Jumbo pindakaasquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:05 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Het spijt me maar veel pindakaas van huismerken zijn gewoon smerig naar mijn mening.
Helaes van de aldi is de meest smerige, als of je karton zit te eten.
Vita D'or is ook niet lekker.
Die van de Plus is op zich wel te doen maar de nasmaak is zooooo goor godverdomme
Het spijt me dat ik het moet toegeven maar de pindakaas van de Jumbo is voor mij de beste huismerk pindakaas.
Calvé blijft voor mij nummer 1 pindakaas
Alles wat bewerkt is, is veel te zoet, als je zelf minder suiker gebruikt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:31 schreef Zwansen het volgende:
Ik eet nu een tijdje van die pindakaas met 100% pinda’s. In het begin even wennen, maar als ik nu weer eens Calve proef dan denk ik echt, wtf is dit zoet.
In de jaren '90 had men niet veel keus volgens mij om een ander merk pindakaas te kopen. Ik eet al jaren geen pindakaas meer. Ik was er vroeger dol op maar toen ik een keer uit school kwam, de weg overstak en een stuk hondenstront met pindakaaskleur en 'stukjes' zag uitgesmeerd op de stoep heb ik het nooit meer gegeten...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:40 schreef Zoon_John het volgende:
Ik vind dat echt ranzige troep, sinds ik de Vita D'or van de Lidl en de Helaes heb gehad, wil ik niet anders.
Ik voel me dan ook wel een beetje opgelicht voor al die jaren dat ik teveel voor die calv'e troep heb gekocht. Het liefst haal ik gewoon de 100% varianten bij Aldi en Lidl.
Deze hebben geen rare toevoegingen en dat is prima zo.
Klacht: Calve pindakaas is super dure troep.
Heb je de verzekering wel opgehoogd ?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:23 schreef MisterFox het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zoals ik 6 potten superieure (familie)potten Calvé Pindakaas in de voorraadkast hebben staan._!
het smaakt allemaal zovaak naar kartonquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:46 schreef Cilantro het volgende:
Vita D'or is juist niet te hachelen. Ik had laatst voor de verandering zo'n pot meegenomen maar na één boterham die hele pot de kliko ingegooid. Ontzettend smerig. Doe mij maar gewoon het origineel van Calve.
Iemand die voorraad inslaat, een man naar mijn hart!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:23 schreef MisterFox het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zoals ik 6 potten superieure (familie)potten Calvé Pindakaas in de voorraadkast hebben staan._!
Met stukjes pindaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:23 schreef MisterFox het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe smeer je die shit zonder dat de hele keuken onder de pindakaas zitquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:31 schreef Zwansen het volgende:
Ik eet nu een tijdje van die pindakaas met 100% pinda’s. In het begin even wennen, maar als ik nu weer eens Calve proef dan denk ik echt, wtf is dit zoet.
Die sluiten liever kinderen op in de kelder ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pindakaas![]()
Het is algemeen bekend dat Belgen geen pindakaas lusten
En smeren pindakaas op hun piemel / vagijnquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die sluiten liever kinderen op in de kelder ja.
Raar volkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pindakaas![]()
Het is algemeen bekend dat Belgen geen pindakaas lusten
Maak je eigen topic danquote:Op maandag 15 april 2024 20:18 schreef illuvattarr het volgende:
Ik vind dit topic net aangezien Lidl recent hun receptuur van 100% pindakaas heeft aangepast (nieuwe pot heeft doorzichtig label, oude had niet). En daar wil ik verdomme even over klagen. Er zit meer vet in (53% ipv 47%) en dus ook meer calorieën, en het smaakt en ruikt veel meer naar (jawel!) normale Calvé pindakaas. Oftewel, fucking goor.
Welke moet ik nu hebben? Die van AH ben ik jaren geleden van overgestapt aangezien die ook hun receptuur veranderde. Misschien is die nu weer goed? Of een andere?
PCD pindakaasquote:
Calvéquote:Op zondag 31 maart 2024 09:52 schreef D. het volgende:
Calvé, met stukjes
Laatst onderweg die van de Aldi geprobeerd, maar nee....
En ook de 100% van Calvé is niet weg te krijgen....
Wat had de buurvrouw nog meer te bieden?quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:41 schreef DutchBlend het volgende:
In de jaren 90 was ik groot fan van de AH pindakaas. M'n buurvrouw had die altijd en ik kon dan oneindig broodjes pindakaas wegtikken.
Uiteindelijk hebben ze (natuurlijk) de receptuur veranderd en sindsdien is het niet meer te hachelen.
Denk aan je quinoa vandaag slapjanusquote:Op maandag 15 april 2024 22:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
lekker jezelf volproppen met suikers, vies varken
Veel Eiwittenquote:Op dinsdag 16 april 2024 06:54 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Denk aan je quinoa vandaag slapjanus
Deze manquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |