Wie?quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:58 schreef superniger het volgende:
Boycotten ze nog steeds liedjes van Marco Borsato?
Daarmee verwonder ik mezelf elk jaar meequote:Op donderdag 28 maart 2024 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Dat naar elkaar kijken, elk jaar weer
Het leven is een tranendal.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:58 schreef superniger het volgende:
Boycotten ze nog steeds liedjes van Marco Borsato?
Morgen de Passion top 100 op NPO radio 2?quote:
Ja die zong Shirma Rouse al eens als Mariaquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:03 schreef Dave het volgende:
Ik geloof van Boudewijn de Groot is al es geweest toch? Of vallen ze wel eens in herhaling?
En dan moet ie daarna nog opstaanquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik denk niet dat ik dit tot de opspijkering aankan
Zwart/wit wist ik ja, maar de rest wordt dacht ik niet herhaaldquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die zong Shirma Rouse al eens als Maria
In herhaling vallen ze sowieso elk jaar met Zwart Wit
Die zijn niet het lichaam van Jezus he?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:05 schreef Dave het volgende:
Paasmaaltijd brood en wijn. Waar zijn de gourmet mini’s?
Ja, maar heb haar nog geen noot horen zingen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:07 schreef RipCity het volgende:
Brabonegertje!
Oh is dat die chick van K-otic met die krullen?
Heeft me al 2 keer ooraids bezorgd anders.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:08 schreef Dave het volgende:
Rol van Maria denk ik bewust wat kleiner gemaakt. Al komt de kruisiging scène natuurlijk nog.
Mensen kijken eerder voor de persoon dan de zang.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:12 schreef tralalala het volgende:
Do was de beste Maria, dit klinkt nergens naar.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Heeft me al 2 keer ooraids bezorgd anders.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Angela lijkt wel een tukker. Lekker raar articulerend.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:12 schreef tralalala het volgende:
Do was de beste Maria, dit klinkt nergens naar.
quote:
Heeft in musicals gespeeld, lang geledenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:13 schreef Guanabana het volgende:
Maar ze is ook geen zangeres toch. In die zin doet ze het niet zo slecht.
Oja nu je het zegt, ze had een keer een hoofdrol in iets.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heeft in musicals gespeeld, lang geleden
42nd Street volgens mijquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja nu je het zegt, ze had een keer een hoofdrol in iets.
Al besproken.quote:
Ah, al besproken.quote:
Zegt me niks.quote:
Die wil ook weer terugkomen voor de EO-jongerendagquote:
Moet toch een beetje een show geven voor je eerste tv optreden he, anders huurt niemand je inquote:
quote:
Als de gebruikelijke volgorde weer gevolgd wordt, vrees ik dat Petrus niet veel meer gaat zingen deze avondquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar misschien haalt baardmans hem nog in
Hij is er elk jaarquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Moet toch een beetje een show geven voor je eerste tv optreden he, anders huurt niemand je in
Doet die niet een nummer met dat hij Jezus verraden heeft?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als de gebruikelijke volgorde weer gevolgd wordt, vrees ik dat Petrus niet veel meer gaat zingen deze avond
Een moderne variant op een 2000 jarig stoffig boek op linking park style lijkt me dan ook niet makkelijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:19 schreef E.T. het volgende:
De coupletten waren zo-zo.. refrein was wel lekker op LinkinPark!
Meestal is het een duet tussen Jezus en Judas en dan komt Petrus iets roepen en krijg je de Petrus-herkenners. In voorgaande jaren zong hij volgens mij niet, maar ik kan het mis hebbenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Doet die niet een nummer met dat hij Jezus verraden heeft?
William Spaaij (Jezus) en Keizer (Judas) nemen ons mee tijdens deze bijzondere avond en laten ons alvast een stukje horen van hun duet 'Helden', de vertaling van We Don't Need Another Hero van Tina Turner. De vertaling is afkomstig uit de musical TINA - De Tina Turner Musical.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat Petrus een "oh nee, had Jezus toch gelijk, ik ben een schijt vriend" nummer had maar dat kan makkelijk 6 jaar geleden zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Meestal is het een duet tussen Jezus en Judas en dan komt Petrus iets roepen en krijg je de Petrus-herkenners. In voorgaande jaren zong hij volgens mij niet, maar ik kan het mis hebben
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:21 schreef Dave het volgende:
[..]
William Spaaij (Jezus) en Keizer (Judas) nemen ons mee tijdens deze bijzondere avond en laten ons alvast een stukje horen van hun duet 'Helden', de vertaling van We Don't Need Another Hero van Tina Turner. De vertaling is afkomstig uit de musical TINA - De Tina Turner Musical.
Ahh nu gaat er iets dagen inderdaadquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat Petrus een "oh nee, had Jezus toch gelijk, ik ben een schijt vriend" nummer had maar dat kan makkelijk 6 jaar geleden zijn.
Ah leukquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:25 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Bijgebouwtje van Slot Zeist. Denk dat het een wachtershuisje is geweest.
Petrus is niet de verrader, maar Judas. Petrus doet alsof hij Jezus niet kent.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En Keizer die gecast is als verrader. Racisme bij de NPO in een notendopquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:27 schreef superniger het volgende:
Alleen maar witte mensen in het publiek.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo'n hekel aan dat nummer. Eventjes iemand fiksenmensen hoeven niet gerepareerd te worden
Hij is Petrus-herkennerquote:
Daarom zijn musicals in Nederland ook altijd zo kut. Altijd maar teksten vertalen in awkward rijmelarij. Alle nummers klinken meteen nergens naar.quote:
Niet zo letterlijk nemenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo'n hekel aan dat nummer. Eventjes iemand fiksenmensen hoeven niet gerepareerd te worden
Haha best matig eigenlijk jaquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Jezus kan echt niet zingen
Het schopt echt tegen mijn verkeerde been dat nummer. Ik ben meestal wel van het sentimentele. Alleen dat nummer roept zoveel weerstand opquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:33 schreef Magica het volgende:
[..]
Niet zo letterlijk nemen![]()
Ik vind het wel een mooi nummer trouwens
dat stond in het scriptquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Warom zaten die figuren op de bank?
Dankjequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ook dit jaar zing ik hem niet uit...
Veel plezier doorzetters die het wel uitkijken
Was creatief bedoeld, het zijn de Bankzitters.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Warom zaten die figuren op de bank?
Nicol van Peter Gillis.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ah, zo Barabas. Ben benieuwd wie het is
Hap nou nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Was creatief bedoeld, het zijn de Bankzitters.
Thijs Römer.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
Die is even met de kinderen aan het spelenquote:
Had Eus moeten zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
Last minute aangepast, Thierry baudetquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
Never forget Jack van Gelderquote:
quote:
Wat hebben we toch veel Barabas materiaal om uit te kiezenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Last minute aangepast, Thierry baudet
En dan toch voor nicolleke gaanquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben we toch veel Barabas materiaal om uit te kiezen
Een Thierry vind zichzélf geen Barabas, dat is hetquote:
En wat was het? Zijn abominabele Engels?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik weet nog dat Koos van Plateringen een keertje Barabas was en ik serieus lang heb zitten nadenken over wat hij het jaar daarvoor verkeerd zou moeten hebben gedaan
Alberto en de bankzitters.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:47 schreef Dave het volgende:
Er zijn toch altijd 3 ontkenningen? Heb ik er 2 gemist?
Ik denk hetquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En wat was het? Zijn abominabele Engels?
‘t is ook echt elke keer precies hetzelfde verhaal, alleen andere liedjes en zangers/acteurs.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:48 schreef Guanabana het volgende:
Dit is trouwens echt de laatste keer dat ik kijk want ik vind het oersaai.
Voelt wel een kunstje met vaak hetzelfde plot met andere acteurs.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:48 schreef Guanabana het volgende:
Dit is trouwens echt de laatste keer dat ik kijk want ik vind het oersaai.
Het valt/staat wel bij de performance en het decor ja en dat is wel eens beter geweest. Vind het sinds de covid eigenlijk een stukje minder.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voelt wel een kunstje met vaak hetzelfde plot met andere acteurs.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vindt dit nou géén mooi nummer @:PippenScottie
Oeh ben je naar de musical geweest met Jeangu? Heb ook nog getwijfeld of ik zou gaan. Hoe was het?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
Crucify him crucify him
Nu flashbacks naar musical Jesus Christ Superstar twee maanden geleden. Dat was een stuk beter dan dit
Die schijnt heel goed te zijn!quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
Crucify him crucify him
Nu flashbacks naar musical Jesus Christ Superstar twee maanden geleden. Dat was een stuk beter dan dit
Met Judas Jangeu.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
Crucify him crucify him
Nisnollekequote:
Ja! Echt geweldigquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oeh ben je naar de musical geweest met Jeangu? Heb ook nog getwijfeld of ik zou gaan. Hoe was het?
Nee, eerste rij balkon, ook een topplekquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:53 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Die schijnt heel goed te zijn!
Zat je op het podium?
Aoibhinquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, eerste rij balkon, ook een topplek
Moeten ze maar niet zoveel lullen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:57 schreef Dave het volgende:
Kruis is nooit op tijd, dus tijd moet weer gevuld worden.
Geleverd door DHL?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:57 schreef Dave het volgende:
Wacht is dit altijd zo ja?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:57 schreef Dave het volgende:
Ha Molliequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aoibhin
Ik had je gewoon niet herkend dankzij je UI
Heel geil ding!!!!! Free Barabas. Stukje kale kano.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
reddit staat inmiddels vol met haar kunst
Hahaha ja, dat Oekraïne-hoofd zit er al sinds begin 2022 en nooit meer weggehaaldquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ha MollieJij heb anders ook een make-over gehad. Oekraïne-hoofd
Hoeft van mij niet zoquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja, het jaarlijkse Maria-nummer-bij-het-kruis
Op naar de grande finalequote:Op donderdag 28 maart 2024 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja, het jaarlijkse Maria-nummer-bij-het-kruis
Ik zou niet eens meer zeker weten wie toen Maria was. Was dat Marlijn of is dat alweer langer geleden?quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Vorig jaar de diepte. Nou ja, net voor het kruis.
In dat geval hoop ik dan dat Maria vorig jaar Europapa bij het kruis zingt dan, trouwensquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Vorig jaar de diepte. Nou ja, net voor het kruis.
Marlijn jaquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meer zeker weten wie toen Maria was. Was dat Marlijn of is dat alweer langer geleden?
Danny de Munk in Rotterdamquote:
De apostelen kunnen dan de landen zijn die de NAVO/EU verraden, Rusland als Judasquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik dan dat Maria vorig jaar Europapa bij het kruis zingt dan, trouwens
Deze, en Danny de Munk op de Erasmusbrugquote:
Nu nog Passion Talkquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:08 schreef Guanabana het volgende:
Nou vond dit laatste eigenlijk het leukst.
Ik heb Moltalk afgelopen seizoen nog wel braaf opgezet; toch lekker achtergrondbehang. Maar Passion Talk? Er zijn grenzenquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat skip ik van WIDM ook altijd, tis ook een keer goed geweest hè
Eens, en ik vind dat de Amerikaanse versie echt een goed duet had tussen judas en Jezus.quote:
Kijken naar bn'ers die iets aparts doen, lekker meezingen, op een laagdrempelige manier aan cultuur doen. En dat bombastische sfeertje ligt bij de grote massa lekker.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 05:49 schreef roos94 het volgende:
Ik heb maar voor een iemand gekeken maar waarom de fuck kijken mensen dit? Misschien als gristenen ofzo maar anders ?Echt kneitersaai.
Vroeger waren er meestal wel een paar liedjes die erg goed vertolkt werden, prima nummers die los van het geloof/verhaal konden worden gezien. Niet dat verliefde gedoequote:Op vrijdag 29 maart 2024 05:49 schreef roos94 het volgende:
Ik heb maar voor een iemand gekeken maar waarom de fuck kijken mensen dit? Misschien als gristenen ofzo maar anders ?Echt kneitersaai.
Jank nog meerquote:
En Passion Hemelvaart is nog steeds 90% het paasverhaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:44 schreef Paul het volgende:
Passion Hemelvaart is toch minder zo he zonder liveshow van Pasen
https://www.televizier.nl(...)ing-x-massa-is-kassaquote:The Passion blijft achter
De hype rond Joost en het mooie lenteweer speelden de reguliere programmering danig parten. Uitzondering op de regel is 2 voor 12 dat op primetime met 844.000 kijkers het best bekeken programma was. Het prijzige The passion hemelvaart bleef steken op 617.000 kijkers en da's niet wat NPO 1 gewend is te scoren op vrijdagavond.
weetnie hee, laat me graag verrassen door de kwaliteitsliedjes van marco borsato enzquote:Op donderdag 17 april 2025 09:03 schreef J83 het volgende:
Is de lijst met liedjes al bekend? Ik hoef vanavond toch niet naar iets vanSuzan en
Freek te luisteren?
ben benieuwd hoe Eddy Zoey zingtquote:Op donderdag 17 april 2025 11:24 schreef Ceviche het volgende:
Ik ben bang dat ze weer liedjes vanuit het Engels vertalen in het Nederlands.
Wat dat betreft mis ik Marco Borsato wel hoor.
sorry sgat mijn schuld, elk jaar tt updaten naar het nieuwe jaar. Heb ik weer aanvraagje gedaanquote:
Hier al hele dag regen!quote:Op donderdag 17 april 2025 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al heel de dag gewoon droog.
Oh, ik vond het koor op de trap van dat gebouw wel een leuk detail. Die bussen, auto’s en fietsen achter Wendy wel minder, lekker naast de snelweg of zo.quote:
Terneuzen heeft geen snelweg.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, ik vond het koor op de trap van dat gebouw wel een leuk detail. Die bussen, auto’s en fietsen achter Wendy wel minder, lekker naast de snelweg of zo.
deel wss hoe ze dat zo in elkaar laten lopen en hoe ze het doen met eerder opgenomen en gelijk krijgen met band ofzo vraag ik me wel af. maargoed. kan wel met klick tracks denk.quote:
Wendy van dijk is live + de finale.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook telkens af, wat is live, wat is al eerder opgenomen.
alle tussenstukjes dus, want no way dat dat live is. maar ze krijgen het gelijk met band en dat vraag ik me wel af hoe ze dat doen.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook telkens af, wat is live, wat is al eerder opgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |