quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat je niest en dat het pijn doet in je onderrug
O ja zie het nu die zit dicht achter jequote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ho ho, het is nog niet gespeeld hè? Spekkie kan me nog inhalen.
Gewone NL jonge kerel?quote:
Het is gelukkig nu alleen nog maar echt spierpijn op de een paar plekken ipv dat mijn hele been aan het verkrampen is. Voortgangquote:
Oh dat gaat al een stuk beterquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is gelukkig nu alleen nog maar echt spierpijn op de een paar plekken ipv dat mijn hele been aan het verkrampen is. Voortgang
Doet hier en daar nog wel pijn, maar niet meer heel pijnlijk meer.quote:
Goed gezienquote:
Mooiquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doet hier en daar nog wel pijn, maar niet meer heel pijnlijk meer.
Zou leuk zijn,maar nee.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Krijg je vannacht trouwens extra punten als je precies juist post? Of afrek?
Dat is wel een interessante! Met een beetje geluk heb je meteen 60 punten te pakkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Jammer wel. Dan hoef ik ook niet op te blijvenquote:
Nee dat past zich volgens mij automatisch aanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Alsof je dat gedaan hadquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jammer wel. Dan hoef ik ook niet op te blijven
Gewoon laten lopenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Over klaagbaak gesproken.
Ik sta al een uur bij het Waldstadion in Frankfurt te wachten, ik moet plassen. Het duurt lang.
Ik ben het beu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |