quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:26 schreef Kissingbird het volgende:
Tom zit buiten te genieten van de mooie lucht
ja gespannen blik op zijn gezichtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgens mij issie op van de zenuwen
ons open boek
Maar er word haar nooit wat gegundquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:28 schreef zodeju het volgende:
Ashley mocht vanmiddag weer even lekker naar bed omdat ze hoofdpijn had.
Dit is het en hier moeten we het meedoen.....alles bedekt en als een nonnetje nu.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:27 schreef spapaars het volgende:
Bijna half acht, is het niet tijd voor Ashley om zich om te kleden?
[ afbeelding ]
Ze heeft altijd wel watquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:27 schreef happyme28 het volgende:
Mevrouw had weer hoofdpijn en mocht vanmiddag even slapen.
Gelukkig is er nog een andere stream
Ik vind het wel mooi eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ash heeft een heksenjurk aan.. ze loopt ook als een heks daar rond.
Hij was zo rose als het kon, mooi hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgens mij issie op van de zenuwen
ons open boek
Ik vind Randy en Ty samen wel vermakelijk. Randy alleen is geen bal aan. Maar van mij mag ie nog wel ff blijven. Hij zit ook totaal niet in mijn irritatie-zone...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:31 schreef happyme28 het volgende:
Zou toch absurd zijn als Randy mag blijven. Voegt niets toe en is wel klaar.
klaar met de ontwijkerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind Randy en Ty samen wel vermakelijk. Randy alleen is geen bal aan. Maar van mij mag ie nog wel ff blijven. Hij zit ook totaal niet in mijn irritatie-zone...
dat ze die nominatie heeft afgekocht is voor mij niet het probleemquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:33 schreef Witborst het volgende:
Vind het een vreselijk type en nep.
Nu ze vrij is..
Snap ook niet waarom ze nu word neer gezet op de stream met glen.
Had gewoon eerlijk op de bank moeten zitten.
Maar ja is as show hé.
Domme vrouw, maar ja dat is mij mening.
hij is misschien zelfs wel favoriet vanavondquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:31 schreef happyme28 het volgende:
Mwah... er mogen ook wel 1 of 2 figuranten staan naast de winnaarquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
klaar met de ontwijker
heeft niks te zoeken in de halve finale
Randy is een grote lieverdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:31 schreef happyme28 het volgende:
Het mag best wel een keer spannend zijn. Tot nu toe wisten we zeker wie er weg ging. Alleen de favoriet was soms een verrassing.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oef dit wordt nog spannend... of het gaat kloppen vandaag.
ik denk dat we een heel sterke finale krijgenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah... er mogen ook wel 1 of 2 figuranten staan naast de winnaar
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Karen heeft niet graag dat er nu sentimentele dingen gezegd worden
Dan moet ze Wenen
Mja, Ty met Glenn, Tom of Alice en zelfs Karen vind ik ook vermakelijk. En die gemaakt aardige gesprekjes met Ashley irriteren mij wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind Randy en Ty samen wel vermakelijk. Randy alleen is geen bal aan. Maar van mij mag ie nog wel ff blijven. Hij zit ook totaal niet in mijn irritatie-zone...
Dan mist ze de livequote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:36 schreef Paul het volgende:
Karen wil natuurlijk niet wenen omdat haar make up dan opnieuw moet
Stel je voor dat Alice zou moeten wenen nu nog
Nee Karen heeft geen zinquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:36 schreef kiki2024 het volgende:
het gesprek tussen Karin en Ashley gaat niet meer komen? ze hebben nog klein half uurtje
Nou die heb ik al een paar keer zien wenen, maar die gebruikt idd Rotband! Alles blijft zitten waar het hoort!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:36 schreef Paul het volgende:
Karen wil natuurlijk niet wenen omdat haar make up dan opnieuw moet
Stel je voor dat Alice zou moeten wenen nu nog
oranje in de live showquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley gaat NU nog even zelfbruiner op haar benen smeren
jah jahquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:37 schreef freaky40 het volgende:
Op de BB socials: 'gaan we trending vanavond?'. Staat wat te gebeuren!
Ja want die zijn duidelijk in beeld onder die jurkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley gaat NU nog even zelfbruiner op haar benen smeren
Salar denkt dat er 2 uitgaanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:37 schreef freaky40 het volgende:
oh toch 2 uit?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:37 schreef freaky40 het volgende:
Ja dat bij mij ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ze die nominatie heeft afgekocht is voor mij niet het probleem
wel haar gedrag
Ah dat verklaard die vrachtwagen van BMN bouwmaterialenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou die heb ik al een paar keer zien wenen, maar die gebruikt idd Rotband! Alles blijft zitten waar het hoort!
Daar kunnen ze alleen maar van dromenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:37 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk het ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Kan me voorstellen....als ze emotioneel is wil ze ook geen knuffel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Karen heeft niet graag dat er nu sentimentele dingen gezegd worden
Dan moet ze Wenen
ok van mij mag het. ze zullen in shock zijn aangezien iedereen denkt dat Jimmy favoriet isquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik krijg geruchten mee dat er 2 gaan vanavond, Jimmy en Karen.
waar heb je het overquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:38 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nou wen er maar vast aan die gaat dit simpel winnen.
Volgend seizoen mogen die echt wel wat actiever zijn, staat wat chiquer. Dit zijn van die pisstraaltjes.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Die klote fonteintjes ook op de achtergrond
Tuurlijk, zij maakt tv.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:39 schreef Witborst het volgende:
Mag zo de oven in.
Maar ja mag niet te veel zeggen.
Is één en al as show bij big brother 😂
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley gaat alvast bij d'r vrienden zitten.
[ afbeelding ]
Zou het nog terecht vinden ookquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien stuurt BB ze wel allemaal naar huis![]()
Yep.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:39 schreef kiki2024 het volgende:
Als er vanavond 2 moeten vertrekken is het een beetje doorgestoken kaart, dan had Ashley vorige week moeten vertrekken
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:42 schreef Ireth het volgende:
De Qeeun bekijkt haar Koninkrijk alsof het de laatste keer kan zijn??Zo zit ze daar ook op 13 april...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Vakantieman, gezellig hé!!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Behalve Glenn, dat is de winnaarquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien stuurt BB ze wel allemaal naar huis![]()
Pakt dan maar een voddekequote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:42 schreef Witborst het volgende:
[..]
Graf tv..ik spuug zowat op me tv 🤮😂
Ash vroeg toch, wil je zo afscheid van elkaar nemen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]komt ook niet meer Ka heeft geen zin
gaat ze wel of gaat ze niet janken in de live?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vandaar dat lege bericht net.
hier geen problemen met fok.
Ik hoop dat ze die beerput bloot legt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:42 schreef Harry het volgende:
Gaat Ashley, zoals we haar kennen, er vol in??
Zo van: ik heb enorm veel aan mijn vrienden Tom en Glenn, maar de anderen praten al wel twee dagen niet met mij. En dat is bij de beesten af!!
Of gaat ze slaafs beleefde antwoorden geven op de vragen van BB?
Er zat er idd 1 achter blijven om de tent schoon te maken terwijl de rest feest viert in de studioquote:
Die staat achter in de keuken de boel af te wassen...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er zat er idd 1 achter blijven om de tent schoon te maken terwijl de rest feest viert in de studio
Ik zie um??quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
afbeelding wil niet
ja, achtergelaten door de winnaar van BB24quote:
Dat zei ze ookquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:43 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Ash vroeg toch, wil je zo afscheid van elkaar nemen?
Ik dacht dat karin zei dat ze wel zouden praten
Ja of een rocherfort.quote:
No way.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:44 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja, achtergelaten door de winnaar van BB24
#2 mag het zelf uitzoeken hoe ze thuis komt
Ik zie het plaatje..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
afbeelding wil niet
Dan moet ze eerst in het reine komen met haar eigen beerputquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die beerput bloot legt.
heeft Jimmy gekocht in het winkeltjequote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:45 schreef Was-beer het volgende:
Ik heb vandaag niet zoveel gezien maar hoe komen ze aan die wijn?
Uit de winkelquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:45 schreef Was-beer het volgende:
Ik heb vandaag niet zoveel gezien maar hoe komen ze aan die wijn?
Is die voorgevel nu nog groter geworden.....??quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
afbeelding wil niet
snel opdrinken voor je het weet eist ze het opquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:46 schreef Ireth het volgende:
"Ik drink altijd wijn, vind het sooooo lekker..."
Ashley tegen randy terwijl die laatste van zijn glaasje geniet
Er werd hier vanmiddag geschreven dat er voor iedereen gehaald wasquote:
Denk omdat Randy een van de bewoners is die nog wel normaal doet tegen haar dus ze moet welquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:46 schreef woxxel2 het volgende:
Wat heeft ze toch ineens interesse in randy, dat was nóóit zo
Ik weet wat er staat te gebeuren, no worries.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
accepteer het nu maar
komt de klap ook niet zo hard aan de 13de
scoren scorenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:46 schreef woxxel2 het volgende:
Ja voor iedereen behalve Ashleyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er werd hier vanmiddag geschreven dat er voor iedereen gehaald was
Ariana is it you???quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik weet wat er staat te gebeuren, no worries.
Ohh, maar Jimmy haalde voor 8 mensen werd er geschreven. Want Jimmy houdt er niet van om mensen buiten te sluiten.quote:
je kent het hele BB script?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En wacht totdat Glenn een stoel voor haar neerzet......quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley komt er ook bijzitten buiten.
En dat is ook zo. Jimmy heeft 8 drankjes gekocht.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er werd hier vanmiddag geschreven dat er voor iedereen gehaald was
Andersom anders ook. Denk dat Randy hoopt dat haar medestanders op hem gaan stemmen nu Jimmy en Karen gebrouilleerd zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:46 schreef woxxel2 het volgende:
Jij weet dat altijd. Deze keer niet dus.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jeetje zeg hebben ik dan dingen gelezen die niet waar waren?quote:
Zou ik niet zo stellig roepen...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jij weet dat altijd. Deze keer niet dus.
De één voor de ander inruilen.....geen moeite mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:46 schreef woxxel2 het volgende:
Ohhh ja, dan gaat het niet door hé. Had hij eerst even moeten vragen natuurlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:48 schreef Harry het volgende:
[..]
En dat is ook zo. Jimmy heeft 8 drankjes gekocht.
Tyron en Alice zullen het wel niet goedgekeurd hebben.
Ze hadden met zijn alleen munten ingelegd om drank te halen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:48 schreef Harry het volgende:
[..]
nee, jimmy heeft zichzelf in de winkel al verbeterd, hij haalde voor 8....eh, 7 bewoners boodschappen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohh, maar Jimmy haalde voor 8 mensen werd er geschreven. Want Jimmy houdt er niet van om mensen buiten te sluiten.
Zeg doe me een lolquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:49 schreef Giggio het volgende:
[..]
die mag nog wel een weekje terugkomen
Maar hij nam voor 8 mensen drank meequote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:50 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, jimmy heeft zichzelf in de winkel al verbeterd, hij haalde voor 8....eh, 7 bewoners boodschappen.
Ik dus ook. Die exit boeit me minder. Maar de koppen als er een nieuw thema komt en niets geen finaleweek 🤡quote:
Om mijn gelijk te bevestigen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zal je er nog eens op wijzen na de finale ;-)
Echt? Wat een treurnis allemaal...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:50 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, jimmy heeft zichzelf in de winkel al verbeterd, hij haalde voor 8....eh, 7 bewoners boodschappen.
Hij zei eerst 8 en toen 7quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohh, maar Jimmy haalde voor 8 mensen werd er geschreven. Want Jimmy houdt er niet van om mensen buiten te sluiten.
Iedereen zelf gekocht slaat nergens op deze opmerkingquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:48 schreef Harry het volgende:
[..]
En hij telde toch echt tot 8 terwijl hij flesjes in zijn mandje deed. Of heb ik weer een andere stream gehad?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zei eerst 8 en toen 7
Dat is wat ik ook geschreven heb.
De andere hebben het allemaal zelf betaald
2 baco e 3 witte en 3 rode wijnquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zei eerst 8 en toen 7
Dat is wat ik ook geschreven heb.
De andere hebben het allemaal zelf betaald
nee mijn oren zijn net hersteldquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zeg doe me een loldan heb ik nog liever Lenie
3 rood 3 wit en 2 rum cola volgens mijquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hij telde toch echt tot 8 terwijl hij flesjes in zijn mandje deed. Of heb ik weer een andere stream gehad?
Dank uquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
3x rood, 3x wit en 2x rum-cola bracht Jimmy mee terug..
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar hoop dat je dan uw evt ongelijk kunt toegeven natuurlijk. That 's the game
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hij telde toch echt tot 8 terwijl hij flesjes in zijn mandje deed. Of heb ik weer een andere stream gehad?
Hij kan wel 8 dingen gepakt hebben maar hij heeft bestellingen opgekregen voor drankquote:
Don't shoot the messenger.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je weet gewoon niks meer dan wij, ben dit inmiddels spuugzat
Dus, Karen wist wat Jimmy voor haar had gekocht??quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Iedereen zelf gekocht slaat nergens op deze opmerking
Hoeft niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar hoop dat je dan uw evt ongelijk kunt toegeven natuurlijk. That 's the game
er is gewoon een andere streamquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:55 schreef IkFok het volgende:
Het is wel de ahsly stream het laatste uur
Randy gaat toch niet winnen dus hij doet maarquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:55 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron ging niet bij randy zitten omdat zijn nieuwe beste vriendin naast hem zat
Zelf gevraagdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:55 schreef Harry het volgende:
[..]
Dus, Karen wist wat Jimmy voor haar had gekocht??
de twee rum cola waren volgens mij allebei voor Karen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
3x rood, 3x wit en 2x rum-cola bracht Jimmy mee terug..
Dat werd wel gezegdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:56 schreef Verida het volgende:
[..]
de twee rum cola waren volgens mij allebei voor Karen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
3 rood 3 wit en 2 rum cola volgens mij
Misschien hopelijk naar huis met der twintig ruggen 🎉quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:55 schreef IkFok het volgende:
Het is wel de ahsly stream het laatste uur
En die twee baco waren voor Karen volgens mijquote:
1 jimmy 1 karenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb Jimmy horen zeggen dat de rum-cola voor hem zelf en Karen was.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb niet meegekregen hoe het verdeeld is en/of er meer dan 1 glas uit die flesjes wijn te halen zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Heerlijk, die humor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:54 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
Tyron: anders vraag tips aan Randy die heeft al 8 weken niet bewogen
Bedankt voor het compliment. Proud of it.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:57 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het valt wel op dat de Ashley fans precies diezelfde onterechte air hebben..
Ze wist niet of er rum cola te koop was dus dat was verrassing maar ze rekende op wijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:55 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze hebben toch opgeven wat ze wilde en als er dit of dat was of hij dat mee wilde nemenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:55 schreef Harry het volgende:
[..]
ik vind ze buiten wel gezel zoquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Het wordt wel een beetje een triestige bedoening daar
ja, naar zootje mensen bij elkaarquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Het wordt wel een beetje een triestige bedoening daar
Dan is er dus ergens een wijn teveelquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
jimi en karen hebben net allebei geproost en een rum cola gedronken
sowieso, glenn bedankte voor het flesje wijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan is er dus ergens een wijn teveel
Ik heb niet geteld hoeveel drankjes hij mee heeft genomenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
8 drankjes. Dat is al wat ik zei en iedereen op de kast gelijk. Vermoeiend.
Nou, nee dus. Karen werd overduidelijk verrast.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben toch opgeven wat ze wilde en als er dit of dat was of hij dat mee wilde nemen
Er is vast wel iemand die het teveel opdrinkt. Aan egoïsme geen gebrek daar.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan is er dus ergens een wijn teveel
Ideaal voor BB, ze kunnen het zelf bepalen zonder argwaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:57 schreef kiki2024 het volgende:
dit is wel 1 van de spannendste live's tot nu toe. ik heb echt geen idee wie gaat. denk karin
Misschien krijgt er vanavond nog iemand de kans om voor 20.000 naar huis te gaan. Ik hoop dat Ashley hem dan paktquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een week
Wat een emoties
En wat is er veel geld uit de jackpot verdwenen
Wat ieders rol ook is geweest realiseer je dat het een spel is
Hou eens op hier mee, jij weet niet meer dan een anderquote:
quote:
Getest en gefaaldquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Ook de intense vriendschap tussen Karen en Ashley is ook op de proef gesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |