SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik heb juist geen energie, ben twee dagen op rij al heel vroeg in slaap gevallen op de bank en daar was vandaag zonder koffie vast ook bij gekomenquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb ook echt energie alsof we midden op de dag zijn, niet handig
Komt niet door koffie, dat kan ik niet drinken.
borstel?quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk nooit een kam...
Je bent handmodel?quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. ik modelleer met mijn handen...
morgen vrij, en dan zwemmen met de bende van ellendequote:Op donderdag 28 maart 2024 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor mij wel zo.
Nog even douchen dan maar tandjes poetsen
Morgen gewoon werken...
als ik het goed genoeg bij hou qua kapper is dat inprinciepe niet nodigquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:55 schreef RockNijntje het volgende:
Nooit je haar borstelen of kammen, de droom.
oh, euhh paar weken al volgens mij?quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:58 schreef Koen66 het volgende:
sinds wanneer heb jij deze UI eigenlijk @:mschol ?
laatste tijd denk ik vooral mobiel gezeten, dan zie je UIs maar matigquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, euhh paar weken al volgens mij?
mja, in de loop van de jaren ook wel geleerd daar niet op te lettenquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste tijd denk ik vooral mobiel gezeten, dan zie je UIs maar matig
soort plastic.quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb trouwens McNuggets op deze avond.
Ik snap nog steeds niet waarom saus in die afschuwelijke zakjes komt tegenwoordig.
Dan kan je de thee drinken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:22 schreef mschol het volgende:
ja bed maar
wordt ik wel midden in de nacht wakker
Is er niks te doen aan dat slechte slapen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:22 schreef mschol het volgende:
ja bed maar
wordt ik wel midden in de nacht wakker
Beter slapen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Is er niks te doen aan dat slechte slapen?
geen idee , ga iig niet om slaapmiddelen vragen , ik red het redelijk verder dus zolang het niet nog korter wordt vind ik het primaquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Is er niks te doen aan dat slechte slapen?
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 05:31 schreef kwiwi het volgende:
Uitgeslapen tot 5:20Zo eerst maar eens hardlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |