quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arm koekje je hebt haar zo uitgeput
Ik ga mijn koekie vandaag alleen nog maar vertroetelenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik heb al mijn energie gebruikt om Justin te ondersteunen bij zijn droom als DTS winnaar van deze maand
O ik dacht eigenlijk meer aan een andere uitputtingquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik heb al mijn energie gebruikt om Justin te ondersteunen bij zijn droom als DTS winnaar van deze maand
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Ik ga mijn koekie vandaag alleen nog maar vertroetelen
Ja dat was die ondersteuningquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik dacht eigenlijk meer aan een andere uitputting
JustInKoekie?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Ik ga mijn koekie vandaag alleen nog maar vertroetelen
Had je daar tijd voor dan? Of zat je met je billen op het toetsen bord en had je de letter qwertyuipasdfghjzxcvnm uit gezeg en bleven alleen de b de o de l en de k overquote:
Zoiets jaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je daar tijd voor dan? Of zat je met je billen op het toetsen bord en had je de letter qwertyuipasdfghjzxcvnm uit gezeg en bleven alleen de b de o de l en de k over
Ik moest gewoon onder het bureau hoor. En hij maar bolkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je daar tijd voor dan? Of zat je met je billen op het toetsen bord en had je de letter qwertyuipasdfghjzxcvnm uit gezeg en bleven alleen de b de o de l en de k over
Op je handen en knieen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik moest gewoon onder het bureau hoor. En hij maar bolken
In april zijn de rollen omgedraaidquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik moest gewoon onder het bureau hoor. En hij maar bolken
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op je handen en knieen?
Ik ga mijn vingers even in bedwang houden voor en er nog meer getypt gaat worden van wat je al niet onder een bureau kan doen
Ben benieuwd! Have fun!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, bolkrijm voor morgen staat klaar. Tijd om op café te gaan.![]()
Dat weet ik, maar Justin begint dan weer over mijn niveautje dat anders is dan mijn niveautjequote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]je hoeft je voor mij niet in bedwang te houden hoor
Je hoeft niet te bolken als ik je vertroetelquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig eerste te worden hoor
Ik hou wel van dat niveautje hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar Justin begint dan weer over mijn niveautje dat anders is dan mijn niveautje
Ik vind jouw niveautje wel leukquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar Justin begint dan weer over mijn niveautje dat anders is dan mijn niveautje
Okquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je hoeft niet te bolken als ik je vertroetel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |