Als Alexander een ongelofelijke lul is dan is hij gewoon een ongelofelijke lul en zegt dit niks over zijn partijgenoten/naamgenoten/buurtgenoten/geloof of wat dan ookquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh ja, net zoals voormalig fractievoorzitter en lijsttrekker van D66, Alexander Pechtold?
Bij de Oranjezomer met Rutger Castricum zag je hem lachen als een boer met kiespijn toen het 15 jaar oude filmpje van Rutger op Internationale Vrouwendag werd getoond. Want dat ging wat ver toch, dat disrespect jegens vrouwen.
Onze Alexander die eerst zijn eigen vrouw met 0,0% respect behandelt door een affaire te beginnen met Anne Lok. Vervolgens maakt hij deze vrouw zwanger en manipuleert haar dan tot abortus waarbij hij zijn macht als partijleider misbruikt![]()
Als er één man in de Nederlandse politiek geen respect heeft voor vrouwen is het Alexander Pechtold. Maar D66 komt wel op voor vrouwen hoor...ja als het ze uitkomt.
Kortom, deze hypocrisie heb je overal in de politiek, van links tot rechts.
Zoiets zou een moslim nooit doen hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee mensen die de moord op duizende kinderen goed praten.
Aangezien jij meermaals je steun en begrip voor de "verzetsbeweging" Hamas hebt uitgesproken, ga ik er maar even vanuit dat je het hier over jezelf en je ideologische medestanders hebt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee mensen die de moord op duizende kinderen goed praten.
Omdat je het ongemakkelijk vindt. De PVV voldoet aan bijzonder veel kenmerken van extreem rechts en fascisme. Niet alle kenmerken, zelfs eentje volledig tegenstrijdig, maar de PVV raakt wel erg veel kenmerken.quote:
Tja, de humanitaire ramp in Jemen kan moslims verder helemaal niets schelen. Net zoals hun geloofsgenoten in de Chinese concentratiekampen of de moslims in Soedan die verschrikkelijk hebben te lijden onder de oorlog in dat land. Ook daar kijkt men niet naar om.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zoiets zou een moslim nooit doen hoor.
Stop maar met deze act.quote:
Proest. Alsjeblieft zeg...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Discriminatie is per definitie verkeerd en moet altijd aangepakt worden. Dat is iets waar progressieve mensen voor staan in tegenstelling tot rechtse partijen zoals de PVV
Nee, het heeft te maken met hypocrisie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De vraag die gesteld wordt is: Past het vieren van Pasen nog wel bij deze tijd, want horen feestdagen niet geheel los te staan van religie?
die vraag heeft dus niks met discriminatie te maken.
Naar Europa komen en vervolgens nemen ze hun eigen oorlogen mee. Gewoon uitzetten dit soort haatbaarden.quote:
Hilarische grap van je.quote:
Frappant hoe alles wat op zeven oktober is gebeurd helemaal is vergeten bij sommigen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Hilarische grap van je.![]()
Ware het niet dat het in- en intriest is dat jij op deze manier het blijft opnemen voor terreur.
"Ja maar misschien bedoelt hij daar iets anders mee. Je moet het niet te serieus nemen want die mensen hebben het al zo moeilijk. Geef ze een tweede kans."quote:
Dat is nog niks. Sommige mensen zijn vergeten wat er meerdere decennia voor 7 oktober is gebeurd.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Frappant hoe alles wat op zeven oktober is gebeurd helemaal is vergeten bij sommigen.
Het gaat om de pure hypocrisie die je in alle lagen en alle kanten van de politiek tegenkomt. Het is niet zo dat alleen de linkse of alleen de rechtse partijen zich hier schuldig aan maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als Alexander een ongelofelijke lul is dan is hij gewoon een ongelofelijke lul en zegt dit niks over zijn partijgenoten/naamgenoten/buurtgenoten/geloof of wat dan ook
Dit is wel het bewijs dat moslims gewoon Hamas steunen en het verder helemaal niet om de Palestijnen gaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:02 schreef HSG het volgende:
[..]
"Ja maar misschien bedoelt hij daar iets anders mee. Je moet het niet te serieus nemen want die mensen hebben het al zo moeilijk. Geef ze een tweede kans."
Kleur me verrast. Ik snap werkelijk waar niet dat links maar met de islam blijft dwepen. Waarom toch?quote:
Wijs mij één (1) persoon aan die niet hypocriet is en ik ga mee met je d66 verhaalquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat om de pure hypocrisie die je in alle lagen en alle kanten van de politiek tegenkomt. Het is niet zo dat alleen de linkse of alleen de rechtse partijen zich hier schuldig aan maken.
Mijn stelling is juist dat binnen de politiek iedereen dat is, het slaat dus nergens op om alleen BBB, JA21 en PVV hiervan te betichten, D66, PvdA/GL, PvdD, SP zijn net zo erg.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wijs mij één (1) persoon aan die niet hypocriet is en ik ga mee met je d66 verhaal
Er was echter een wapenstilstand op 6 oktober.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat is nog niks. Sommige mensen zijn vergeten wat er meerdere decennia voor 7 oktober is gebeurd.
Arresteren, deporteren.quote:
In en in triest dat jij het opneemt voor iemand die voorstander is van terreur en het gooit op antisemitisme om dat te bedekken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Hilarische grap van je.![]()
Ware het niet dat het in- en intriest is dat jij op deze manier het blijft opnemen voor terreur.
Hou op met je moslimhaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zoiets zou een moslim nooit doen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |