OMG wat een zielig lulletje is het tochquote:
Ja die zet zich aardig voor "paal"quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:02 schreef pullup het volgende:
Ach ja als ze maar betalen, dan vind hij het wel best ook
Ah ja inderdaadquote:
hahaha, en ze is anders zo een mooi, schattig, tevreden kindje 🤣quote:Op donderdag 4 april 2024 16:05 schreef DaniqueV het volgende:
Dat snoetje, ze vind er niets aan![]()
[ afbeelding ]
Ja ben ook weg van haarquote:Op donderdag 4 april 2024 16:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hahaha, en ze is anders zo een mooi, schattig, tevreden kindje 🤣
Wie is de man met het hart voor z'n gezicht?quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:41 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Is zij nou al honderd jaar met hetzelfde huis bezig of heeft ze verschillende projecten?quote:
De nieuwste lover van Bats, die wil niet pontificaal met zijn gezicht op Insta komenquote:Op maandag 8 april 2024 14:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wie is de man met het hart voor z'n gezicht?
[..]
Is zij nou al honderd jaar met hetzelfde huis bezig of heeft ze verschillende projecten?
Dan is dit het meeste wat we van hem tot nu toe gezien hebben denk ik (laatste foto). Hij komt beetje bij beetje tevoorschijn.quote:Op maandag 8 april 2024 15:31 schreef pullup het volgende:
[..]
De nieuwste lover van Bats, die wil niet pontificaal met zijn gezicht op Insta komen
En nog steeds datzelfde huis
Dat wel jaquote:Op maandag 8 april 2024 15:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dan is dit het meeste wat we van hem tot nu toe gezien hebben denk ik (laatste foto). Hij komt beetje bij beetje tevoorschijn.
En die trap die hij haar tegen haar billen aan geeft, nou die had die van mij meteen ook hard terug gekregen. Jammer, filmpje is er nu van weg, was het vergeten dat ik hem wilde opslaan via de pcquote:
Die heb ik niet gezien eigenlijk hoorquote:Op dinsdag 9 april 2024 13:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
En die trap die hij haar tegen haar billen aan geeft, nou die had die van mij meteen ook hard terug gekregen. Jammer, filmpje is er nu van weg, was het vergeten dat ik hem wilde opslaan via de pc
Grappigquote:Op dinsdag 9 april 2024 13:41 schreef DaniqueV het volgende:
Ik weet niet hoe je een FBpost plaatst, dat ding van FB werkt bij mij niet?
Maar schijnbaar doet Gerrit de Haan weer mee met een spelprogramma, de bondgenoten.
https://www.facebook.com/reel/448010391225363
https://www.facebook.com/reel/1659658694807321
https://www.facebook.com/100002863673485/videos/944718073633442/
https://www.rtvnof.nl/ger(...)-bondgenoten/654285/
Ow echt niet, op einde filmpje schopte hij haar toch tegen de kont , zal wel weer een grapje van hem zijn geweestquote:
Aha ook zwangerquote:
yes, weer 1 die een kind krijgtquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha ook zwanger
Rond die bruiloft van Romy is het wat stil de hele dag
Leuk die sportschoenen en cowboylaarzen onder dat soort jurkenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:32 schreef pullup het volgende:
En ook Bats post eindelijk wat
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
OMG wat erg ditquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:29 schreef pullup het volgende:
En van Cemal alleen wat genante foto's van zijn vrijgezellenavond
[ afbeelding ]
Die met die pruik op was nog ergerquote:
Een pruik ook nog erbij? mijn hemelquote:
Lelijkste jurken die ik ooit gezien heb overigensquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Leuk die sportschoenen en cowboylaarzen onder dat soort jurkenNichtje heeft het wel leuk gedaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een keer dat filmpje bekeken maar het was gewoon zijn eigen haar een keer niet in een knotjequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Een pruik ook nog erbij? mijn hemel![]()
Dat Romy op slot is gegaan was te verwachten, zullen wel een hoop sponserdeals achter zitten, zullen daarvoor filmpjes moeten maken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus jaquote:Op zondag 14 april 2024 06:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Lelijkste jurken die ik ooit gezien heb overigens
Zonde van de schoenen en laarzen
Dat haar is er gelukkig nu af zag ik net al bij jequote:Op zondag 14 april 2024 06:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog een keer dat filmpje bekeken maar het was gewoon zijn eigen haar een keer niet in een knotje
Bekende persoonquote:Op zondag 14 april 2024 17:25 schreef pullup het volgende:
En ze heeft de naam van Cemal genomen
[ afbeelding ]
Ja daar zijn er een paar van die dat in hun bio vermeldenquote:
Ach jaquote:Op zondag 14 april 2024 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daar zijn er een paar van die dat in hun bio vermelden
Najaquote:
Sponsers, heel veel sponsers zo te zienquote:
https://results.sporthive(...)ces/489069/bib/32735quote:Op zondag 14 april 2024 20:36 schreef pullup het volgende:
Het verhaal vertelt niet hoe snel ie was en of hij het heeft uitgelopen
Ah had wel gezocht maar daar nietquote:Op maandag 15 april 2024 18:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
https://results.sporthive(...)ces/489069/bib/32735
Hij heeft een duo run gedaan en uitgelopen, alsnog knap
@rowan634 there she isquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:24 schreef rowan634 het volgende:
wat leuk dat bil nog zo close is met reums![]()
ohh ik mis utopia 1 en de COS
Alles komt terug aan TV shows tegenwoordig, dus Utopia vast en zeker ook wel.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:24 schreef rowan634 het volgende:
Ik vrees dat dan weer zo'n verwaterde versie gaat worden zoals deze laatste reeks BB's of Utopia 2quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles komt terug aan TV shows tegenwoordig, dus Utopia vast en zeker ook wel.
Het komt ook niet meer terug, J de Mol gebruikt SBS om nieuwe programma's te testen, en als ze niet goed verkopen naar het buitenland stopt het, ook omdat de kijkcijfers hier niet geweldig waren.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vrees dat dan weer zo'n verwaterde versie gaat worden zoals deze laatste reeks BB's of Utopia 2![]()
Streamlocks alom en niks mag
Leuk je weer eens te zienquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:24 schreef rowan634 het volgende:
Owww, ik had begrepen dat hij wat met Mandy Larissa / Mandt Sams had?quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 15:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk je weer eens te zien
Was een toffe tijd ja
quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles komt terug aan TV shows tegenwoordig, dus Utopia vast en zeker ook wel.
het leuke toen was dat de deelnemers en de kijkers nog dachten dat het echt een revolutionair programma ging zijnquote:Op woensdag 17 april 2024 11:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vrees dat dan weer zo'n verwaterde versie gaat worden zoals deze laatste reeks BB's of Utopia 2![]()
Streamlocks alom en niks mag
Ik moet nog grinniken als ik daar allemaal aan denk. Echt niets meer wat in die richting kwam de laatste BB's, al die echt rare interacties werden allemaal in beeld gebracht. Jaar van je leven was net wat beter geloof ik maar daar heb ik niets van gezienquote:Op woensdag 17 april 2024 22:09 schreef rowan634 het volgende:
[..]
[..]
het leuke toen was dat de deelnemers en de kijkers nog dachten dat het echt een revolutionair programma ging zijnen dus kwamen er types in die je minder snel in andere reality programma's ziet. en dat maakte het zo leuk!
ik kan nog zo stuk gaan om de ruzies van fles, fles en ivan onder de douche, billy die terug komt voor ruud en na een dag met jessie in bed duiktde driehoeksrelatie van col, vieze patje en gekke wilco
dat was echt smullen
She's backquote:Op woensdag 17 april 2024 22:09 schreef rowan634 het volgende:
[..]
[..]
het leuke toen was dat de deelnemers en de kijkers nog dachten dat het echt een revolutionair programma ging zijnen dus kwamen er types in die je minder snel in andere reality programma's ziet. en dat maakte het zo leuk!
ik kan nog zo stuk gaan om de ruzies van fles, fles en ivan onder de douche, billy die terug komt voor ruud en na een dag met jessie in bed duiktde driehoeksrelatie van col, vieze patje en gekke wilco
dat was echt smullen
Heb je nu speciaal een account aangemaakt om hier lekker even te gaan trollen ?quote:Op zondag 21 april 2024 12:53 schreef MisterDonkersHimSelf het volgende:
Nou kennen mensen het wel iedere keer weg halen en kut nepen korte utopiaanen wel steeds een podium geven en ja heel veel kunnen tegen mij zijn he maar dan geef ik dikke middde
Dacht hetzelfde over die twinnies ja op basis van die posts, duidelijk wat ouder aan het worden.quote:Op maandag 22 april 2024 12:20 schreef freaky40 het volgende:
Het gaat goed met Lotte, heeft een kindje en een vent dus blijkbaar nu? Twins worden ook ouder nu...even een verschil met hoe ik ze nu zie in de Utopia afleveringen die ik aan het terugkijken ben. 'Hebben wel een jasje uitgedaan' nu.
quote:
'Van jongen naar man' waar hij altijd zo mee dweepte in Utopia naar zijn grote voorbeeld Ivan....quote:
Gaats bats mee op huwelijksreis?quote:Op maandag 22 april 2024 13:09 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Do heeft hem mooi voor Bats weg gegrist
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ze juist bij haar op bezoek komenquote:
Ik fiets er nog vaak langs, die camera is allang verdwenenquote:Op woensdag 24 april 2024 17:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kotnondeju pullup, waar zijn de tijden gebleven dat Amsterdammers op hun bek gingen in de barre gladde winters en wij dat zaten te cappen. Dat boeide me eerlijk gezegd meer dan Jessie, die echt nooit mijn favoriet was![]()
Het staat zelfs nog op Fokquote:Op woensdag 24 april 2024 17:55 schreef pullup het volgende:
Was echt een mooie combinatieDie camera vol op dat plekje waar iedereen ging glibberen
Ja, dat was grappig die glijpartijen op het Koningsplein.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het staat zelfs nog op Fok![]()
[ afbeelding ]
Was prachtig, heel veel lol aan beleefd.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:55 schreef pullup het volgende:
Was echt een mooie combinatieDie camera vol op dat plekje waar iedereen ging glibberen
wat een statement voor iemand die er nog nooit wat van gebakken heeft, loserquote:
Kom in een relatie met Bil, en als bonus krijg je de gehele familie erbij.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:43 schreef pullup het volgende:
De boel mooi overgenomen daar![]()
[ afbeelding ]
Dat kale koppie van die kerel op de achtergrond , alsof hij tussen haar billen uitpieptquote:Op maandag 29 april 2024 20:07 schreef pullup het volgende:
Ze is er weer helemaal hoor
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat kale koppie van die kerel op de achtergrond , alsof hij tussen haar billen uitpiept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |