Die is gewoon lachwekkend.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:23 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nogmaals, ik stel je gewoon een vraag. En ik stel vast dat jij daar geen antwoord op kan of wil geven. Wat ik daar van vindt of ik daar problemen mee heb weet jij niet. Je doet dus weer aannames.
Zou je me willen quoten waar ik beweerde dat je dat zou moeten? Het blijft uiteindelijk jouw keuze om een simpele vraag niet te beantwoorden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Voor mijn part ga je de hele nacht door; dat verandert niets aan het feit dat ik geen verantwoording bij jou hoef af te leggen.
Dit is daarmee in tegenspraak:quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:36 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Zou je me willen quoten waar ik beweerde dat je dat zou moeten? Het blijft uiteindelijk jouw keuze om een simpele vraag niet te beantwoorden.
quote:Nee jij geeft geen antwoord dus ik vraag door.
Zolang ze NAVO ondersteuning krijgen gaat het hele circus nog wel een tijdje door ben ik bang.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
Las net trouwens dat Rusland een behoorlijk kwantitatief verschil in manschappen en materiaal aan het front opgebouwd heeft, 30k nieuwe aanmeldingen voor leger per maand. Kan de UA dit volhouden vraag ik mij oprecht af.
Jij hebt liever niet dat de Russen Oekraïne verlaten?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:46 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Zolang ze NAVO ondersteuning krijgen gaat het hele circus nog wel een tijdje door ben ik bang.
Nou ja, ik weet niet. Ze zeggen nu al dat ze te weinig wapens en munitie hebben. En ook die aanwas van nieuwe aanmeldingen zal wel stoppen. Mijn laatste keer in Thailand op vakantie zat het vol met Russische jonge mannen die zelf ook aangaven daar te zitten om niet meegetrokken te worden in de oorlog (Thailand is 1 van de landen waar Russen nog gewoon heen kunnen). Velen inmiddels zonder geldig visum maar ze willen niet tegen de UA vechten. Dat zegt ook wel een dingetje dat echt niet de hele bevolking erachter staat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:46 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Zolang ze NAVO ondersteuning krijgen gaat het hele circus nog wel een tijdje door ben ik bang.
Klopt, volgens Bennie hoef je niet te antwoorden, maar als je dat niet doet blijft hij er over doorgaan en vult het antwoord eventueel zelf voor je in...quote:
Ik kan niet voor Bennie antwoorden, maar ik hoop wel dat ze lekker opsodeflikkeren terug naar Mother Russia.. Maar de realiteit is dat ze dat niet gaan doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij hebt liever niet dat de Russen Oekraïne verlaten?
Het is maar een vraag he.
Verschilt niet heel veel van jouw retoriek...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, volgens Bennie hoef je niet te antwoorden, maar als je dat niet doet blijft hij er over doorgaan en vult het antwoord eventueel zelf voor je in...
Het is gewoon kolderiek.
Ik vraag aan niemand om aan mij verantwoording af te leggen wat die te zoeken heeft op BNW...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Verschilt niet heel veel van jouw retoriek...
Wat men zaait zal men oogsten.
Ik denk dat het nog wel erger gaat worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan niet voor Bennie antwoorden, maar ik hoop wel dat ze lekker opsodeflikkeren terug naar Mother Russia.. Maar de realiteit is dat ze dat niet gaan doen.
Dat heb ik liever wel. Op een zo vreedzaam mogelijke manier. Dus uitgangspunt zou ontwapening moeten zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij hebt liever niet dat de Russen Oekraïne verlaten?
Het is maar een vraag he.
Dat kan ook aan de manier van je posten liggen natuurlijk, je lokt wel wat uit door je houding in het posten. En dat mag, maar dan ook niet de vermoorde onschuld spelenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vraag aan niemand om aan mij verantwoording af te leggen wat die te zoeken heeft op BNW...
Dat anderen dat stelselmatig aan mij mogen vragen is mij bekend.
Ik ben ook voorstander van ontwapening van Rusland.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:01 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat heb ik liever wel. Op een zo vreedzaam mogelijke manier. Dus uitgangspunt zou ontwapening moeten zijn.
Amen to that.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat kan ook aan de manier van je posten liggen natuurlijk, je lokt wel wat uit door je houding in het posten. En dat mag, maar dan ook niet de vermoorde onschuld spelen
Heeft Rusland niet nog zo'n stukje ingesloten land door Navo landen? Meen ik wat over gezien te hebben, dan zullen ze daar ook wel een weg naar toe willen vinden. Hoe heet dat Kalingrad? Not sure tbh.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel erger gaat worden.
Aangezien Finland en Zweden bij de NAVO zijn gekomen denk ik dat Rusland echt wel gaat proberen om de Baltische staten te destabiliseren.
Vanwege de controle op de Oostzee.
Ik ben ook voorstander van ontwapening van Rusland.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:01 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat heb ik liever wel. Op een zo vreedzaam mogelijke manier. Dus uitgangspunt zou ontwapening moeten zijn.
Nee, ik volg zogenaamd het BNW narratief niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat kan ook aan de manier van je posten liggen natuurlijk, je lokt wel wat uit door je houding in het posten. En dat mag, maar dan ook niet de vermoorde onschuld spelen
Klopt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heeft Rusland niet nog zo'n stukje ingesloten land door Navo landen? Meen ik wat over gezien te hebben, dan zullen ze daar ook wel een weg naar toe willen vinden. Hoe heet dat Kalingrad? Not sure tbh.
Jullie doen al 2 pagina's precies hetzelfde, actie = reactie. En dat hij dat nu op de manier doet waarop jij ook vaak antwoord is dan ook zijn goed recht toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik ben ook voorstander van ontwapening van Rusland.
[..]
Nee, ik volg zogenaamd het BNW narratief niet.
Daarom mag Bennie die dat narratief kennelijk wel volgt, op een bepaalde manier naar mij posten, maar ik andersom niet.
Alleen Rusland? Hoe zie je dat voor je?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik ben ook voorstander van ontwapening van Rusland.
Klopt ja, verhalen over een Suwalki corridor gaan ook rond.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heeft Rusland niet nog zo'n stukje ingesloten land door Navo landen? Meen ik wat over gezien te hebben, dan zullen ze daar ook wel een weg naar toe willen vinden. Hoe heet dat Kalingrad? Not sure tbh.
Ach als ze met nukes over een weer gaan gooien zijn we toch allemaal fucked welke mening we ook hebben.. En tegen die tijd woon ik al in ZO-Azië en dan gaat China Taiwan verkrachten en krijgen we daar oorlog en ben ik ook fuckedquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt ja, verhalen over een Suwalki corridor gaan ook rond.
Al met al verwacht ik voorlopig geen rust en vrede in oost Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |