geen idee , ga iig niet om slaapmiddelen vragen , ik red het redelijk verder dus zolang het niet nog korter wordt vind ik het primaquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Is er niks te doen aan dat slechte slapen?
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 05:31 schreef kwiwi het volgende:
Uitgeslapen tot 5:20Zo eerst maar eens hardlopen.
quote:
quote:
Nooit verkeerd op de vroege morgenquote:
Ik lig al een uur wakker.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik werd wakker van de wekker. Dus duurt het altijd wat langer voordat er gang in komt.
Lekker als je door kan slapen tot de wekker gaat. Maar aan de andere kant is het beter wakker te worden uit je zelf.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik werd wakker van de wekker. Dus duurt het altijd wat langer voordat er gang in komt.
Normaal gesproken een kwartier, 20 minuten voor de wekker. Dat is echt heel prima.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker als je door kan slapen tot de wekker gaat. Maar aan de andere kant is het beter wakker te worden uit je zelf.
Ik was er om 4.30 al weer uit zonder wekker
Moest je plassen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik lig al een uur wakker.![]()
En nu is het tijd om eruit te gaan
Ja is ook beter, lekker een bakkie of 2 koffie en je bent goed wakkerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Normaal gesproken een kwartier, 20 minuten voor de wekker. Dat is echt heel prima.
[..]
Moest je plassen?
En tijd, en rustig beginnen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook beter, lekker een bakkie of 2 koffie en je bent goed wakker
Dat zeker, als ik om vroeg weg moet zet ik uit voorzorg altijd een wekker om eerst dingen op mijn gemak te kunnen doen. Maar ben 99,5% van de tijd voor de wekker wakker.quote:
O wat dan?quote:
Zo zo fanatiek op de vroege morgenquote:
Nou die Noorse kweekzalm dan, hoorde net een item op de radio dat ze onder de zeeluis zittenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat dan?
Ik vond het ook altijd lekker op een toastje, tot ik een keer een pak opendeed en zo stonk dat ik het nooit meer heb gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |