Ik vier toch nog wel graag Koningsdag.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:06 schreef PzKpfw het volgende:
April verwacht ik ook nooit zoveel van qua mooi weer. Op naar mei!
quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vier toch nog wel graag Koningsdag.![]()
En dit weekend volgens mij beide dagen mooi.
Koningsdag/nacht doe ik niet zoveel op, heb niets met die massale evenementen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vier toch nog wel graag Koningsdag.![]()
En dit weekend volgens mij beide dagen mooi.
Ik geloof er wel in!quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:43 schreef StateOfMind het volgende:
Zaterdag wordt het 24 graden, en staat een heel voorzichtig zonnetje ingetekend.
Eerst zien, dan geloven.
Dat zou ook meteen de enige fatsoenlijke dag worden, de rest van de week business as usual.
Grijs en nat dus.
Zaterdag heeft het hele land stralend, zomers weer. Alleen ontstaan er rondom Leiden plotselinge buien die gepaard gaan met heftige wind heb ik vernomen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik geloof er wel in!Nu @:Nattekat ook nog overtuigen dat het echt gaat gebeuren! Zomerse dag in
.
Dit geloof ik meteen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zaterdag heeft het hele land stralend, zomers weer. Alleen ontstaan er rondom Leiden plotselinge buien die gepaard gaan met heftige wind heb ik vernomen.
Koningsnacht met zon 🤔quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]en koningsnacht, liefst met een lekker zonnetje aan het bier
Ja want dan is het al licht tot een uurtje of 21u. Of begint jouw Koningsnacht echt pas om 00:00u?quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Koningsnacht met zon 🤔
[ afbeelding ]
Nacht is idd vanaf 00:00. Dus geen zon. Lijkt me dat je ergens binnen op een feestje bent.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:16 schreef StateOfMind het volgende:
De nacht begint om 0.00u.
Daarvoor is het Koningsavond![]()
Zoals @kletsnattekat zou zeggen:quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:44 schreef Straatcommando. het volgende:
Kijk uit naar dit weekend. Het regent weer eens.
Ik kan niet meer in woorden uitdrukken hoe beu ik die regen ben.
Ik weet eigenlijk niet wat ik meer beu ben, de regen of dat eeuwige grijze.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:44 schreef Straatcommando. het volgende:
Kijk uit naar dit weekend. Het regent weer eens.
Ik kan niet meer in woorden uitdrukken hoe beu ik die regen ben.
De regen, by far. Grijs is het toch elk jaar wel dus dat is gewenning, maar die eeuwige pisregen er bij maakt het echt af. Het is vanaf oktober precies dit weer geweest, zij het met iets fluctuerende temperaturen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ik meer beu ben, de regen of dat eeuwige grijze.
Ben tegenwoordig al blij als het om 16.00u of 17.00u heel even ietwat zonnig is.
Maart was helemaal niet zo nat. En warmer dan normaal. Wel iets te grijs.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:18 schreef dick_laurent het volgende:
Zonnetje, 21c, briesje. Nada mal.
Ooit komt het ook goed bij jullie jongens en meisjes
quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maart was helemaal niet zo nat. En warmer dan normaal. Wel iets te grijs.
Maart was vrij normaal hoor ondanks wat je hier leest.
Is gewoon zo. Dat maart geen 'goed weer' maand is, tja kan ik ook - helaas - niks aan doen. Maar maart was gewoon vrij gemiddeld voor wat je kunt verwachten.quote:
Zuiden (vooral zuid-oost) was wat natter dan gemiddeld, niet extreem. Noorden was droger dan gemiddeld, ook niet extreem.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kan natuurlijk niet oordelen over andere delen van het land, maar hier was het toch vooral nat, en grijs, en nat. En grijs.
Met heeeel af en toe een paar betere dagen, met een voorzichtig zonnetje.
1 dag 10mm regen en 9 dagen droog is wat anders dan 10 dagen 1mm. Kap toch eens met dat cijfertjesfetjisme.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Dat maart geen 'goed weer' maand is, tja kan ik ook - helaas - niks aan doen. Maar maart was gewoon vrij gemiddeld voor wat je kunt verwachten.
Nee.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1 dag 10mm regen en 9 dagen droog is wat anders dan 10 dagen 1mm. Kap toch eens met dat cijfertjesfetjisme.
Nou, even de de statistiekjes van maart voor hier:quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij verwacht van maart?
Maart was hier tamelijk grijs, zoals we gewend zijn de afgelopen maanden. Onder gemiddelde. Wel wat zachter, dus dat is een pluspunt. Verder niet zo boeiendquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou, even de de statistiekjes van maart voor hier:
- Warme dagen (20c of daarboven): 21
- Zomerse dagen (25c of daarboven): 3
- Zonuren: 234u
- Neerslag: 6.2 mm
Denk als dit in Olanda zou gebeuren in maart de klimaat-paniek aardig compleet zou zijn
Ik heb het idee dat sommige dat bijna echt verwachten van maartquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou, even de de statistiekjes van maart voor hier:
- Warme dagen (20c of daarboven): 21
- Zomerse dagen (25c of daarboven): 3
- Zonuren: 234u
- Neerslag: 6.2 mm
Denk als dit in Olanda zou gebeuren in maart de klimaat-paniek aardig compleet zou zijn
Jep, iets te grijs, iets te warm en gemiddeld nat. Een voetnoot in het jaaroverzicht dus.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:45 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maart was hier tamelijk grijs, zoals we gewend zijn de afgelopen maanden. Onder gemiddelde. Wel wat zachter, dus dat is een pluspunt. Verder niet zo boeiend
Daarom, niet heel boeiend. Keer wat langer stabiel droog met zon mag welquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jep, iets te grijs, iets te warm en gemiddeld nat. Een voetnoot in het jaaroverzicht dus.
Zeker, zijn we allemaal wel aan toe denk ik toch.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Daarom, niet heel boeiend. Keer wat langer stabiel droog met zon mag wel
quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zeker, zijn we allemaal wel aan toe denk ik toch.
Vandaag is iig het vertrouwde beeld iig weer terug. Grijs, nat en vrijwel geen zonquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zeker, zijn we allemaal wel aan toe denk ik toch.
Nou, nou...wel van April, nog niet van Maart.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat sommige dat bijna echt verwachten van maart
Goede planning. Het weekend lekker warm en doordeweeks aangename temperaturenquote:Op woensdag 3 april 2024 09:10 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag 24 graden?
Verder weer teringveel regen en bewolking
24 is aangenaamquote:Op woensdag 3 april 2024 10:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goede planning. Het weekend lekker warm en doordeweeks aangename temperaturen
Jas uit genot.quote:
Ze hebben het nu weer over veel saharazand wat meekomt met die warme lucht. Echt zonnig zal het dus niet worden.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:10 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag 24 graden?
Verder weer teringveel regen en bewolking
Grote kans, ja.quote:
Thanks!!quote:Op woensdag 3 april 2024 10:40 schreef INViCTuS het volgende:
Proficiat met je 30e verjaardag @:Dick_laurent heb een mooi dagje daar. Cheers
Gebit al nat? Cerveza San Miguelquote:
Ik thuis op de bank.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:02 schreef Arizona het volgende:
Ik zit zaterdag een groot deel van de dag in zo’n subtropisch zwemparadijs. Overdekt!
![]()
![]()
Gefeliciteerd @dick_laurent!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ben je van de chocola?"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op woensdag 3 april 2024 12:24 schreef Salina het volgende:
[..]
Gefeliciteerd @:dick_laurent!Dertig nog maar, jeetje, wat jong. Voel me oud hier.
Hier, een leuke traktatie voor je.Haha thanks. Nee @INViCTuS had het niet helemaal goed, al zou ik graag 30 zijn geworden vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ben je van de chocola?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 april 2024 12:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]Ah cool! Gefeliciteerd en join that club! Het bevalt me goed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Haha thanks. Nee @:INViCTuS had het niet helemaal goed, al zou ik graag 30 zijn geworden vandaag.Niks mis met 42SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
[..]
Haha thanks. Nee @:INViCTuS had het niet helemaal goed, al zou ik graag 30 zijn geworden vandaag.Ah, ik meende me al te herinneren dat je een stuk ouder was inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje, 42, wat oud.
Check deze gast dan @Oriente"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Zelf net 41 geworden. Oud, ja?quote:Op woensdag 3 april 2024 13:10 schreef Salina het volgende:
[..]
Ah, ik meende me al te herinneren dat je een stuk ouder was inderdaad.
Jeetje, 42, wat oud.
Check deze gast dan @:Oriente
quote:
Ontopic: lekker weertje zaterdag.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:00 schreef Oriente het volgende:
@:dick_laurent cumpleaños feliz coñoouwe lul man, geen twintiger zijn
Houquote:Op woensdag 3 april 2024 13:31 schreef INViCTuS het volgende:
Morgen eerst turbulent en terreur buien
[ x ]
Hij zit in Spanje, jij zit in Nederland. Loze beloftequote:Op woensdag 3 april 2024 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Partypooper. @:dick_laurent trakteert vanmiddag Sangria. Doe een beetje gezellig, zeg.
Bikini jeweetz! (In het subtropisch zwemparadijsquote:Op woensdag 3 april 2024 14:14 schreef Bocaj het volgende:
Hebben jullie al een korte broek uitgezocht voor Zaterdag?![]()
![]()
En natuurlijk een rokje voor de ladies!
Nou ja toch maar gefeliciteerd, antwoord op allesquote:Op woensdag 3 april 2024 14:57 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Komend weekend ook bij jullie boven de 20 graaien ja togggg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |