SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik heb juist geen energie, ben twee dagen op rij al heel vroeg in slaap gevallen op de bank en daar was vandaag zonder koffie vast ook bij gekomenquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb ook echt energie alsof we midden op de dag zijn, niet handig
Komt niet door koffie, dat kan ik niet drinken.
borstel?quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk nooit een kam...
Je bent handmodel?quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. ik modelleer met mijn handen...
morgen vrij, en dan zwemmen met de bende van ellendequote:Op donderdag 28 maart 2024 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor mij wel zo.
Nog even douchen dan maar tandjes poetsen
Morgen gewoon werken...
als ik het goed genoeg bij hou qua kapper is dat inprinciepe niet nodigquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:55 schreef RockNijntje het volgende:
Nooit je haar borstelen of kammen, de droom.
oh, euhh paar weken al volgens mij?quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:58 schreef Koen66 het volgende:
sinds wanneer heb jij deze UI eigenlijk @:mschol ?
laatste tijd denk ik vooral mobiel gezeten, dan zie je UIs maar matigquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, euhh paar weken al volgens mij?
mja, in de loop van de jaren ook wel geleerd daar niet op te lettenquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste tijd denk ik vooral mobiel gezeten, dan zie je UIs maar matig
soort plastic.quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb trouwens McNuggets op deze avond.
Ik snap nog steeds niet waarom saus in die afschuwelijke zakjes komt tegenwoordig.
Dan kan je de thee drinken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:22 schreef mschol het volgende:
ja bed maar
wordt ik wel midden in de nacht wakker
Is er niks te doen aan dat slechte slapen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:22 schreef mschol het volgende:
ja bed maar
wordt ik wel midden in de nacht wakker
Beter slapen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Is er niks te doen aan dat slechte slapen?
geen idee , ga iig niet om slaapmiddelen vragen , ik red het redelijk verder dus zolang het niet nog korter wordt vind ik het primaquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Is er niks te doen aan dat slechte slapen?
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 05:31 schreef kwiwi het volgende:
Uitgeslapen tot 5:20Zo eerst maar eens hardlopen.
quote:
quote:
Nooit verkeerd op de vroege morgenquote:
Ik lig al een uur wakker.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik werd wakker van de wekker. Dus duurt het altijd wat langer voordat er gang in komt.
Lekker als je door kan slapen tot de wekker gaat. Maar aan de andere kant is het beter wakker te worden uit je zelf.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik werd wakker van de wekker. Dus duurt het altijd wat langer voordat er gang in komt.
Normaal gesproken een kwartier, 20 minuten voor de wekker. Dat is echt heel prima.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker als je door kan slapen tot de wekker gaat. Maar aan de andere kant is het beter wakker te worden uit je zelf.
Ik was er om 4.30 al weer uit zonder wekker
Moest je plassen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik lig al een uur wakker.![]()
En nu is het tijd om eruit te gaan
Ja is ook beter, lekker een bakkie of 2 koffie en je bent goed wakkerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Normaal gesproken een kwartier, 20 minuten voor de wekker. Dat is echt heel prima.
[..]
Moest je plassen?
En tijd, en rustig beginnen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook beter, lekker een bakkie of 2 koffie en je bent goed wakker
Dat zeker, als ik om vroeg weg moet zet ik uit voorzorg altijd een wekker om eerst dingen op mijn gemak te kunnen doen. Maar ben 99,5% van de tijd voor de wekker wakker.quote:
O wat dan?quote:
Zo zo fanatiek op de vroege morgenquote:
Nou die Noorse kweekzalm dan, hoorde net een item op de radio dat ze onder de zeeluis zittenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat dan?
Ik vond het ook altijd lekker op een toastje, tot ik een keer een pak opendeed en zo stonk dat ik het nooit meer heb gegeten
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Normaal gesproken een kwartier, 20 minuten voor de wekker. Dat is echt heel prima.
[..]
Moest je plassen?
O lekker dan, een extra stukje vleesquote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou die Noorse kweekzalm dan, hoorde net een item op de radio dat ze onder de zeeluis zitten
Ik lag vooral te hoesten daarnaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, die ken ik ook.
Gelukkig val ik soms nog wel in slaap daarna.
*geeft een tandenstoker aanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker dan, een extra stukje vlees
Lekkiequote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:52 schreef Karzai het volgende:
Eens kijken of ik vandaag ergens een kreeft kan scoren
quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je moet krantenbezorger worden verdien je er ook nog wat mee
met KIEP?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:28 schreef bitterbal het volgende:
Hopelijk morgen weer oke want dan ga ik ramen eten
Ik weet dat je vaak honger hebt maar om nou je dubbelglas op te knagenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:28 schreef bitterbal het volgende:
Lekker crunchyquote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet dat je vaak honger hebt maar om nou je dubbelglas op te knagen
wil ik ook nog steeds een keer eten, staat op het lijstjequote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:28 schreef bitterbal het volgende:
is lekkerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
wil ik ook nog steeds een keer eten, staat op het lijstje
Nope. Irritante verkoudheidquote:
Dat is vroeg.quote:
Oke Haagsquote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet dat je vaak honger hebt maar om nou je dubbelglas op te knagen
Nu welquote:
Gaat lekker met die busritjes in Duitsland, van de week ook al die Flixbusquote:Meer dan twintig mensen zijn vannacht gewond geraakt bij een busongeluk in de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen. Een politiewoordvoerder meldt aan persbureau DPA dat er ongeveer zestig mensen in de bus zaten.
https://nos.nl/artikel/25(...)ongeval-in-duitsland
Ik dacht met kantelquote:
@Haags zou deze grap waarderenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nope. Irritante verkoudheid
[..]
Dat is vroeg.
[..]
Oke Haags
Buda moet wel beetje uitkijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat lekker met die busritjes in Duitsland, van de week ook al die Flixbus
Heb je een date?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:34 schreef bitterbal het volgende:
maar moet ik wel een beetje gezellig voor de dag kunnen komen en dat is nu nog niet
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee datewaardig ben ik nu verre van
Een bitterbal is een bitterbalquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:23 schreef bitterbal het volgende:
Denk je met een krokant snackje afgesproken te hebben zit er zo'n bitterbal voor je die al de hele avond alleen op een schaaltje ligt
Waar de vulling beetje uitsnotterd.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:23 schreef bitterbal het volgende:
Denk je met een krokant snackje afgesproken te hebben zit er zo'n bitterbal voor je die al de hele avond alleen op een schaaltje ligt
Hahah ik ben tevreden met weinigquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan ben jij een van de weinige die die laatst overgebleven pakt
Doe het niet!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin in appeltaart met slagroom.
Dit loopt echt helemaal uit de hand.
Zo vroeg.quote:
Nou nou. Gewoon wat meer sporten en frisse luchtquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:23 schreef bitterbal het volgende:
quote:
quote:
ja dat en en missende stukjes paneermeelquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar de vulling beetje uitsnotterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |