Ja zeker...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zuur voor hem als hij echt moet gaan
heb op Jimmy gestemd om te blijven
Zag dat later, ging erom dat hij al vroeg zijn koffer inpakt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neee @:spapaars![]()
niet weer de bilspleet!
Oooh valt mee, het is geen hele streep..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neee @:spapaars![]()
niet weer de bilspleet!
quote:
Van mij hoeft het niet......vindt Karen nu sterker overkomen ,dus zou het zelfs zonde vinden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
Lekker samen tandenpoetsen
Karen geeft wel kort antwoord op wat Randy en Ashley zeggen.
Vandaag gesprekje Ashley en Karen op de agenda
Lastig he, toch heb ik zelf op Jimmy gestemdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja zeker...![]()
Ik moet nog stemmen, ik weet het effe niet, ik wil ook niet dat Karen weggaat...
Is dat zo?? Heb ik helemaal niet meegekregen...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag dat later, ging erom dat hij al vroeg zijn koffer inpakt.
Die gaat het echt niet goedmaken. Ze was gisteren in eerste instantie zelfs blij voor Ash, ging pas beledigd doen toen ze doorhad dat de anderen kwaad waren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lastig he, toch heb ik zelf op Jimmy gestemd
VInd dat gehinnik van Karen te irritant. En ik vermoed dat ze het vandaag wel goed maakt met Ash dus daarom mijn keus op Jimmy
Ik wacht het nog even af... niet dat die ene stem van mij veel inbreng heeft...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
VInd dat gehinnik van Karen te irritant. En ik vermoed dat ze het vandaag wel goed maakt met Ash dus daarom mijn keus op Jimmy
De boel zal wel weer normaliseren, ze moeten nog met een beetje geluk 2 weken samen wonen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee was een streepje bilnaadquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh valt mee, het is geen hele streep..
Ik kijk anders ernaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet......vindt Karen nu sterker overkomen ,dus zou het zelfs zonde vinden.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is dat zo?? Heb ik helemaal niet meegekregen...
Deze week is het de laatste keer dat ze moeten nomineren. Het is knap als je niet genomineerd bent. Daar moet ze verder geen waarde aan hechten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Die gaat het echt niet goedmaken. Ze was gisteren in eerste instantie zelfs blij voor Ash, ging pas beledigd doen toen ze doorhad dat de anderen kwaad waren.
Ze voelt zich nu gesteun door haar nieuwe matties.
Het is haast zielig, ze gokt hier zo verkeerd mee, die nieuwe matties laten haar straks vallen als een baksteen als ze mag blijven.en dan is zij gewoon weer target om te nomineren.
Wat zullen ze balen dat ze nog een week langer moetenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
De boel zal wel weer normaliseren, ze moeten nog met een beetje geluk 2 weken samen wonen.
Ja, First cut is the deepest.......dus gewoon afstand houden.....erger kan het niet en waarom dan weer de generaal pleasen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Die gaat het echt niet goedmaken. Ze was gisteren in eerste instantie zelfs blij voor Ash, ging pas beledigd doen toen ze doorhad dat de anderen kwaad waren.
Het is haast zielig, ze gokt hier zo verkeerd mee, die nieuwe matties laten haar straks vallen als een baksteen en dan is zij gewoon weer target om te nomineren.
Ik zag dat anders. Meteen nadat mevrouw als een malloot op die knop had staan te rammen stond het gezicht van Karen meer op drie weken onweer dan op blijheid.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is haast zielig, ze gokt hier zo verkeerd mee, die nieuwe matties laten haar straks vallen als een baksteen als ze mag blijven.en dan is zij gewoon weer target om te nomineren.
Heb het wel gelezen in de COSquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is dat zo?? Heb ik helemaal niet meegekregen...
Volgende week toch ook nog?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:03 schreef marky het volgende:
[..]
Deze week is het de laatste keer dat ze moeten nomineren. Het is knap als je niet genomineerd bent. Daar moet ze verder geen waarde aan hechten.
Volgens mij was ze in totale shock toen ze die draaideur uitkwamquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zag dat anders. Meteen nadat mevrouw als een malloot op die knop had staan te rammen stond het gezicht van Karen meer op drie weken onweer dan op blijheid.
hij vertelde net dat hij van de badkamer alles in vuilniszakken gaat gooien dus er moet nog een zooitje naast, lekker meenemen danquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:47 schreef Frummelie het volgende:
Jimmy is al lekker vlot met inpakken van z'n koffer, hij denkt ook, je kan er maar beter vanaf zijn....
Dat vind ik ook. Sneu voor hemquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt dit ontzettend sneu.....had het hem gegund......
Neej niet twijfelen hoor, kan zijn dat ik dat helemaal gemist heb.... als jij dat gehoord hebt, dan is dat zo..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja gisteravond stemde Karen toe toch?
Ga nu twijfelen omdat jij het niet hebt meegekregen..
Net als Ashley alleen kost het nu geen 20k uit de pot........Kan je beter op je nieuwe matties vertrouwen dan op je vriendin.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja hij heeft aardig wat mee te slepen..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij vertelde net dat hij van de badkamer alles in vuilniszakken gaat gooien dus er moet nog een zooitje naast, lekker meenemen dan
en ahhhhh geen vliegtuig meer
Ik heb gelezen dat Karen vandaag met Ash zou gaan pratenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:13 schreef Harry het volgende:
Is er vóór de Live nog uitzicht op een gesprek van Ashley met Karen of Jimmy?
Of zal dat tijdens de Live tot uiting gaan komen.... ?
ja zekers sorry was sarcastisch bedoeld hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hij heeft aardig wat mee te slepen..
Ja sneu hé...
nee redden ze niet kwa tijd hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:13 schreef Harry het volgende:
Is er vóór de Live nog uitzicht op een gesprek van Ashley met Karen of Jimmy?
Of zal dat tijdens de Live tot uiting gaan komen.... ?
En niet voor haar grote vriendin Karen????quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:16 schreef Cupfighter het volgende:
Van mij mag Randy eruit maar dat zal helaas wel niet gebeuren omdat hij de stemmen van Ashley fans krijgt nu
33% kans dat je het goed hebt gezien.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:15 schreef freaky40 het volgende:
TT: tja, die kan het wel schudden want Jimmy vertrekt vanavond....
En wat dacht je van de fans van Tyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:16 schreef Cupfighter het volgende:
Van mij mag Randy eruit maar dat zal helaas wel niet gebeuren omdat hij de stemmen van Ashley fans krijgt nu
het gedrag van Karen de afgelopen dagen zal voor veel Ashley fans de reden zijn om niet meer op Karen te stemmen,quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
En niet voor haar grote vriendin Karen????
Nu alweer Karen vergeten en naar haar nieuwe maatje geswitcht.?
quote:
en die klopt wel vaak geloof ik he?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:20 schreef danaqui het volgende:
Volgens de pol van Salar gaat Karen weg
@salarrr_ heeft het tot nu toe bij alle 10 uitslagen goed gehad.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:20 schreef danaqui het volgende:
Ja vrees het wel,quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu alweer Karen vergeten en naar haar nieuwe maatje geswitcht.? De fans dan he.
Karma is a bitch.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:15 schreef zodeju het volgende:
Hoop dat B.B. zijn hand over zijn hart strijkt en hem vertelt dat er voor vandaag een vliegtuigje was maar vanwege het weer niet door kan gaan....
dat zou wel balen zijn danquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:21 schreef Harry het volgende:
[..]
@:salarrr_ heeft het tot nu toe bij alle 10 uitslagen goed gehad.
Zo in ene "normaal"...normaal doet hij altijd, maar nooit dat hij in haar nek hijgt zoal nu.....terwijl hij er genoeg acher haar rug te vertellen had.....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:20 schreef Verida het volgende:
[..]
het gedrag van Karen de afgelopen dagen zal voor veel Ashley fans de reden zijn om niet meer op Karen te stemmen,
ook daar heeft Karen dus misgegokt.
Randy doet normaal, niet overdreven, maar gewoon normaal en relaxed. Dus die krijgt dan logischerwijs de stemmen van de Ashley fans.
De stemmen gaan verdeeld worden tussen Randy en Jimmy, en karen is de enigste genomineerde Belg.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:16 schreef Cupfighter het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:21 schreef Harry het volgende:
[..]
@:salarrr_ heeft het tot nu toe bij alle 10 uitslagen goed gehad.
Karma is a bitch.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:15 schreef zodeju het volgende:
Hoop dat B.B. zijn hand over zijn hart strijkt en hem vertelt dat er voor vandaag een vliegtuigje was maar vanwege het weer niet door kan gaan....
Eh dat lijkt me eerder de feiten omdraaien .quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu alweer Karen vergeten en naar haar nieuwe maatje geswitcht.? De fans dan he.
Tot nu toe 10 op 10 goed voorspeld.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en die klopt wel vaak geloof ik he?
wel jammer want hoop niet dat ze gaat, jimmy mag gaan van mijn
Owww...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja zekers sorry was sarcastisch bedoeld haha![]()
En alle 10 voorspelbaar, geen verrassingen tot nu toe.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:25 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Tot nu toe 10 op 10 goed voorspeld.
Nee juist niet, Randy heeft nooit veel gehad met Ashley en nu trekt hij naar toequote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:24 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Karma is a bitch.
[..]
Eh dat lijkt me eerder de feiten omdraaien .
Jimmyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:25 schreef Paul het volgende:
gaat het vliegtuigje niet door vandaag? voor wie was die?
Als ik Ashley was zou het voor mij nu niet meer hoeven.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
Bummer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt dit ontzettend sneu.....had het hem gegund......
Ik had Randy nooit zo slim ingeschat. Maar dit heeft hij slim gedaan. Mijn stem heeft hij ookquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is natuurlijk al lang bekend dat Karen bepaald niet het scherpste mes in de lade is, maar nu is ze wel heel dom bezig met het op poten zetten van haar eigen exit.
Door haar aanhoudend rare gedrag kan ze de support van Ashleys fans verder wel vergeten en die zal ze echt nodig hebben om haar aars te redden.
Volgens mij ziet ze ook niet (niet verwonderlijk) waar Randy nu mee bezig is: zoete broodjes bakken bij Ashley, om haar supporters op zijn hand te krijgen.
So be it, Karen dan maar weg.
Spent force.
Ik gun Jimmy niet zoveel meer, dus ik lig er eerlijk gezegd niet wakker van.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:56 schreef humpty het volgende:
Sneu voor Jimmy toch de enige die nog geen vliegtuigje heeft gehad
en ook nog grote kans dat hij weg moet vanavond.
Ik ook niet. Kindjes die vragen worden overgeslagen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik gun Jimmy niet zoveel meer, dus ik lig er eerlijk gezegd niet wakker van.
Een taart in haar smoel moet ze krijgen, Ashley dusquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:31 schreef Joyce-43 het volgende:
ashley vraagt aan Karen wat wil je voor taart Ka? hoezo deze vraag?? maar maakt Ka niet uit zegt ze
Taakquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:31 schreef Joyce-43 het volgende:
ashley vraagt aan Karen wat wil je voor taart Ka? hoezo deze vraag?? maar maakt Ka niet uit zegt ze
Ze vroeg wat voor taak zei wilde...niet taart...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:31 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik hoop dat Ashley zo iets heeft van Jammer joh, je hebt 3 dagen de kans gehad, nu hoeft het niet meer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Karen vandaag met Ash zou gaan praten
Dat is nogal een verschil een taak of een taartquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:34 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ze vroeg wat voor taak zei wilde...niet taart...
ze is de hele tijd al raar bezigquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:33 schreef mazaru het volgende:
Wat een rare opmerkingen zit die Karen naar Glenn te maken. Probeert ze hem op de kast te jagen?
Ashley zal zeker niet in de live zijn met die bos haar, dus ze heeft Karen echt nodig om van die strobroodjes weer mooi hangend hooi te maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik Ashley was zou het voor mij nu niet meer hoeven.
Gedaan.
ahhhhhhhhh ja logischer whahaaquote:
Nou zeg dat. Ik heb 100x liever taart dan een taakquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nogal een verschil een taak of een taart
ja 2x beluistert ik verstond het echt niet en vond al zo raar hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:34 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ze vroeg wat voor taak zei wilde...niet taart...
Ze zou van mij ook de pot op kunnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ashley zo iets heeft van Jammer joh, je hebt 3 dagen de kans gehad, nu hoeft het niet meer.
Ah dan ligt het niet aan mij. Ze loopt hem echt te stangen en dan dat stomme gehinnik er achteraanquote:
klein beetje maar tochquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nogal een verschil een taak of een taart
nah ik niet maakt niet uit ik lust geen taart hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou zeg dat. Ik heb 100x liever taart dan een taak
Prima.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:20 schreef danaqui het volgende:
Ben benieuwd of ze zo in de live gaat zitten met dat haar...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zou van mij ook de pot op kunnen.
idd meteen, kijk maar terug, niet te missenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zag dat anders. Meteen nadat mevrouw als een malloot op die knop had staan te rammen stond het gezicht van Karen meer op drie weken onweer dan op blijheid.
Eigenlijk mogen ze wat mij betreft alle drie in 1 keer riebedebie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en die klopt wel vaak geloof ik he?
wel jammer want hoop niet dat ze gaat, jimmy mag gaan van mijn
Glenn kan dat toch ook? Die zag ik vorige keer haar haar doenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze zo in de live gaat zitten met dat haar...
Als ze het hierbij laat en niet probeert Karen weer naar haar toe te trekken en met die bos stro in de live gaat zitten krijgt ze van mij punten erbij....
Jahoor als hulpje met zijn tangetje....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Glenn kan dat toch ook? Die zag ik vorige keer haar haar doen
En als ze er allebei uitgaan, zetten we de polonaise in.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:22 schreef Ireth het volgende:
Als Karen vertrekt zijn er 2 vliegen in 1 klap.
1 we zijn van dat gehinnik af.
2 Jimmy kan zijn vliegtuigje nog krijgen.
ja dat kan nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eigenlijk mogen ze wat mij betreft alle drie in 1 keer riebedebie.
en Tyron fans en veel jonge meiden vinden hem geweldigquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:20 schreef Verida het volgende:
[..]
het gedrag van Karen de afgelopen dagen zal voor veel Ashley fans de reden zijn om niet meer op Karen te stemmen,
ook daar heeft Karen dus misgegokt.
Randy doet normaal, niet overdreven, maar gewoon normaal en relaxed. Dus die krijgt dan logischerwijs de stemmen van de Ashley fans.
Ik,snap niet wat jonge meiden eventueel in Randy zienquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
en Tyron fans en veel jonge meiden vinden hem geweldig
Ja vond ik wel vindingrijkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:42 schreef Joyce-43 het volgende:
krultangetje voor wimpers voorverwarmen met een fohn![]()
ik heb z'n ding 1x gebruikt en nog verkeerd ook had al mascara op, vond dat logischer eigenlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja vond ik wel vindingrijk
'normaal' doe je dat met een aansteker.
Ooit gedaan, te veel werk, weggegooid weer dat ding.
Hier ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tussenstand
Alice fier bovenaan met 2 stemmen.
je kan het ook in vliegtuigtopic zien, maar mag hier ook weerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:25 schreef Paul het volgende:
gaat het vliegtuigje niet door vandaag? voor wie was die?
Ach, met een beetje sturing van de productie komt zelfs de grootste schlemiel tot briljante daden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had Randy nooit zo slim ingeschat. Maar dit heeft hij slim gedaan. Mijn stem heeft hij ook
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:46 schreef Paul het volgende:
Ik vind het leuk hoor, maar hoe kan Randy bij andere kijkers ook opeens zo populair zijn?
[ afbeelding ]
Gewoon haar in een vlecht of staart doen, daar heeft ze Karen niet voor nodig.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ashley zal zeker niet in de live zijn met die bos haar, dus ze heeft Karen echt nodig om van die strobroodjes weer mooi hangend hooi te maken.
Ik denk dat hij vind dat Ash die vrijstelling niet had moeten pakken, zodat ze naar huis gestemd zou worden en dat Ka dan kon blijvenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:48 schreef mazaru het volgende:
Ik durf te wedden dat Ashley de schuld krijgt als Karen eruit gaat. Zoiets hoorde ik Jimmy al zeggen. Dat het haar schuld was als 'haar beste vriendin' naar huis moest![]()
Hoe zou dat brein van hem werken?
Vindt het echt wat voor Ashley......quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:49 schreef Snoozey het volgende:
jimmie wil meedoen aan echte meisjes in de jungle
In Randy kan je sowieso niks zien, want die struik andijvie zit ervoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik,snap niet wat jonge meiden eventueel in Randy zien
Dat wil ze toch niet ze wil die lange lokken in de krul....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gewoon haar in een vlecht of staart doen, daar heeft ze Karen niet voor nodig.
ojaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het echt wat voor Ashley......
Welk brein?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:48 schreef mazaru het volgende:
Ik durf te wedden dat Ashley de schuld krijgt als Karen eruit gaat. Zoiets hoorde ik Jimmy al zeggen. Dat het haar schuld was als 'haar beste vriendin' naar huis moest![]()
Hoe zou dat brein van hem werken?
Neem aan dat ze het thuis toch ook zelf moet doen of doet Bart dat voor haarquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat wil ze toch niet ze wil die lange lokken in de krul....
Dat is het ook gewoon. Ze haten haar en willen haar eruit hebben. Dat is ook de reden dat ze zo extreem reageerden toen ze dat ticket kocht. Ging ze weer de deur niet uit! Plus dat ze denken dat ze uitgekotst wordt. En inderdaad, zij heeft Karen niet genomineerd. Dan moeten ze hand in eigen boezem steken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:52 schreef Verida het volgende:
I
[..]
Ik denk dat hij vind dat Ash die vrijstelling niet had moeten pakken, zodat ze naar huis gestemd zou worden en dat Ka dan kon blijven
een aanname van mij hoor, maar ze hadden daar liever gezien dat Ash zich naar de slachtbank had laten leiden, daar zijn ze al weken mee bezig.
edit : Jim vergeet alleen even voor het gemak dat Ash niet Karen op de bank heeft gezet, maar dat zij dat zelf hebben gedaan, dat groepje
Ik denk dat Glenn echt een goeie papa is. Leuk om te zien.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
Het was de eerste keer dat Glenn brood heeft gebakken las ik net.
Ook dat fanatieke in de keuken met ruimen en tafel dekken etc. deed hij niet vaak.
Ik denk dat dat komt omdat zijn dochter jarig is. Het gevoel van dat pappa alles in orde maakt voordat de jarige uit bed komt.
Alles netjes, zingen, taart, cadootjes. Nu geen taart en cadootje maar ze gaan straks zeker wel zingen denk ik.
Wat nomineren betreft kunnen ze haar helemaal niets maken. Ze heeft helemaal niet mogen nomineren deze rondequote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is het ook gewoon. Ze haten haar en willen haar eruit hebben. Dat is ook de reden dat ze zo extreem reageerden toen ze dat ticket kocht. Ging ze weer de deur niet uit! Plus dat ze denken dat ze uitgekotst wordt. En inderdaad, zij heeft Karen niet genomineerd. Dan moeten ze hand in eigen boezem steken.
Als Alice degene was geweest die had gedrukt, zouden ze haar allemaal troosten en knuffelen en haar keuze respecteren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is het ook gewoon. Ze haten haar en willen haar eruit hebben. Dat is ook de reden dat ze zo extreem reageerden toen ze dat ticket kocht. Ging ze weer de deur niet uit! Plus dat ze denken dat ze uitgekotst wordt. En inderdaad, zij heeft Karen niet genomineerd. Dan moeten ze hand in eigen boezem steken.
En de volgende nominatie zal ook niet zo moeilijk zijn lijkt me. Tyron, Alice en Jimmy of Karen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat nomineren betreft kunnen ze haar helemaal niets maken. Ze heeft helemaal niet mogen nomineren deze ronde
En als Randy of Jimmy het hadden gedaan precies zo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Alice degene was geweest die had gedrukt, zouden ze haar allemaal troosten en knuffelen en haar keuze respecteren.
Wie bedoel je met dat groepje?? Ik raak het tijdstip even kwijt wie er kon nomineren.....en wie niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:52 schreef Verida het volgende:
I
[..]
Ik denk dat hij vind dat Ash die vrijstelling niet had moeten pakken, zodat ze naar huis gestemd zou worden en dat Ka dan kon blijven
een aanname van mij hoor, maar ze hadden daar liever gezien dat Ash zich naar de slachtbank had laten leiden, daar zijn ze al weken mee bezig.
edit : Jim vergeet alleen even voor het gemak dat Ash niet Karen op de bank heeft gezet, maar dat zij dat zelf hebben gedaan, dat groepje
Ach natuurlijk niet maar iemand die zo fel is als er geld uit de pot verdwijnt en nu er even 20k uit pakt, hoe hypocriet kun je zijn maar dat is zij ook in alles, gewoon een naar karakter heeft die vrouwquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Alice degene was geweest die had gedrukt, zouden ze haar allemaal troosten en knuffelen en haar keuze respecteren.
Alle andere bewoners zouden er mee weg zijn gekomen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
En als Randy of Jimmy het hadden gedaan precies zo.
Ik vind dat kletskoek.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is ook zo. Het hele euvel was dat die vrijstelling haar niet gegund was. Al had ze hem voor een pannenkoek gekocht.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Alle andere bewoners zouden er mee weg zijn gekomen.
zouden alle lof over zich heen hebben gekregen dat ze zo goed voor zichzelf hadden gekozen. (zowel daar als hier in de Cos )
Zelfs al had Ashley haar overgebleven 2 coins gebruikt om de vrijstelling te kopen, dan nog was de hele bende over haar heen gevallen.
Aanname!!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:04 schreef Verida het volgende:
[..]
zouden alle lof over zich heen hebben gekregen dat ze zo goed voor zichzelf hadden gekozen. (zowel daar als hier in de Cos )
Zelfs al had Ashley haar overgebleven 2 coins gebruikt om de vrijstelling te kopen, dan nog was de hele bende over haar heen gevallen.
Ash bleef als enige over die genomineerd was, mocht dus zelf niet nomineren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie bedoel je met dat groepje?? Ik raak het tijdstip even kwijt wie er kon nomineren.....en wie niet.
En naar de slachtbankbank geldt toch ook voor de andere.....die ze kwijt wil wekenlang......
Nee dus gezien haar gedrag als er geld uit de pot verdween en nu even 20 k pakkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Is het ookquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Neeeeeeee joh??? Echt??? In de Cos???![]()
![]()
![]()
Dat is het ook en daarbij niet aan de hand. Ashley heeft voor 20k een vrijstelling gekocht en niemand anders.quote:
Weet zeker dat Alice hier in de COS was verguist had ze dat gedaanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het ook en daarbij niet aan de hand. Ashley heeft voor 20k een vrijstelling gekocht en niemand anders.
Nee dat is onzin zeker niet als ze het ding uit de wall zou kopen. Vorig jaar werd Chayron afgebrand omdat hij er een kocht.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het meer dan schokkend dat er mensen zijn die mensen haten die in een spelprogramma zitten en andere mensen veroordelen omdat ze aanhang zijn van. Of aanhang van tokkies noemenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:48 schreef Cupfighter het volgende:
Dat die Ashley nog aanhang heeft vind ik bijna schokkend
Oh ja, maar in dat programma kan alles meedoen....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:55 schreef Snoozey het volgende:
[..]
oja
maar dat hij eraan mee wil doen is toch raaaaaar
Haten is ook een onzin woordquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:07 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik vind het meer dan schokkend dat er mensen zijn die mensen haten die in een spelprogramma zitten en andere mensen veroordelen omdat ze aanhang zijn van. Of aanhang van tokkies noemen
En zo ook Jim.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:52 schreef Verida het volgende:
I
[..]
Appels en peren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ach natuurlijk niet maar iemand die zo fel is als er geld uit de pot verdwijnt en nu er even 20k uit pakt, hoe hypocriet kun je zijn maar dat is zij ook in alles, gewoon een naar karakter heeft die vrouw
Wie weet , misschien een vriendinnetje als ze uitgaat maar naar de melkboer zal ze het wel in een staart dragen net zoals hier en 1keer in de maand naar de kapper.....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Neem aan dat ze het thuis toch ook zelf moet doen of doet Bart dat voor haar
Als je in een RLS gaat zitten met kennis van de sm van tegenwoordig dan weet je dat er meningen geuit worden over de personen zelf en het spelverloop. Als men dat schokkend vind geeft men zich niet op voor zo'n programma.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:07 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik vind het meer dan schokkend dat er mensen zijn die mensen haten die in een spelprogramma zitten en andere mensen veroordelen omdat ze aanhang zijn van. Of aanhang van tokkies noemen
Ik niet. Alice is daar het lievelingetje en kan geen kwaad doen. De enige die de bitch in haar herkent is Ashley.quote:
Ashley is ook een tokkie, dat zeg ik niet over haar aanhang, daar kan ik niet over oordelen, maar het verrast me dat ze nog aanhang heeftquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:07 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En wijquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik niet. Alice is daar het lievelingetje en kan geen kwaad doen. De enige die de bitch in haar herkent is Ashley.
Tom stelt voor weer te helpen met de tape! 😂🤣😂quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:09 schreef Joyce-43 het volgende:
boeiend! Ka moet der eigen scheren, overal!
Ik heb Alice vanaf dag 1 een heel doortrapt, geniepig personage gevonden, die heel erg goed weet waar ze mee bezig is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik niet. Alice is daar het lievelingetje en kan geen kwaad doen. De enige die de bitch in haar herkent is Ashley.
raar, waarom heet het dan echte meisjes???quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh ja, maar in dat programma kan alles meedoen....
Hoeveel gezeik kreeg Alice hier toen ze op het knopje drukte voor het telefoontje, dus nee het klopt gewoon nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:14 schreef rinardo het volgende:
Leuk om die belgische tradities ook eens te zien met liedjes
Ik kwam voor het vliegtuigquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Je zou haast vergeten dat er streams zijn..
Ashley is nooit ergens schuldig aan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat iemand maar afdrukken voor nog eens 20kquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ashley is nooit ergens schuldig aan.
Dat extreem reageren is zo verkeerd ze hadden haar moeten omhelzen....want wat is nu 20k als je een weekje langer kan blijven......
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Je zou haast vergeten dat er streams zijn..
Hoezo schuldig? Schuldig aan het spel spelen? Schuldig dat ze zich vrijkoopt omdat ze niet genomineerd wilde zijn voor de zesde keer? Ze kreeg de kans van BB en pakte die met twee handen aan. Helemaal niets tegen de regels in.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat extreem reageren is zo verkeerd ze hadden haar moeten omhelzen....want wat is nu 20k als je een weekje langer kan blijven......
Eerder shocking dat hij niet ligtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Inderdaade streams zijn zo schokkend dat ik even van bij moet komen. Randy ligt zo maar met zijn voeten op een stoel. Ik ben totaal geschokt dat dat zo maar mag
Ik had het van de andere genomineerden ook een goede zet gevonden als die voor dat geld een vrijstelling hadden gekocht.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tis juist domquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had het van de andere genomineerden ook een goede zet gevonden als die voor dat geld een vrijstelling hadden gekocht.
ze zijn nu al zo dicht bij de finale dat het logisch is als je nu een extra ronde kunt kopen voor jezelf
En de hoogte van dat bedrag is op het moment ook maar een getal, het geld is nog van niemand en ik denk dat het bereiken van de finale en het winnen momenteel veel belangrijker is.
Whaaaaa......zelfs Glenn vond 5000 de max......en dan 20k die man was ook helemaal aangeslagen toen het zover was....maar ja Het Ashleyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het spel van Ashley volgens haar eigen regels, wat mag natuurlijk, maar ze veranderd de spelregels als het haar goed uitkomt, daar heb ik een mening overquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoezo schuldig? Schuldig aan het spel spelen? Schuldig dat ze zich vrijkoopt omdat ze niet genomineerd wilde zijn voor de zesde keer? Ze kreeg de kans van BB en pakte die met twee handen aan. Helemaal niets tegen de regels in.
Dat geld is van niemand en die pot was veel te hoog, die moest omlaag.
Tis leukquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:20 schreef spapaars het volgende:
Ronahi betrapt Ashley uit Big Brother op leugens: “Niemand geloofde dat”
https://lovereality.nl/ro(...)iemand-geloofde-dat/
Daar heeft iedereen een mening overquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het spel van Ashley volgens haar eigen regels, wat mag natuurlijk, maar ze veranderd de spelregels als het haar goed uitkomt, daar heb ik een mening over
Ze kreeg in ieder geval geen informatie van buiten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis leuk
Maar heeft ze haar eigen leugens er ook bij gezet ?
Of is dat even iets te confronterend
Makkelijk wijzen naar een ander
Mocht voor de rest iedereen nomineren behalve zij en wie zijn Ty zijn consorten?? jAlice en Randy.....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Ash bleef als enige over die genomineerd was, mocht dus zelf niet nomineren.
En dat groepje is dus het groepje wat tegen Ash was, Ty en consorten, en die hebben ervoor gezorgd dat ook Ka op de bank kwam.
Hij praat met Ashquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:46 schreef Paul het volgende:
Ik vind het leuk hoor, maar hoe kan Randy bij andere kijkers ook opeens zo populair zijn?
[ afbeelding ]
Die informatie over de eerste week?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze kreeg in ieder geval geen informatie van buiten.
Hij doet niet mee met de bully actiequote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:46 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de schandpaal met haar inderdaad.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet zeker dat Alice hier in de COS was verguist had ze dat gedaan
Dat werd ze al voor 500 voor een brief
Egocentrisch etc
Eerste week op de streams, zij zaten daar al langer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Die informatie over de eerste week?
Toen was er nog amper iets bekend, ze zaten er net allemaal in.
De bewoners die er later ingekomen zijn hadden meer informatie van buiten dan Ashley
Dat is inderdaad wel de sneuste reden die je kunt hebbenquote:
Maar zoals een Jimmyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eerste week op de streams, zij zaten daar al langer.
In Limburg zeker..hier is 10 graden en bewolkt de hele dagquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:20 schreef greysbones het volgende:
Het wordt 18 graden vandaag
Glenn wil de houtkachel verder opstoken
sabo had ook allerlei informatie, had van alles "van haar oma" gehoord. En was voor medebewoners gewaarschuwd door haar oma en vriendinnen ( ze had zelf zogenaamd niets gezien)quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eerste week op de streams, zij zaten daar al langer.
Maar ze is toch overtuigd dat ze mag blijven, ze weet toch dat ze fantastisch is de queen.??quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Appels en peren.
Het is wel een verschil of je dat doet om in het spel te blijven of voor een stupide berichtje van je thuisfront, waarvan je toch al weet dat inhoud is 'ik hou zo van jou' en 'je doet het zo goed' en wat dies meer zij aan gebeuzel.
Misschien zit Bart de heft van de tijd achter de knoppen ofzoquote:
Ik snap waarom mensen dit zeggenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had het van de andere genomineerden ook een goede zet gevonden als die voor dat geld een vrijstelling hadden gekocht.
ze zijn nu al zo dicht bij de finale dat het logisch is als je nu een extra ronde kunt kopen voor jezelf
En de hoogte van dat bedrag is op het moment ook maar een getal, het geld is nog van niemand en ik denk dat het bereiken van de finale en het winnen momenteel veel belangrijker is.
Ja, maar zaten ze gewoon thuis?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar zoals een Jimmy
En glenn
En Sabeau kwamen allemaal
Later
Hij is een van de drie die normaal met Ash praten na haar actiequote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:27 schreef Paul het volgende:
[..]
??? nou volgens mij is hij geen vriend van Ashley nog steeds
Elke dag is Ashleydag. Als je wilt weten wat de rest van de bewoners doen dan moet je op X of op FB kijkenquote:
Thuisquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, maar zaten ze gewoon thuis?
Of in een wachtkamer aan de overkant.
Ik zeg het nog maar eens een keer het is een fictieve pot.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik snap waarom mensen dit zeggen
Maar het geld is wel van iemand nl de winnaar , we weten alleen niet wie van de 8 dat is
Ashley zal het hoogstwaarschijnlijk zelf niet zijn dus heeft ze 20 k gestolen van de winnaar
Winnen van bb gaat gepaard met een cheque van het bedrag wat in de pot zit..dus het is een groot onderdeel van het winnen
Zou men meedoen aan bb als er geen "pot" was en dus alleen meedoen voor de ervaring ..ik denk zelf van niet , geld zou misschien voor sommige niet het belangrijkste zijn
Maar denk niet dat zonder de pot mensen mee gaan doen
Het programma heet eigenlijk ook Big Ashleyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elke dag is Ashleydag. Als je wilt weten wat de rest van de bewoners doen dan moet je op X of op FB kijken
Ja, best typerend die 'fuck Karen want die kruipt er niet meer bij Ashley achterin' - mentaliteit...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel de sneuste reden die je kunt hebben
Weken willen ash fans hem en randy eruit
En komt die op de bank gaan ze plots op hem stemmen![]()
Ze voelen zich allemaal heel wat, en zijn spraakmakend inderdaad.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:12 schreef Snoozey het volgende:
[..]
raar, waarom heet het dan echte meisjes???
ik kijk dat nooit, maar dacht vooral spraakmakende meiden die daaraan meededen
Echt hoor, het ziet er niet uit, zo kan ze echt de live niet in..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:28 schreef greysbones het volgende:
Benieuwd hoe de cavia verzorgd gaat worden
En omdat ze nu boos zijn op Karen en al eerder op Jimmy want die vallen Ash af.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is een van de drie die normaal met Ash praten na haar actie
Dat vinden de fans van Ash fijn dus gaan ze op hem stemmen om te blijven
Die is al lang overleden als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:28 schreef greysbones het volgende:
Benieuwd hoe de cavia verzorgd gaat worden
Idd, en deze kan alleen door Karen 'tot leven' gebracht worden..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die is al lang overleden als je het mij vraagt
je snapt me niet he, jimmie is een vent. een verwijfde dat wel, maar geen echt meisje.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze voelen zich allemaal heel wat, en zijn spraakmakend inderdaad.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ongezien, heeft Ashley gepikt, zo is ze wel.
gelukkig had salar het in het huis ook wel eens misquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:20 schreef danaqui het volgende:
Er doen transgenders meequote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:33 schreef Snoozey het volgende:
[..]
je snapt me niet he, jimmie is een vent. een verwijfde dat wel, maar geen echt meisje.
Inderdaad, was me ook al opgevallen, en niet met een handdoek uit het badje maar ook met dat sexy dingetjequote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:13 schreef schizolientje het volgende:
Ashley loopt al een paar ochtenden in een sexy negligeetje naar voorbeeld Karin. Kort broekje enz De ochtendjas is weer voor volgende week denk ik
en ze is vrouwquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
De stemmen gaan verdeeld worden tussen Randy en Jimmy, en karen is de enigste genomineerde Belg.
Dat kan haar redden.
Daar heb ik nog niets over gelezen. Wel op Facebook dat de fans van Ash nu op Randy gaan stemmen om Karen er uit te krijgenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En omdat ze nu boos zijn op Karen en al eerder op Jimmy want die vallen Ash af.
Ik denk wel dat de fans van Tyron ook fanatiek mee stemmen op Randy want hij is zijn maatje.
Alice welquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:33 schreef mazaru het volgende:
En het gesprek gaat weer over Ashley. Heeft Alice wel eens een ander gespreksonderwerp?
aaah travestieten <> transgenders.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er doen transgenders mee
Dus Jimmy zou ook prima kunnen
Tjaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:34 schreef Kodiak100 het volgende:
ouwe koeien uit de sloot halen is daar ook wel een specialiteit
"je hebt het goed gedaan hoor, blijf bij jezelf enzenz, kwijl kwijl ( maar dit is tegen de andere bewoners, daar heeft ze altijd wel een standaard "feel good" riedeltje voorquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:33 schreef mazaru het volgende:
En het gesprek gaat weer over Ashley. Heeft Alice wel eens een ander gespreksonderwerp?
Vooral over Ashley.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:34 schreef Kodiak100 het volgende:
ouwe koeien uit de sloot halen is daar ook wel een specialiteit
Zo vaak, maar dat is voor sommigen die selectief doof zijn niet te horenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:33 schreef mazaru het volgende:
Ik snap niet dat mensen in dit toneelstukje trappenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:35 schreef Verida het volgende:
[..]
"je hebt het goed gedaan hoor, blijf bij jezelf enzenz, kwijl kwijl ( maar dit is tegen de andere bewoners, daar heeft ze altijd wel een standaard "feel good" riedeltje voor
Alice heeft vaak hele leuke gesprekken, ja nu is ze pissed op Ashley dus is dat nu het itemquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:33 schreef mazaru het volgende:
Waarom niet andere progammas gaan ook met zon groot bedrag naar de finalequote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zeg het nog maar eens een keer het is een fictieve pot.
BB zou ze nooit met zoveel geld naar buiten laten gaan.
Het eindbedrag zal vooraf zijn vastgesteld, dus het is BB alles er aan gelegen om zoveel mogelijk geld uit de pot te krijgen.
Ik heb echt het idee dat het een scripted reality serie aan het worden is
Vind BB dit jaar erg lafjes qua opdrachtenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik voel nog wel wat voor een opdracht tot aan de live Ash aan Ty vastplakken
En ik snap niet waarom mensen zich zo gek laten maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen in dit toneelstukje trappen
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Winnaar die het afgekocht heeft....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze had er ook voor moeten gaan staan, maar BB heeft haar net zo lang bewerkt totdat ze drukken als enige optie zag.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Waarom niet andere progammas gaan ook met zon groot bedrag naar de finale
Als er bewust geld uit de pot moest had men ook net als vorig jaar 2x 10000 kunnen laten winnen
Dus dat is echt kolder
Geld is bedoeld ter prestatie zoals freeze , maar ook om de bewoners over grensen te krijgen
Het mag wat ashley heeft gedaan , dat betwist ik ook niet
Maar waarom niet gewacht tot een lager bedrag, waarom niet seintjes geven vooraf dat jij overweegt een vrijstelling te pakken
Waarom moest het op deze manier met 6 bewuste klappen op de knop en een hoop krokodille tranen erachter aan
Waarom niet zoals jimmy het omschrijdt he grote jongens broek aantrekken
Neus in de lucht borst vooruit en trots zijn op je besluit
Het is niet alleen het drukken, het is het hele verhaal eromheen
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:37 schreef rinardo het volgende:
Verbaas me er telkens weer over hoe volwassen en bespraakt Alice een gesprek voert
Als ze ook nog eens leert adem te halenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:37 schreef rinardo het volgende:
Verbaas me er telkens weer over hoe volwassen en bespraakt Alice een gesprek voert
Dat zullen we dan maar jeugdige onbezonnenheid noemenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze ook nog eens leert adem te halen
En gewoon af en toe even niet praten
Niks bullshit, en dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:39 schreef mazaru het volgende:
Ahh daar gaan we al. Ashley heeft Karen voor de bus gegooid omdat ze dat ticket kocht. Hoe dan? Alice heeft Karen genomineerd, niet Ashley.
Wat een bullshit!
Jij bent Alice?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niks bullshit, en dat is mijn mening.
Dat dus het is niet alleen het drukken op de knopquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]En ze heeft nog gelijk ook.
Kinderachtig manier van Ashley om die keuze te maken en dan doen alsof het haar de strot in geduwd is
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:39 schreef mazaru het volgende:
Ahh daar gaan we al. Ashley heeft Karen voor de bus gegooid omdat ze dat ticket kocht. Hoe dan? Alice heeft Karen genomineerd, niet Ashley.
Wat een bullshit!
Het enige wat is gebeurd is dat Karen nu een kans van 1 op 3 heeft om eruit te vliegen, en eerder 1 op 4quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:39 schreef mazaru het volgende:
Wat een bullshit!
Toch vreemd aangezien alice een stem als een bootwerker kan hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo vaak, maar dat is voor sommigen die selectief doof zijn niet te horen
Glenn begon eroverquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:33 schreef mazaru het volgende:
Ik had het niet over jou hoor. Alice zei dat op de streams en daar reageerde ik op.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, je ziet me af en toe op de streams
Okee, sorryquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou hoor. Alice zei dat op de streams en daar reageerde ik op.
Echte meisjes op de prairie deden ook mannen mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er doen transgenders mee
Dus Jimmy zou ook prima kunnen
Dat toneelstuk janken zal hij bedoelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy zegt het goed, het gaat er niet om wat er gebeurd is, maar wat er daarna gebeurd is.
Tis wel weer typischquote:
Dat zijn wij mannen ookquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis wel weer typisch
Zoals elk jaar
Dat de mannen de beste poetsers zijn
Zijn ze op geslecteerd nuquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis wel weer typisch
Zoals elk jaar
Dat de mannen de beste poetsers zijn
Nou dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Jij wilt niet praten Karen dus niet zeggen dat je geen uitleg krijgt
\
maar ik wilde typen waarom allemaal aan Glenn vragen en zeggen roep haar na binnen en ga met ze allen praten
Ashley is niemand een uitleg verschuldigd. Ze speelt het spel. Ze zijn daar allemaal gekomen om te winnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik dus
Ashley is ze een uitleg verschuldigd..of een soort van uitleg
Het is niet aan karen om te gaan vragen om uitleg
Gewoon gaan staan en ineen 7 mensen een uitleg geven en klaar
Zeg Ashley, vind je het niet een asociale pleuris streek wat je de bewoners hebt geflikt?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Hopelijk stellen tatyana en Geraldine een paar pittige vragen vanavond maar dat zal wel weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |