juistquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hele post is onzin
Er is niemand op het matje geroepen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat is maar net hoe je het ziet.. ik vind juist dat de bully dan eindelijk weg isquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Dat zou ik heel jammer vinden
dan hebben de bully's gewonnen, kunnen dan heel trots zijn op zichzelf
nou echt wel ze heeft een hele attitude over der die ze eerder nooit getoond heeftquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen doet helemaal niet stoer door hun
Zelf heb ik wat minder moeite met het bully-en van bullies.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin. Waar moet de cos dan over gaan?quote:
Gewoon zoals bij elke RLS als er een spraakmaker vertrekt; over de lui die er nog wel zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een onzin. Waar moet de cos dan over gaan?
Ik hoop dat ze die “attitude” dan net zolang laat zien als dat ze dat met Tom heeft gedaan..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou echt wel ze heeft een hele attitude over der die ze eerder nooit getoond heeft
Zitten er nog anderen in dan? Lees je weinig overquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gewoon zoals bij elke RLS als er een spraakmaker vertrekt; over de lui die er nog wel zijn.
zelf toen was ze niet zoquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die “attitude” dan net zolang laat zien als dat ze dat met Tom heeft gedaan..
Misschien moet je even je bed terug ingaan, en met je andere been eruit stappenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zitten er nog anderen in dan? Lees je weinig over
Misschien moet er wat minder verzuurd gereageerd worden als iemand niet meedoet aan het Asleybashen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
Misschien moet je even je bed terug ingaan, en met je andere been eruit stappen
Ik vind het heel goed van Karen dat ze eindelijk heeft laten zien aan Ashley dat ze niet alles goed vindt van haar en ook niet alles blijft pikken van haar..quote:
We zijn er weer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:29 schreef KinKiJan het volgende:
Wat denken ze bij de febo, ze is nauwelijks op stream vandaag, dan maar schreeuwend in die SL's?
Ik zou er niet van opkijken..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:31 schreef Kodiak100 het volgende:
ik speculaas even. De bewoners krijgen vast een preek dat het weer wat positiever moet
quote:
Ze IS de grootste Billy, met haar constante gestook. Lief doen in je gezicht, maar als ze ACHTER je rug staat, is ze NET Edward scissorhandsquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |