pas hoeveel jaar?
Ach we dachten dat hier wel te hebben.. Het leven blijft altijd een risico.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:25 schreef Wantie het volgende:
Maar dat tweede heb je niet altijd in de hand.
Wat ik al aangaf, ik ga er vanuit dat jij dan zelfvoorzienend bent.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En daarom is de mens zo goed, aanpassingenMaar ja dat snappen ook veel mensen niet. Je past je gewoon aan op de omgeving en de seizoenen. Doen we pas hoeveel jaar?
Klopt, en ik dacht dat de discussie ging over dat risico bij een nucleaire oorlog in Europa.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach we dachten dat hier wel te hebben.. Het leven blijft altijd een risico.
Vrij weinig. Tenzij je leeft op angst.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:46 schreef Wantie het volgende:
Wat doet dat met de stabiliteit in de regio waar jij het dan uitstekend voor elkaar hebt, en wat betekent dat voor je veiligheid.
Een troostende gedachte voor iedereen die in een conflictgebied woont op deze planeet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:49 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Vrij weinig. Tenzij je leeft op angst.
Nou ja, ik gaf alleen maar aan dat ik tegen die tijd hier niet meer benquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, en ik dacht dat de discussie ging over dat risico bij een nucleaire oorlog in Europa.
Maar dat is kennelijk niet zo
My bad.
Welterusten voor strakjes.
Snap ik, maar waar ter wereld heb je niet te maken met de gevolgen van een nucleaire oorlog in Europa?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, ik gaf alleen maar aan dat ik tegen die tijd hier niet meer ben![]()
Maar trustuhhh!
Ben bang dat de boel in Azië een stuk eerder in brand vliegt dan hier in Europa tbh, tekenen aan de muur zijn al duidelijk zichtbaarquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, ik gaf alleen maar aan dat ik tegen die tijd hier niet meer ben![]()
Maar trustuhhh!
Valt wel mee, ZO-Azië... Thailand of Cambodja, misschien Vietnam. Allemaal op goede voet met China maar niet zozeer bondgenoten bij een oorlog. Denk wel een safe bet. Ik had ook al naar de Filipijnen gekeken, maar die en China is ook een no goquote:Op zondag 31 maart 2024 00:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ben bang dat de boel in Azië een stuk eerder in brand vliegt dan hier in Europa tbh, tekenen aan de muur zijn al duidelijk zichtbaar
Je hebt overigens wel gelijk als je puur oost Azië neemt.. Dat is wel redelijk gespannen daaro. Wil ik ook niet heen.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ben bang dat de boel in Azië een stuk eerder in brand vliegt dan hier in Europa tbh, tekenen aan de muur zijn al duidelijk zichtbaar
Het ging nu over de regio waar loveyoulongime heen wil gaan. Dat is geen conflictgebied.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een troostende gedachte voor iedereen die in een conflictgebied woont op deze planeet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |