abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213014382
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 23:10 schreef theunderdog het volgende:
Ah, ik lees net dat Rabbi Aryeh L Heintz de persoon is die Soumaya Sahla heeft 'begeleid' in haar 'transitie' van een veroordeeld lid van de Hofstadgroep naar een adviseur voor de VVD.

Daar gaat mijn compassie.
Of...zolang je nuttig bent voor een doel...
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 30 maart 2024 @ 00:46:13 #27
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213014397
quote:
Ah, ik lees net dat Rabbi Aryeh L Heintz de persoon is die Soumaya Sahla heeft 'begeleid' in haar 'transitie' van een veroordeeld lid van de Hofstadgroep naar een adviseur voor de VVD.

En dat rechtvaardigt een antisemitische aanval op hem?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_213014450
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 21:17 schreef Aether het volgende:
Zwaar gesubsidieerd Leids theater weert Joodse artiesten
https://niw.nl/zwaar-gesu(...)rt-joodse-artiesten/
pi_213014499
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 00:46 schreef golfer het volgende:

[..]
En dat rechtvaardigt een antisemitische aanval op hem?
Het verzet tegen antisemitisme van radicaal rechts is dan ook vaak nogal leugenachtig en hypocriet. Alleen gebaseerd op een gezamenlijke vijand en de ethische status die het geeft. Kijk naar de leuke grappen en grollen van Nanninga, of naar het kroelen destijds met Baudet door die leeghoofdige golem van een Bart Schut.
anonieme razernist
pi_213014632
quote:

Hoezo? Mensen kunnen niet rehabiliteren? Soumaya Sahla zegt best zinnige dingen over gevaren van de radicale islam.
pi_213015018
quote:
"Voor Joden verboden" dus, waar heb ik dat meer gehoord.

Zo ver is het dus al gekomen in dit land. Je kan in dit land ongestoord met Hamas-vlaggen zwaaien en "From the River to the Sea" zingen maar als je met een keppeltje op een uur lang op de Dam staat wordt je doodgeslagen.
Ik discrimineer niet, voor mij zijn alle mensen met een rare mening gelijk
pi_213015031
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 01:14 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Het verzet tegen antisemitisme van radicaal rechts is dan ook vaak nogal leugenachtig en hypocriet. Alleen gebaseerd op een gezamenlijke vijand en de ethische status die het geeft. Kijk naar de leuke grappen en grollen van Nanninga, of naar het kroelen destijds met Baudet door die leeghoofdige golem van een Bart Schut.
Er wonen relatief heel weinig joden in Nederland (want gedeporteerd naar vernietigingskampen in WOII met medewerking van veel foute Nederlanders) en relatief veel moslims. Dat laatste is dus een enorme dreiging voor de nog overgebleven joden in dit land. Maar o.a. de loony left burgemeester van Amsterdam heeft haar eigen afweging.
Ik discrimineer niet, voor mij zijn alle mensen met een rare mening gelijk
  zaterdag 30 maart 2024 @ 10:26:47 #33
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213017190
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 21:51 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
Jarenlang _O-

Hier word het feit dat een man die lastig gevallen word in een Action al als antisemitisme weggezet.

Iemand mishandelen is overigens ook niet meteen antisemitisch. Het is fout maar om het allemaal meteen als antisemitisme te duiden lijkt me erover.
Mensen moeten eens wat minder naar CIDI en andere belangengroepen luisteren. Antisemitisme word niet erger en meer, maar de term verwaterd. Kijken naar een man met een keppeltje kan al als antisemitisme gezien worden..

CIDI is het joodse Open Doors. Wie roepen ook om de haverklap "dit is christenvervolging" en dan blijkt het als je de verhalen echt goed leest heel anders te liggen.
[..]
Het is geen calimero gedrag of gejank. Ik reageer op het gejank van velen die al snel klaar staan met "antisemitisme"....
Zelfs ik, die groot respect heb voor jodendom vanwege hun niet bekeringsdrag, word hier en daar voor antisemiet versleten.. De term is gewoon vager geworden en sommige mensen worden voor het zionistische karretje gespannen.
_O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213017273
quote:
Juden raus zeggen is nog een ding, maar je dan gaslighten en doen alsof iedereen met een andere mening juist de antisemiet is maakt het wel af hoor.
  zaterdag 30 maart 2024 @ 10:38:11 #35
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213017347
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 01:14 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ja, zoals verzet van 'progressief links' tegen 'religieuze achterlijkheid en conservatisme' m.b.t. vrouwen, seksualiteit, abortus, euthanasie en homo's ook nooit verder gaat dan kritiek op het christendom.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 30 maart 2024 @ 10:42:11 #36
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_213017456
De grootste verontwaardigden over (meest niet-bestaand groeiend antisemitisme) hier op het forum zijn dezelfde personen die in alle topics de meest verschrikkelijke dingen over (onschuldige) moslims roepen. Over hypocriet gesproken.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_213017537
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 10:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De grootste verontwaardigden over (meest niet-bestaand groeiend antisemitisme) hier op het forum zijn dezelfde personen die in alle topics de meest verschrikkelijke dingen over (onschuldige) moslims roepen. Over hypocriet gesproken.
Niet bestaand groeiend antisemitisme. Zo kennen we links weer.
pi_213017554
quote:
Daar denkt de 2e kamer anders over.

Ik mag toch aannemen dat zij beter geinformeerd zijn dan de gemiddelde Fok!ker.
pi_213017566
quote:
En vertel eens even, welke 'verschrikkelijke dingen' worden er geroepen over moslims?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 30 maart 2024 @ 10:53:19 #40
66444 Lord_Vetinari
pi_213017607
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 10:48 schreef Montagui het volgende:

[..]
Daar denkt de 2e kamer anders over.

Ik mag toch aannemen dat zij beter geinformeerd zijn dan de gemiddelde Fok!ker.
Is dat zo? Waarom dan al dat (extreem)rechtse gejank over dat de Kamer niet weet ‘wat er leeft in de samenleving’?
pi_213017719
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 10:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Is dat zo?
Deze gemist?

Overigens niet ondertekend door de partijen aan het uiteinde van het zogenaamde hoefijzermodel.

Waarschijnlijk stem jij (en al die andere bagatelliseerders van het groeiend anti semitisme) op 1 van die partijen.
pi_213017732
Zelfs als er een Jood in elkaar wordt geslagen door iemand die dat doet in combinatie met uitspraken als ‘kutjood’ (om maar wat te noemen) zullen sommigen hier nog proberen te ontkennen dat het antisemitisme is _O-

quote:
Als er al iets van waarde in je post had gestaan doe je dat allemaal al teniet door te beginnen met een ontkenning van groeiend antisemitisme, dan heb je echt je hoofd in het zand.

Helemaal verontwaardigd dat mensen negatief over moslims praten. Tja, in die groep vindt je wel de mensen die daadwerkelijk oproepen tot geweld; de mensen die daadwerkelijk aanslagen plegen. Maar laten we vooral doen alsof we vooral bang moeten zijn voor de Joden. Kom aan zeg.
pi_213017752
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 10:59 schreef Montagui het volgende:

[..]
Deze gemist?

[ afbeelding ]

Overigens niet ondertekend door de partijen aan het uiteinde van het zogenaamde hoefijzermodel.
zero fucks given door baudet :D
pi_213017824
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 21:47 schreef Tekaschi het volgende:
Een Joodse man aangevallen is blijkbaar niet zo belangrijk. Vernam ook niets op het 8 uur journaal. Die hele sector is verrot.
De Westerse regeringen komen pas in actie als zijzelf het slachtoffer zijn geworden. Pas dan vinden zij het noodzakelijk om de legers in te zetten, zodat zij niet opnieuw het slachtoffer van geweld worden.
  zaterdag 30 maart 2024 @ 11:16:30 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213018002
quote:
Ik weet niet onder welke steen jij de laatste tijd geleefd hebt, maar er is wel degelijk een objectief bewezen forse toename van groeiend antisemitisme.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 30 maart 2024 @ 11:23:58 #46
66444 Lord_Vetinari
pi_213018110
quote:
13s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 11:16 schreef golfer het volgende:

[..]
Ik weet niet onder welke steen jij de laatste tijd geleefd hebt, maar er is wel degelijk een objectief bewezen forse toename van groeiend antisemitisme.
Nee, er istoename van anti-Israelisme. Dat is wat anders. Simpeltons stellen Joden gelijk aan de staat Israel.
pi_213018150
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 11:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Nee, er istoename van anti-Israelisme. Dat is wat anders. Simpeltons stellen Joden gelijk aan de staat Israel.
denk dat oa de joodse meneer die de action inrende er anders over denkt..
  zaterdag 30 maart 2024 @ 11:25:54 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213018151
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 11:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Er is daarnaast ook aantoonbaar sprake van groei van het antisemitisme (dus gericht tegen Joden). Of heb jij al de meldingen daarvan gedurende de laatste maanden helemaal gemist?
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 30 maart 2024 @ 11:26:32 #49
66444 Lord_Vetinari
pi_213018164
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 11:25 schreef golfer het volgende:

[..]
Er is daarnaast ook aantoonbaar sprake van groei van het antisemitisme (dus gericht tegen Joden). Of heb jij al de meldingen daarvan gedurende de laatste maanden helemaal gemist?
Lees ook even mijn laatste zin.
  zaterdag 30 maart 2024 @ 11:27:45 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213018188
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 11:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Lees ook even mijn laatste zin.
Ja, en? Ontken je daarmee dan ook de toename van antisemitisme?
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')