En dan daarna nog 2 x drukkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
Zo gelijk drukken en een paar keer achterelkaar en dan gaan janken actrice
Aankomende week is toch de halve finalequote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dus dan staat ze toch in de halfe finale en kan dan niet volgende week genomineerd worden wat ik er uit op maak
Hij zei duidelijk je staat in de halve finale
Dus dan kan ze voor de 6e april nog genomineerd worden ????quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Aankomende week is toch de halve finale
En dat zal ook gebeuren.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dus dan kan ze voor de 6e april nog genomineerd worden ????
Niks mis mee, volgende week is het weer aangegroeidquote:
Dat het volgende week weer is aangegroeid hoop ik welquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niks mis mee, volgende week is het weer aangegroeid
Naar mijn weten welquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Gesprek was wel top en vol humor ...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:38 schreef Ireth het volgende:
Gotkristus, gooi de streams weer eens aan, gelijk tondeuzegenot![]()
Ja, volgens mij wel....alleen op deze aankomende stemming morgen zit ze er niet op.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ze hadden lol met elkaarquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gesprek was wel top en vol humor ...
Volgende week is prima , het einde haalt ze sowieso nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel....alleen op deze aankomende stemming morgen zit ze er niet op.
Ze heeft gewoon voor morgen een vrijstelling, volgende week is halve finaleweek, nog 1 ronde nominaties, dan zaterdag een exit en dan de finaleweek waarin de kijkers het voor het zeggen hebben.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nu al zin in.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor 20k mag ze een weekje langer blijven
Gaat ze morgen achter komen
Moet je die koppies dan eens zien
Daar zijn de meningen duidelijk over verdeeldquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
geniaal?![]()
Gaat te boek als de domste actie ooit in een BB.
Overbodig om een poll voor te maken wie als eerste drukt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop dat febo een finale ticket voor 20k gaat aanbieden.
En voor de andere drie ook makkelijk om te zeggen dat ze nooit gedrukt zouden hebbenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen duidelijk over verdeeld
Ik vond het ook een geniale actie
Nou nee hoor. Ik zie toch meer mensen het toejuichen. Ja, niet hier natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
geniaal?![]()
Dat taalgebruik ookquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
geniaal?![]()
Nog mooier zou zijn dat ze er morgen nog niet achter komen ... gewoon woensdag nomineren ...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor 20k mag ze een weekje langer blijven
Gaat ze morgen achter komen
Moet je die koppies dan eens zien
Precies! Ze kregen de kans niet. Slim bekeken van Ashley. Randy had het er vanmiddag ook over. Ze hadden de grootste lol er samen om. Hij zei ook dat BB nog niet eens klaar was met 1 zeggen en zij al drie keer had gedruktquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:44 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En voor de andere drie ook makkelijk om te zeggen dat ze nooit gedrukt zouden hebben
Daarom ook dat het spel haar beheerste en niet andersomquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:45 schreef Kodiak100 het volgende:
De actie is geniaal van BB
Ze hebben Ashley net zo lang bespeeld totdat ze dacht ik ga maar drukken.
Als ze er voor was gaan staan, had ze mijn credits gehad.
Alleen dat drama dat ze zelf maakt is voor mij echt![]()
![]()
![]()
Die waren al in de shop geweest waar ze hem voor 3000 konden kopen. Bah,ve Karenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:44 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En voor de andere drie ook makkelijk om te zeggen dat ze nooit gedrukt zouden hebben
Heb je geluk, bier kost vandaag 1 coin in de BB-supermarkt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was niet thuis vandaag, heb toch ongeveer 80% opgenomen, ga straks uploaden, eerst een biertje
Oh ik hoop toch zo dat je de stream hebt waar je Tyron op hoort zeggen dat Ashley geen boodschappen mag halen omdat ze niet mee eet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was niet thuis vandaag, heb toch ongeveer 80% opgenomen, ga straks uploaden, eerst een biertje
Hhmm... niet helemaal, want toen Randy en Jimmy in de shop waren, waren ze zelf nog niet genomineerd. Toen waren het Glenn (ticket gewonnen), Tyron (ticket gewonnen) en Ashley.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die waren al in de shop geweest waar ze hem voor 3000 konden kopen. Bah,ve Karen
Klopt en heb Randy daar ook zien twijfelen, maar verschil was dat dit de laatste kans was op een halve finale ticketquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die waren al in de shop geweest waar ze hem voor 3000 konden kopen. Bah,ve Karen
Terecht ook ze loopt de hele week al te miepen over die coins en het etenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ik hoop toch zo dat je de stream hebt waar je Tyron op hoort zeggen dat Ashley geen boodschappen mag halen omdat ze niet mee eet.
Haha ja echt he nou ik ben het met je eens hoor als een van de weinige.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Ik zie toch meer mensen het toejuichen. Ja, niet hier natuurlijk.
Ze hebben geloot, maar ze heeft niet gewonnen, en klaagt dan dat ze het haar niet hebben gegund.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Terecht ook ze loopt de hele week al te miepen over die coins en het eten
Volgens mij heeft hij best een mooi gezicht, vind die baard echt zonde. Maakt hem ook oud vind ik..quote:
Ja maar dat loten was niet eerlijk héquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben geloot, maar ze heeft niet gewonnen, en klaagt dan dat ze het haar niet hebben gegund.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:50 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Haha ja echt he nou ik ben het met je eens hoor als een van de weinige.
Ja best treurig dat dat zo moet eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Er zullen er vast nog wel meer zijn, maar die zeggen het niet (meer)
ik denk iedereen wel, maar ze gaat toch niet, want ze wil niks en die specials zijn niet meer te koopquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie haar de 30 coins geeft.....
Nou ja,ik kom er dan maar eerlijk voor uit dat ik het Ashley gewoon niet gunde. Nog niet voor 10 euro. Vind haar niet leuk, vind haar niet aardig. Had van mij allang thuis mogen zitten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Er zullen er vast nog wel meer zijn, maar die zeggen het niet (meer)
Waarom was dat niet eerlijk. In een gesloten pot. Niemand kon iets zien. De eerste hutselde alles door elkaarquote:
Die baard is compleet uit zijn voegen gegroeid. Maar een baard zoals die van Randy trimmen doe je niet met een gewone tondeuse maar met een speciale baardtrimmer.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij best een mooi gezicht, vind die baard echt zonde. Maakt hem ook oud vind ik..
Volgens Ashley was het niet eerlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom was dat niet eerlijk. In een gesloten pot. Niemand kon iets zien. De eerste hutselde alles door elkaar
Alleen al de hebberige manier waarop ze het deed. En hoe ze zich daarna als slachtoffer ging opstellen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja,ik kom er dan maar eerlijk voor uit dat ik het Ashley gewoon niet gunde. Nog niet voor 10 euro. Vind haar niet leuk, vind haar niet aardig. Had van mij allang thuis mogen zitten.
Moet ik er wel bij vermelden dat ik het van alle anderen voor dit idioot hoge bedrag ook niet had goed gekeurd...
en daar heb je ook wel een heel goede barbier voor nodig, niet zo'n troel als Karenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die baard is compleet uit zijn voegen gegroeid. Maar een baard zoals die van Randy trimmen doe je niet met een gewone tondeuse maar met een speciale baardtrimmer.
Sarcasme Dot... ash vond het niet eerlijk, ik doe een Ashley-tje...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom was dat niet eerlijk. In een gesloten pot. Niemand kon iets zien. De eerste hutselde alles door elkaar
Dat janken achteraf was ook wel lafjes, sta dan voor wat je doet . own het. Ga niet zielig lopen doenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja,ik kom er dan maar eerlijk voor uit dat ik het Ashley gewoon niet gunde. Nog niet voor 10 euro. Vind haar niet leuk, vind haar niet aardig. Had van mij allang thuis mogen zitten.
Moet ik er wel bij vermelden dat ik het van alle anderen voor dit idioot hoge bedrag ook niet had goed gekeurd...
Ja en die pakte 1 en de hoogste mocht gaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens Ashley was het niet eerlijk.
Ty wist hoe de blokjes voelde oid.
De pot is voor de winnaar en iedereen die daat zit kan de winnaar worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen ze nu ook een stoppen met dat ze geld uit de pot heeft gehaald dat niet voor haar was.
Die pot is van niemand.
En dat geld moest er toch uit
Vandaag wilde ze nog.......quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik denk iedereen wel, maar ze gaat toch niet, want ze wil niks en die specials zijn niet meer te koop
Dat laatste volgend jaar in de Dikke van Dale.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sarcasme Dot... ash vond het niet eerlijk, ik doe een Ashley-tje...
Misschien wint zij wel en dan is het gewoon van haar eigen geld gekocht. Iedereen blijquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De pot is voor de winnaar en iedereen die daat zit kan de winnaar worden.
Dus snap het wel dat ze het niet leuk vinden
Ja Ash is zo zielig. Vindt ze vooral zelfquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sarcasme Dot... ash vond het niet eerlijk, ik doe een Ashley-tje...
ik snap wel dat ze het niet leuk vinden, alleen deze heldere lichtjes (de bewoners)beseffen niet dat BB ze nooit met zo'n hoge pot naar huis zou laten gaan. Dus als het er nu niet uit was gegaan, dan wat er wel wat anders gekomen om die 20K eruit te krijgen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie dan ook, maar de pot stond te hoog en iedereen zou kunnen weten dat BB zou zorgen dat deze nog naar beneden zou gaanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien wint zij wel en dan is het gewoon van haar eigen geld gekocht. Iedereen blij
Wil jij niet van die enge dingen zeggen? Ik wil zo nog slapen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien wint zij wel en dan is het gewoon van haar eigen geld gekocht. Iedereen blij
Ze wilde geen coins beschikbaar stellen, niet mee eten, en dan wel boodschappen voor de groep willen doen?quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wil jij niet van die enge dingen zeggen? Ik wil zo nog slapen.
Nu hele visioenen van Ash in een van die vreselijk gekleurde jurken tussen het vuurwerk met een cheque in haar handen
het ging denk ik meer omdat ze de hele tijd heeft geroepen, ik haal niks uit de pot, bla bla en ook omdat het om een vrijstelling ging, als ze eruit was gegaan hadden ze allemaal feest gevierd denk ikquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ow die gun ik het (na Tomquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik geloof ook niet echt dat ze gaat winnen hoor. Ik geef Glenn veel meer kans
Het is in ieder geval wel zeker dat ze voor EndemolShine de winnaar is dit seizoen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik geloof ook niet echt dat ze gaat winnen hoor. Ik geef Glenn veel meer kans
Maar ze had ze ook gewaarschuwd de dag ervoor. Ze ging malle dingen doen in dat malhuisquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
het ging denk ik meer omdat ze de hele tijd heeft geroepen, ik haal niks uit de pot, bla bla en ook omdat het om een vrijstelling ging, als ze eruit was gegaan hadden ze allemaal feest gevierd denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |