Check reviews en kijk dan naar de 1,2 en 3 ster reviews, dan vind je welke problemen mensen met de pannen hebben.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:50 schreef lojanda het volgende:
Iemand ervaring met Hexclad pannen? Je ziet de laatste tijd in kook video’s alleen maar dat soort pannen. Ik heb een paar nieuwe koekenpannen nodig en twijfel of ik hier voor zal gaan. Ze mogen niet zwaar zijn want dan kan ik ze niet hanteren.
Ik heb er inmiddels ook van af gezien want er blijken best wel problemen en klachten te zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Check reviews en kijk dan naar de 1,2 en 3 ster reviews, dan vind je welke problemen mensen met de pannen hebben.
Bij https://www.amazon.nl/-/e(...)s#reviews-filter-bar
Ik lees daar dat de pannen een bepaalde instructie hebben voor je kan beginnen met bakken, pan langzaam laten opwarmen voor het vuur hoog kan.
En ik lees er ook nogal wat verhalen van mensen met bolle pannen en dat de pan na een tijdje toch aanbakt en moeilijk schoon te maken is.
En Gordon die krijgt natuurlijk nieuwe pannen zodra ze het niet goed meer doen.
Jammer dat de pan niet zal te zwaar mag zijn, anders zou ik carbonstaal nemen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 12:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb er inmiddels ook van af gezien want er blijken best wel problemen en klachten te zijn.
Vind het best wel moeilijk kiezen wat een goede pan is om in te bakken. Heb nu verschillende Tefal pannen maar wat een troep is dag zeg![]()
Maar eens goed gaan zoeken naar wat dan goede pannen zijn om in te bakken..
https://www.primecook.nl/quote:Op woensdag 3 juli 2024 12:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb er inmiddels ook van af gezien want er blijken best wel problemen en klachten te zijn.
Vind het best wel moeilijk kiezen wat een goede pan is om in te bakken. Heb nu verschillende Tefal pannen maar wat een troep is dag zeg![]()
Maar eens goed gaan zoeken naar wat dan goede pannen zijn om in te bakken..
Ja ik baal er ook van dat ik rekening moet houden dat de pan niet te zwaar is..quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jammer dat de pan niet zal te zwaar mag zijn, anders zou ik carbonstaal nemen.
Maar goed, qua gewicht is dat bijna vergelijkbaar met gietijzer.
Aluminium pannen zijn wel weer licht maar het metaal is ook zachter en krast sneller.
Ik zit snel even te zoeken, misschien https://www.skottsberg.com/nl/pannen/stainless-steel-cookware/ ?
Die pannen hebben volgens hun eigen zeggen een levenslange garantie (uiteraard wel volgens eigen voorwaarden)
Zijn overigens niet van aluminium maar er zit wel aluminium in verwerkt waardoor ze lichter zijn.
Het probleem is dat ik steeds vaker vanuit mijn rolstoel moet koken omdat ik niet lang kan staan en dan is het erg moeilijk met een zware pan in je handen die je moet verzetten.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:05 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
https://www.primecook.nl/
Misschien is dit iets voor je?
Ik heb er een hapjespan met deksel van aangeschaft, heel fijn
Ik heb veel gietijzeren en geėmailleerde pannen, maar voor mij worden die ook te zwaar, vandaar
Ah, ik begrijp je, dat lijkt me ook lastig met kokkerellenquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik steeds vaker vanuit mijn rolstoel moet koken omdat ik niet lang kan staan en dan is het erg moeilijk met een zware pan in je handen die je moet verzetten.
Ook deze pannen lijken prima te zijn
Dat is wel handig idd en dat een pan in de oven kan helemaalquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:19 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp je, dat lijkt me ook lastig met kokkerellen
Wat ik fijn vind aan deze pannen zijn de siliconen handgrepen, je kunt ze zo van het fornuis pakken
(Ze schijnen ook in de oven te kunnen, maar dat heb ik nog niet gedurfd)
Ik moet er zelf ook wel een beetje rekening mee houden eigenlijk.. had ik alleen bij m'n Debuyer carbonstalen pan (20cm) niet gedaan.. weegt iets van 2 kilo en vooral bij het afswassen merk ik dat wel.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja ik baal er ook van dat ik rekening moet houden dat de pan niet te zwaar is..
Ik ga me er eens in verdiepen. Op het eerste gezicht zijn het prima pannen.. bedankt
Tuurlijk, en gefeliciteerdquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:02 schreef Document1 het volgende:
Telt een nieuw Bosch inductie fornuis en vaatwasser als nieuw speeltje?
#nooitmeerafwassen.
voor dat geld koop in een ruime zeef en kan je alles in laten uitlekken, zeven, afgietenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:18 schreef junkiesietze het volgende:
https://nl.aliexpress.com(...)arch%7Cquery_from%3A
Tonijn blikje uitlekker
Zekerquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:02 schreef Document1 het volgende:
Telt een nieuw Bosch inductie fornuis en vaatwasser als nieuw speeltje?
#nooitmeerafwassen.
Mooie aankoop veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:49 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zijn de koekenpannen gekocht 2 stuks. Moet ze nog even inbranden
Eigenlijk moet ik zeggen ze zijn besteld door mijn man met de tekst koekenpan van 2 kg durf je het aan? En daarna had ik geen idee wat hij besteld had
Oooh dat zijn de betere cadeautjes!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:26 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Verjaardagscadeau. De pastaset voor mijn kitchenaid
Welk, wat, waar??quote:Op zondag 7 juli 2024 21:42 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een geweldige uitvinding dit.
even het formaat omgezetquote:Op zondag 7 juli 2024 21:42 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een geweldige uitvinding dit.
Even googlen op appelsnijder, dan vind je ‘m! Ik ben er helemaal blij mee hahah.quote:
Sorry, had niet in de gaten dat ‘t zo’n grote afbeelding wasquote:
Voor 94 cent?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
voor dat geld koop in een ruime zeef en kan je alles in laten uitlekken, zeven, afgieten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |