Ze at iets met rood erop dus paprika terwijl ze niets wilde en niet wilde meebetalen aan het eten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:49 schreef Harry het volgende:
Tyron en Alice zien Ashley pizza eten, en kunnen hun ogen niet geloven.
Ash eet ook heel raarquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:49 schreef Harry het volgende:
Wat een faal hé... ik ben d'r ook wel een beetje klaar mee...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Die heeft bij mij ook helemaal afgedaann.
die zitten 24/7 in de weg als ik dat gelik en geduw met die tong de hele dag ziequote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:51 schreef Wallie80 het volgende:
De lippen van Ash zitten in de weg tijdens het eten.
is wel beetje achterhaald al he, want met Karen had ze echte vriendschap op gebouwd maar ja Karen pleurt het gewoon weg lekker makkelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
En!! het is nooit echte vriendschap geweest, want zoals Ashley zei, ik ben hier niet om vrienden te maken, die zitten in schagen
En Jimmy kunt het bij hen uitserveren.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:53 schreef ledn81 het volgende:
alice en Ty gaan romantisch lekker buiten eten
Pure wanhoop ze willen niet met Ash aan tafel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:53 schreef ledn81 het volgende:
alice en Ty gaan romantisch lekker buiten eten
Ze wil geen coin betalen maar wel pizza eten. Wat een nare vrouw.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:49 schreef Harry het volgende:
Heb je gehoord hoe Ash over Karen heeft gesproken????quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is wel beetje achterhaald al he, want met Karen had ze echte vriendschap op gebouwd maar ja Karen pleurt het gewoon weg lekker makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |