Huh, Victoria Stirnemann was dit jaar nog gewoon de vriendin van Roest toch? Hoe snel gaat die showbizztombola man.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Boksen is populair, de ex van Roest is nu ook met eentje verloofd.
Victoria met allemaal moslimspreuken op Instagramquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, Victoria Stirnemann was dit jaar nog gewoon de vriendin van Roest toch? Hoe snel gaat die showbizztombola man.
Junkieharses zou je zeggen.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:24 schreef ijs_beer het volgende:
Min-seok Kim, komt voortaan uit voor Hongarije. Doordat ie geschorst is door Koreaanse bond voor rijden onder invloed, heeft hij al een poos geen internationale wedstrijden meer gereden. Kan dus dit seizoen onder Hongaarse vlag rijden.
(En heet voortaan Oliver.)
Hij sluit zich ook aan bij Team Gold van De Wit, net als Min Sun Kim en Nonomura.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:24 schreef ijs_beer het volgende:
Min-seok Kim, komt voortaan uit voor Hongarije. Doordat ie geschorst is door Koreaanse bond voor rijden onder invloed, heeft hij al een poos geen internationale wedstrijden meer gereden. Kan dus dit seizoen onder Hongaarse vlag rijden.
We kijken uit naar het presteren van Oliver Kim.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:24 schreef ijs_beer het volgende:
Ligt het aan mij of spreekt Rintje zichzelf tegen? Gaat ie nou wel of niet alleen schaatsers opstellen die meedoen aan de centrale trainingen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
De nieuwe TP is uit allen. Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Ze zouden gewoon een plaatsingswedstrijd ploegenachtervolging moeten organiseren en het winnende team naar de WB sturen. Dan nemen die sponsorteams het ineens bloedserieus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:25 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ben het wel deels met Anema eens eigenlijk. De andere ploegen zouden er ook op kunnen trainen.
Ja dat begreep ik ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of spreekt Rintje zichzelf tegen? Gaat ie nou wel of niet alleen schaatsers opstellen die meedoen aan de centrale trainingen?
Nog voor de R in de maand zit al heibelquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
De nieuwe TP is uit allen. Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Je bedoelt Beune.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:05 schreef Remco het volgende:
Ook wel gigantisch jammer dat Schouten is gestopt, na misschien wel 15 jaar was het eindelijk op de rit met Schouten, Groenewoud en Antwanet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |