Of...zolang je nuttig bent voor een doel...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:10 schreef theunderdog het volgende:
Ah, ik lees net dat Rabbi Aryeh L Heintz de persoon is die Soumaya Sahla heeft 'begeleid' in haar 'transitie' van een veroordeeld lid van de Hofstadgroep naar een adviseur voor de VVD.
Daar gaat mijn compassie.
En dat rechtvaardigt een antisemitische aanval op hem?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:10 schreef theunderdog het volgende:
Ah, ik lees net dat Rabbi Aryeh L Heintz de persoon is die Soumaya Sahla heeft 'begeleid' in haar 'transitie' van een veroordeeld lid van de Hofstadgroep naar een adviseur voor de VVD.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:17 schreef Aether het volgende:
Zwaar gesubsidieerd Leids theater weert Joodse artiesten
https://niw.nl/zwaar-gesu(...)rt-joodse-artiesten/
Het verzet tegen antisemitisme van radicaal rechts is dan ook vaak nogal leugenachtig en hypocriet. Alleen gebaseerd op een gezamenlijke vijand en de ethische status die het geeft. Kijk naar de leuke grappen en grollen van Nanninga, of naar het kroelen destijds met Baudet door die leeghoofdige golem van een Bart Schut.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat rechtvaardigt een antisemitische aanval op hem?
Hoezo? Mensen kunnen niet rehabiliteren? Soumaya Sahla zegt best zinnige dingen over gevaren van de radicale islam.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:10 schreef theunderdog het volgende:
"Voor Joden verboden" dus, waar heb ik dat meer gehoord.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:17 schreef Aether het volgende:
Er wonen relatief heel weinig joden in Nederland (want gedeporteerd naar vernietigingskampen in WOII met medewerking van veel foute Nederlanders) en relatief veel moslims. Dat laatste is dus een enorme dreiging voor de nog overgebleven joden in dit land. Maar o.a. de loony left burgemeester van Amsterdam heeft haar eigen afweging.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het verzet tegen antisemitisme van radicaal rechts is dan ook vaak nogal leugenachtig en hypocriet. Alleen gebaseerd op een gezamenlijke vijand en de ethische status die het geeft. Kijk naar de leuke grappen en grollen van Nanninga, of naar het kroelen destijds met Baudet door die leeghoofdige golem van een Bart Schut.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:51 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Jarenlang![]()
Hier word het feit dat een man die lastig gevallen word in een Action al als antisemitisme weggezet.
Iemand mishandelen is overigens ook niet meteen antisemitisch. Het is fout maar om het allemaal meteen als antisemitisme te duiden lijkt me erover.
Mensen moeten eens wat minder naar CIDI en andere belangengroepen luisteren. Antisemitisme word niet erger en meer, maar de term verwaterd. Kijken naar een man met een keppeltje kan al als antisemitisme gezien worden..
CIDI is het joodse Open Doors. Wie roepen ook om de haverklap "dit is christenvervolging" en dan blijkt het als je de verhalen echt goed leest heel anders te liggen.
[..]
Het is geen calimero gedrag of gejank. Ik reageer op het gejank van velen die al snel klaar staan met "antisemitisme"....
Zelfs ik, die groot respect heb voor jodendom vanwege hun niet bekeringsdrag, word hier en daar voor antisemiet versleten.. De term is gewoon vager geworden en sommige mensen worden voor het zionistische karretje gespannen.
Juden raus zeggen is nog een ding, maar je dan gaslighten en doen alsof iedereen met een andere mening juist de antisemiet is maakt het wel af hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:17 schreef Aether het volgende:
Ja, zoals verzet van 'progressief links' tegen 'religieuze achterlijkheid en conservatisme' m.b.t. vrouwen, seksualiteit, abortus, euthanasie en homo's ook nooit verder gaat dan kritiek op het christendom.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het verzet tegen antisemitisme van radicaal rechts is dan ook vaak nogal leugenachtig en hypocriet. Alleen gebaseerd op een gezamenlijke vijand en de ethische status die het geeft. Kijk naar de leuke grappen en grollen van Nanninga, of naar het kroelen destijds met Baudet door die leeghoofdige golem van een Bart Schut.
Niet bestaand groeiend antisemitisme. Zo kennen we links weer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De grootste verontwaardigden over (meest niet-bestaand groeiend antisemitisme) hier op het forum zijn dezelfde personen die in alle topics de meest verschrikkelijke dingen over (onschuldige) moslims roepen. Over hypocriet gesproken.
Daar denkt de 2e kamer anders over.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De grootste verontwaardigden over (meest niet-bestaand groeiend antisemitisme) hier op het forum zijn dezelfde personen die in alle topics de meest verschrikkelijke dingen over (onschuldige) moslims roepen. Over hypocriet gesproken.
En vertel eens even, welke 'verschrikkelijke dingen' worden er geroepen over moslims?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Is dat zo? Waarom dan al dat (extreem)rechtse gejank over dat de Kamer niet weet ‘wat er leeft in de samenleving’?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:48 schreef Montagui het volgende:
[..]
Daar denkt de 2e kamer anders over.
Ik mag toch aannemen dat zij beter geinformeerd zijn dan de gemiddelde Fok!ker.
Deze gemist?quote:
Als er al iets van waarde in je post had gestaan doe je dat allemaal al teniet door te beginnen met een ontkenning van groeiend antisemitisme, dan heb je echt je hoofd in het zand.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
zero fucks given door baudetquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
Deze gemist?
[ afbeelding ]
Overigens niet ondertekend door de partijen aan het uiteinde van het zogenaamde hoefijzermodel.
De Westerse regeringen komen pas in actie als zijzelf het slachtoffer zijn geworden. Pas dan vinden zij het noodzakelijk om de legers in te zetten, zodat zij niet opnieuw het slachtoffer van geweld worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:47 schreef Tekaschi het volgende:
Een Joodse man aangevallen is blijkbaar niet zo belangrijk. Vernam ook niets op het 8 uur journaal. Die hele sector is verrot.
Ik weet niet onder welke steen jij de laatste tijd geleefd hebt, maar er is wel degelijk een objectief bewezen forse toename van groeiend antisemitisme.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee, er istoename van anti-Israelisme. Dat is wat anders. Simpeltons stellen Joden gelijk aan de staat Israel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet onder welke steen jij de laatste tijd geleefd hebt, maar er is wel degelijk een objectief bewezen forse toename van groeiend antisemitisme.
denk dat oa de joodse meneer die de action inrende er anders over denkt..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, er istoename van anti-Israelisme. Dat is wat anders. Simpeltons stellen Joden gelijk aan de staat Israel.
Er is daarnaast ook aantoonbaar sprake van groei van het antisemitisme (dus gericht tegen Joden). Of heb jij al de meldingen daarvan gedurende de laatste maanden helemaal gemist?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee, er istoename van anti-Israelisme. Dat is wat anders. Simpeltons stellen Joden gelijk aan de staat Israel.
Lees ook even mijn laatste zin.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Er is daarnaast ook aantoonbaar sprake van groei van het antisemitisme (dus gericht tegen Joden). Of heb jij al de meldingen daarvan gedurende de laatste maanden helemaal gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |