…in kil en nat Nederland.quote:
De pelletkachel staat al aan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
…in kil en nat Nederland.![]()
Heb je eigenlijk duik materiaal daar gehuurd? vergelijkbaar als met ski’s en schoenen enzo??
We hadden ongeveer 60 kilo bagage bij ons, waarvan 20 kilo duikuitrusting.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:22 schreef AnneX het volgende:
Wat een geluk, dat je ruimte in je koffer overhad!
Het huwelijkscadeau is inmiddels overhandigd op Avila Beach.
Eens. Ik denk dat de boodschap inmiddels wel duidelijk is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:14 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel ik geen enkele moeite heb met het thema, wordt steeds dezelfde TT en OP van de topics in de reeks zo langzamerhand wel een beetje sneu…
Het bleek ook dat de boodschap nog nodig is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eens. Ik denk dat de boodschap inmiddels wel duidelijk is.
Welkom thuis!
Ik vergelijk het met hoe mijn zeer katholieke tante (RIP) het Onze Vader bad:quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het bleek ook dat de boodschap nog nodig is.
+1quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:14 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel ik geen enkele moeite heb met het thema, wordt steeds dezelfde TT en OP van de topics in de reeks zo langzamerhand wel een beetje sneu…
De op is representatie en op zichzelf niet provocerend. Dat jij je er wel door geprovoceerd voelt, zegt iets over jou én over het belang van de OPquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
+1
Beetje uitlokken totdat iemand er wat van zegt wat door iemand verkeerd wordt geïnterpreteerd om dan heel hard te stampen "zie je wel"?
Mijn reactie is een vraag, kun je aan het vraagteken zien.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De op is representatie en op zichzelf niet provocerend. Dat jij je er wel door geprovoceerd voelt, zegt iets over jou én over het belang van de OP
Bijvoorbeeldquote:
Ja, mee eens, zeker toen dat hier een punt van discussie was.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De op is representatie en op zichzelf niet provocerend.
…
Zonder equote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:41 schreef MadMaster het volgende:
M.i. hoeft het hier (of waar dan ook in een SC reeks) geen continue promo/uithangbord te zijn van de LHBTIQ+ community of welke geaardheid/(geloofs)overtuiging dan ook. Het is hier CUL SC waar veel meer zaken besproken worden dan dat.
Goed dat je me net niet de trap af zag strompelenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goed met woorden én met cijfers. Wat een wonderkind he?
En ze kan zo goed boos kijken ookquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goed met woorden én met cijfers. Wat een wonderkind he?
Ach ja, laten we daar even over vallen...quote:
Continue/continu/herhaaldelijk/herhalend/bewust lapo hunten/doordrammen/whatever.quote:5 van de afgelopen 10, dus al is het bepaald niet continu, het is wel precies de helft de laatste tijd
Poezen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:50 schreef Queller het volgende:
[..]
En ze kan zo goed boos kijken ook
Misschien kunnen we ergens anders iets van vinden de komende 5 van de 10 dagen.
Of nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goed dat je me net niet de trap af zag strompelen
Seks?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:50 schreef Queller het volgende:
[..]
En ze kan zo goed boos kijken ook
Misschien kunnen we ergens anders iets van vinden de komende 5 van de 10 dagen.
Hoeft ook heus niet, maar daarmee wordt die mening niet vanzelf door iedereen gedeeld.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach ja, laten we daar even over vallen...
[..]
Continue/continu/herhaaldelijk/herhalend/bewust lapo hunten/doordrammen/whatever.
Dat doet verder niets af aan mijn mening…
Als je op mij reageert: ik zei niet dat ik het niet meer zie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je het niet ziet, maakt het ook niet uit zou je bijna denken, non?
Misschien wordt die mening niet door iedereen gedeeld, maar wel door vele anderen hier.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoeft ook heus niet, maar daarmee wordt die mening niet vanzelf door iedereen gedeeld.
Ik denk meestal ook moet dat nou echt allemaal. En dan word ik weer met mijn neus op de feitelijke realiteit gedrukt, denk ik een tijdje ja dat moet dus allemaal. Tot ik weer zelfgenoegzaam in slaap sukkel. Met mijn neus op de lelijke feiten gedrukt word. Enz enz
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eierdingesen zijn goed gelukt![]()
Vind daar maar eens wat van
Onmogelijk. Ik lig onder katten.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik lig onder katten.
En ze zijn nog niet afgedingest met verse bieslook en peterselie en mooi schaaltje en zo
Zo rol ikquote:
Stampvoetquote:
Goed dat je t zegt, ga de was binnenhalenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:03 schreef Syrena het volgende:
Ik speelde krijgikdewasdroogvoortgaatregenen-roulette en won![]()
Nou ja, bijna, er liggen nog wat dingetjes na te drogen in de serre, maar de dekbedovertrekken zijn droog.
Nu zin in gevulde eitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |