Was creatief bedoeld, het zijn de Bankzitters.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Warom zaten die figuren op de bank?
Nicol van Peter Gillis.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ah, zo Barabas. Ben benieuwd wie het is
Hap nou nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Was creatief bedoeld, het zijn de Bankzitters.
Thijs Römer.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
Die is even met de kinderen aan het spelenquote:
Had Eus moeten zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
Last minute aangepast, Thierry baudetquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
Never forget Jack van Gelderquote:
quote:
Wat hebben we toch veel Barabas materiaal om uit te kiezenquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Last minute aangepast, Thierry baudet
En dan toch voor nicolleke gaanquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben we toch veel Barabas materiaal om uit te kiezen
Een Thierry vind zichzélf geen Barabas, dat is hetquote:
En wat was het? Zijn abominabele Engels?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik weet nog dat Koos van Plateringen een keertje Barabas was en ik serieus lang heb zitten nadenken over wat hij het jaar daarvoor verkeerd zou moeten hebben gedaan
Alberto en de bankzitters.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:47 schreef Dave het volgende:
Er zijn toch altijd 3 ontkenningen? Heb ik er 2 gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |