Thanks!!quote:Op woensdag 3 april 2024 10:40 schreef INViCTuS het volgende:
Proficiat met je 30e verjaardag @:Dick_laurent heb een mooi dagje daar. Cheers
Gebit al nat? Cerveza San Miguelquote:
Ik thuis op de bank.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:02 schreef Arizona het volgende:
Ik zit zaterdag een groot deel van de dag in zo’n subtropisch zwemparadijs. Overdekt!
![]()
![]()
Gefeliciteerd @dick_laurent!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ben je van de chocola?"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op woensdag 3 april 2024 12:24 schreef Salina het volgende:
[..]
Gefeliciteerd @:dick_laurent!Dertig nog maar, jeetje, wat jong. Voel me oud hier.
Hier, een leuke traktatie voor je.Haha thanks. Nee @INViCTuS had het niet helemaal goed, al zou ik graag 30 zijn geworden vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ben je van de chocola?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 april 2024 12:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]Ah cool! Gefeliciteerd en join that club! Het bevalt me goed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Haha thanks. Nee @:INViCTuS had het niet helemaal goed, al zou ik graag 30 zijn geworden vandaag.Niks mis met 42SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
[..]
Haha thanks. Nee @:INViCTuS had het niet helemaal goed, al zou ik graag 30 zijn geworden vandaag.Ah, ik meende me al te herinneren dat je een stuk ouder was inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje, 42, wat oud.
Check deze gast dan @Oriente"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Zelf net 41 geworden. Oud, ja?quote:Op woensdag 3 april 2024 13:10 schreef Salina het volgende:
[..]
Ah, ik meende me al te herinneren dat je een stuk ouder was inderdaad.
Jeetje, 42, wat oud.
Check deze gast dan @:Oriente
quote:
Ontopic: lekker weertje zaterdag.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:00 schreef Oriente het volgende:
@:dick_laurent cumpleaños feliz coñoouwe lul man, geen twintiger zijn
Houquote:Op woensdag 3 april 2024 13:31 schreef INViCTuS het volgende:
Morgen eerst turbulent en terreur buien
[ x ]
Hij zit in Spanje, jij zit in Nederland. Loze beloftequote:Op woensdag 3 april 2024 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Partypooper. @:dick_laurent trakteert vanmiddag Sangria. Doe een beetje gezellig, zeg.
Bikini jeweetz! (In het subtropisch zwemparadijsquote:Op woensdag 3 april 2024 14:14 schreef Bocaj het volgende:
Hebben jullie al een korte broek uitgezocht voor Zaterdag?![]()
![]()
En natuurlijk een rokje voor de ladies!
Nou ja toch maar gefeliciteerd, antwoord op allesquote:Op woensdag 3 april 2024 14:57 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Komend weekend ook bij jullie boven de 20 graaien ja togggg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |