Ik heb Moltalk afgelopen seizoen nog wel braaf opgezet; toch lekker achtergrondbehang. Maar Passion Talk? Er zijn grenzenquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat skip ik van WIDM ook altijd, tis ook een keer goed geweest hè
Eens, en ik vind dat de Amerikaanse versie echt een goed duet had tussen judas en Jezus.quote:
Kijken naar bn'ers die iets aparts doen, lekker meezingen, op een laagdrempelige manier aan cultuur doen. En dat bombastische sfeertje ligt bij de grote massa lekker.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 05:49 schreef roos94 het volgende:
Ik heb maar voor een iemand gekeken maar waarom de fuck kijken mensen dit? Misschien als gristenen ofzo maar anders ?Echt kneitersaai.
Vroeger waren er meestal wel een paar liedjes die erg goed vertolkt werden, prima nummers die los van het geloof/verhaal konden worden gezien. Niet dat verliefde gedoequote:Op vrijdag 29 maart 2024 05:49 schreef roos94 het volgende:
Ik heb maar voor een iemand gekeken maar waarom de fuck kijken mensen dit? Misschien als gristenen ofzo maar anders ?Echt kneitersaai.
Jank nog meerquote:
En Passion Hemelvaart is nog steeds 90% het paasverhaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:44 schreef Paul het volgende:
Passion Hemelvaart is toch minder zo he zonder liveshow van Pasen
https://www.televizier.nl(...)ing-x-massa-is-kassaquote:The Passion blijft achter
De hype rond Joost en het mooie lenteweer speelden de reguliere programmering danig parten. Uitzondering op de regel is 2 voor 12 dat op primetime met 844.000 kijkers het best bekeken programma was. Het prijzige The passion hemelvaart bleef steken op 617.000 kijkers en da's niet wat NPO 1 gewend is te scoren op vrijdagavond.
weetnie hee, laat me graag verrassen door de kwaliteitsliedjes van marco borsato enzquote:Op donderdag 17 april 2025 09:03 schreef J83 het volgende:
Is de lijst met liedjes al bekend? Ik hoef vanavond toch niet naar iets vanSuzan en
Freek te luisteren?
ben benieuwd hoe Eddy Zoey zingtquote:Op donderdag 17 april 2025 11:24 schreef Ceviche het volgende:
Ik ben bang dat ze weer liedjes vanuit het Engels vertalen in het Nederlands.
Wat dat betreft mis ik Marco Borsato wel hoor.
sorry sgat mijn schuld, elk jaar tt updaten naar het nieuwe jaar. Heb ik weer aanvraagje gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |