En dan daarna nog 2 x drukkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
Zo gelijk drukken en een paar keer achterelkaar en dan gaan janken actrice
Aankomende week is toch de halve finalequote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dus dan staat ze toch in de halfe finale en kan dan niet volgende week genomineerd worden wat ik er uit op maak
Hij zei duidelijk je staat in de halve finale
Dus dan kan ze voor de 6e april nog genomineerd worden ????quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Aankomende week is toch de halve finale
En dat zal ook gebeuren.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dus dan kan ze voor de 6e april nog genomineerd worden ????
Niks mis mee, volgende week is het weer aangegroeidquote:
Dat het volgende week weer is aangegroeid hoop ik welquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niks mis mee, volgende week is het weer aangegroeid
Naar mijn weten welquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Gesprek was wel top en vol humor ...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:38 schreef Ireth het volgende:
Gotkristus, gooi de streams weer eens aan, gelijk tondeuzegenot![]()
Ja, volgens mij wel....alleen op deze aankomende stemming morgen zit ze er niet op.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ze hadden lol met elkaarquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gesprek was wel top en vol humor ...
Volgende week is prima , het einde haalt ze sowieso nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel....alleen op deze aankomende stemming morgen zit ze er niet op.
Ze heeft gewoon voor morgen een vrijstelling, volgende week is halve finaleweek, nog 1 ronde nominaties, dan zaterdag een exit en dan de finaleweek waarin de kijkers het voor het zeggen hebben.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nu al zin in.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor 20k mag ze een weekje langer blijven
Gaat ze morgen achter komen
Moet je die koppies dan eens zien
Daar zijn de meningen duidelijk over verdeeldquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
geniaal?![]()
Gaat te boek als de domste actie ooit in een BB.
Overbodig om een poll voor te maken wie als eerste drukt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop dat febo een finale ticket voor 20k gaat aanbieden.
En voor de andere drie ook makkelijk om te zeggen dat ze nooit gedrukt zouden hebbenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen duidelijk over verdeeld
Ik vond het ook een geniale actie
Nou nee hoor. Ik zie toch meer mensen het toejuichen. Ja, niet hier natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
geniaal?![]()
Dat taalgebruik ookquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
geniaal?![]()
Nog mooier zou zijn dat ze er morgen nog niet achter komen ... gewoon woensdag nomineren ...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor 20k mag ze een weekje langer blijven
Gaat ze morgen achter komen
Moet je die koppies dan eens zien
Precies! Ze kregen de kans niet. Slim bekeken van Ashley. Randy had het er vanmiddag ook over. Ze hadden de grootste lol er samen om. Hij zei ook dat BB nog niet eens klaar was met 1 zeggen en zij al drie keer had gedruktquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:44 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En voor de andere drie ook makkelijk om te zeggen dat ze nooit gedrukt zouden hebben
Daarom ook dat het spel haar beheerste en niet andersomquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:45 schreef Kodiak100 het volgende:
De actie is geniaal van BB
Ze hebben Ashley net zo lang bespeeld totdat ze dacht ik ga maar drukken.
Als ze er voor was gaan staan, had ze mijn credits gehad.
Alleen dat drama dat ze zelf maakt is voor mij echt![]()
![]()
![]()
Die waren al in de shop geweest waar ze hem voor 3000 konden kopen. Bah,ve Karenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:44 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En voor de andere drie ook makkelijk om te zeggen dat ze nooit gedrukt zouden hebben
Heb je geluk, bier kost vandaag 1 coin in de BB-supermarkt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was niet thuis vandaag, heb toch ongeveer 80% opgenomen, ga straks uploaden, eerst een biertje
Oh ik hoop toch zo dat je de stream hebt waar je Tyron op hoort zeggen dat Ashley geen boodschappen mag halen omdat ze niet mee eet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was niet thuis vandaag, heb toch ongeveer 80% opgenomen, ga straks uploaden, eerst een biertje
Hhmm... niet helemaal, want toen Randy en Jimmy in de shop waren, waren ze zelf nog niet genomineerd. Toen waren het Glenn (ticket gewonnen), Tyron (ticket gewonnen) en Ashley.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die waren al in de shop geweest waar ze hem voor 3000 konden kopen. Bah,ve Karen
Klopt en heb Randy daar ook zien twijfelen, maar verschil was dat dit de laatste kans was op een halve finale ticketquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die waren al in de shop geweest waar ze hem voor 3000 konden kopen. Bah,ve Karen
Terecht ook ze loopt de hele week al te miepen over die coins en het etenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ik hoop toch zo dat je de stream hebt waar je Tyron op hoort zeggen dat Ashley geen boodschappen mag halen omdat ze niet mee eet.
Haha ja echt he nou ik ben het met je eens hoor als een van de weinige.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Ik zie toch meer mensen het toejuichen. Ja, niet hier natuurlijk.
Ze hebben geloot, maar ze heeft niet gewonnen, en klaagt dan dat ze het haar niet hebben gegund.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Terecht ook ze loopt de hele week al te miepen over die coins en het eten
Volgens mij heeft hij best een mooi gezicht, vind die baard echt zonde. Maakt hem ook oud vind ik..quote:
Ja maar dat loten was niet eerlijk hquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben geloot, maar ze heeft niet gewonnen, en klaagt dan dat ze het haar niet hebben gegund.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:50 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Haha ja echt he nou ik ben het met je eens hoor als een van de weinige.
Ja best treurig dat dat zo moet eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Er zullen er vast nog wel meer zijn, maar die zeggen het niet (meer)
ik denk iedereen wel, maar ze gaat toch niet, want ze wil niks en die specials zijn niet meer te koopquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie haar de 30 coins geeft.....
Nou ja,ik kom er dan maar eerlijk voor uit dat ik het Ashley gewoon niet gunde. Nog niet voor 10 euro. Vind haar niet leuk, vind haar niet aardig. Had van mij allang thuis mogen zitten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Er zullen er vast nog wel meer zijn, maar die zeggen het niet (meer)
Waarom was dat niet eerlijk. In een gesloten pot. Niemand kon iets zien. De eerste hutselde alles door elkaarquote:
Die baard is compleet uit zijn voegen gegroeid. Maar een baard zoals die van Randy trimmen doe je niet met een gewone tondeuse maar met een speciale baardtrimmer.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij best een mooi gezicht, vind die baard echt zonde. Maakt hem ook oud vind ik..
Volgens Ashley was het niet eerlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom was dat niet eerlijk. In een gesloten pot. Niemand kon iets zien. De eerste hutselde alles door elkaar
Alleen al de hebberige manier waarop ze het deed. En hoe ze zich daarna als slachtoffer ging opstellen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja,ik kom er dan maar eerlijk voor uit dat ik het Ashley gewoon niet gunde. Nog niet voor 10 euro. Vind haar niet leuk, vind haar niet aardig. Had van mij allang thuis mogen zitten.
Moet ik er wel bij vermelden dat ik het van alle anderen voor dit idioot hoge bedrag ook niet had goed gekeurd...
en daar heb je ook wel een heel goede barbier voor nodig, niet zo'n troel als Karenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die baard is compleet uit zijn voegen gegroeid. Maar een baard zoals die van Randy trimmen doe je niet met een gewone tondeuse maar met een speciale baardtrimmer.
Sarcasme Dot... ash vond het niet eerlijk, ik doe een Ashley-tje...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom was dat niet eerlijk. In een gesloten pot. Niemand kon iets zien. De eerste hutselde alles door elkaar
Dat janken achteraf was ook wel lafjes, sta dan voor wat je doet . own het. Ga niet zielig lopen doenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja,ik kom er dan maar eerlijk voor uit dat ik het Ashley gewoon niet gunde. Nog niet voor 10 euro. Vind haar niet leuk, vind haar niet aardig. Had van mij allang thuis mogen zitten.
Moet ik er wel bij vermelden dat ik het van alle anderen voor dit idioot hoge bedrag ook niet had goed gekeurd...
Ja en die pakte 1 en de hoogste mocht gaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens Ashley was het niet eerlijk.
Ty wist hoe de blokjes voelde oid.
De pot is voor de winnaar en iedereen die daat zit kan de winnaar worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen ze nu ook een stoppen met dat ze geld uit de pot heeft gehaald dat niet voor haar was.
Die pot is van niemand.
En dat geld moest er toch uit
Vandaag wilde ze nog.......quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik denk iedereen wel, maar ze gaat toch niet, want ze wil niks en die specials zijn niet meer te koop
Dat laatste volgend jaar in de Dikke van Dale.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sarcasme Dot... ash vond het niet eerlijk, ik doe een Ashley-tje...
Misschien wint zij wel en dan is het gewoon van haar eigen geld gekocht. Iedereen blijquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De pot is voor de winnaar en iedereen die daat zit kan de winnaar worden.
Dus snap het wel dat ze het niet leuk vinden
Ja Ash is zo zielig. Vindt ze vooral zelfquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sarcasme Dot... ash vond het niet eerlijk, ik doe een Ashley-tje...
ik snap wel dat ze het niet leuk vinden, alleen deze heldere lichtjes (de bewoners)beseffen niet dat BB ze nooit met zo'n hoge pot naar huis zou laten gaan. Dus als het er nu niet uit was gegaan, dan wat er wel wat anders gekomen om die 20K eruit te krijgen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie dan ook, maar de pot stond te hoog en iedereen zou kunnen weten dat BB zou zorgen dat deze nog naar beneden zou gaanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien wint zij wel en dan is het gewoon van haar eigen geld gekocht. Iedereen blij
Wil jij niet van die enge dingen zeggen? Ik wil zo nog slapen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien wint zij wel en dan is het gewoon van haar eigen geld gekocht. Iedereen blij
Ze wilde geen coins beschikbaar stellen, niet mee eten, en dan wel boodschappen voor de groep willen doen?quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wil jij niet van die enge dingen zeggen? Ik wil zo nog slapen.
Nu hele visioenen van Ash in een van die vreselijk gekleurde jurken tussen het vuurwerk met een cheque in haar handen
het ging denk ik meer omdat ze de hele tijd heeft geroepen, ik haal niks uit de pot, bla bla en ook omdat het om een vrijstelling ging, als ze eruit was gegaan hadden ze allemaal feest gevierd denk ikquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ow die gun ik het (na Tomquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik geloof ook niet echt dat ze gaat winnen hoor. Ik geef Glenn veel meer kans
Het is in ieder geval wel zeker dat ze voor EndemolShine de winnaar is dit seizoen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik geloof ook niet echt dat ze gaat winnen hoor. Ik geef Glenn veel meer kans
Maar ze had ze ook gewaarschuwd de dag ervoor. Ze ging malle dingen doen in dat malhuisquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
het ging denk ik meer omdat ze de hele tijd heeft geroepen, ik haal niks uit de pot, bla bla en ook omdat het om een vrijstelling ging, als ze eruit was gegaan hadden ze allemaal feest gevierd denk ik![]()
Glenn heeft sowieso mijn stem als hij in de finale zit. Zelfs als hij met Ashley op die bank zit.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow die gun ik het (na Tom) ook inderdaad wel!
Ook dat speelt mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
het ging denk ik meer omdat ze de hele tijd heeft geroepen, ik haal niks uit de pot, bla bla en ook omdat het om een vrijstelling ging, als ze eruit was gegaan hadden ze allemaal feest gevierd denk ik![]()
Ik had het van alle 4 genomineerden een goede actie gevonden als ze hadden gedrukt voor een vrijstelling. Je zit er al zo lang in, en dan zo dicht bij de finale op de bank komen, dan is een vrijstelling kopen toch echt wel een leuke kans om in ieder geval nog een ronde verder te komen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja hoor, de mijne ookquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Glenn heeft sowieso mijn stem als hij in de finale zit. Zelfs als hij met Ashley op die bank zit.
Tussen 10 en 11 morgenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:03 schreef Ireth het volgende:
Fuck, hoe laat kwam dat vliegtuigje morgen voor Jim? Heb net toegezegd ivm een zieke collega dat ik morgen ga werken van 12 tot 6...
ik ook. Van mij mogen ze samen op die bank zetten als 1 en 2quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:04 schreef Verida het volgende:
[..]
ja hoor, de mijne ook
maar ik gun het Ash ook wel om de finale te halen, dat dan weer wel
2 en 3quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik ook. Van mij mogen ze samen op die bank zetten als 1 en 2
Tussen 10 en 11 uurquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:03 schreef Ireth het volgende:
Fuck, hoe laat kwam dat vliegtuigje morgen voor Jim? Heb net toegezegd ivm een zieke collega dat ik morgen ga werken van 12 tot 6...
Nou oke, Tom mag erbij als 1, 2 en 3. (hoewel ik hem best wel een rare vind)quote:
ligt een beetje aan de wind denk ik, uit kostenoverweging hebben ze een zweefvliegtuigje moeten doenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:03 schreef Ireth het volgende:
Erg eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, wie had dat ooit gedacht, een topic hierover in BB ...
Die pot mag voor mij leeg. Er is niemand die dit verdiend. 3 maanden niks doen en dan nog geld er bovenop krijgen... Ze zijn effe met hun kop op tv geweest en dat is het dan ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het tussen Jimmy en Karenquote:
Grote jongensbroek aantrekken en zijn jas en zwaaien maarquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:13 schreef Snoozey het volgende:
gaat hij morgen zeker als dragee, ja man moet weg he
Wat ik dan alleen niet zou begrijpen is dat Danny vorige week zijn freeze kreeg en weg moest , Randy heeft ook zijn freeze gehad , dus ik blijf ergens met het gevoel zitten dat Randy weggaatquote:
alsjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:13 schreef Snoozey het volgende:
gaat hij morgen zeker als dragee, ja man moet weg he
Me2quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat ik dan alleen niet zou begrijpen is dat Danny vorige week zijn freeze kreeg en weg moest , Randy heeft ook zijn freeze gehad , dus ik blijf ergens met het gevoel zitten dat Randy weggaat
Dat zou natuurlijk ook kunnenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat ik dan alleen niet zou begrijpen is dat Danny vorige week zijn freeze kreeg en weg moest , Randy heeft ook zijn freeze gehad , dus ik blijf ergens met het gevoel zitten dat Randy weggaat
Dat is het enige wat het raar maakt deze week voor mijquote:
Ze draaide helemaal door met die kaartjes.....Glenn en Karen keken elkaar aan omdat ze het zei dat het vals gespeeld werd en keken naar Ashley die aan het janken was. Ze wilde van papiertjes nummertjes gaan maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:57 schreef marky het volgende:
[..]
Ja en die pakte 1 en de hoogste mocht gaan.
Dan blijft die freeze voor Randy raarquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben bang dat Karen weg gaat morgen, jammer ....
Zou me ook niet verbazenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja die kan ik ook niet plaatsen, Karen en Jimmy hebben dat niet gehadquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan blijft die freeze voor Randy raar
Zou best kunnen. Maar stel je voor dat Jimmy moet gaan. Daar rekent echt niemand op daar. Jimmy denkt dat hij de favoriet is en grote kans om te winnen heeft. En zeker als hij morgen dat vliegtuigje krijgt dan schiet zijn ego door het plafond heen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ook dat randy niet 1 x heeft geaarzeld om wel te drukkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het enige wat het raar maakt deze week voor mij
Dank U, kost maar een paar uur per dag, maar ik doe het heel graag ....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:16 schreef jooba het volgende:
Ongelooflijk dat gij al uw tijd en moeite in steekt om dit te doen. Merci !
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank U, kost maar een paar uur per dag, maar ik doe het heel graag ....
Het zou mij niet verbazen maar ik kan em ook niet vatten met de poll zoals die nu isquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Randy morgen weg zou het meest logische zijn inderdaad ....
Janmere is, dat als je al 1 keer hebt gestemd je niet meer kunt zien of er wat veranderdtquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen maar ik kan em ook niet vatten met de poll zoals die nu is
Maar dan is het allemaal een grote nep bende.... waarom laten ze mensen stemmen, het brengt niks op anders bij de belspellen. Zou echt niet minder kijken als ik niet kon stemmen.... Begrijp het niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , het wordt dus gewoon morgen afwachtenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Janmere is, dat als je al 1 keer hebt gestemd je niet meer kunt zien of er wat veranderdt
Ze hebben nog een dag , dus deze uitslag zegt nog nietsquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dan is het allemaal een grote nep bende.... waarom laten ze mensen stemmen, het brengt niks op anders bij de belspellen. Zou echt niet minder kijken als ik niet kon stemmen.... Begrijp het niet.
Een groot deel is doorgewinterde RLS kijker hierquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dan is het allemaal een grote nep bende.... waarom laten ze mensen stemmen, het brengt niks op anders bij de belspellen. Zou echt niet minder kijken als ik niet kon stemmen.... Begrijp het niet.
Dat wou hij al. Dichter bij zijn familie ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:59 schreef Snoozey het volgende:
als jimmie in antwerpen wil gaan wonen om dichterbij tom te zijn is dat best een beetje eng
vraag me nu af of degene die hij volgde vanuit breda naar amsterdam ook nog wel zijn liefje was
Hij is er ook relaxed onder. Dat zal wel een schrikken zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Maar stel je voor dat Jimmy moet gaan. Daar rekent echt niemand op daar. Jimmy denkt dat hij de favoriet is en grote kans om te winnen heeft. En zeker als hij morgen dat vliegtuigje krijgt dan schiet zijn ego door het plafond heen.
En dan wordt Randy morgen favoriet, hij moet de draaideur door en komt niet meer terug
Wel wat veelquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:23 schreef Kodiak100 het volgende:
De hoeveelheid keukenrol en plee papier aan de muur is ook
BB had dat vanaf dag 1 moeten verbiedenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik vind erg lelijk en te ver gaan
Helaas dgkquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als iemand Tweede Paasdag ergens een terrasje wil pakken en over BB wil praten, ik ben beschikbaar ...
Die kaarten waren leuker.....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB had dat vanaf dag 1 moeten verbieden
Dank je, een COS meeting zou ik altijd nog heel graag willen organiseren, maar lastig ....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:28 schreef greysbones het volgende:
Helaas dgk
Maar hoop op prachtig weer voor je
Dat is zo’n onzin. Vorig jaar bleef Jolien ook naar haar freeze met haar hond en Michelangelo ook na de freeze met zijn oma en Bart ook na de freeze met zijn dochter en won zelfs! Dus die freezes zeggen echt niks!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het komt echt niet in hem op dat hij de deur uit moet morgen. Ik vermoed ook dat hij denkt dat hij weer de favoriet zal zijn omdat hij dat de laatste keer ook wasquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij is er ook relaxed onder. Dat zal wel een schrikken zijn
Ja, en dan Karen eruit toch ?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Die poll van Salar heeft er volgens mij nog nooit naast gezeten
waar is die 3e rangs BN-er te vinden?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Die poll van Salar heeft er volgens mij nog nooit naast gezeten
Instaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
waar is die 3e rangs BN-er te vinden?
We gaan het zien, of het onzin isquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:31 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dat is zo’n onzin. Vorig jaar bleef Jolien ook naar haar freeze met haar hond en Michelangelo ook na de freeze met zijn oma en Bart ook na de freeze met zijn dochter en won zelfs! Dus die freezes zeggen echt niks!
Ik dacht dat Jimmy daar onderaan stondquote:
is privequote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/salarrr_?igsh=MWRkZ2dpdzU2OHl2MQ==
Ze verwachten hier ook voor iedere bewoner een freeze en dat was vorig jaar ook niet. Ook maar 3x onder 7 a 8 personen. Dus verwacht er dit jaar ook echt geen 8 voor iedere bewonerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We gaan het zien, of het onzin is
Ik zeg ook niet dat het een feit is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aanrader, leuk fragment ....![]()
Karen neemt Tom onderhanden - 29 maart 2024.opgezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dacht even dat ze hem weer verknipt had
ja dus
Smile, it's free therapy.
Ja, dat bloempotten kapsel .... maar ze is wel lief ...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:43 schreef Kissingbird het volgende:
opgezet
dacht even dat ze hem weer verknipt had
ja dus![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat bloempotten kapsel .... maar ze is wel lief ...
Aan Randy's kapsel te zien heeft hij dezelfde behandeling gehadquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat bloempotten kapsel .... maar ze is wel lief ...
wat valt er nou aan te verknippenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
dat boeit me niet
ze heeft hem weer verknipt
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aanrader, leuk fragment ....![]()
Karen neemt Tom onderhanden - 29 maart 2024.Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet werkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als iemand Tweede Paasdag ergens een terrasje wil pakken en over BB wil praten, ik ben beschikbaar ...
Voor de hoeveelheid toiletpapier dat daar aan de muur hangt sloegen sommige mensen elkaar bijna de kop in 4 jaar geleden.quote:
Ik ben geografisch een ramp. Ben al blij dat ik de koffiemelk in de supermarkt weet te vindenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nice, niet verder dan 50 km van Kennemerland dan ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:55 schreef Ireth het volgende:
Ik ben geografisch een ramp. Ben al blij dat ik de koffiemelk in de supermarkt weet te vinden
Utrecht is goed te doen, zou leuk zijn als meer COSsers hierbij willen zijn, twee is te weinig ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Ja maar ik ben aan het werk 2e paasdag hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Utrecht is goed te doen, zou leuk zijn als meer COSsers hierbij willen zijn, twee is te weinig ...
Ik gooi verwachtingsvol de streams weer aan...quote:
Leuk,. we laten ons gewoon sponsoren door een fan page ...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:59 schreef Ireth het volgende:
Ja maar ik ben aan het werk 2e paasdag hoor![]()
Maarre.. ik ben wel in voor een bb-rehab-meeting, afhankelijk van waar ivm vervoer en financin
Crowdfundingquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Leuk,. we laten ons gewoon sponsoren door een fan page ...
dat is voor veel mensen ook al een feestquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gooi verwachtingsvol de streams weer aan...
Theekransje in de hottub
Gewoon zeggen dat jullie een fan dag willen organiseren en in de kleine lettertjes alleen voor COSers.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Leuk,. we laten ons gewoon sponsoren door een fan page ...
Vanuit Denemarken presentquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Utrecht is goed te doen, zou leuk zijn als meer COSsers hierbij willen zijn, twee is te weinig ...
Nice, wat een leuk land is dat, veel goede herinneringen ....quote:
ik heb het 2 dagen geleden nog ververstquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou dat water mag ook wel ververst worden
Al dat luie zweet en huidschilfers
Daar heeft een iemand eergisteren in zitten te jankenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat water in de hottub, zo troebel ....
De rest ligt zeker al te slapenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Update: in de tub nu Karen, Jimmy, Tom, Tyron en Glenn.
1 ding is zeker het wordt morgen spannendquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:09 schreef freaky40 het volgende:
Nieuwe poll uitslag, er is een omslag gaande. Daaahaag Jimmy!
BB / Poluitslagen
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Finale deelnemers zitten nu in de hottub ....![]()
ik kijk wat later live, ik vier het vast met een etentjequote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
1 ding is zeker het wordt morgen spannend
De echte winnaar houdt zich niet bezig met het plebs.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Finale deelnemers zitten nu in de hottub ....![]()
jaa manquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley in de basis veel donker gekozen zodat ze makkelijk kan wassen
moet nie maggenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vrees dat Karen gaat .... tenzij ze vannacht met Tom in bed beland ...
oke, dat heb ik dan even gemist, maar je weet het nooit met BBquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Karen staat het laagst. Het is heel close.
Dat hoop ik dan maarquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley ik ben zo'n ander persoon als partner en moeder
Doe ik ook meestal, maar ik ben altijd benieuwd wat er nu weer uit gaat komenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik skip de stream met Ashley zoveel mogelijk, ben er klaar mee ...
met jimmy zie ik nog wel gebeurenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vrees dat Karen gaat .... tenzij ze vannacht met Tom in bed beland ...
ja het is net als met een ernstig ongeluk, je blijft toch kijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Doe ik ook meestal, maar ik ben altijd benieuwd wat er nu weer uit gaat komen
Hottub is veel leuker nu ....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Doe ik ook meestal, maar ik ben altijd benieuwd wat er nu weer uit gaat komen
Leuk ideequote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar ik ben aan het werk 2e paasdag hoor![]()
Maarre.. ik ben wel in voor een bb-rehab-meeting, afhankelijk van waar ivm vervoer en financin
niet alleen in de groep hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Karen als enige chick in de hottub, ik denk dat zij heel lekker ligt in de groep ...
Meervoudige persoonlijkheidsstoornis mps, ik geloof dat wel Ashley en haar alters.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley ik ben zo'n ander persoon als partner en moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |