Dat dusquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog even en Ashley krijgt de schuld van Karen haar trauma's
Krijgt ze alquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit gesprek was ook te belachelijk voor woordenquote:
Alice weet gewoon meer van karen de verledenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:47 schreef greysbones het volgende:
Alice heeft wel een ietwat vertekend beeld over Karen
neen gewoon neenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
BB Radio
Kom er maar weer inWat?! Hebben we nou te klagen?! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ze spelen echt zo'n smerig spelquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:50 schreef Snoozey het volgende:
lekker even zitten poeren in het hoofd van karen. chapeau
Karen is in het verleden ook gemanipuleerd en Alice en ashley weten hoe en wat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:48 schreef mazaru het volgende:
LOL Alice vindt het heeeeeeel erg voor Karen dat ze dit nou nog moet meemaken. Na alles wat zij in haar leven heeft meegemaakt moet ze hier ook nog eens doorheen. Ja echt... echt heeeeeeeeeeel erg.....![]()
![]()
Ze moet er wel over blijven praten hoor en ze heeft hun steun. Zoooo erg...
Karen heeft vast een trauma opgelopen nu Ashley een spelticket heeft gekocht![]()
![]()
![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:50 schreef Snoozey het volgende:
lekker even zitten poeren in het hoofd van karen. chapeau
Karen is zelf ook geen heiligequote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Alice weet gewoon meer van karen de verleden
Hoe vaak ze bedonderd is
Karen heeft gewoon moeite met het feit dat in de weken ervoor alles besproken werd door ashley aan karen
En deze handeling niet
Ze voelt zich in de steek gelaten in de vriendschap
Ok ok okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Wat een onzin om Ash hiervan de schuld te geven. Wat heeft ze Ka aangedaan. Een ticket gekocht pfff trauma voor de rest van haar levenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:48 schreef mazaru het volgende:
LOL Alice vindt het heeeeeeel erg voor Karen dat ze dit nou nog moet meemaken. Na alles wat zij in haar leven heeft meegemaakt moet ze hier ook nog eens doorheen. Ja echt... echt heeeeeeeeeeel erg.....![]()
![]()
Karen heeft vast een trauma opgelopen nu Ashley een spelticket heeft gekocht![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ok ok ok
Moet lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boefje
en weer beeld op 1
nog steeds over AshleySmile, it's free therapy.
Dit is een game!! Ashley heeft een vrijstelling gekocht!! Dan ga je niet op iemands trauma's inspelen. Dat is walgelijk!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Karen is in het verleden ook gemanipuleerd en Alice en ashley weten hoe en wat.
Die monotone stem van Alice, ik kan het echt niet aanhoren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:48 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies zij is degene geweest die Alice Tom zwart heeft gemaakt bij Jim en Ashquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen is zelf ook geen heilige
Die heeft ook niet zulke leuke dingen gezegd over meerdere mensen
En dat deed ze helemaal zelf
Dat ze nu gedoe heeft met Ash is vervelend
Maar betekent niet dat Karen plots heilig is
Dat niet maar Ashley weet wel van Karen haar geschiedenis. Ze hoeft daar natuurlijk geen rekening te houden. Maar jankend voor 20k op de knop drukken en het hele drama dat je erna maakt is gewoon aso.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Die houden we erin......gister hielp het heel goed.......quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Ander onderwerp
He Ty wil jij later een hond![]()
Hoe kon ash uit vantevoren bespreken met haar. Ze roept steeds dat ze wel uitleg van waar had gewild. Maar ze wilt niet met Ash praten Ash heeft 5x een gesprek gevraagd maar ze wilt nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoe vaak ze bedonderd is
Karen heeft gewoon moeite met het feit dat in de weken ervoor alles besproken werd door ashley aan karen
En deze handeling niet
Zeiden ze dat ze of dat denk je dat ze op het matje moesten komen....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:58 schreef mazaru het volgende:
Tyrone en Jimmy zijn op het matje geroepen. Jimmy vertelt dat hij moest komen omdat ze zich zorgen maakten over zijn reactie.
Tyrone zegt dat hij het maar een beetje luchtig hield
Trek je denk ik geen volle zalen meequote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Net geleerd van Glenn: Het begint met een N en het blaft : Nunnond
Karen heeft er heel veel moeite mee dat Ashley al die weken de grootste muil mond heeft gehad over geld uit de pot halen.. dat kon echt niet volgens haar en dat zou zij nooit doen. Daarbij heeft ze de laatste twee weken Karen continu gezegd wat ze moest doen met het spel, de nominaties en het uithoren en stoken bij andere bewoners. Dat vooral bij Jimmy en Tom. Zo liet ze Karen ook echt in dienst van haar alles doen.. het aanreiken van alles zoals water kleding stoelen dekens en weet ik wat allemaal. Ze heeft Karen al die weken gewoon als slaafje gebruikt. Karen heeft alles voor haar gedaan en nu doet Ashley dit en heeft hier zo haar vertrouwen beschaamd.. ik denk dat dit haar grootste teleurstelling is en niet eens die 20k.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoe vaak ze bedonderd is
En deze handeling niet
Karen heeft al een paar keer gezegd dat er die week meer dingen zijn gedaan door ashley niet alleen op die knop drukken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is een game!! Ashley heeft een vrijstelling gekocht!! Dan ga je niet op iemands trauma's inspelen. Dat is walgelijk!
Te laat,,,,,quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:58 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hoe kon ash uit vantevoren bespreken met haar. Ze roept steeds dat ze wel uitleg van waar had gewild. Maar ze wilt niet met Ash praten Ash heeft 5x een gesprek gevraagd maar ze wilt niet
Bij de psycholoog geweest niet op het matje.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeiden ze dat ze of dat denk je dat ze op het matje moesten komen....
Ach, zo zijn er wel meer: Het begint met een N en je hoeft niet in de boom te hangen om er een te zijn: Nunneikelquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Trek je denk ik geen volle zalen mee
Ze hadden het eerst over Ashley en daarna zei Tyron dat hij net in de DBK moest komen praten over de situatie. Daarna begon Jimmy dat hij 2 dagen geleden ook moest komen omdat ze zich zorgen maakte over zijn reactie. Trek je eigen conclusie verder maar. Ik trek de mijne.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeiden ze dat ze of dat denk je dat ze op het matje moesten komen....
Karen is nog steeds net zo irritant met haar gehinnik en domme opmerkingen maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat ze hier erg moeite mee heeft.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
en daar hadden ze over gesproken en deden weer normaal met elkaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Karen heeft al een paar keer gezegd dat er die week meer dingen zijn gedaan door ashley niet alleen op die knop drukken.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:00 schreef Kissingbird het volgende:
Randy: ze blijven het doen ik had al gezegd dat ik geen zin had om erover te praten , over gister.
Karen : ik snap wel veel nu, snap wel te begrijpen hoe het allemaal komt.
Randy: ja maar als ik zeg er niet over te willen praten, houd er dan rekening mee
Waarom steeds TyronE? Zo heet em toch nie?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:58 schreef mazaru het volgende:
Tyrone en Jimmy zijn op het matje geroepen. Jimmy vertelt dat hij moest komen omdat ze zich zorgen maakten over zijn reactie.
Dank je dat is totaal iets anders dan hier geschreven wordt.....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bij de psycholoog geweest niet op het matje.
Dan is het beter als je erbij zegt.....ik denk.....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hadden het eerst over Ashley en daarna zei Tyron dat hij net in de DBK moest komen praten over de situatie. Daarna begon Jimmy dat hij 2 dagen geleden ook moest komen omdat ze zich zorgen maakte over zijn reactie. Trek je eigen conclusie verder maar. Ik trek de mijne.
Karen is daar wel al die tijd in meegegaan en heeft zelf ook duitjes in de zak gedaanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Karen heeft er heel veel moeite mee dat Ashley al die weken de grootste muil mond heeft gehad over geld uit de pot halen.. dat kon echt niet volgens haar en dat zou zij nooit doen. Daarbij heeft ze de laatste twee weken Karen continu gezegd wat ze moest doen met het spel, de nominaties en het uithoren en stoken bij andere bewoners. Dat vooral bij Jimmy en Tom. Zo liet ze Karen ook echt in dienst van haar alles doen.. het aanreiken van alles zoals water kleding stoelen dekens en weet ik wat allemaal. Ze heeft Karen al die weken gewoon als slaafje gebruikt. Karen heeft alles voor haar gedaan en nu doet Ashley dit en heeft hier zo haar vertrouwen beschaamd.. ik denk dat dit haar grootste teleurstelling is en niet eens die 20k.
Ja hoor, ga je dat bij iedereen even typen die hier zijn eigen conclusies posten?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan is het beter als je erbij zegt.....ik denk.....
Mooi en dan is het nu tijd om lekker buiten bij z’n vrouwtje te gaan rocken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:04 schreef Kissingbird het volgende:
Randy heeft een prachtig avontuur gehad daar. Hij heeft alles kunnen doen wat hij wilde doen zegt hij.
Lekker rocken op de bank
ja ga geen dingen erbij verzinnen zoals op het matje geroepen....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor, ga je dat bij iedereen even typen die hier zijn eigen conclusies posten?
Zaterdag is P dag ( ook al is het al jaren gewoon een coach waar ze mee praten )quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan is het beter als je erbij zegt.....ik denk.....
Mijn commentaar, mijn mening. Ga je dit wel even consequent doen? Bij iedereen die zelf een mening ergens over durven te geven? Of geldt het alleen als het niet negatief over Ashley is?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
ja ga geen dingen erbij verzinnen zoals op het matje geroepen....
Ash is degene die stookt, roddelt en ruzie zoektquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:51 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ja
want stel je voor dat het weer goed wordt tussen ka en ash .
dat wil dat toxic groepje niet
Zelfs zijn koffer inpakken doet hij zittend.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:05 schreef Kissingbird het volgende:
randy: 2 weken draaiden om mij hier
Hij heeft mooie dingen mogen doen
ze horen de gameroom open springen van het slot ?
Euh nee ze zijn niet op het matje geroepen. Alleen Jimmy is van de week al bij de psych geweest omdat ze bang waren dat het niet goed met hem ging door de actie van Ashley. Zaterdag is de psych dag. Dus Ty was vandaag de eerste en gaf aan dat hij het luchtig heeft gehouden. Was dus standaard praatje.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:58 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het een goede kloot maar hij voegt zo weinig toe.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mooi en dan is het nu tijd om lekker buiten bij z’n vrouwtje te gaan rocken.
Ik heb nou echt werkelijk helemaal niets met die natte scheet. Wat een meeloper is hij.. ik vond het gisteren ook goed dat Tyron dat zei en dat hij niet snapt waarom Randy altijd maar meeloopt met anderen en nooit eens zijn echte mening geeft.
Oh jij was bij dat gesprek? Of vul je dit zelf even in? Moet je er wel even bijschrijven hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:11 schreef marky het volgende:
[..]
Euh nee ze zijn niet op het matje geroepen. Alleen Jimmy is van de week al bij de psych geweest omdat ze bang waren dat het niet goed met hem ging door de actie van Ashley. Zaterdag is de psych dag. Dus Ty was vandaag de eerste en gaf aan dat hij het luchtig heeft gehouden. Was dus standaard praatje.
Echt niet te geloven die manquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs zijn koffer inpakken doet hij zittend.
jaaaaa toppunt van een rockende Randyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs zijn koffer inpakken doet hij zittend.
Het is in ieder geval niks negatiefs en dat is wat jij er probeert van te maken met je eigen mening.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn commentaar, mijn mening. Ga je dit wel even consequent doen? Bij iedereen die zelf een mening ergens over durven te geven? Of geldt het alleen als het niet negatief over Ashley is?
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niks negatiefs en dat is wat jij er probeert van te maken met je eigen mening.
Dat is jouw mening. Ik neem aan dat jij ook niet bij die gesprekken bent?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niks negatiefs en dat is wat jij er probeert van te maken met je eigen mening.
Ashley zit er nu dus die is als we jou redenatie volgen ook op het matje geroepen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh jij was bij dat gesprek? Of vul je dit zelf even in? Moet je er wel even bijschrijven hoor.
Ik vind het eigenlijk maar een nep iemand want hij lult gewoon met je mee en betekent dat je niet eerlijk bent. Hij heeft echt een bloedhekel aan Ashley en heeft haar al die weken proberen te vermijden en nu zie je hem continu met haar kaarten en op alles wat ze roept zegt hij ja man of ja dat snap ik..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vind het een goede kloot maar hij voegt zo weinig toe.
Bij de weinige gesprekjes die ik van hem zie vind ik wel dat hij zinnige dingen zegt maar verder.. komt er niet veel uit en lijkt hij heel erg vermijdend.
Heb er ook niet veel mee.
Maar zie op insta bij Salar dat hij bovenaan staat.. zal idd wel zijn zoals dott al zei dat de ashely fans op hem stemmen ook aangezien hij normaal tegen haar doet.
En dat vond ze heel goed advies, want ze ging daarna gelijk naar Jimmy en zei preciest hetzelfde tegen hem wat Ashley net tegen haar had gezegd.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:15 schreef Verida het volgende:
Overigens heeft Ashley Karen niet gepushed wie ze moest nomineren, ze hebben er een paar keer samen over gesproken en de raad die Ash gaf was : Denk goed na naast wie je op de bank wil komen.
want ze waren er sowieso allebei wel van overtuigd dat ook Karen genomineerd zou worden.
Jimmy is 2 dagen geleden op het matje geroepen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk maar een nep iemand want hij lult gewoon met je mee en betekent dat je niet eerlijk bent. Hij heeft echt een bloedhekel aan Ashley en heeft haar al die weken proberen te vermijden en nu zie je hem continu met haar kaarten en op alles wat ze roept zegt hij ja man of ja dat snap ik..
Dat die Ashley fans nu op hem stemmen zegt ook genoeg en dan zie je dat het echt schuimpjes zijn
en Karen doet nu juist heel stoer door hun want anders had ook heel andere issue geweestquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het gaat mij om op het matje geroepen worden is iets negatief.....heb het niet eens over een gesprek.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik neem aan dat jij ook niet bij die gesprekken bent?
Karen doet helemaal niet stoer door hunquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en Karen doet nu juist heel stoer door hun want anders had ook heel andere issue geweest
uh welke reactie? over hoe karen het in haar pannetje opneemtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:58 schreef mazaru het volgende:
Blijft een aanname. Net zoals zoveel posten hier aannames zijn alleen dan wordt het voor zoete koek overgenomen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het gaat mij om op het matje geroepen worden is iets negatief.....heb het niet eens over een gesprek.
Hele post is onzinquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh welke reactie? over hoe karen het in haar pannetje opneemt
Zijn reactie van twee dagen geleden zei hij, toen hij helemaal uit zijn plaat ging en Ashley in alle toonaarden verfoeide en brulde dat ze niet meer van hem mee mocht eten etc. DENK IKquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh welke reactie? over hoe karen het in haar pannetje opneemt
Zou een zege zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:22 schreef basicsaint het volgende:
Twist van de dag: Ashley trekt haar conclusies en vertrekt uit zichzelf.
Op welke stream is dat?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:22 schreef basicsaint het volgende:
Ik zie nog sneller het vliegtuigje van Jimmy nog vandaag overvliegen dan dat Ashley opstapt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:22 schreef basicsaint het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:22 schreef basicsaint het volgende:
Dat zou ik heel jammer vindenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:22 schreef basicsaint het volgende:
juistquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hele post is onzin
Er is niemand op het matje geroepen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat is maar net hoe je het ziet.. ik vind juist dat de bully dan eindelijk weg isquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Dat zou ik heel jammer vinden
dan hebben de bully's gewonnen, kunnen dan heel trots zijn op zichzelf
nou echt wel ze heeft een hele attitude over der die ze eerder nooit getoond heeftquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen doet helemaal niet stoer door hun
Zelf heb ik wat minder moeite met het bully-en van bullies.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin. Waar moet de cos dan over gaan?quote:
Gewoon zoals bij elke RLS als er een spraakmaker vertrekt; over de lui die er nog wel zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een onzin. Waar moet de cos dan over gaan?
Ik hoop dat ze die “attitude” dan net zolang laat zien als dat ze dat met Tom heeft gedaan..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou echt wel ze heeft een hele attitude over der die ze eerder nooit getoond heeft
Zitten er nog anderen in dan? Lees je weinig overquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gewoon zoals bij elke RLS als er een spraakmaker vertrekt; over de lui die er nog wel zijn.
zelf toen was ze niet zoquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die “attitude” dan net zolang laat zien als dat ze dat met Tom heeft gedaan..
Misschien moet je even je bed terug ingaan, en met je andere been eruit stappenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zitten er nog anderen in dan? Lees je weinig over
Misschien moet er wat minder verzuurd gereageerd worden als iemand niet meedoet aan het Asleybashen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
Misschien moet je even je bed terug ingaan, en met je andere been eruit stappen
Ik vind het heel goed van Karen dat ze eindelijk heeft laten zien aan Ashley dat ze niet alles goed vindt van haar en ook niet alles blijft pikken van haar..quote:
We zijn er weer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:29 schreef KinKiJan het volgende:
Wat denken ze bij de febo, ze is nauwelijks op stream vandaag, dan maar schreeuwend in die SL's?
Ik zou er niet van opkijken..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:31 schreef Kodiak100 het volgende:
ik speculaas even. De bewoners krijgen vast een preek dat het weer wat positiever moet
quote:
Ze IS de grootste Billy, met haar constante gestook. Lief doen in je gezicht, maar als ze ACHTER je rug staat, is ze NET Edward scissorhandsquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Had maar niets gezegdquote:
Dit ging over IK, IK, IK, VOOR MIJ, IK, IK, IK. Ashley zelf. Zoals bij AL haar Ik, Ik, Ik, gesprekkenquote:
ik vind het ook goed van der hoor daar daar gelaten, maar die air van der wat je over der hele kop ziet is fout en komt door die anderequote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het heel goed van Karen dat ze eindelijk heeft laten zien aan Ashley dat ze niet alles goed vindt van haar en ook niet alles blijft pikken van haar..
Dit had Ashley echt niet verwacht van haar “vriendin”.. die dacht vast dat ook hier in ze haar zou blijven volgen en steunen.
jij zit er toch niet in?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dit ging over IK, IK, IK, VOOR MIJ, IK, IK, IK. Ashley zelf. Zoals bij AL haar Ik, Ik, Ik, gesprekken
Sorry maar ik zie in deze geen air.. degene die daar altijd een air over zich heeft gehad is Ashley. Dat is nu in de laatste twee dagen totaal verdwenen want ze speelt nu de zielige kaart..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind het ook goed van der hoor daar daar gelaten, maar die air van der wat je over der hele kop ziet is fout en komt door die andere
oh ze zijn dus op het matje geroepenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:31 schreef Kodiak100 het volgende:
ik speculaas even. De bewoners krijgen vast een preek dat het weer wat positiever moet
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:35 schreef basicsaint het volgende:
Tussen de SL's door best wel leuke streams, maar zou iets meer mogen.
Maar even boos of teleurgesteld snap ik maar hoe zij doet is echt niet normaal. Heeft weken lopen klagen dat Tom haar deed negeren. Ze weet hoe dat blijkbaar voelt. Ze doet nu precies het zelfde . Ga praten en laat het je uitleggen en oordeel dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen is daar wel al die tijd in meegegaan en heeft zelf ook duitjes in de zak gedaan
Dat vergeet ze even voor het gemak
Neemt niet weg dat ze om deze actie best boos/verdrietig mag zijn
Iets met kip en ei.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:37 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar even boos of teleurgesteld snap ik maar hoe zij doet is echt niet normaal. Heeft weken lopen klagen dat Tom haar deed negeren. Ze weet hoe dat blijkbaar voelt. Ze doet nu precies het zelfde . Ga praten en laat het je uitleggen en oordeel dan.
Maar even boos of teleurgesteld snap ik maar hoe zij doet is echt niet normaal. Heeft weken lopen klagen dat Tom haar deed negeren. Ze weet hoe dat blijkbaar voelt. Ze doet nu precies het zelfde . Ga praten en laat het je uitleggen en oordeel dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen is daar wel al die tijd in meegegaan en heeft zelf ook duitjes in de zak gedaan
Dat vergeet ze even voor het gemak
Neemt niet weg dat ze om deze actie best boos/verdrietig mag zijn
Moet hij dan de mening van Ty hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mooi en dan is het nu tijd om lekker buiten bij z’n vrouwtje te gaan rocken.
Ik heb nou echt werkelijk helemaal niets met die natte scheet. Wat een meeloper is hij.. ik vond het gisteren ook goed dat Tyron dat zei en dat hij niet snapt waarom Randy altijd maar meeloopt met anderen en nooit eens zijn echte mening geeft.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:37 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar even boos of teleurgesteld snap ik maar hoe zij doet is echt niet normaal. Heeft weken lopen klagen dat Tom haar deed negeren. Ze weet hoe dat blijkbaar voelt. Ze doet nu precies het zelfde . Ga praten en laat het je uitleggen en oordeel dan.
Karen weet precies hoe het voelt en speciaal met Ashley die haar voor een week terug twee dagen lang negeerde om een glaasje wijn. Dus mag zij best tot na de Live haar laten dobberen.....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:37 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dan zijn het daar allemaal Nep mensen. Een Ty die vorige week de grootste lol met Ash had. Een Jim die steeds met en over haar praat. En ja als ik als zogenaamd Ash Fan ineens op Randy zou stemmen zou dat dan genoeg over mij zeggen. Ik ben van niemand fan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk maar een nep iemand want hij lult gewoon met je mee en betekent dat je niet eerlijk bent. Hij heeft echt een bloedhekel aan Ashley en heeft haar al die weken proberen te vermijden en nu zie je hem continu met haar kaarten en op alles wat ze roept zegt hij ja man of ja dat snap ik..
Dat die Ashley fans nu op hem stemmen zegt ook genoeg en dan zie je dat het echt schuimpjes zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |