…in kil en nat Nederland.quote:
De pelletkachel staat al aan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
…in kil en nat Nederland.![]()
Heb je eigenlijk duik materiaal daar gehuurd? vergelijkbaar als met ski’s en schoenen enzo??
We hadden ongeveer 60 kilo bagage bij ons, waarvan 20 kilo duikuitrusting.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:22 schreef AnneX het volgende:
Wat een geluk, dat je ruimte in je koffer overhad!
Het huwelijkscadeau is inmiddels overhandigd op Avila Beach.
Eens. Ik denk dat de boodschap inmiddels wel duidelijk is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:14 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel ik geen enkele moeite heb met het thema, wordt steeds dezelfde TT en OP van de topics in de reeks zo langzamerhand wel een beetje sneu…
Het bleek ook dat de boodschap nog nodig is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eens. Ik denk dat de boodschap inmiddels wel duidelijk is.
Welkom thuis!
Ik vergelijk het met hoe mijn zeer katholieke tante (RIP) het Onze Vader bad:quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het bleek ook dat de boodschap nog nodig is.
+1quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:14 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel ik geen enkele moeite heb met het thema, wordt steeds dezelfde TT en OP van de topics in de reeks zo langzamerhand wel een beetje sneu…
De op is representatie en op zichzelf niet provocerend. Dat jij je er wel door geprovoceerd voelt, zegt iets over jou én over het belang van de OPquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
+1
Beetje uitlokken totdat iemand er wat van zegt wat door iemand verkeerd wordt geïnterpreteerd om dan heel hard te stampen "zie je wel"?
Mijn reactie is een vraag, kun je aan het vraagteken zien.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De op is representatie en op zichzelf niet provocerend. Dat jij je er wel door geprovoceerd voelt, zegt iets over jou én over het belang van de OP
Bijvoorbeeldquote:
Ja, mee eens, zeker toen dat hier een punt van discussie was.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De op is representatie en op zichzelf niet provocerend.
…
Zonder equote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:41 schreef MadMaster het volgende:
M.i. hoeft het hier (of waar dan ook in een SC reeks) geen continue promo/uithangbord te zijn van de LHBTIQ+ community of welke geaardheid/(geloofs)overtuiging dan ook. Het is hier CUL SC waar veel meer zaken besproken worden dan dat.
Goed dat je me net niet de trap af zag strompelenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goed met woorden én met cijfers. Wat een wonderkind he?
En ze kan zo goed boos kijken ookquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goed met woorden én met cijfers. Wat een wonderkind he?
Ach ja, laten we daar even over vallen...quote:
Continue/continu/herhaaldelijk/herhalend/bewust lapo hunten/doordrammen/whatever.quote:5 van de afgelopen 10, dus al is het bepaald niet continu, het is wel precies de helft de laatste tijd
Poezen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:50 schreef Queller het volgende:
[..]
En ze kan zo goed boos kijken ook
Misschien kunnen we ergens anders iets van vinden de komende 5 van de 10 dagen.
Of nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goed dat je me net niet de trap af zag strompelen
Seks?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:50 schreef Queller het volgende:
[..]
En ze kan zo goed boos kijken ook
Misschien kunnen we ergens anders iets van vinden de komende 5 van de 10 dagen.
Hoeft ook heus niet, maar daarmee wordt die mening niet vanzelf door iedereen gedeeld.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach ja, laten we daar even over vallen...
[..]
Continue/continu/herhaaldelijk/herhalend/bewust lapo hunten/doordrammen/whatever.
Dat doet verder niets af aan mijn mening…
Als je op mij reageert: ik zei niet dat ik het niet meer zie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je het niet ziet, maakt het ook niet uit zou je bijna denken, non?
Misschien wordt die mening niet door iedereen gedeeld, maar wel door vele anderen hier.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoeft ook heus niet, maar daarmee wordt die mening niet vanzelf door iedereen gedeeld.
Ik denk meestal ook moet dat nou echt allemaal. En dan word ik weer met mijn neus op de feitelijke realiteit gedrukt, denk ik een tijdje ja dat moet dus allemaal. Tot ik weer zelfgenoegzaam in slaap sukkel. Met mijn neus op de lelijke feiten gedrukt word. Enz enz
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eierdingesen zijn goed gelukt![]()
Vind daar maar eens wat van
Onmogelijk. Ik lig onder katten.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik lig onder katten.
En ze zijn nog niet afgedingest met verse bieslook en peterselie en mooi schaaltje en zo
Zo rol ikquote:
Stampvoetquote:
Goed dat je t zegt, ga de was binnenhalenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:03 schreef Syrena het volgende:
Ik speelde krijgikdewasdroogvoortgaatregenen-roulette en won![]()
Nou ja, bijna, er liggen nog wat dingetjes na te drogen in de serre, maar de dekbedovertrekken zijn droog.
Nu zin in gevulde eitjes
Roltquote:
Hier ook nog was buiten die naar binnen moet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Goed dat je t zegt, ga de was binnenhalen
@Cat ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Cat ?Komen ze weer langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Cat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@Vanyel ! Hiervoor ga je dus meeten. Dit was de editie bij LS.
Kojesjottel vanne slegter met zelfgemaakdje eikes van Cat
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat was echt zo lekker. Snap nog steeds niet echt waarom eigenlijk maar het was wel zoquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
@:vanyel ! Hiervoor ga je dus meeten. Dit was de editie bij LS.
Madame jeanette sambal is lekker. Alleen wat lastig te vinden. In Nijmegen alleen bij amazingoriental als je geluk hebt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:46 schreef Tele6 het volgende:
B en ik hebben kousenband en okra gekocht. En gaan zometeen zelf roti maken.
B heeft ook madame jeanette sambal gekocht
Daarnaast zuurzaklimonade en waterlepellimonade gehad, beide niet voor herhaling vatbaar. De eerste smaakte erg weeig, deed verrassend denken aan fristi. De tweede smaakte naar gepureerde appelboom met suiker. Ja boom, niet appel. Boom
Álles wat geserveerd werd was lekker!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat was echt zo lekker. Snap nog steeds niet echt waarom eigenlijk maar het was wel zo
Daar vind ik vooral liefdevolle dingen vanquote:
Die van mij of die van anderen?quote:
Sorry, maar ik vind gevulde eieren over het algemeen echt heel smerigquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eierdingesen zijn goed gelukt![]()
Vind daar maar eens wat van
Dank je welquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:21 schreef MadMaster het volgende:
En ja, je mag van mij voor je geaardheid uitkomen, die ik niet veroordeel.
Fixed that for youquote:Je mag/kan je irriteren ergeren aan (...)
Gat-ver-damme!quote:Er zijn hier personen met een allerlei geaardheden
Graag gedaan of zo.quote:
Waar bewaar je eieren en wat vind je van bloedworst zijn de echte dingen waarin we geïnteresseerd zijn IDDquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Graag gedaan of zo.
Ik ben een hetero, maar dat vind ik net zo irrelevant als dat jij lesbo bent…
Als wie je bent niet iets is waar je continu voor hoeft te vechten dan lijkt dat allemaal niet zo relevant nee.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Graag gedaan of zo.
Ik ben misschien niet helemaal helder meer na bijna 41 uur continu wakker zijn, maar gaan we nou weer in herhaling vallen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als wie je bent niet iets is waar je continu voor hoeft te vechten dan lijkt dat allemaal niet zo relevant nee.
Toko Weuro bij plein 44quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:54 schreef z80 het volgende:
[..]
Madame jeanette sambal is lekker. Alleen wat lastig te vinden. In Nijmegen alleen bij amazingoriental als je geluk hebt.
Maar welke heeft hij? De oelekker of de badjak?
Eieren moet je momenteel goed verstoppen en bloedworst kan me niet rauw genoeg zijn…quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waar bewaar je eieren en wat vind je van bloedworst zijn de echte dingen waarin we geïnteresseerd zijn IDD
Laat hem. Hij herhaald constant zijn standpunt. Wijk je er van af dan ben jij het probleem. Dat was ook al zo voor hij langer tijd verdween uit deze sc. Gewoon negeren. Of in een block filter zetten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben misschien niet helemaal helder meer na bijna 41 uur continu wakker zijn, maar gaan we nou weer in herhaling vallen?
We vechten allemaal wel tegen iets, fysiek of geestelijk, in meer of mindere mate, en dit is één van de zaken waartegen sommige mensen vechten.
Volgens mij ben ik duidelijk in wat mijn standpunt is, maar voor de zekerheid: Iemands geaardheid is voor mij totaal irrelevant, ik maak geen onderscheid tussen hetero's, lesbo's, homo's, transgenders of wat dan ook.
Wees jezelf en probeer daarbinnen ook gelukkig met jezelf en anderen te zijn. Fuck de rest…
Toko palee, ook bij plein 44 had laatst alleen nog lege schappen en maar een paar soorten sambal.quote:
Er is hier maar één iemand die ik permanent geblockt heb.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:35 schreef z80 het volgende:
[..]
Laat hem. Hij herhaald constant zijn standpunt. Wijk je er van af dan ben jij het probleem. Dat was ook al zo voor hij langer tijd verdween uit deze sc. Gewoon negeren. Of in een block filter zetten.
Alle!quote:
quote:Dank je wel
Ik ben een lesbo
Lollige babyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:44 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd maar ij herhaal het nog maar eens: ik was vroeger niet lesbo, als we die term nu toch hanteren, en nu wel. Het is écht anders. Anders anders dan ij me voor kon stellen toen ik nog gewoon een meerderheid was.
Lollige bijvangst van lesboschap: de nietmeerbaby noemt zijn broer mama omdat hij denkt dat alle gezinsleden mama heten
* Vanyel is geen groot fan van kauw sjottelquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
@:vanyel ! Hiervoor ga je dus meeten. Dit was de editie bij LS.
Eigenlijk was jouw 'geaardheid is irrelevant' tegen Quellie ook al een herhaling, niet? Die boodschap was ook al best wel eens gebracht.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind in dit geval dat de inhoud van de reactie van LHO op mijn post niet terecht is, een herhaling van zetten is en dat onderbouw ik. Daarmee is het ook wel klaar, wat mij betreft.
We kennen hier elkaars standpunten over diverse onderwerpen inmiddels wel, dacht ik. En dan ben ik 'maar' een relatief nieuwe herintreder binnen deze SC…
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:44 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd maar ij herhaal het nog maar eens: ik was vroeger niet lesbo, als we die term nu toch hanteren, en nu wel. Het is écht anders. Anders anders dan ij me voor kon stellen toen ik nog gewoon een meerderheid was.
Lollige bijvangst van lesboschap: de nietmeerbaby noemt zijn broer mama omdat hij denkt dat alle gezinsleden mama heten
No dig. Fruit in warm eten prima als je weet wat je doet. Ketchup op pasta bijna even groot jeugdtrauma als ketchup door groentesoep en het dan tomatensoep noemen (maar karnemelk met ranja als yogoyogoquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Eigenlijk was jouw 'geaardheid is irrelevant' tegen Quellie ook al een herhaling, niet? Die boodschap was ook al best wel eens gebracht.
We vallen allemaal in herhaling omdat we niet hetzelfde tegen de zaak aankijken en het blijkbaar allemaal stiekem toch wel leuker zouden vinden als dat wel zo was, niet? Anders bleef er niet op gereageerd worden.
Dat gaat met iets als spitten vs no dig een stuk gemoedelijker, omdat het blijkbaar de gemoederen toch wat minder bezighoudt, ondanks dat de meningen daar ook behoorlijk verschillen.
Zelfs over FRUIT IN WARM ETEN (iemand leverde ons zuurkool met ananas![]()
![]()
) of ketchup op je pasta maken we ons met zijn allen minder druk, ondanks CUL. Dan zal het toch misschien voor een deel van de lezertjes wel belangrijk zijn.
De terugreis! Zagen we als voorstukje toen we naar the Great Escaper gingen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:27 schreef AnneX het volgende:
Naar de fillum.
Recensie nrc:….” Jaap en Maartje zitten vast in het gerimpelde keurslijf van de Nederlandse senior….”
😂
Leuke lesbo met leuke vrouwquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:19 schreef Queller het volgende:
Oke, daar ga ik!
[..]
Daar vind ik vooral liefdevolle dingen van
[..]
Die van mij of die van anderen?
[..]
Sorry, maar ik vind gevulde eieren over het algemeen echt heel smerig
[..]
Dank je wel
Ik ben een lesbo
[..]
Fixed that for you
[..]
Gat-ver-damme!
![]()
Verder in de tuin gewerkt. Tot het stopte met regenen (ja, een ongelukkig toeval)
Ja beter!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Over het laatste (zuurkool), een van onze vrijwilligers had 2 syriers te eten gevraagd. Die mensen kregen zuurkool met gehakt en ananas. Nu voel ik me gedwongen om ze binnenkort voor stamppot rauwe andijvie of zo uit te nodigen. Zuurkool met ananas mag toch niet stereotype hollandse pot zijn.
Zuster ik hoor je!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
* Vanyel is geen groot fan van kauw sjottel
Al is het uiteraard wel duizend lekkerder dan huzarensalade, rundvleessalade en welke andere variant dan ook.
Je haar lekker lesbies knippen een optie?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:09 schreef Clubsoda het volgende:
Veel minder gerepresenteerd worden is stommer dan ik dacht. Het klinkt futiel maar het is alleen futiel als je wel overal mensen ziet die op jou lijken.
Mensen hebben een assumptie over je - namelijk dat je hetero bent. En als ze die assumptie uitspreken, heb je twee opties: of iets persoonlijke onthullen op een moment dat je er niet voor kiest, of niets zeggen en een stukje van jezelf verloochenen. Ik neem dat mensen overigens niet kwalijk, ik doe ook.
Irritantquote:En dan de aloude vraag of je je affectie kan uiten of open kan zijn over je relatie zonder gezeik of erger. Niet alle vakantielanden zijn een optie.
Zoiets?
KEN JIJ HAAR VROUW?!?!?!?!quote:
Dit vind ik dan altijd weer zo.... mwah. Nogal logisch dat het voor jou niet interessant is dat je hetero bent. Zo is het voor mij niet relevant dat ik wit/blank ben. Nee, vind je het gek; daar heb je namelijk weinig last van.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:28 schreef MadMaster het volgende:
Graag gedaan of zo.
En een tuinbroek aantrekken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:14 schreef Vanyel het volgende:
Je haar lekker lesbies knippen een optie?![]()
Krijg je weer andere shit, maar het helpt wel in de assumptie.
quote:
Ja, maar wel als directe reactie op de post van Queller richting mij persoonlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Eigenlijk was jouw 'geaardheid is irrelevant' tegen Quellie ook al een herhaling, niet? Die boodschap was ook al best wel eens gebracht.
Als je acht (!!) jaar terug in Duitsland woonde, moest je meer inkomstenbelasting betalen omdat de Katholieke kerk een wensenlijstje heeft over hoe mensen hun leven inrichten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Irritant
Wij waren toevallig op zoek naar een vlucht uit kankerland en toen kwam deze ook weer op. Met opmerkingen als "Hoezo is dat geen optie, daar kun je heus wel naar toe, moet je alleen zorgen dat je elkaar niet aanraakt". Ja, ik ga met mijn geliefde op vakantie, dan vind ik iets simpels als niet krampachtig afstand hoeven houden toch wel bijdragen aan de feestvreugde.
Maar deze zijn idd aloud en bekend. Ik dacht nog misschien nieuwe onbekende narigheden waar ik dan over kon ooh en aah doen.
Kennelijk heb je de rest van mijn standpunten, die ik volgens Vanyel in herhaling heb geuit (wat op zich juist is), nog niet gelezen. Ik zal ze op verzoek niet nogmaals herhalen…quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:19 schreef Queller het volgende:
[..]
Dit vind ik dan altijd weer zo.... mwah. Nogal logisch dat het voor jou niet interessant is dat je hetero bent. Zo is het voor mij niet relevant dat ik wit/blank ben. Nee, vind je het gek; daar heb je namelijk weinig last van.
Ik zal erover ophouden.
quote:
Ik neem de uitdaging graag aan, want zo vies vind ik ze nou ook weer niet. Mocht ik een keer die kant uit komen, dan trek ik je aan je pannetje gevulde eitjes!quote:En je hebt niet geleefd tot je mijn eitjes hebt geproefd![]()
Zeven stuks....quote:Over poezen zijn we het in ieder geval eensIs je huis nog steeds overvol of mag je inmiddels wat erbij? Niet dat ik de komende jaren wat in de aanbieding heb, maar alla.
Heb ik ook wel geprobeerd, lang voor ik lesbies werd. Geen succes.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Irritant
Wij waren toevallig op zoek naar een vlucht uit kankerland en toen kwam deze ook weer op. Met opmerkingen als "Hoezo is dat geen optie, daar kun je heus wel naar toe, moet je alleen zorgen dat je elkaar niet aanraakt". Ja, ik ga met mijn geliefde op vakantie, dan vind ik iets simpels als niet krampachtig afstand hoeven houden toch wel bijdragen aan de feestvreugde.
Maar deze zijn idd aloud en bekend. Ik dacht nog misschien nieuwe onbekende narigheden waar ik dan over kon ooh en aah doen.
quote:
Steekt vinger op…vooraltijdverpestquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zuster ik hoor je!
Ik ben ook geen groot fan, maar van deze slager is hij best te hachelen en voor mensen die Multivlaai () lekker vinden/vonden bleek het fantastisch te zijn.
Edit: dit staat er onaardiger dan ik het bedoel. Moet eerder zijn ‘alleen toegang hebben tot Multivlaai’.
Wat inmiddels gedeeltelijk is rechtgezet
Wat deed ik, behalve antwoorden op je?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Ja, maar wel als directe reactie op de post van Queller richting mij persoonlijk.
Voor zover ik me kan herinneren heb ik me nog nooit eerder richting haar daarover uitgesproken (andersom ook niet), vandaar…
Belasting discriminatie is er nog steeds. Zowel in Nederland als Duitsland. En dat heeft NIETS met de kerk te maken. Dat is weer een andere belasting indien je bent ingeschreven bij een kerkgemeenschap.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je acht (!!) jaar terug in Duitsland woonde, moest je meer inkomstenbelasting betalen omdat de Katholieke kerk een wensenlijstje heeft over hoe mensen hun leven inrichten.
(specifiek: Korting op inkomstenbelasting voor getrouwde mensen en meer korting met kinderen. Maar niet als je een samenlevingscontract had (en dus niet als je gay bent), en ook alleen je eigen kinderen uit je huwelijk)
Booohquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:24 schreef Queller het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik neem de uitdaging graag aan, want zo vies vind ik ze nou ook weer niet. Mocht ik een keer die kant uit komen, dan trek ik je aan je pannetje gevulde eitjes!
[..]
Zeven stuks....
Wat fittie?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:27 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat deed ik, behalve antwoorden op je?![]()
Kolere zeg, ben na 100 jaar even een half uur op Fok!, gelijk een fittie met een hetero. Téring!
Mijn laatste fittie met een hetero op Fok! was overigens met Jimbo
2,5 projectje, 4,5 normaal (Fritz is nog steeds een beetje half om half; net hoe zijn staart hangt)quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
BooohNog projectjes of zijn ze inmiddels allemaal normaal?
Ik houd het toch maar bij mijn twee asos.
Dat regelt zichzelf (meestal) en dan heb ik meer tijd om eitjes te maken.
Fritzquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:30 schreef Queller het volgende:
[..]
2,5 projectje, 4,5 normaal (Fritz is nog steeds een beetje half om half; net hoe zijn staart hangt)
De broer gooit af en toe zijn echte naam erin tegen beter weten in maar verder kan het verrassend veel hebben van het kleine spook.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lollige baby
Wat vindt het broerschap ervan? Zijn jullie allebei 'gewoon' mama? Is toch ook ingewikkeld
wiesda?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:27 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat deed ik, behalve antwoorden op je?![]()
Kolere zeg, ben na 100 jaar even een half uur op Fok!, gelijk een fittie met een hetero. Téring!
Mijn laatste fittie met een hetero op Fok! was overigens met Jimbo
Tja, iemand. En iets met een filmpje op Fok! en toen deed ie stom.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De broer gooit af en toe zijn echte naam erin tegen beter weten in maar verder kan het verrassend veel hebben van het kleine spook.
Nee, eigenlijk niet, maar we zijn er nog niet heel consequent is. En het taalgebruik van die kleine is ook nog wel heel grofmazig![]()
Dan komt nu de oude natuurlijk tevoorschijnquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:28 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb iets gekocht van m'n bol.com bon in m'n kerstpakket, kwam vandaag binnen.
Deels cul, deels niet
Een ijstang, voor het bakken van oliebollen. Afgelopen oudjaarsdag was ik die ineens kwijt, dikke stress. Zware uitvoering en iets groter als "standaard".
Verder het fotoboek "Boerenwerk" van Johannes Doedes de Jong
Een roadtrip voor bejaarden. Tragisch komisch.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:08 schreef Blues het volgende:
[..]
De terugreis! Zagen we als voorstukje toen we naar the Great Escaper gingen.
Was het wat?
Misschien, maar ik acht de kans klein.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan komt nu de oude natuurlijk tevoorschijn
Wat fijn, ontspannen is zo belangrijk en slapen ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:53 schreef vlindertje89 het volgende:
![]()
Mijn nek deed na hele dag met pittenzak en spiergel gister, eindelijk betermaar 1x 45min wakker vannacht en in twee delen 6.5 uur geslapen. Ik reken het goed
en dat op maar een halve dosis ibu gisteravond. Vanochtend ook halve gehad, en die van 15u overgeslagen. Straks wel weer halve, voor hopelijk weer goede nacht, en dan kijken of morgen helemaal zonder ibu erbij kan. Schouder-nek-warmtekussen kwam binnen vandaag, zo ook nog even aanzetten voor het slapen.
Afspreken met beste vriendinnetje van vroeger was tof. Gewandeld, tijd bij haar thuis thee gedronken en gekletst. Twee van haar drie kinderen waren er ook, eentje van 4 en eentje van 14 maanden. Beide heel leuk, en die van 4 zat heerlijk op de praatstoel, ook tegen mij, was heel schattig. Ging 10.30 thuis weg en was 17.30 pas weer thuis, ruim 4u daar geweest.
En toen kreeg ik van buurvrouw ook nog een lief kaartje en bol bon toen ik thuis kwam, omdat ze laatst mn auto mocht lenen toen ze paar daagjes weg ging, zodat andere buurvrouw gewoon nog hun auto had staan met alle spullen voor de dreumes erin. Zo lief![]()
Fijne dag dus vandaag![]()
Wel jaloers dat mensen buiten was hebben kunnen ophangen, ik heb alleen maar regen gezien tot 17.30
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een roadtrip voor bejaarden. Tragisch komisch.![]()
Geweldige acteurs.
Een scène vanavond: op het moment dat de champignons de pan in zóuden gaan begint mnX mij een verhaal te vertellen en ik deed ze bijna in vuilnisbak, die er in de buurt staat.
Bijna![]()
Ik droom nog af en toe van de ferme hand waarmee je poesjes de reismand in dirigeertquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:19 schreef Queller het volgende:
Oke, daar ga ik!
[..]
Daar vind ik vooral liefdevolle dingen van
[..]
Die van mij of die van anderen?
[..]
Sorry, maar ik vind gevulde eieren over het algemeen echt heel smerig
[..]
Dank je wel
Ik ben een lesbo
[..]
Fixed that for you
[..]
Gat-ver-damme!
![]()
Verder in de tuin gewerkt. Tot het stopte met regenen (ja, een ongelukkig toeval)
Snap ikquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik droom nog af en toe van de ferme hand waarmee je poesjes de reismand in dirigeert
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik droom nog af en toe van de ferme hand waarmee je poesjes de reismand in dirigeert
Een kijkje nemen in Düsseldorf op Fronleichnam/Sacramentsdag/Corpis Christi of hoe je het ook wilt noemen is de moeite waart. Grotere optocht dan met Carnaval en betere kostuums. Gezelliger ook, en daarna lekker bieren. De eerste keer dat ik dat zag was ik stomverbaasd, had dat nog nooit gezien.quote:Op zondag 31 maart 2024 09:45 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Mn ochtend verbaast met filmpjes uit Spaanstalige landen waar ze enorme units door de straten dragen tijdens de paas heilige week
Wellicht, oude camera kan van alles zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:52 schreef Barreltje het volgende:
Zeg @:derLudolf
Mn ouders zijn vanalles aan het inpakken en mn pa kwam zn oude camera tegen.. heb jij daar evt interesse in?
Zo ja stuur ik wel wat foto's
Kootjes van een heiligequote:Op zondag 31 maart 2024 09:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Een kijkje nemen in Düsseldorf op Fronleichnam/Sacramentsdag/Corpis Christi of hoe je het ook wilt noemen is de moeite waart. Grotere optocht dan met Carnaval en betere kostuums. Gezelliger ook, en daarna lekker bieren. De eerste keer dat ik dat zag was ik stomverbaasd, had dat nog nooit gezien.
Ze dragen dan allerlei kruizen, monstransen en wat nog meer zei aan splinters van het kruis of kootjes van een heilige mee.
Ik las eerder dat je in Graft geweest bent. Jammer dat ik dat niet eerder wist, er staat daar een stalletje langs de weg met boterkoek waar ik een grote omweg voor zou makenquote:Op zondag 31 maart 2024 13:39 schreef borisz het volgende:
Paaswandeling van Voorburg naar Leiden.Langs Vlietland.
Even uurtje rust en dan richting moeders voor Pasen.
Die onthoud ik voor de volgende keerquote:Op zondag 31 maart 2024 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik las eerder dat je in Graft geweest bent. Jammer dat ik dat niet eerder wist, er staat daar een stalletje langs de weg met boterkoek waar ik een grote omweg voor zou maken
Graft? Waar ligt graft? Ben gek op boterkoekquote:Op zondag 31 maart 2024 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik las eerder dat je in Graft geweest bent. Jammer dat ik dat niet eerder wist, er staat daar een stalletje langs de weg met boterkoek waar ik een grote omweg voor zou maken
Als het tegen over bram is dan hier op zoeken.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Graft? Waar ligt graft? Ben gek op boterkoek
Hier ook de hele dag goed weer geweest. Alleen kwam er net een bui over. En die is inmiddels ook weer weg.quote:Op zondag 31 maart 2024 19:12 schreef derLudolf het volgende:
Is hier nog nooit weer. Hele dag geweest eigenlijk.
Gisteren ijzersulfaat op het gras/mos aangebracht, bijzonder hoe snel dat werkt, mos is nu al zwart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |