quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Normaal gesproken een kwartier, 20 minuten voor de wekker. Dat is echt heel prima.
[..]
Moest je plassen?
O lekker dan, een extra stukje vleesquote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou die Noorse kweekzalm dan, hoorde net een item op de radio dat ze onder de zeeluis zitten
Ik lag vooral te hoesten daarnaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, die ken ik ook.
Gelukkig val ik soms nog wel in slaap daarna.
*geeft een tandenstoker aanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker dan, een extra stukje vlees
Lekkiequote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:52 schreef Karzai het volgende:
Eens kijken of ik vandaag ergens een kreeft kan scoren
quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je moet krantenbezorger worden verdien je er ook nog wat mee
met KIEP?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:28 schreef bitterbal het volgende:
Hopelijk morgen weer oke want dan ga ik ramen eten
Ik weet dat je vaak honger hebt maar om nou je dubbelglas op te knagenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:28 schreef bitterbal het volgende:
Lekker crunchyquote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet dat je vaak honger hebt maar om nou je dubbelglas op te knagen
wil ik ook nog steeds een keer eten, staat op het lijstjequote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:28 schreef bitterbal het volgende:
is lekkerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
wil ik ook nog steeds een keer eten, staat op het lijstje
Nope. Irritante verkoudheidquote:
Dat is vroeg.quote:
Oke Haagsquote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet dat je vaak honger hebt maar om nou je dubbelglas op te knagen
Nu welquote:
Gaat lekker met die busritjes in Duitsland, van de week ook al die Flixbusquote:Meer dan twintig mensen zijn vannacht gewond geraakt bij een busongeluk in de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen. Een politiewoordvoerder meldt aan persbureau DPA dat er ongeveer zestig mensen in de bus zaten.
https://nos.nl/artikel/25(...)ongeval-in-duitsland
Ik dacht met kantelquote:
@Haags zou deze grap waarderenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nope. Irritante verkoudheid
[..]
Dat is vroeg.
[..]
Oke Haags
Buda moet wel beetje uitkijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat lekker met die busritjes in Duitsland, van de week ook al die Flixbus
Heb je een date?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 07:34 schreef bitterbal het volgende:
maar moet ik wel een beetje gezellig voor de dag kunnen komen en dat is nu nog niet
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee datewaardig ben ik nu verre van
Een bitterbal is een bitterbalquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:23 schreef bitterbal het volgende:
Denk je met een krokant snackje afgesproken te hebben zit er zo'n bitterbal voor je die al de hele avond alleen op een schaaltje ligt
Waar de vulling beetje uitsnotterd.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:23 schreef bitterbal het volgende:
Denk je met een krokant snackje afgesproken te hebben zit er zo'n bitterbal voor je die al de hele avond alleen op een schaaltje ligt
Hahah ik ben tevreden met weinigquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan ben jij een van de weinige die die laatst overgebleven pakt
Doe het niet!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin in appeltaart met slagroom.
Dit loopt echt helemaal uit de hand.
Zo vroeg.quote:
Nou nou. Gewoon wat meer sporten en frisse luchtquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:23 schreef bitterbal het volgende:
quote:
quote:
ja dat en en missende stukjes paneermeelquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar de vulling beetje uitsnotterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |