quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:26 schreef Kissingbird het volgende:
Tom zit buiten te genieten van de mooie lucht
ja gespannen blik op zijn gezichtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgens mij issie op van de zenuwen
ons open boek
Maar er word haar nooit wat gegundquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:28 schreef zodeju het volgende:
Ashley mocht vanmiddag weer even lekker naar bed omdat ze hoofdpijn had.
Dit is het en hier moeten we het meedoen.....alles bedekt en als een nonnetje nu.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:27 schreef spapaars het volgende:
Bijna half acht, is het niet tijd voor Ashley om zich om te kleden?
[ afbeelding ]
Ze heeft altijd wel watquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:27 schreef happyme28 het volgende:
Mevrouw had weer hoofdpijn en mocht vanmiddag even slapen.
Gelukkig is er nog een andere stream
Ik vind het wel mooi eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ash heeft een heksenjurk aan.. ze loopt ook als een heks daar rond.
Hij was zo rose als het kon, mooi hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgens mij issie op van de zenuwen
ons open boek
Ik vind Randy en Ty samen wel vermakelijk. Randy alleen is geen bal aan. Maar van mij mag ie nog wel ff blijven. Hij zit ook totaal niet in mijn irritatie-zone...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:31 schreef happyme28 het volgende:
Zou toch absurd zijn als Randy mag blijven. Voegt niets toe en is wel klaar.
klaar met de ontwijkerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind Randy en Ty samen wel vermakelijk. Randy alleen is geen bal aan. Maar van mij mag ie nog wel ff blijven. Hij zit ook totaal niet in mijn irritatie-zone...
dat ze die nominatie heeft afgekocht is voor mij niet het probleemquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:33 schreef Witborst het volgende:
Vind het een vreselijk type en nep.
Nu ze vrij is..
Snap ook niet waarom ze nu word neer gezet op de stream met glen.
Had gewoon eerlijk op de bank moeten zitten.
Maar ja is as show hé.
Domme vrouw, maar ja dat is mij mening.
hij is misschien zelfs wel favoriet vanavondquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:31 schreef happyme28 het volgende:
Mwah... er mogen ook wel 1 of 2 figuranten staan naast de winnaarquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
klaar met de ontwijker
heeft niks te zoeken in de halve finale
Randy is een grote lieverdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:31 schreef happyme28 het volgende:
Het mag best wel een keer spannend zijn. Tot nu toe wisten we zeker wie er weg ging. Alleen de favoriet was soms een verrassing.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oef dit wordt nog spannend... of het gaat kloppen vandaag.
ik denk dat we een heel sterke finale krijgenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah... er mogen ook wel 1 of 2 figuranten staan naast de winnaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |